~Palpatin~ Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Γεια σας! Σας ερχομαι με ενα νεο επισοδειο της σειρας "Warranty Games". Σημερα δεχθηκα ενα πολυ παραξενο μειλ απο τον Ανεστη. Παραξενο επειδη για πρωτη φορα δεν μου μιλανε σαν να τσακωνομαι με καποιον. Παραξενο επειδη για πρωτη φορα μαθαινω με "λεπτομερεια" τι παιζει επιτελους. Επισης αποδεικνυεται οτι "καποιος" μπηκε και διαβασε το παρον θρεντ. Θα καταλαβετε γιατι το λεω αυτο. Σε αλλα θεματα, δεν εχω ακουσει απαντηση απο ΓΓΚ η ΣτΚ ακομα. TL:DR: Η καρτα ακομα Ελλαδα βρισκεται. Προς το παρον τσακωνεται ο Ανεστης με την αντιπροσωπεια γιατι εκεινη δεν θελει να δεχτει την καρτα διχως να την πληρωσει καποιος και ο Ανεστης δεν θελει να τους πληρωσει για να την "φτιαξουνε". Αν φτιαχνεται δηλαδη, γιατι υπαρχει η περιπτωση να την παρουνε και να πουνε "Σορρυ φιλος, δεν μπορει να φτιαχτει, θενξ για τα 120 ευροπουλα" (πραγμα που μπορει να λεγανε και σε μενα αν προχωρουσα μονος μου τη διαδικασια). Για μεγαλυτερη λεπτομερεια δειτε και το συνημμενο πρωτα γιατι απο κατω θα κανω καποια μικρα σχολια. Η Gainward έχει πλέον περάσει σε νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς απο την Pallit. Η NEA αντιπροσωπία οπως διαβάζεται αρνείται (εως τώρα) οτι η κάρτα εχει εγγύηση. Η απάντηση μας : πως αυτο ειναι αδύνατον καθώς ειναι αγορασμένη απο πελάτη πρίν περίπου 1.5 χρόνο. Ακομα ομως να μου πουνε γιατι την βγαζουν εκτος εγγυησης την καρτα. Φταιει ο προμηθευτης? Η ημερομηνια παραγωγης? Η ημερομηνια αγορας? Τι ακριβως? Η Palit ζητά αντίτιμο τεχνικής υποστήριξης σε χρονικά διαστήματα παρελθόντων ετών εως τωρα. Και γιατι δεν το πληρωνει το EasyBuyWorld αυτο το αντιτιμο για να τελειωνουμε? Πιο φτηνα δεν θα τους βγει να πληρωσουν 120 ευρω απο την τσεπη τους απο το να μου κοψουνε φουλ πιστωτικο, πραγμα που θα επιδιωξω? Κάτι που μας αναφέρετε οτι το γνωρίζετε και εσείς γιατι εχετε επικοινωνήσει μαζί τους. Αυτο το διαβασαν απο το θρεντ, δεν τους το ειπα ποτε αυτο. Παραλάβαμε την καρτα γραφικών σας (1/6/2017) Αρα μετα το περας 14 εργασιμων ημερων, δηλαδη στις 21 Ιουνιου, εαν δεν εχει γινει τιποτα, θα ζητησω προσωρινη καρτα αντικαταστασης οπως οριζει ο νομος. Στην περίπτωση που η αντιπροσωπία δεχτεί και μας παραχωρήσει αριθμο RMA τότε θα σταλέι η κάρτα σας ΤΕΛΙΚΑ Η ΚΑΡΤΑ ΑΚΟΜΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ. Υπάρχει καθημερινή πίεση στην νέα αντιπροσωπεία για εξευρεση και αναγνώρισης του προβλήματος για να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε. Για αυτην την πιεση στην αντιπροσωπεια σας προσεγγισα αρχικα ρε παιδια αλλα μεχρι να με βοηθησετε μου βγαλατε την πιστη. (Σε σας μιλαω Ζαχαρια και Ανεστη, που ο ενας μου ελεγε αρχικα οτι η καρτα δεν εχει εγγυηση απο το EasyBuy αλλα απο το εργοστασιο, και ο αλλος μου ελεγε να τα βρω μονος μου με την αντιπροσωπεια. Δηλαδη ελεος... Τωρα που φτασαμε μεχρι τη ΓΓΚ και τον ΣτΚ βρηκατε να μου το παιξετε οτι νοιαζεστε για την εξυπηρετηση μου, ενω με ειχατε στο φτυσιμο τοσες φορες?) Απο τον τονο του μειλ και μονο καταλαβαινω οτι καποιος χει διαβασει το θρεντ. Επισης ολη αυτη η εξηγηση που κανει περι invoices και proof of purchase δειχνει οτι καποιος μπηκε και το διαβασε 100%. Εγω παντως ακομα αναρωτιεμαι για ποιο πο@#τη λογο δεν εχουν στειλει στην εταιρια την δικη μου την αποδειξη και τρεχουν να τα βρουνε με την αποδειξη απο τον προμηθευτη τους. Δεν θα εβλαπτε να την στειλουν παντως, αυτο ειναι σιγουρο. Τι προβλεπετε οτι θα γινει? Εγω πολυ ρεαλιστικα προβλεπω πως η ιστορια εχει ακομα ζουμι και οτι η αντιπροσωπεια θα συνεχισει να ζηταει να την πληρωσει καποιος για να κανει "service". Τσουπ τσουπ θα περασουν οι μερες και θα ερθει ο καιρος να ζητησω προσωρινη αντικατασταση. Εκει θα εχει πλακα. Πολυ μπλα μπλα για το τιποτα. Γραφεις γραφεις και τα βασικα δεν καθεσαι να ψαξεις. Λοιπον μιας και βαριεμαι πραγματικα να καθομαι να διαβαζω τα σεντονια που γραφεις (αν ειναι δυνατον δηλαδη) οριστε αυτο και απο εκει αρχιζεις. https://en.wikipedia.org/wiki/Gainward Μετα απο τοσες σελιδες καθεσαι και μας λες τι λεει ο Μακης ο Τακης και η Σουλα!!!! Δεν μπορω να πιστεψω οτι καποιος ο οποιος και καλα το ψαχνει τοσο δεν εχει δει εστω τα βασικα. Για το 2ο bold τωρα, ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ ΣΤΟ email απο την PALIT "αν και δεν εχεις αγορασει την καρτα απο εμας μπορουμε να κανουμε αυτο και αυτο με το αντιστοιχο ποσο" ΟΥΤΕ ΑΓΓΛΙΚΑ ΔΕΝ? Ακομη και αν πας στο ατιμο το RMA form της εταιρειας εχει ολα αυτα που σου εγραψαν!!! Τωρα εαν θελεις να μαθεις τι εγινε μπορω πολυ ευχαριστως να σου πω, απλα ΕΑΝ η καρτα αγοραστηκε απο Γερμανια πχ για ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗ το πρωτο καταστημα δινει ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΕΓΓΥΗΣΗ και το υπολοιπο απο τον κατασκευαστη. Εαν μπεις στον κοπο να δεις τους ορους αρκετων Γερμανικων καταστηματων θα το βρεις!! Και βασικα ΤΙ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΣΕΝΑ πας απο το καταστημα και καλεις την αστυνομια, εαν δεν θελουν να βαλουν μυαλο κανεις επι τοπου μια μηνυση και αστους να τρεχουν!!! Στο τελος θα βγουν να πληρωσουν και την καρτα και τους δικηγορους και τα εξοδα. εγω αυτο που καταλαβα ειναι οτι η palit αρνειται να περασει εγγυηση καρτες gainward πριν την εξαγορα απο την ιδια. στο αναφερει στο μαιλ δεν υπαρχει αλλος λογος για οτι την βγαζουν εκτος γιαυτο κ ζητανε λεφτα. απο την αρχη το ειδανε το θεμα σου, βασει με το σχολιο 16-σελ2 και (δικο σου) σχολιο 45-σελ3 που λες για το υφακι-θρασσος του Ζ η palit λογικα θα αγορασε την gainward με ολα τα δικαιωματα-υποχρεωσεις... δε νομιζω να ισχυει κατι τετοιο.. πιθανοτερο ειναι το σεναριο του fulgore για μτχ-refurbished Οριστε τι κανει η παραπληροφορηση!!! Και οριστε και μερικα ακομη sub brand https://en.wikipedia.org/wiki/Palit_Microsystems τα λεμε στις επομενες 14 σελιδες!! 1
NotisGtx Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 εγω αυτο που καταλαβα ειναι οτι η palit αρνειται να περασει εγγυηση καρτες gainward πριν την εξαγορα απο την ιδια. στο αναφερει στο μαιλ δεν υπαρχει αλλος λογος για οτι την βγαζουν εκτος γιαυτο κ ζητανε λεφτα. Αυτο που μου αναφερει ειναι προσωπικη γνωμη του Ανεστη. Δεν ειναι επιβεβαιωμενο απο κανεναν. Το μονο που ξερουμε ειναι οτι η Palit αρνειται να κανει εγγυηση κατευθειαν σε πελατη. Μονο σε μαγαζια κανει. Μπορουμε να υποθεσουμε λογους (απλα αρνειται η Palit επειδη η καρτα ειναι Gainward, ημερομηνια παραγωγης, κλεμμενο, αγορασμενη απο ιδιωτη κλπ) αλλα τιποτα δεν ειναι σιγουρο. Με τιποτα παντως δεν προκειται να εμπιστευτω την κριση του Ανεστη, η οποιουδηποτε αλλου εκει μεσα.
Sheogorath Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Σχεδόν σίγουρα είναι αγορασμένη για ιδιώτη, ίσως και επιστροφή, και την δώσανε για καινούργια. Νομικά είσαι καλυμμένος, το τι θα κάνει το κατάστημα είναι δικό τους πρόβλημα. Εγώ μετά από όλα αυτά θα απαιτούσα το αρχικό ποσό αγοράς πίσω, εξαλλου την ίδια έκδοση σε 980ti να βρούνε, δύσκολο, συνεπως έχεις δικαίωμα/πατημα για χρήματα.
NotisGtx Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 (επεξεργασμένο) Πολυ μπλα μπλα για το τιποτα. Γραφεις γραφεις και τα βασικα δεν καθεσαι να ψαξεις. Λοιπον μιας και βαριεμαι πραγματικα να καθομαι να διαβαζω τα σεντονια που γραφεις (αν ειναι δυνατον δηλαδη) οριστε αυτο και απο εκει αρχιζεις. https://en.wikipedia.org/wiki/Gainward Μετα απο τοσες σελιδες καθεσαι και μας λες τι λεει ο Μακης ο Τακης και η Σουλα!!!! Δεν μπορω να πιστεψω οτι καποιος ο οποιος και καλα το ψαχνει τοσο δεν εχει δει εστω τα βασικα. Για το 2ο bold τωρα, ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ ΣΤΟ email απο την PALIT "αν και δεν εχεις αγορασει την καρτα απο εμας μπορουμε να κανουμε αυτο και αυτο με το αντιστοιχο ποσο" ΟΥΤΕ ΑΓΓΛΙΚΑ ΔΕΝ? Ακομη και αν πας στο ατιμο το RMA form της εταιρειας εχει ολα αυτα που σου εγραψαν!!! Τωρα εαν θελεις να μαθεις τι εγινε μπορω πολυ ευχαριστως να σου πω, απλα ΕΑΝ η καρτα αγοραστηκε απο Γερμανια πχ για ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗ το πρωτο καταστημα δινει ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΕΓΓΥΗΣΗ και το υπολοιπο απο τον κατασκευαστη. Εαν μπεις στον κοπο να δεις τους ορους αρκετων Γερμανικων καταστηματων θα το βρεις!! Και βασικα ΤΙ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΣΕΝΑ πας απο το καταστημα και καλεις την αστυνομια, εαν δεν θελουν να βαλουν μυαλο κανεις επι τοπου μια μηνυση και αστους να τρεχουν!!! Στο τελος θα βγουν να πληρωσουν και την καρτα και τους δικηγορους και τα εξοδα. Οριστε τι κανει η παραπληροφορηση!!! Και οριστε και μερικα ακομη sub brand https://en.wikipedia.org/wiki/Palit_Microsystems τα λεμε στις επομενες 14 σελιδες!! Δεν σε αναγκασε κανενας να διαβασεις το θρεντ μου. Δεν σε αναγκασε κανενας να απαντησεις στο θρεντ μου. Ερχεσαι, ειρωνευεσαι, πετας 2 λινκ απο την βικιπαιδεια που λενε ο,τι ηδη ξερουμε, πως η Gainward ειναι αγορασμενη απο την Palit, και το παιζεις tough guy αναφεροντας μηνυσεις και αστυνομιες. Αληθεια τωρα, πως βοηθαει αυτο? Μετα απο τοσες σελιδες θα καθομαι και θα λεω Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ. Δεν σε αναγκασε κανενας να τα διαβασεις ολα. Τι εννοεις δεν εχω ψαξει εστω τα βασικα δεν καταλαβαινω. Θα ειμαι οσο ενημερωμενος η ανενημερωτος θελω. Δεν σου ζητησα να με υπερασπιστεις σε κανεναν. Τι, νομιζεις δεν εχω μπει στην βικιπαιδεια να δω οτι η Gainward εχει εξαγοραστει απο το 2005 απο την Palit? Μπραβο, σοβαρη πληροφορια. Τι δεν καταλαβαινεις? Μου ειπανε στο μειλ πως ακομα και αν δεν ασχολουνται κατευθειαν με end customers, θα μπορουσαν να μου κανουν σερβις για 120 ευρω. Δεν ηθελα να τα πληρωσω, αρα πηγα στη μονη επιλογη που ειχα. Το μαγαζι απο το οποιο αγορασα την καρτα. ΤΙ ΑΓΓΛΙΚΑ ΔΕΝ? Εγω μπορει να γραφω κατεβατα αλλα τουλαχιστον βγαινει ενα νοημα σε αντιθεση με σενα. "Εαν μπεις στον κοπο να δεις τους ορους αρκετων Γερμανικων καταστηματων θα το βρεις!!" Εγω απο ελληνικο μαγαζι την αγορασα την καρτα. ΜΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ, δεν με νοιαζει απο ποιον. Και απο τον κατασκευαστη που ειναι η εγγυηση, ο κατασκευαστης ο ιδιος στην πολιτικη του αναφερει οτι δεν ασχολειται αμεσα με τον τελικο πελατη παρα μονο με μαγαζια και προτεινει στους πελατες να επικοινωνησουν με το μαγαζι αγορας τους για οποια εγγυηση. Δεν καταλαβαινω τι σχεση εχω με τους Γερμανους και τους ορους αλλων καταστηματων. Αλλα εσυ που εισαι πιο ενημερωμενος απο εμενα φυσικα καταλαβαινεις. Και φυσικα, το κερασακι στην τουρτα. Η αστυνομια.... Εχεις δει πολλους ανθρωπους να πηγαινουν σε καταστηματα και να καλουν την αστυνομια, για θεματα εγγυησης? Για θεματα που υπαρχει η ΓΓΚ και ο ΣτΚ και αλλοι τοσοι οργανισμοι προστασιας του καταναλωτη? Και εσυ νομιζεις οτι αν τους καλεσω θα ερθουνε? Και να κανουνε τι? Να τους βαλω να αναγκασουνε το μαγαζι να μου δωσει μια καρτα 1000 € ετσι επειδη γουσταρω? Και να τους καλεσεις τους αστυνομικους, τι θα τους πεις οτι εγινε? Τι θα τους βαλεις να κανουνε? Πως θα τους εξηγησεις τι εγινε μεχρι τωρα? Θες να κανω επιτοπου μια μηνυση? Με τι δικαιολογια? Δεν εχουν περασει καν ακομα 14 εργασιμες μερες που εχουν την καρτα στα χερια τους, αρα γιατι να κανω το μαγκα διχως να εχω πατημα? Εχεις καποιον δικηγορο που δεχεται να δουλεψει τσαμπε με την υποσχεση και μονο οτι το μαγαζι "Στο τελος θα βγουν να πληρωσουν και την καρτα και τους δικηγορους και τα εξοδα" να τον παρω αγκαζε μαζι μου οταν ξαναπαω στο μαγαζι? Και για ποια παραπληροφορηση μιλας? Μου λες οριστε και αλλα sub brand και μου στελνεις ενα (πολυ ψαγμενο λεμε) λινκ απο τη βικιπαιδεια που αναφερει οτι η μαμα-μαμα Palit MicroSystems εχει αγορασει και τρεχει αλλες 20 εταιριες, λες και αυτο θα βοηθησει σε κατι. Δεν ξερω γιατι εισαι τοσο ενοχλημενος. Εγω εδω γραφω για να βγαλω το αχτι μου που λεμε. Εκτος απο τις συμβουλες που ζηταω, γραφω και για να προσφερω μια ιστορια σε οποιον αναγνωστη θελει να τη διαβασει, και ετσι ωστε οταν τελικα δικαιωθω, να χαρει και εκεινος. Αναφερω τα παντα με λεπτομερεια ετσι ωστε οποιοσδηποτε παθει τα ιδια με το συγκεκριμενο μαγαζι να ξερει ακριβως τι εγινε και τι μπορει να γινει και στην περιπτωση του. Και ξαναλεω, αν σου φαινεται πολυ το διαβασμα τοτε πατα Alt+F4 Μην εισαι τοσο ειρωνας οταν γραφεις. Δεν βοηθας κανεναν. Το μονο που κανεις ειναι να εξευτελιζεσαι. Τα λεμε στις επομενες 14 σελιδες! (Edited επειδη δεν θελω να φαω delete) Επεξ/σία 12 Ιουνίου 2017 από NotisGtx 6
m32s Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά η κάθε Palit ίσως νομικά δε δεσμεύεται να υποστηρίζει προϊόντα που έχουν μεταπωληθεί από τρίτους σε χώρες στις οποίες δεν αναλαμβάνει επίσημη εκπροσώπηση. Ίσως η απόδειξη της EBW δεν έχει αξία για την Palit επειδή η Ελλάδα δεν είναι χώρα στην οποία δραστηριοποιείται επισήμως η Palit. Προφανώς το EBW ευθύνεται για την όλη κατάσταση, ό,τι λογικό ή παράλογο και να συμβαίνει. Ζεις την ταλαιπωρία εξ αιτίας όλων των λόγων που καταλαβαίνεις.
Fulgore Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Οι περισσοτερες εταιρειες ισχυει οτι εχουν πλεον πολιτικη να μην δεχονται καρτες γραφικων απο ιδιωτες παρα μονο 1)Αν εχει αγοραστει η καρτα απευθειας απο αυτους2 2)Αν εχει κλεισει το καταστημα/πωλητης. Βεβααια η αληθεια ειναι οτι το θεμα το εχουμε κουρασει περα απο καθε περιπτωση και οντως το να γραφουμε σεντονια δεν βοηθαει σε τιποτα. Εχουμε φτασει τις 14 σελιδες και παλι στα ιδια στην αρχη ειμαστε. Και αυτο γιατι μονο οταν πιασουν δουλεια οι αρμοδιοι φορεις θα τελειωσει το παρτυ για το καταστημα,το οποιο φυσικα και επειδη ακρη δεν θα βγει θα επιστρεψει το ποσο αγορας γιατι οχι μονο εγινε οτι εγινε αλλα σε κοροιδευουν(κυριολεκτικα)και μες τα μουτρα και φυσικα κατι μου λεει οτι ολο αυτο το σκηνικο δεν ειναι καθολου νομιμο που εκαναν/κανουν.
Πέτρος Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Οι περισσοτερες εταιρειες ισχυει οτι εχουν πλεον πολιτικη να μην δεχονται καρτες γραφικων απο ιδιωτες παρα μονο 1)Αν εχει αγοραστει η καρτα απευθειας απο αυτους2 2)Αν εχει κλεισει το καταστημα/πωλητης. Βεβααια η αληθεια ειναι οτι το θεμα το εχουμε κουρασει περα απο καθε περιπτωση και οντως το να γραφουμε σεντονια δεν βοηθαει σε τιποτα. Εχουμε φτασει τις 14 σελιδες και παλι στα ιδια στην αρχη ειμαστε. Και αυτο γιατι μονο οταν πιασουν δουλεια οι αρμοδιοι φορεις θα τελειωσει το παρτυ για το καταστημα,το οποιο φυσικα και επειδη ακρη δεν θα βγει θα επιστρεψει το ποσο αγορας γιατι οχι μονο εγινε οτι εγινε αλλα σε κοροιδευουν(κυριολεκτικα)και μες τα μουτρα και φυσικα κατι μου λεει οτι ολο αυτο το σκηνικο δεν ειναι καθολου νομιμο που εκαναν/κανουν. Όλα τα προηγούμενα (και αρκετά επόμενα) είναι αδιάφορα. Ας έχει κάνει ότι θέλει η Gainward/Palit/Mitsos. Ας λέει ότι θέλει ο (ποιός?) Ανέστης. Είσαι εντός εγγύησης δύο (2) ετών από την ημερομηνία αγοράς, στην Ελλάδα? Είσαι! ΓΓΚ και όποιος άλλος "αρμόδιος-υπεύθυνος", όπως από ότι είπες ήδη έκανες. Σταμάτα να ασχολείσαι (ts) με το κατάστημα, σταμάτα να περιμένεις οτιδήποτε από δαύτους μέχρι τουλάχιστον να τους περιλάβουν οι "αρχές". Αναγκαστικά θα χάσεις κάποιο χρόνο ακόμα, αλλά αν το κατάστημα δεν κλείσει μέχρι τότε, θα πάρεις πλέον τα χρήματά σου πίσω στο ακέραιο. 2
MrD Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Εγω εδω γραφω για να βγαλω το αχτι μου που λεμε. Εκτος απο τις συμβουλες που ζηταω, γραφω και για να προσφερω μια ιστορια σε οποιον αναγνωστη θελει να τη διαβασει, και ετσι ωστε οταν τελικα δικαιωθω, να χαρει και εκεινος. Αναφερω τα παντα με λεπτομερεια ετσι ωστε οποιοσδηποτε παθει τα ιδια με το συγκεκριμενο μαγαζι να ξερει ακριβως τι εγινε και τι μπορει να γινει και στην περιπτωση του. Ενδιαφέρον το thread, πράγματι. Εύχομαι η ιστορία σου NotisGtx να έχει αίσιο τέλος! Θα χαρούμε. Από το εν λόγω μαγαζί είχα παραγγείλει ένα σκληρό και τους είχα πληρώσει με χρεωστική. Τελικά, ο σκληρός δεν ήταν διαθέσιμος καίτοι τον παρήγγειλα και τους πλήρωσα. Θυμάμαι είχα ένα θεματάκι με την επιστροφή των χρημάτων μετά. Μου λέγανε σήμερα και σήμερα και ότι είχαν τεχνικά θέματα. Μετά από κάμποσα mails και τηλεφωνήματα και αφού πέρασαν μερικές μέρες μου τα επέστρεψαν. 1
m32s Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Είναι σα να αγοράζεις λχ κινέζικο κινητό στην άλλη άκρη του πλανήτη και ο Κινέζος να μην έχει ιδέα για το πού πατάει η χώρα σου. Και απόδειξη να έχεις που λέει ο λόγος από το μαγαζί της γειτονιάς σου, ο Κινέζος δε θα σε ξέρει για να σου παρέχει εγγύηση. Μόνο αν ο Κινέζος επεκταθεί επισήμως στη χώρα σου, θα δεσμεύεται απέναντί σου. Προφανώς το μαγαζί της πατρίδας σου όταν σου πουλάει αναλαμβάνει τα ρίσκα του και τις νόμιμες υποχρεώσεις του. Με όποιον πρόσφορο τρόπο, το μαγαζί που πουλάει στην Ελλάδα πρέπει να προσφέρει πλήρη εγγύηση και υποστήριξη εντός των ορίων που δεσμεύεται από τη νομοθεσία. 1
NotisGtx Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Εγώ μετά από όλα αυτά θα απαιτούσα το αρχικό ποσό αγοράς πίσω, εξαλλου την ίδια έκδοση σε 980ti να βρούνε, δύσκολο, συνεπως έχεις δικαίωμα/πατημα για χρήματα. Μετα το περας των 14 εργασιμων θα κυνηγησω η προσωρινη καρτα αντιστοιχων επιδοσεων η επιστροφη χρηματων. Δεν υπαρχει αλλη λυση. Και αγορα απο αλλο καταστημα σιγουρα ΑΣΦΑΛΩΣ! Εχετε πλακα πλακα καποιο να προτεινετε?
Sheogorath Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Chill παιδιά, αν απαντάνε παπαριές στον TS τουλάχιστον έχει γέλιο όταν μας τις μεταφέρει εδώ. Έλα ρε Δημήτρη, κούλαρε, σείριαλ έχουμε εδώ 4
~Palpatin~ Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Chill παιδιά, αν απαντάνε παπαριές στον TS τουλάχιστον έχει γέλιο όταν μας τις μεταφέρει εδώ. Έλα ρε Δημήτρη, κούλαρε, σείριαλ έχουμε εδώ Ρε Ανδρέα του γράφουν ψέμματα!!! Δεν μπορώ να πιστέψω ότι εκτός ότι τα καταπίνει έτσι τα μεταφέρει και εδώ με αποτέλεσμα και άλλα άτομα που οκ δεν γνωρίζουν να κρατάνε μια στάση επιφυλακτική απέναντι σε συγκεκριμένες εταιρείες (κατασκευής εννοώ φυσικά και όχι καταστήματα) χωρίς λόγο. Διαβάζω το θέμα γιατί με ενδιαφέρει φυσικά η εξέλιξη αλλά έχει πάει πολύ μακρυά η βαλίτσα και πέφτουν ευθύνες σε εταιρείες που δεν θα έπρεπε!!! Για το κατάστημα χέστηκα όπως και για το κάθε μαγαζάκι που κάνει τα ίδια ίσως και χειρότερα. Στο μεταξύ οι απαντήσεις του στυλ δικό μου θέμα και θέλω να ξεσπάσω κάθε άλλο παρά λογικές είναι. Δεν θέλουν να τιμήσουν την εγγύηση; Μήνυση εκεί επί τόπου και τέλος. Έχω τραβήξει και εγώ βάσανα με ελληνικά καταστήματα και άκουγα ανέκδοτα αλλά αυτο.... Δεν μπορεί να τα πει εκεί ως έχουν (μιας και στο τέλος δήλωσε ότι ξέρει πότε εξαγοράστηκε η εταιρεία κτλπ κτλπ) και γράφει εδώ τον πόνο του. Δεκτός ο πόνος του αλλά ρε φίλε... Γράψε ότι ΞΕΡΕΙΣ ότι σου λένε ψέμματα έλεος!!! 1
m32s Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Η αλήθεια είναι ότι έχει γούστο. Ενημερώνεται και ο κόσμος για το κάθε κατάστημα, προετοιμάζεται από τα παθήματα των άλλων και μαθαίνει να χειρίζεται την πιο απίθανη περίπτωση που θα πετύχει. ΥΓ: Η μήνυση έχει κόστη που κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να θεωρεί αυτονόητα. 2
~Palpatin~ Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Η αλήθεια είναι ότι έχει γούστο. Ενημερώνεται και ο κόσμος για το κάθε κατάστημα, προετοιμάζεται από τα παθήματα των άλλων και μαθαίνει να χειρίζεται την πιο απίθανη περίπτωση που θα πετύχει. Δυστυχώς πολλά καταστήματα πλέον αγοράζουν από Ευρώπη και γίνεται αυτό που περιέγραψα με την εγγύηση γιατί δεν θέλουν να επιβαρυνθούν τα μεταφορικά!!!Εκτός αυτού δεν το έχω ψάξει αλλά δεν ξέρω εάν μετά τον χρόνο που πρέπει να σταλεί η κάρτα στον κατασκευαστή τον αναγνωρίζουν ως μεταπωλητή ή σαν πελάτη λιανικής, αυτό πραγματικά δεν το γνωρίζω. Ναι έχει εάν έχει γίνει φυσική αγορά, εάν έχει γίνει μέσο internet δεν έχει. Φυσικά όταν λέμε για κάρτα 1000€ δεν θα υπολογίσω τα χρήματα της μήνυσης άλλωστε τα παίρνεις πίσω, θα αργήσει αλλά θα δικαιωθεί. Και μιας και δεν νομίζω να τους συμφέρει να φτάσουν μέχρι εκεί μάλλον θα κάνει την δουλειά του. Τώρα αν θέλουν να το τραβήξουν παραπάνω κακό του κεφαλιού τους. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις