NotisGtx Δημοσ. 9 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2017 Στην τρίτη επισύναψή έχει στο email την απόδειξη (invoice) του EBW με τον προμηθευτή αλλά δεν μπορώ να διαβάσω τι γράφει, αν θέλεις ποσταρε την ξεχωριστά. Κανονικά νομίζω πως θα έπρεπε να στείλει και την δική σου απόδειξη γιατί από αυτή κανονικά αρχίζει να μετράει η διάρκεια της εγγύησης. Στην τριτη επισυναψη το ξερω οτι δεν φαινονται τα συνημμενα του Ανεστη, αλλα ετσι μου το εστειλε, ετσι το ανεβασα. Δεν μπορω να τα δω ουτε εγω... Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι ειπώθηκε στην πρώτη επικοινωνία και μάλιστα έβγαλε πόρισμα η gainward ότι η κάρτα είναι εκτός εγγύησης. Στην πρωτη επικοινωνια τους μου ειπε ο Ανεστης πως πολυ απλα το μονο που εκανε ειναι να τους δωσει το serial number για να ξεκινησουνε τη διαδικασια RMA. Μου ειπε πως εκεινοι τρεξανε το serial number και τους βγηκε οτι ειναι εκτος εγγυησης. Δεν τους εστειλε ουτε αποδειξη αγορας απο μενα ουτε τιποτα αλλο.
HolyMan Δημοσ. 9 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2017 σορρυ που θα σε στεναχωρησω αλλα το ΓΓΚ κ συνηγορος παπαρια θα κανουν! θα το δεις στην πορεια. 1
bill987 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2017 σορρυ που θα σε στεναχωρησω αλλα το ΓΓΚ κ συνηγορος παπαρια θα κανουν! θα το δεις στην πορεια. Δεν συμφωνώ μαζί σου, μια χαρά θα γίνει η δουλειά του ts ,θέλω να πιστεύω - ελπίζω το θέμα του να λήξει στο τέλος της εβδομάδας! Μια φορά προσωπικά έκανα καταγγελία με αυτόν τον τρόπο και σε 10 μερούλες όλα γίνανε όμορφα και ωραία! 1
Pitsifrikos Δημοσ. 9 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2017 Και σε δίκη μου καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή είχα αποτέλεσμα ενώ πιο πριν ο μαγαζατορας το έπαιζε ατρόμητος. 1
Fulgore Δημοσ. 10 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2017 Μια χαρα ακρη βγαινει αν δεν φταιει ο καταναλωτης/πελατης απλα παιρνει λιγο χρονο.
bilakos10_v2.0 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2017 Νότη θέλουμε τσάμπα εισιτήρια για την πρεμιέρα της τριλογίας σου..! 1
jgeorgiou Δημοσ. 10 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2017 στη net-connect έχουν στενή σχέση με gainward εγώ θα πήγαινα στην ΓΓΚ και θα ερχόμουν σε επαφή με την net-connect αν μπορούν αυτοί να με εξυπηρετήσουν με μικρή χρέωση για τον κόπο τους. Για WD hd το κάνουν αυτό που λέω.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 10 Ιουνίου 2017 Moderators Δημοσ. 10 Ιουνίου 2017 (επεξεργασμένο) στη net-connect έχουν στενή σχέση με gainward εγώ θα πήγαινα στην ΓΓΚ και θα ερχόμουν σε επαφή με την net-connect αν μπορούν αυτοί να με εξυπηρετήσουν με μικρή χρέωση για τον κόπο τους. Για WD hd το κάνουν αυτό που λέω. Από την στιγμή που έχει εγγύηση δεν βλέπω λόγο να πληρώσει ούτε μικρή ούτε μεγάλη χρέωση το κατάστημα ebw έχει την υποχρέωση να προβεί στις ανάλογες διαδικασίες για να επισκευαστεί η κάρτα, αν το κατάστημα δεν μπορεί να το κάνει έχει υποχρέωση να επιστρέψει τα λεφτά Επεξ/σία 10 Ιουνίου 2017 από Inuyasha 3
HolyMan Δημοσ. 10 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2017 Δεν συμφωνώ μαζί σου, μια χαρά θα γίνει η δουλειά του ts ,θέλω να πιστεύω - ελπίζω το θέμα του να λήξει στο τέλος της εβδομάδας! Μια φορά προσωπικά έκανα καταγγελία με αυτόν τον τρόπο και σε 10 μερούλες όλα γίνανε όμορφα και ωραία! το ΓΓΚ το μονο που κανει ειναι να στειλει μαιλ ή να επικοινωνησει μαζι τους για να τους αναφερει την καταγγελια. το πολυ πολυ να τους πιεσουν λιγο παραπανω τπτ αλλο...δεν μπορουν να κανουνε πραγματικα τπτ.
AllNatural Δημοσ. 10 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2017 το ΓΓΚ το μονο που κανει ειναι να στειλει μαιλ ή να επικοινωνησει μαζι τους για να τους αναφερει την καταγγελια. το πολυ πολυ να τους πιεσουν λιγο παραπανω τπτ αλλο...δεν μπορουν να κανουνε πραγματικα τπτ. Έχεις καταλαβει ότι αυτο που λογικα έχει κανει το μαγαζι είναι παράνομο? 1
NotisGtx Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Γεια σας! Σας ερχομαι με ενα νεο επισοδειο της σειρας "Warranty Games".Σημερα δεχθηκα ενα πολυ παραξενο μειλ απο τον Ανεστη. Παραξενο επειδη για πρωτη φορα δεν μου μιλανε σαν να τσακωνομαι με καποιον. Παραξενο επειδη για πρωτη φορα μαθαινω με "λεπτομερεια" τι παιζει επιτελους. Επισης αποδεικνυεται οτι "καποιος" μπηκε και διαβασε το παρον θρεντ. Θα καταλαβετε γιατι το λεω αυτο. Σε αλλα θεματα, δεν εχω ακουσει απαντηση απο ΓΓΚ η ΣτΚ ακομα. TL:DR: Η καρτα ακομα Ελλαδα βρισκεται. Προς το παρον τσακωνεται ο Ανεστης με την αντιπροσωπεια γιατι εκεινη δεν θελει να δεχτει την καρτα διχως να την πληρωσει καποιος και ο Ανεστης δεν θελει να τους πληρωσει για να την "φτιαξουνε". Αν φτιαχνεται δηλαδη, γιατι υπαρχει η περιπτωση να την παρουνε και να πουνε "Σορρυ φιλος, δεν μπορει να φτιαχτει, θενξ για τα 120 ευροπουλα" (πραγμα που μπορει να λεγανε και σε μενα αν προχωρουσα μονος μου τη διαδικασια). Για μεγαλυτερη λεπτομερεια δειτε και το συνημμενο πρωτα γιατι απο κατω θα κανω καποια μικρα σχολια. Η Gainward έχει πλέον περάσει σε νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς απο την Pallit. Η NEA αντιπροσωπία οπως διαβάζεται αρνείται (εως τώρα) οτι η κάρτα εχει εγγύηση. Η απάντηση μας : πως αυτο ειναι αδύνατον καθώς ειναι αγορασμένη απο πελάτη πρίν περίπου 1.5 χρόνο. Ακομα ομως να μου πουνε γιατι την βγαζουν εκτος εγγυησης την καρτα. Φταιει ο προμηθευτης? Η ημερομηνια παραγωγης? Η ημερομηνια αγορας? Τι ακριβως? Η Palit ζητά αντίτιμο τεχνικής υποστήριξης σε χρονικά διαστήματα παρελθόντων ετών εως τωρα. Και γιατι δεν το πληρωνει το EasyBuyWorld αυτο το αντιτιμο για να τελειωνουμε? Πιο φτηνα δεν θα τους βγει να πληρωσουν 120 ευρω απο την τσεπη τους απο το να μου κοψουνε φουλ πιστωτικο, πραγμα που θα επιδιωξω? Κάτι που μας αναφέρετε οτι το γνωρίζετε και εσείς γιατι εχετε επικοινωνήσει μαζί τους. Αυτο το διαβασαν απο το θρεντ, δεν τους το ειπα ποτε αυτο. Παραλάβαμε την καρτα γραφικών σας (1/6/2017) Αρα μετα το περας 14 εργασιμων ημερων, δηλαδη στις 21 Ιουνιου, εαν δεν εχει γινει τιποτα, θα ζητησω προσωρινη καρτα αντικαταστασης οπως οριζει ο νομος. Στην περίπτωση που η αντιπροσωπία δεχτεί και μας παραχωρήσει αριθμο RMA τότε θα σταλέι η κάρτα σας ΤΕΛΙΚΑ Η ΚΑΡΤΑ ΑΚΟΜΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ. Υπάρχει καθημερινή πίεση στην νέα αντιπροσωπεία για εξευρεση και αναγνώρισης του προβλήματος για να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε. Για αυτην την πιεση στην αντιπροσωπεια σας προσεγγισα αρχικα ρε παιδια αλλα μεχρι να με βοηθησετε μου βγαλατε την πιστη. (Σε σας μιλαω Ζαχαρια και Ανεστη, που ο ενας μου ελεγε αρχικα οτι η καρτα δεν εχει εγγυηση απο το EasyBuy αλλα απο το εργοστασιο, και ο αλλος μου ελεγε να τα βρω μονος μου με την αντιπροσωπεια. Δηλαδη ελεος... Τωρα που φτασαμε μεχρι τη ΓΓΚ και τον ΣτΚ βρηκατε να μου το παιξετε οτι νοιαζεστε για την εξυπηρετηση μου, ενω με ειχατε στο φτυσιμο τοσες φορες?) Απο τον τονο του μειλ και μονο καταλαβαινω οτι καποιος χει διαβασει το θρεντ. Επισης ολη αυτη η εξηγηση που κανει περι invoices και proof of purchase δειχνει οτι καποιος μπηκε και το διαβασε 100%. Εγω παντως ακομα αναρωτιεμαι για ποιο πο@#τη λογο δεν εχουν στειλει στην εταιρια την δικη μου την αποδειξη και τρεχουν να τα βρουνε με την αποδειξη απο τον προμηθευτη τους. Δεν θα εβλαπτε να την στειλουν παντως, αυτο ειναι σιγουρο. Τι προβλεπετε οτι θα γινει? Εγω πολυ ρεαλιστικα προβλεπω πως η ιστορια εχει ακομα ζουμι και οτι η αντιπροσωπεια θα συνεχισει να ζηταει να την πληρωσει καποιος για να κανει "service". Τσουπ τσουπ θα περασουν οι μερες και θα ερθει ο καιρος να ζητησω προσωρινη αντικατασταση. Εκει θα εχει πλακα. 3
Fulgore Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Τιποτα δεν θα γινει. Η καρτα ειναι εκτος εγγυησης ειτε γιαυτι αυτοι την αγορασαν μτχ απο την gainward ή απο καποιον αλλο ιδιωτη(τιποτα δεν αποκλειω)και παιζει να μην ισχυει η αποδειξη/εγγυηση που εχεις γιαυτο και να μην την εχουν στειλει. Τα πραγματα ειναι ή ασπρο ή μαυρο και δεν πρεπει ουτε μαγαζατορας με πολλα χρονια στον χωρο να εισαι ουτε οικονομολογος. Δεν πειραζει μολις ασχοληθουν οι αρμοδιοι φορεις να δεις για ποτε θα βρεθει η λυση. Οσο καθυστερει το πραγμα χειροτερο για αυτους γινεται αφου η καρτα ειναι ακομα εδω. Το αν διαβαζουν το παρον θεμα ή οχι να σου πω την αληθεια δεν νομιζω να ενδιαφερει πλεον κανενα. Μπορει καποιος αλλος να τους πηρε τηλεφωνο και να τους εκραξε ή και καποιος γνωστος τους να διαβαζει γενικα insomnia και να το πηρε χαμπαρι. Παντως και εγω το θεωρω πολυ υποπτο αυτο που δεν λενε το γιατι ειναι εκτος εγγυησης η καρτα απο την Gainward. 3
HolyMan Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 εγω αυτο που καταλαβα ειναι οτι η palit αρνειται να περασει εγγυηση καρτες gainward πριν την εξαγορα απο την ιδια. στο αναφερει στο μαιλ δεν υπαρχει αλλος λογος για οτι την βγαζουν εκτος γιαυτο κ ζητανε λεφτα.
mar10s Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Απο τον τονο του μειλ και μονο καταλαβαινω οτι καποιος χει διαβασει το θρεντ. Επισης ολη αυτη η εξηγηση που κανει περι invoices και proof of purchase δειχνει οτι καποιος μπηκε και το διαβασε 100%. απο την αρχη το ειδανε το θεμα σου, βασει με το σχολιο 16-σελ2 και (δικο σου) σχολιο 45-σελ3 που λες για το υφακι-θρασσος του Ζ εγω αυτο που καταλαβα ειναι οτι η palit αρνειται να περασει εγγυηση καρτες gainward πριν την εξαγορα απο την ιδια. στο αναφερει στο μαιλ δεν υπαρχει αλλος λογος για οτι την βγαζουν εκτος γιαυτο κ ζητανε λεφτα. η palit λογικα θα αγορασε την gainward με ολα τα δικαιωματα-υποχρεωσεις... δε νομιζω να ισχυει κατι τετοιο.. πιθανοτερο ειναι το σεναριο του fulgore για μτχ-refurbished
Προτεινόμενες αναρτήσεις