Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Βλέπω το θέμα έχει γίνει σήριαλ και μάλιστα πολύ καλό, περιμένω με αγωνία το επόμενο επεισόδιο , θέλουμε όλες τις λεπτομέρειες :D   Εγώ πιστεύω ότι αν το κυνηγήσεις μέχρι τέλους θα δικαιωθείς.  

 

ΘΕΟΥΛΗΣ!!!

 

Μολις γυρισα κουρασμενος απο τη δουλεια αλλα εκατσα και διαβασα και τις 10 σελιδες ρε μπαγασα. Λοιπον, εχουμε και λεμε

 

1) Κακος δεν εκανες καταγγελια απο την 1η κιολας μερα. Με το που ξεκιναει το μα μου ---> καταγγελια. Απο δω και περα, για να εισαι σιγουρος, κανε καταγγελια πρωτα και μετα πηγαινε απτο οποιο καταστημα

 

2) Ο "Ανεστης" απτο ebw ή εντελως αμπαλος είναι η σε δουλευει. Ειναι ποτε δυνατον να παριστανει τον τελικο αγοραστη? Ειναι δυνατον να μην εστειλε αποδειξη??? Αν εχω καταλαβει καλα, δεν θελουν να μπλεξουν το ονομα του καταστηματος και σκοπευαν να πληρωσουν την επισκευη απτην τσεπη τους, γιατι πολυ πιθανον καποια λαλακια εχουνε κανει. Δηλαδη τι διαολο, δεν εχουν ξανακανει rma?

 

3) Ειναι δυνατον ο "Ανεστης" αλλα και η Gainward να μην αναφερθηκαν στο ΓΙΑΤΙ ειναι εκτος εγγυησης? Ασε την εξυπηρετηση στο πελατη, απο περιεργεια και μονο θα ρωταγες!!

 

4) Οπως ειπε και ο fulgore, σιγα μη σου κοψουν μισο πιστωτικο απτη τσεπη τους για την ψυχη της μανας τους. Καποια χοντραδα εχει γινει, δεν παιζει. Εδω δεν στελνανε rma να μη χρεωθουν τα 30€, θα σου κοψουν 400€??

 

5) Μια φορα σε ενα καταστημα να μου τυχει να πανε ολα καλα με την εγγυηση δεν εχει συμβει. Θα μας πει ξανα ο fulgore να μη τσουβαλιασουμε αλλα ρε φιλε, δεν γινεται να γερναμε 10 χρονια καθε φορα για να τηρηθει η νομοθεσια. 

 

Συγνωμη για τις 10 σελιδες.

 

1) Απο δω και περα πρωτα θα πυροβολαω και μετα θα κανω ερωτησεις

 

2) Ο Ανεστης δεν ξερω τι κανει, μια φορα την αποδειξη δεν την εχει στειλει και αυτο ειναι σιγουρο, δεν γνωριζω τι τους εχει πει και τι παριστανει, ομως αυτο που μου ειπες πως σκοπευαν να πληρωσουν την επισκευη απο την τσεπη τους μου θυμισε κατι πολυ παραξενο που εγινε σημερα το πρωι και ξεχασα να το γραψω. Εχω και εξεταστικη εκτος απο το να παλευω για εγγυησεις...

 

Ο Ανεστης λοιπον σημερα το πρωι με ρωταγε πως στο καλο μου ειπανε εμενα οτι θα μπορουν να μου κανουνε σερβις την καρτα για 120 ευρω, ποτε τους μιλησα, με ποιον μιλησα κλπ. Εγω δεν του ανεφερα ποτε το γεγονος οτι η Gainward μου ειπε οτι μπορει να την κανει σερβις για 120 ευρω και του ειπα πως ποτε δεν ειπα κατι τετοιο. Και μου λεει υποθετικα μιλαμε! Το μονο που του εχω πει ειναι πως εχω στειλει 100 μειλ και δεν εχω λαβει απαντηση, για να του δειξω πως λαθος ηθελε να με πεισει πως μονο το support της Gainward μπορουσε να με βοηθησει. Αρα πως ξερει και τα ρωταει αυτα? Αυτο σημαινει πως ειτε διαβασε το θρεντ και θελει να με ψαρωσει, ειτε σημαινει πως οχι μονο διαβασε το θρεντ, αλλα θελει κιολας να μαθει τον "τροπο" που εμενα μου ειπανε οτι θα μου κανουνε σερβις για 120 ευρω ετσι ωστε να το κανει και αυτος, πραγμα που ισως επιβεβαιωνει την ακραια θεωρια μου οτι τους συστηθηκε σαν τελικος αγοραστης και οχι εκπροσωπος μαγαζιου...

 

Το μηνυμα σου με εβαλε σε σκεψεις τωρα.... Παιζει πραγματικα να τους συστηθηκε ως τελικος πελατης για αυτο και εκεινοι τον γραφουνε στα τετοια τους λεγοντας του "Sorry, the card is out of waraty" διχως να αναφερουνε καποιον λογο. Οπως λεει και η πολιτικη της Gainward την οποια λινκαρω στο ποστ #131, δεν ασχολουνται με τον τελικο καταναλωτη και του προτεινουν να τα βρει με το καταστημα αγορας το οποιο με τη σειρα του θα ερθει σε επαφη με την Gainward...Αυτο ισως εξηγει γιατι λεει "I have a receipt" λες και ειναι ο τελικος πελατης...

 

Και να φανταστεις οτι ολα αυτα ισως τα καταλαβαμε επειδη εβαλε και την απαντηση που τους εστειλε στο Screencap που μου προωθησε....

 

3) Πραγματικα ειναι πολυ περιεργο πως κανενας δεν αναφερθηκε στο λογο για τον οποιο ειναι εκτος εγγυησης...

 

4) Λες να επεσα σε ΤΕΤΟΙΑ περιπτωση?

 

5) Θα μου φωναξει ο Fulgore, αλλα θα σου πω πως εχω ακριβως μα ακριβως την ιδια εμπειρια με εσενα οσον αφορα την τηρηση της εγγυησης. Και εμενα να μου πανε ολα καλα με την πρωτη δεν μου εχει συμβει με κανενα μαγαζι, και εχω δοκιμασει ΑΡΚΕΤΑ ανα τα χρονια. Παντα μα παντα πρεπει να πρηζω μπαλες η να επικαλουμαι 50 σελιδες νομοθεσιας για να βρω το δικιο μου...

 

Αυτο ακριβως σου εξηγω παραπανω οτι αναλογη εμπειρια θα εχεις και απο τις αλλες εταιρειες.

 

Δινω μονο παραπανω ποντους στην Evga με βαση τις εμπειριες χρησης καποιων ,αλλα μπορεις να γυρισεις το Internet και να διαβασεις για ταλαιπωρεια σε service απο Asus,gigabyte και Msi.

Το μονο πραγματικα καλο που εχουν αυτες ειναι οτι δινουν 3χρονια εγγυηση και οχι 2.

 

Δυσαρεστη εμπειρια μπορει να εχεις και απο την Rols Royce. Ομως προτιμω να εχω κακη μεταχειριση απο μια τετοια εταιρια διοτι πρωτον, εχουν μια εικονα που δεν θελουν να χαλασουν, και δευτερον, δεν ειναι μια b-class εταιρια που αγοραστηκε απο μια αλλη b-class και χεστηκε για το τι εικονα θα δειξει.

Μπορει να ταλαιπωρηθεις, αλλα στο τελος θα δικαιωθεις πιστευω. Στην περιπτωση μου παλευω μονο και μονο για να βεβαιωθω οτι υπαρχει φως στην ακρη του τουνελ, ενω αν ημουν πχ στην Gigabyte ισως ταλαιπωρουμουν, αλλα το φως θα υπηρχε εξ αρχης και απλα θα επρεπε να το ακολουθησω. Εδω δεν υπαρχει καν φως και προσπαθω να το φτιαξω μονος μου με βρεγμενα σπιρτα...

Αυτή η Gainward βγάζει Nvidia κάρτες με όνομα Palit ή δεν έχουν σχέση; Δεν ήταν μια εταιρία που είχε άλλο όνομα σε AMD και άλλο σε Nvidia; Sorry για το άσχετο αλλά θέλω να πάρω gfx και αρχίζω να διαγράφω επιλογές. :)

 

Η Gainward σαν εταιρια αγοραστηκε απο την Palit, δεν ξερω ποτε ακριβως.

Αρα ενοποιηθηκαν και τα τμηματα support και rma τους, οπως καταλαβες και απο την εμπειρια μου.

Ακομα και στην ιστοσελιδα της Gainward αν πατησεις "support" σου δινει τη διευθυνση support@palit.de η κατι παρομοιο...

Στο εμποριο νομιζω θα βρεις καρτες μαρκας Gainward και Palit και για το πρασινο και για το κοκκινο στρατοπεδο.

Αυτο με το διαφορετικο ονομα για AMD και nvidia πρωτη φορα το ακουω.

 

Εφοσον θες να παρεις gpu θα σου προτεινα να μεινεις στην αγια τριαδα της Gigabyte-Asus-MSI και λογω μεγεθους εταιριων και λογω ASIC Quality Score. Honorable mention και η EVGA αν μπορεις να βρεις.

Μακρια απο Palit, Gainward, PNY. Για την XFX δεν εχω ακουσει τιποτα αλλα δεν την εχω δοκιμασει ποτε.

 

Μην με ρωτησεις γιατι πηγα στην Gainward ενω σου προτεινω αλλες εταιριες. Σαν φοιτητης ειπα να γλιτωσω οσα χρηματα μπορουσα. Να που κατεληξα...

post-375344-0-63300900-1496963279_thumb.png

  • Απαντ. 215
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Η Palit και η Gainward ανήκουν στην ίδια μητρική εταιρία. Και τα δυο brand names πάντως βγαίνουν μόνο σε Nvidia

Δημοσ.

Η Palit και η Gainward ανήκουν στην ίδια μητρική εταιρία. Και τα δυο brand names πάντως βγαίνουν μόνο σε Nvidia

 

Δεν το ηξερα. Good to know.

Δημοσ.

Δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά αλλά η κάρτα έχει σταλεί από το easybyeworld στην κατασκευάστρια gainward και εκείνη επικοινώνησε με κάποιον Ανέστη (ποιον Ανέστη ?) και του είπαν ότι η κάρτα είναι εκτός εγγύησης χωρίς KAMIA ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ?  This makes no sense !  Είμαι σίγουρος ότι σε κοροϊδεύουν. 

Το θέμα είναι να μην χάσεις την ψυχραιμία σου και αρχίσεις τα  βρισίδια και τις απειλές γιατί θα σου τραβήξουν και μια μήνυση από πάνω και θα βγεις και κερατάς και δαρμένος  (γι αυτό άλλωστε ηχογραφούνε και τις συνομιλίες).    

Δημοσ.

Από τη στιγμή που δεν ενημερώνουν για την ηχογράφηση ακριβώς με το ξεκίνημα της εοικοινωνίας, τη μάνα να τους βρίσεις, τίποτα δεν μπορούν να κάνουν.

 

Δεν γίνεται πουθενά δεκτό ως αποδεικτικό μέσο.

  • Like 3
  • Moderators
Δημοσ.

Παιδιά πολύ bold και εικασίες, αλλά από ζουμί τίποτα.

 

Η απάντηση των αρμόδιων φορέων ποια είναι;

Δημοσ.

Τί, σε μια μέρα θα κινητοποιηθεί η ΓΓΚ και ο όποιος άλλος, θα αποστείλει ερώτηση στο κατάστημα, θα απαντήσει το κατάστημα κλπ?

 

Λάτσε, έχει δρόμο η ιστορία ακόμα.

Δημοσ.

Εμένα πάντως μου μοιάζει περίπτωση να έχει αγοράσει σαν ιδιώτης την κάρτα ο καταστηματάρχης, να έχει λήξει η εγγύηση της εταιρίας προς αυτόν, αλλά όχι του ts προς αυτόν, γιατί πχ την είχε αγοράσει τέσσερις μήνες νωρίτερα σε προσφορά κτλ. Και τώρα κάνει τον τρελό γιατί εγγύηση δεν έχει αλλά πρέπει να παρέχει. Για αυτό και ο προσωπικός τόνος στα μειλ, πελάτης είναι όχι συνεργάτης.

 

Εκεί είναι παράνομος γιατί είναι ανεπισημος μεταπώλησης και όχι αναγνωρισμένος από την εταιρία. Τον σκίζεις με τον ΓΓΚ φυσικά.

  • Like 4
Δημοσ.

Ναι αυτό είναι ένα σενάριο που βγάζει νόημα. Την πήρε την κάρτα ως ιδιώτης (την αγόρασε, του την χάρισαν δεν έχει σημασία ) και την πούλησε μετά από ένα χρόνο στον @NotisGtx. Έτσι η εγγύηση έχει λήξει όσο αναφορά την gainward. Έτσι έκαναν και καλά μια στημένη επικοινωνία με την gainward απλά για να τους πει η εταιρία το προφανές ότι η εγγύηση έχει λήξει. Η εταιρία προσφέρθηκε και σε αυτούς να προβεί σε επισκευή της κάρτας με 120 ευρώ όπως και στον @NotisGtx.

 

Το ζήτημα είναι όμως ότι αν έχουν περάσει πράγματι τα 2 χρόνια που καλύπτει η εγγύηση της gainward δεν θα έπρεπε να είχαν ενημερώσει και τον @NotisGtx στην επικοινωνία που είχανε στην αρχή ότι η εγγύηση έχει λήξει λόγο υπέρβασης των δυο χρόνων ? Από την άλλη βέβαια ακόμα και να μην έχουν περάσει τα 2 χρόνια από την στιγμή που το κατάστημα δεν είναι στην ουσία κατάστημα αλλά ιδιώτης μπορεί η gainward να μην δέχεται την δωρεάν επισκευή/ αντικατάσταση από ιδιώτες γενικά. Η κάρτα έχει σταλεί στην gainward ή είναι ακόμα στο κατάστημα ? Μιλάμε για μεγάλο μπέρδεμα.

Δημοσ.

Ρε παιδια ασχετη ερωτηση αλλα σιγουρα η εγγυηση της καρτας εχει τελειωσει?

 

Η gtx 980ti κυκλοφορησε αρχες με μεσα Ιουνιου 2015(η reference κιολας οχι η custom) στην αγορα και ο συμφορουμιτης ανοιξε το θεμα μεσα Μαιου.

Με βαση τις χρονολογιες δεν στεκει αυτο.

Να και review σε reference 980ti 31 Μαιου.

 

http://www.anandtech.com/show/9306/the-nvidia-geforce-gtx-980-ti-review

 

Μονο σε used αν εχει τελειωσει η εγγυηση.

  • Like 3
Δημοσ.

Κ εγω πιστεύω ότι κάποια μαιμουδιά έχουν κάνει.. Η αυτο με τον ιδιώτη που λέτε είτε refurb. Το καλό είναι ότι αν αποδειχθεί κάτι τέτοιο θα μπορεις να τους πας μαμιοντας! Για μένα στέλνεις εσυ απευθείας στην gainward και εξηγείς ότι είσαι ο αγοραστης, με φωτο απο απόδειξη κτλ. και ρωτας να σου πούνε γτ δεν έχει εγγύηση.Πολύ σημαντικό αυτό.  Επίσης, εδώ http://www.braintrust.gr/ και εδώ http://www.netconnect.gr/tiki-list_file_gallery.php?galleryId=1 είναι επίσημος αντιπρόσωπος και μεταπωλητής στην ελλάδα. Τους γράφω πάλι γτ δεν πήρε το μάτι μου να έχουν αναφερθεί.  Εγώ θα μίλαγα και με αυτούς. 

Δημοσ.

Επίσης, εδώ http://www.braintrust.gr/ και εδώ http://www.netconnect.gr/tiki-list_file_gallery.php?galleryId=1 είναι επίσημος αντιπρόσωπος και μεταπωλητής στην ελλάδα. Τους γράφω πάλι γτ δεν πήρε το μάτι μου να έχουν αναφερθεί.  Εγώ θα μίλαγα και με αυτούς. 

 

Τι είναι αυτές οι εταιρίες στα λινκ που παραθέτεις ? Έχει η Palit / Gainward επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα ? Βέβαια αν μιλάμε για παρεισαγωγή δεν εχει και ιδιαίτερη σημασία.

Δημοσ.

Τι είναι αυτές οι εταιρίες στα λινκ που παραθέτεις ? Έχει η Palit / Gainward επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα ? Βέβαια αν μιλάμε για παρεισαγωγή δεν εχει και ιδιαίτερη σημασία.

 

Ειναι εταιριες που βγάζει το επισημο site της gainward. Εχει σημασία να βγεί μια άκρη στο τί έχει γίνει με την καρτα νομιζω. 

Δημοσ.

Ειναι εταιριες που βγάζει το επισημο site της gainward. Εχει σημασία να βγεί μια άκρη στο τί έχει γίνει με την καρτα νομιζω. 

 

Ναι το είδα στο site της gainward. Ένας απλός συνεργάτης/διανομέας είναι η netconnect , δεν νομίζω να έχει καμία σχέση με την κάρτα που του πούλησαν. Απλά επειδή έγραψες επίσημος αντιπρόσωπος γι αυτό παραξενεύτηκα γιατί από οσο ξέρω δεν υπάρχει στην Ελλάδα.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...