Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 215
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Σορρυ για το οφφ τοπικ αλλα εισαγωγέας-διανομέας-αντιπρόσωπος δεν ειναι το ίδιο πράγμα? Θέλω να πώ, η κάρτα δεν έπρεπε θεωρητικά να έχει περάσει απο αυτούς? Και σε αυτούς να πάει πίσω σε πρώτη φάση?

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Σορρυ για το οφφ τοπικ αλλα εισαγωγέας-διανομέας-αντιπρόσωπος δεν ειναι το ίδιο πράγμα? Θέλω να πώ, η κάρτα δεν έπρεπε θεωρητικά να έχει περάσει απο αυτούς? Και σε αυτούς να πάει πίσω σε πρώτη φάση?

Όχι δεν ειναι το ίδιο διανομέας μπορεί να είναι και ο κυρ Μήτσος της γειτονιάς επειδή φέρνει της κάρτες τους,

Αντιπρόσωπος είναι αυτός που κάνει εισαγωγή και συνήθως έχει και το επίσημο σέρβις

  • Like 1
Δημοσ.

Γεια σας! Ηρθε η ωρα για ενα ακομα επισοδειο στο saga της "καρτουλας που τελικα τα εφτυσε"

 

Επειδη εχουν μπλεξει τα μπουτια τους και οι EasyBuyWorld και η Gainward/Palit και εγω μαζι τους, θα πω επιγραμματικα τα παρακατω:

 

Με πηρε σημερα τηλεφωνο ο Ανεστης. Με ενημερωνει πως η καρτα τελικα ΔΕΝ ειχε αποσταλει στην Gainward/Palit και πως καθεται ακομα στο μαγαζι τους. Εμενα με ειχαν ενημερωσει σε τηλεφωνα μου και στην επισκεψη μου στο μαγαζι πως η καρτα θα φυγει κατευθειαν για Γερμανια αφου δουνε οτι δεν ειναι σπασμενη και καλα.

 

Μου λεει αυτο που γνωριζω ηδη, οτι η Gainward απερριψε την εγγυηση λογω του Serial Number της καρτας, διχως καν να την δει. Αυτο το γεγονος υποστηριζει την περιπτωση του να εχει γινει καμια μ@λ#κια με την ημερομηνια παραγωγης, διοτι οπως μου ειπε και ο Ανεστης, "Αυτοι εκει μεσα κοιτανε το serial απο το εργοστασιο και αποφασιζουν αν ειναι εντος εγγυησης η οχι." Του απανταω οτι εγω την αγορασα το 2016 και βασει νομου πρεπει να εχω εγγυηση μεχρι το 2018, ασχετα του τι λεει το εργοστασιακο serial. Συμφωνησε και μου λεει τα παρακατω:

 

Mετά απο επικοινωνία που είχα και πάλι με την PALIT (σας παραθέτω πιο κάτω σε φωτογραφίες την συνομιλία μαζί τους) σας αναφέρω πως μου ζήτησαν invoices και φωτογραφίες και αναλυτικά την περιγραφή του προβλήματος. Πήρα λοιπόν απο το USB Flash που έχετε στείλει τις φωτογραφίες και την περιγραφή σας και την έστειλα.

 

Αρα ενα γρηγορο recap: Ο Ανεστης δεν εστειλε ουτε την καρτα. Δεν εστειλε ουτε φωτογραφιες. Δεν τους περιεγραψε το προβλημα. Δεν εστειλε ουτε την δικη μου αποδειξη αγορας ωστε να τους δειξει οτι ειναι εντος εγγυησης για ακομα ενα χρονο.

 

Something to note: Το invoices που του ζητησαν σημαινει, οπως μου ειπε ο Ανεστης, οχι την δικη μου την αποδειξη αγορας, αλλα την αποδειξη αγορας απο τον που εδωσε ο προμηθευτης στο EasyBye!!!

 

Εγω προσωπικα δεν καταλαβα τι invoices εννοουνε, τη δικη μου αποδειξη η τη δικη του. Δειτε κατω τα συνημμενα και πειτε μου τι πιστευετε. Δεν ξερω τι να συμπερανω απο αυτα που διαβαζω.

 

Γιατι να θελει τοσο πολυ η μαμα Gainward/Palit να τους στειλει εκεινος καποιο invoice, ποσο μαλλον καποιο invoice που δεν ειναι καν η δικη μου αποδειξη, που δειχνει οτι εχω 1 ακομα χρονο εγγυησης, ασχετως του τι λεει το εργοστασιο... Εγω παντως ακομα πιστευω οτι τους μιλαει σαν end customer και εκεινοι του ζητανε το δικο μου το invoice. Αλλα μπορει να κανω και λαθος.

 

Επισης γιατι ζητανε φωτογραφιες μαζι με το invoice? Φωτογραφιες πιστευω θα ζηταγανε απο τον τελικο πελατη, και οχι απο το μαγαζι που μιλαει μαζι τους!

 

Αρα τωρα τρεχει ο Ανεστης να αποδειξει οτι την αγορασε απο τον προμηθευτη του ο οποιος εχει πια κλεισει οπως μου ειπε και ενας θεος ξερει τι αλλο.

 

Μιλαμε για πολυ μπερδεμα. Ναι, ο προμηθευτης του Ανεστη εκλεισε, και οπως μου ειπε ο ιδιος, για αυτο το λογο εχει γινει τετοιο μπερδεμα και ηθελε να με στειλει εμενα κατευθειαν στην Gainward. Για να μη δουλεψει εκεινος δηλαδη... Τι με νοιαζει εμενα αν εκλεισε ο προμηθευτης του...

 

Τελικα μου ειπε πως σημερα θα στειλει την καρτα σε αυτους.

 

Οσες ερωτησεις και να του εκανα, οπως γιατι δεν τους εστειλε και την δικη μου αποδειξη αγορας η εστω μια περιγραφη του προβληματος, αυτος μιλαγε απο πανω μου οπως παντα, λεγοντας πως δεν εχω καταλαβει τιποτα και δεν ξερω τη διαδικασια του RMA αρα να μην μιλαω.

Σε μια φαση του λεω: "Καλα ρε, τι μαλακες αυτοι εκει στην Gainward/Palit."

Μου απανταει: "Δεν μπορω να βρισω διοτι η κληση ηχογραφειται."

 

Σε εκεινο το σημειο τα παιρνω και του λεω να σταματησει να χρησιμοποιει την απειλη της καταγραφης κλησεων και αυτος και ο Ζαχαριας διοτι ειναι παρανομο να καταγραφεις κλησεις διχως να ενημερωνεις πρωτα τον συνομιλητη σου, πραγμα που σε 20+ κλησεις μου δεν εγινε ποτε. Αρχισε και μου ελεγε μπουρδες.

 

Του λεω σταματα να χρησιμοποιεις αυτην την απειλη γιατι θα μπλεχτουνε περισσοτερα ατομα απο τη ΓΓΚ και τον ΣτΚ. Εκει του ειπα και πως εχω προχωρησει σε καταγγελια στις αρμοδιες αρχες γιατι με εχουν ταλαιπωρησει 1 μηνα +, μονο και μονο για να μου πουνε οτι η καρτα ειναι εκτος εγγυησης και για να μαθω οτι δεν την στειλανε ποτε, ασχετα αν μου ειπαν οτι θα την στειλουνε κατευθειαν.

 

Μετα μαλλον επεσε σε καταθλιψη γιατι αρχισε και μου μιλαγε πιο σιγα σιγα (μαλλον εκλεινε το ακουστικο) και γρηγορα γρηγορα μου ειπε "Θα σε παρω τηλεφωνο οταν μου απαντησουνγειαταλεμε" και εκλεισε.

 

Αυτα για το σημερινο επισοδειο. Το επομενο θα ποσταριστει τη Δευτερα αν ολα πανε καλα.

post-375344-0-66939800-1497020099_thumb.png

post-375344-0-64352500-1497020100_thumb.png

post-375344-0-08382400-1497020103_thumb.png

  • Like 4
Δημοσ.

Ας ελπίσουμε πως καταλήξαμε τουλάχιστον για την ευθύνη που έχει το κατάστημα στην υποστήριξη της εγγύησης.

Το θέμα είναι να μην χάσεις την ψυχραιμία σου και αρχίσεις τα  βρισίδια και τις απειλές γιατί θα σου τραβήξουν και μια μήνυση από πάνω και θα βγεις και κερατάς και δαρμένος  (γι αυτό άλλωστε ηχογραφούνε και τις συνομιλίες).    

+1

Δημοσ.

Α ειχες αγορασει βλεπω reference καρτα,τωρα καταλαβα γιατι ειπε η Gainward αυτα περι εγγυησης νομιζα οτι ειχες custom 980ti.

 

Οσο για τα υπολοιπα ειναι οπως τα λεγαμε και εδω οτι προφανως και εγινε βλακεια απο μεριας του πωλητη(δηλαδη του EBW)και τωρα ψαχνει να μπαλωσει τα πραγματα.

 

Το θεμα ειναι οτι καλως ή κακως(κακως) αγοραστηκε μια καρτα(ή βρεθηκε δεν ξερω)απο το EBW την οποια και πουλησε για αυτο το λογο σε τιμη χωμα(ειδικα αν μιλαμε για 2016 και Reference καρτα ηθελε να την σπρωξει οσο οσο να φυγει απο stock που ειχε μεινει λογω των νεων καρτων που θα εβγαιναν κιολας)και τωρα που παρουσιαστηκε το προβλημα ειναι οποιον παρει ο Χαρος.

 

Τα ιδια εκανε και το eshop στην περιπτωση που ειχε αναφερθει πιο πισω παλι για reference καρτα ολως τυχαιως που και αυτη πωληθηκε εκτος εγγυησης σε τελικο πελατη και μετα το eshop εκανε τον κινεζο.

 

Με λιγα λογια ειμαστε σε παρα πολυ καλο δρομο να βγαλεις ακρη,απλα το θεμα ειναι αν θα προλαβει να ξεκινησει διαδικασεις ΓΓΚ ή συνηγορος ή αν θα βρεις ακρη απο το καταστημα.

Το λεω αυτο γιατι με το που πιασει δραση μια εκ των δυο παραπανω μιας και τα πραγματα πλεον ειναι τοσο ξεκαθαρα θα τρεχει και θα φτανει το καταστημα.

Και αν και γενικα θελω να παιρνω και λιγο το μερος του καταστηματος(γιατι υπαρχουν και αρκετοι πελατες/καταναλωτες που ειναι ζωα και αφορμη ψαχνουν απο το τιποτα για να κραζουν καταστηματα)στην περιπτωση αυτη μιλαμε για 100% ευθυνη του καταστηματος και μαλιστα και για κοροιδια στα μουτρα του πελατη οπως ειδαμε παραπανω.

  • Like 2
Δημοσ.

O τυπος μπαινει εδω μεσα και διαβαζει οπως εκανε και στο 360-gr.Εκει ειχε μπει και μας ελεγε οτι εχει το επισημο service της ms και κλαιγαμε ολοι δυνατα απο  τα γελια.Απο κει δε θα επρεπε να παρεις ουτε βιδα.

Δημοσ.

Α ειχες αγορασει βλεπω reference καρτα,τωρα καταλαβα γιατι ειπε η Gainward αυτα περι εγγυησης νομιζα οτι ειχες custom 980ti.

 

Με λιγα λογια ειμαστε σε παρα πολυ καλο δρομο να βγαλεις ακρη,απλα το θεμα ειναι αν θα προλαβει να ξεκινησει διαδικασεις ΓΓΚ ή συνηγορος ή αν θα βρεις ακρη απο το καταστημα. Το λεω αυτο γιατι με το που πιασει δραση μια εκ των δυο παραπανω μιας και τα πραγματα πλεον ειναι τοσο ξεκαθαρα θα τρεχει και δεν θα φτανει το καταστημα.

 

Ναι reference ηταν η καρτουλα. Προτιμω το blower style ανεμιστηρα λογω διαταξης του κουτιου μου.

 

Εχουν φυγει τα μειλ απο χτες κιολας προς ΓΓΚ και συνηγορο.

 

Απο Δευτερα πιστευω θα ξεκινησει διαδικασιες ο συνηγορος διοτι σημερα μου εστειλε μειλ

ζητωντας την ταυτοτητα μου (ξεχασα να την επισυναψω - δεν δεχεται καταγγελιες διχως ταυτοτητα συνημμενη)

ωστε να μπορεσει να πρωτοκολληθει η αναφορα μου, οπως μου ειπανε.

 

Αντε να δουμε.

Easybuyworld S01E04 - Palit wars  :-D

 

More like "Game of Warranties: EasyByeWorld's Revenge" :-D

  • Like 1
Δημοσ.

Α ειχες αγορασει βλεπω reference καρτα,τωρα καταλαβα γιατι ειπε η Gainward αυτα περι εγγυησης νομιζα οτι ειχες custom 980ti.

 

.......................

 

Από όσο γνωρίζω η εγγύηση ξεκινάει να μετράει από την ημερομηνία αγοράς του τελικού καταναλωτή και όχι από την ημερομηνία κατασκευής της κάρτας γι αυτό μου φάνηκε περίεργο που στην αρχική επικοινωνία του "Ανεστη" με την gainward του είπαν ότι είναι εκτός εγγύησης από το serial number (αν και δεν γνωρίζουμε το τι ακριβώς πληροφορίες αντάλλαξαν). Γι αυτό έγινε η υπόθεση ότι το EBW αγόρασε την κάρτα σαν τελικός καταναλωτής πριν από 2+ χρόνια και γι αυτό του είπαν ότι είναι εκτός εγγύησης κάτι το οποίο όμως δεν επιβεβαιώνεται μετά το τελευταίο post του TS και την νέα επικοινωνία του "Ανέστη" με την gainward.

 

 

Αρα τωρα τρεχει ο Ανεστης να αποδειξει οτι την αγορασε απο τον προμηθευτη του ο οποιος εχει πια κλεισει οπως μου ειπε και ενας θεος ξερει τι αλλο.

 

Μιλαμε για πολυ μπερδεμα. Ναι, ο προμηθευτης του Ανεστη εκλεισε, και οπως μου ειπε ο ιδιος, για αυτο το λογο εχει γινει τετοιο μπερδεμα και ηθελε να με στειλει εμενα κατευθειαν στην Gainward. Για να μη δουλεψει εκεινος δηλαδη... Τι με νοιαζει εμενα αν εκλεισε ο προμηθευτης του...

 

Τελικα μου ειπε πως σημερα θα στειλει την καρτα σε αυτους.

 

Οσες ερωτησεις και να του εκανα, οπως γιατι δεν τους εστειλε και την δικη μου αποδειξη αγορας η εστω μια περιγραφη του προβληματος, αυτος μιλαγε απο πανω μου οπως παντα, λεγοντας πως δεν εχω καταλαβει τιποτα και δεν ξερω τη διαδικασια του RMA αρα να μην μιλαω.

 

 

 

Στην τρίτη επισύναψή έχει στο email την απόδειξη (invoice) του EBW με τον προμηθευτή αλλά δεν μπορώ να διαβάσω τι γράφει, αν θέλεις ποσταρε την ξεχωριστά. Κανονικά νομίζω πως θα έπρεπε να στείλει και την δική σου απόδειξη γιατί από αυτή κανονικά αρχίζει να μετράει η διάρκεια της εγγύησης.

  • Like 1
Δημοσ.

Από όσο γνωρίζω η εγγύηση ξεκινάει να μετράει από την ημερομηνία αγοράς του τελικού καταναλωτή και όχι από την ημερομηνία κατασκευής της κάρτας

Προφανως αλλα επαιζε ρολο αν ηταν reference ή οχι γιατι οι custom καρτες γραφικων κυκλοφορουν λιγο αργοτερα απο τις reference και τα ''μαθηματικα'' δεν βγαινανε στο να ξεραμε δηλαδη ποτε ειχε αγοραστει η καρτα απο το καταστημα,ασχετως τι γραφτηκε μετα.

Δημοσ.

Προφανως αλλα επαιζε ρολο αν ηταν reference ή οχι γιατι οι custom καρτες γραφικων κυκλοφορουν λιγο αργοτερα απο τις reference και τα ''μαθηματικα'' δεν βγαινανε στο να ξεραμε δηλαδη ποτε ειχε αγοραστει η καρτα απο το καταστημα,ασχετως τι γραφτηκε μετα.

 

Σωστό, απλά η gainward δεν μπορεί να αποφανθεί για το αν ισχύει ή όχι η εγγύηση από ένα serial number. Στην δεύτερη επικοινωνία του EBW με την gainward  στέλνουν τα ελάχιστα στοιχεία (κανονικά νομίζω πρέπει να στείλει και την απόδειξη του TS) για να ακολουθηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία RMA και αφού σταλεί η κάρτα τελικά στην εταιρία θα αξιολογηθεί αν πληρούνται οι όροι της εγγύησης για δωρεάν επισκευή η αντικατάσταση της κάρτας. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι ειπώθηκε στην πρώτη επικοινωνία και μάλιστα έβγαλε πόρισμα η gainward ότι η κάρτα είναι εκτός εγγύησης.

  • Moderators
Δημοσ.

Σωστό, απλά η gainward δεν μπορεί να αποφανθεί για το αν ισχύει ή όχι η εγγύηση από ένα serial number. Στην δεύτερη επικοινωνία του EBW με την gainward στέλνουν τα ελάχιστα στοιχεία (κανονικά νομίζω πρέπει να στείλει και την απόδειξη του TS) για να ακολουθηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία RMA και αφού σταλεί η κάρτα τελικά στην εταιρία θα αξιολογηθεί αν πληρούνται οι όροι της εγγύησης για δωρεάν επισκευή η αντικατάσταση της κάρτας. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι ειπώθηκε στην πρώτη επικοινωνία και μάλιστα έβγαλε πόρισμα η gainward ότι η κάρτα είναι εκτός εγγύησης.

Όταν σε μια εταιρία δεν στείλεις απόδειξη, η εγγύηση μετράει από την ημερομηνία παραγωγής, ειδικά σε μια reference κάρτα, που μπορεί να είναι έτοιμη και 1-2 μήνες πριν το lanch

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...