Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν διαβάζοντας το email στα συνημμένα τονίζεται το γεγονός οτι η Palit έχει αλλάξει χέρια και πάνε να το συσχετίσουμε με τον λόγο που βγάζουν την κάρτα εκτός εγγύησης. Δηλαδή η Palit θεωρεί οτι όλες οι κάρτες gainward που έχουν πουληθεί είναι εκτός εγγύησης και ζητάει 160 ευρώ για το service σαν να μας κάνει και χάρη ? Αν είναι έτσι (που μάλλον δεν είναι)  τότε η εταιρία είναι για τα μπάζα για να μην πω τίποτε άλλο. Από την άλλη βέβαια οι πληροφορίες έρχονται απο ένα email κάποιου Ανέστη οπότε  δεν γνωρίζουμε την πλήρη επικοινωνία του καταστήματος με την Palit για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα για την περίπτωση του Noti

 

Αν θέλεις στείλε ένα e-mail στην Palit αφού έχεις ξαναεπικοινωνήσει μαζί τους για να διευκρινήσεις το συγκεκριμένο ζήτημα και να σου πουν επιτέλους ρητά και ξεκάθαρα τον λόγο που θεωρούν οτι η εγγύηση έχει λήξει ή δεν ισχύει. . Άλλωστε δεν μπορεί να είναι η πρώτη κάρτα gainward που χαλάει θα πρέπει να υπάρχει ιστορικό με RMA με την συγκεκριμένη εταιρία. Σε κάθε περίπτωση εσύ είσαι καλυμμένος από την νομοθεσία ως προς το κατάστημα απλά ίσως ταλαιπωρηθείς για κάποιο διάστημα ακόμα.

  • Like 1
  • Απαντ. 215
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Αν θέλεις στείλε ένα e-mail στην Palit αφού έχεις ξαναεπικοινωνήσει μαζί τους για να διευκρινήσεις το συγκεκριμένο ζήτημα και να σου πουν επιτέλους ρητά και ξεκάθαρα τον λόγο που θεωρούν οτι η εγγύηση έχει λήξει ή δεν ισχύει. . Άλλωστε δεν μπορεί να είναι η πρώτη κάρτα gainward που χαλάει θα πρέπει να υπάρχει ιστορικό με RMA με την συγκεκριμένη εταιρία. Σε κάθε περίπτωση εσύ είσαι καλυμμένος από την νομοθεσία ως προς το κατάστημα απλά ίσως ταλαιπωρηθείς για κάποιο διάστημα ακόμα.

 

Δεν προκειται να επικοινωνησω ξανα με την Palit (ηδη με ειχανε γραμμενο 2 βδομαδες). Το μονο πραγμα που θα κανω ειναι να επικοινωνησω με το μαγαζι και με τις αρμοδιες αρχες. Δεν θα κανω εγω τη δουλεια του μαγαζιου :-D

 

Ασε που αν επικοινωνησω και εγω χειροτερα θα γινουν τα πραγματα. Θα μπλεχτει πολυ το θεμα μετα.

 

Αν αργει το μαγαζι να βρει λυση εντος 14 εργασιμων -> προσωρινη καρτα

Περασε ενας μηνας? -> επιστροφη χρηματων.

 

Ειναι απλα τα βηματα που προκειται να κανω απο δω και περα. Ακολουθω το νομο και θα δικαιωθω στο τελος.

  • Like 4
  • Moderators
Δημοσ.

Μετα το περας των 14 εργασιμων θα κυνηγησω η προσωρινη καρτα αντιστοιχων επιδοσεων η επιστροφη χρηματων. Δεν υπαρχει αλλη λυση.

 

 

ΑΣΦΑΛΩΣ! Εχετε πλακα πλακα καποιο να προτεινετε? :-D

Εδώ έχεις λάθος προσωρινή αντικατάσταση μπορεί να σου δώσουν και μια 5450 η ακόμα και παλιότερη κάρτα ίσα ίσα να δίνει εικόνα στον υπολογιστή, μην περιμένεις για προσωρινή αντικατάσταση καμιά 1070 πχ

 

Βλέπω αναφέρεις στον μήνα ότι θα ζητήσεις λεφτά πίσω από το νόμο δυστηχως δεν ορίζεται τη εννοούν εύλογο χρονικό διάστημα για σέρβις οπότε θα πρέπει να μιλήσεις με γγκ κτλ για να δεις αν όντως στο μήνα μπορείς να ζήτησεις τα λεφτά σου λόγο καθυστερήσεις

 

Βασικά εδώ καλά καλά σχεδόν 2 βδομάδες τώρα η κάρτα σου κάθετε και μαζεύει σκόνη στο ράφι του μαγαζιού έχεις την εντύπωση ότι θα φύγει σύντομα?

Δημοσ.

Εδώ έχεις λάθος προσωρινή αντικατάσταση μπορεί να σου δώσουν και μια 5450 η ακόμα και παλιότερη κάρτα ίσα ίσα να δίνει εικόνα στον υπολογιστή, μην περιμένεις για προσωρινή αντικατάσταση καμιά 1070 πχ

 

Βλέπω αναφέρεις στον μήνα ότι θα ζητήσεις λεφτά πίσω από το νόμο δυστηχως δεν ορίζεται τη εννοούν εύλογο χρονικό διάστημα για σέρβις οπότε θα πρέπει να μιλήσεις με γγκ κτλ για να δεις αν όντως στο μήνα μπορείς να ζήτησεις τα λεφτά σου λόγο καθυστερήσεις

 

Βασικά εδώ καλά καλά σχεδόν 2 βδομάδες τώρα η κάρτα σου κάθετε και μαζεύει σκόνη στο ράφι του μαγαζιού έχεις την εντύπωση ότι θα φύγει σύντομα?

 

Oχ ναι πλακα πλακα εχεις δικιο. Η αντικατασταση με καρτα αντιστοιχων επιδοσεων που λεω ειναι τελικη λυση μαζι με το ολικο η μερικο πιστωτικο.

 

Δεν σημαινει αυτο ομως οτι εγω δεν θα ζητησω προσωρινη αντικατασταση με καρτα αντιστοιχων επιδοσεων. :-D Και ας μην την δωσουνε αυτοι.

 

Οσο για το ευλογο χρονικο διαστημα που λεει ο νομος, ελπιζω οτι οταν το αναλαβουνε οι ΓΓΚ και ΣτΚ και τους πω οτι ενω ειναι εντος εγγυησης αλλα ταλαιπωρουμαι για 1 μηνα ++ να κανουνε κατι.

 

Απο εκει και περα, αν δεν ειναι ευλογο διαστημα ο ενας μηνας τοτε δεν ξερω τι να πω. Δεν μιλαμε για δυσευρετα ανταλλακτικα η κατι τετοιο. Ειναι σχετικα απλο το ζητημα. Το μαγαζι δεν μπορει να ανταποκριθει στις υποχρεωσεις του σχετικα με την εγγυηση.

 

Να ελεγα οτι η αντιπροσωπεια ειναι στην Αυστραλια αντε να ητανε 2 μηνες. Αλλα στη Γερμανια ειναι, και ειναι αμεσα διαθεσιμη μεσω μειλ. 1 μηνας ειναι αρκετος. Αλλα μπορει να καταληξει να ειναι περισσοτερο. Θα δουμε.

 

Δεν με νοιαζει αν θα φυγει συντομα η οχι η καρτα. Με νοιαζει αν στο τελος θα δικαιωθω, και ας φτασουμε και Σεπτεμβρη.

 

Εδω ειμαστε, υγεια να εχουμε να γραφουμε σεντονια και καποτε θα τελειωσει η ιστορια.

Ίσως δεν το γνωρίζουν, καλύτερα μην το γράφεις ^^

 

Also this^^. Το ιδιο σκεφτηκα και εγω :mellow:

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...