Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ότι αυτός έχει την απόδειξη δεν σημαίνει ότι την έστειλε κιόλας, εκτός αν πήραν εν γνώση τους refub κάρτα που οι κατασκευαστές δίνουν συνήθως 6 μήνες εγγύηση, αλλά και τι παραπάνω να ισχύει εσύ είσαι καλυμενος γιατί δεν σε ενημέρωσαν

 

Δεν με ενδιαφερει απο ποια χωρα μπορει να παιρνουν τα προιοντα τους και αν ειναι refurb η οχι.

 

Εγω, οπως οριζει ελληνικος και ευρωπαικος νομος, εχω 2 χρονια εγγυηση σε σχεση με το μαγαζι.

 

Εκανα καταγγελια στη ΓΓΚ και στο Συνηγορο του Καταναλωτη. Αντε να δουμε.

Δεν προκειται ουτε να ζητησω αντικατασταση καθως ουτε εχουν στο στοκ αλλη 980ti, ουτε τους εμπιστευομαι να μου βρουνε αλλη, ουτε προκειται να ζητησω επισκευη γιατι θα την βαλουν στο φουρνο σαν τον Linus και θα μου πουνε οριστε εφτιαξε, παρτην πισω πληρωσε και μεταφορικα.

 

Τωρα ειδα το πρωτο μου ποστ. Καλα ρε τι προφητης ειμαι!

  • Like 2
  • Απαντ. 215
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Εγω πιστευω οτι εχει κανει πατατα το μαγαζι

1)Οταν βγαινει κατι εκτος εγγυησης σου λενε το γιατι. Ειναι σπασμενο το προιον,εχει υγρασια και παει λεγοντας.

Η απαντηση της εταιρειας οσον αφορα και τον σειριακο εμενα αυτο μου δειχνει. Οτι μαλλον η καρτα ειχε λιγοτερη απο την προβλεπομενη εγγυηση

2)Εδω τωρα ειναι τα πιο περιεργα. Ξερετε εσεις πολλα μαγαζια τα οποια να προσφερουν χρηματα πισω σε προιον που ειναι εκτος εγγυησεως?


αν δεν γινεται τιποτα θα παμε σε αντικατασταση η μερικο πιστωτικο. 

Αντικατασταση καρτας τετοιου κοστους ή μερικο πιστωτικο για προιον εκτος εγγυησης?Η ειναι πολυ large ή τυποι ή κατι αλλο παιζει.

 

Α και για να κλεισουμε και το θεμα καρτας γραφικων προσωπικα την γνωμη μου για το εν λογω καταστημα την γνωριζα απο πιο παλια.

 

Πλεον ομως εμαθα και για την Gainward τι ρολο βαραει,να τα εχω στα υποψην για μελλοντικη αγορα.

  • Like 3
Δημοσ.

Κάτι δεν κάνει καλά και αυτός ο Ανέστης πάντως είναι η γνώμη μου.

Από την στιγμή που η εγγύηση πάει βάση της ημερομηνίας που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς,δεν μπορούν να σε βγάλουν εκτός εγγύησης.

  • Moderators
Δημοσ.

Δεν με ενδιαφερει απο ποια χωρα μπορει να παιρνουν τα προιοντα τους και αν ειναι refurb η οχι.

 

Εγω, οπως οριζει ελληνικος και ευρωπαικος νομος, εχω 2 χρονια εγγυηση σε σχεση με το μαγαζι.

 

Εκανα καταγγελια στη ΓΓΚ και στο Συνηγορο του Καταναλωτη. Αντε να δουμε.

 

 

Τωρα ειδα το πρωτο μου ποστ. Καλα ρε τι προφητης ειμαι!

Πες τους είτε να ζητουσουν (και μετά να σου προώθησουν) την ακριβή αιτιολογία που η εταιρία σε έβγαλε εκτός εγγύησης

 

Αν η εταιρία δώσει σωστή αιτιολογία, πχ ξες λείπουν αυτοκόλλητα void warranty, τότε σε βγάζουν εκτός και δεν θα δικαιουσε τίποτα, αν απλά λένε όπως είπα παραπάνω ότι η κάρτα είναι εκτός εγγύησης λόγο ημερομηνίας παραγωγής, θα λυθεί απλά στέλνοντας την απόδειξη

Δημοσ.

Το θέμα ενδιαφέρει πολλούς φίλε μου οπότε αν πάρεις τελική και οριστική απάντηση για την εγγύηση από μαγαζί, ΓΓΚ και ΣτΚ τι ακριβώς συμβαίνει, θερμή παράκληση να ενημερώσεις. 

Δημοσ.

Εγω πιστευω οτι εχει κανει πατατα το μαγαζι

1)Οταν βγαινει κατι εκτος εγγυησης σου λενε το γιατι. Ειναι σπασμενο το προιον,εχει υγρασια και παει λεγοντας.

Η απαντηση της εταιρειας οσον αφορα και τον σειριακο εμενα αυτο μου δειχνει. Οτι μαλλον η καρτα ειχε λιγοτερη απο την προβλεπομενη εγγυηση

2)Εδω τωρα ειναι τα πιο περιεργα. Ξερετε εσεις πολλα μαγαζια τα οποια να προσφερουν χρηματα πισω σε προιον που ειναι εκτος εγγυησεως?

Αντικατασταση καρτας τετοιου κοστους ή μερικο πιστωτικο για προιον εκτος εγγυησης?Η ειναι πολυ large ή τυποι ή κατι αλλο παιζει.

 

Α και για να κλεισουμε και το θεμα καρτας γραφικων προσωπικα την γνωμη μου για το εν λογω καταστημα την γνωριζα απο πιο παλια.

 

Πλεον ομως εμαθα και για την Gainward τι ρολο βαραει,να τα εχω στα υποψην για μελλοντικη αγορα.

 

Απο οτι μου ειπε ο Ανεστης, και απο οτι καταλαβα εγω οταν προσπαθουσα να μιλησω με την Gainward, οι τυποι εχουνε μπλεξει τα μπουτια τους.

 

Τωρα αν οντως η καρτα ειχε λιγοτερη απο την προβλεπομενη εγγυηση και εμενα μου την πουλησανε σαν καρτα με 2 χρονια εγγυηση, τοτε μπαινει στο παιχνιδι περισσοτερος κοσμος απο μια απλη ΓΓΚ η εναν ΣτΚ καθως μου πουλησανε αλλο πραγμα απο αυτο που νομιζα πως αγοραζα. Πραγμα εντελως παρανομο.

 

Απο δω και περα μονο:

MSI που εχει και σειρα gaming και ισως ενδιαφερεται για την εικονα της

Gigabyte που και αυτη εχει ανεβει πολυ με σειρα gaming μεχρι και με υδροψυξεις κλπ

Asus που υπαρχει απο παντα, ειδικα η σειρα ROG

EVGA οσον αφορα την Αμερικη, γιατι στην Ευρωπη θα δυσκολευτεις να βρεις, αλλα δεν εχω ακουσει τπτ κακο (μην το παρετε σαν ευαγγελιο ομως)

 

Κάτι δεν κάνει καλά και αυτός ο Ανέστης πάντως είναι η γνώμη μου.

Από την στιγμή που η εγγύηση πάει βάση της ημερομηνίας που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς,δεν μπορούν να σε βγάλουν εκτός εγγύησης.

 

Ασφαλως και δεν μπορουν να σε βγαλουν εκτος εγγυησης. Ο τυπος ομως παιζει να μην εστειλε καν την αποδειξη αγορας οπως καταλαβαινουμε απο τα συμφραζομενα της απαντησης του: "I have a receipt". E τοτε γιατι δεν την εστειλες μαζι ρε φιλε? Πραγματικα μου εχει κολλησει στο μυαλο οτι τους συστηθηκε σαν end customer και οχι σαν εκπροσωπος μαγαζιου, αλλιως για ποιο λογο να μην στειλει μαζι την αποδειξη? For fucks sake δηλαδη.

 

Πες τους είτε να ζητουσουν (και μετά να σου προώθησουν) την ακριβή αιτιολογία που η εταιρία σε έβγαλε εκτός εγγύησης

 

Αν η εταιρία δώσει σωστή αιτιολογία, πχ ξες λείπουν αυτοκόλλητα void warranty, τότε σε βγάζουν εκτός και δεν θα δικαιουσε τίποτα, αν απλά λένε όπως είπα παραπάνω ότι η κάρτα είναι εκτός εγγύησης λόγο ημερομηνίας παραγωγής, θα λυθεί απλά στέλνοντας την απόδειξη

 

Του ζητησα ΑΚΡΙΒΩΣ αυτο που μου γραφεις και μου εστειλε τη συνομιλια του με αυτους σε σκρινσοτ (το ανεβασα σε προηγουμενο μου ποστ). Ακριβης και συγκεκριμενη δικαιολογια δεν υπηρχε. Απλα "ειναι εκτος εγγυησης". Οταν λαβει απαντηση θα ξαναμιλησουμε. Προβλεπω ομως και μακαρι να ειστε σωστοι οτι δεν προκειται να του πουνε συγεκριμενο λογο και ειναι θεμα ημερομηνιας παραγωγης.

 

Αν δωσει η εταιρια αιτιολογια τυπου λειπουν αυτοκολλητα τοτε την εχω γ@μ&σει καθως πολυ απλα δεν μπορω να αποδειξω τιποτα. Και πως μπορω να αποδειξω οτι το αυτοκολλητακι μεσα στην καρτα πανω απο την βιδα πισω απο την ψυκτρα δεν αφαιρεθηκε ποτε, οταν εγω ο ιδιος δεν εχω ανοιξει ποτε την καρτα?

 

Αν ομως ξαναδωσει την ιδια "δικαιολογια": "Αυτος ο σειριακος αριθμος ειναι εκτος εγγυησης" τοτε τι μπορω εγω να κανω σε σχεση με το μαγαζι? Ο Ανεστης παταει εκει και μου λεει αυτοματα πως αφου ειναι εκτος εγγυησης απο τον κατασκευαστη για οποιοδηποτε λογο (ανυπαρκτος η οχι) τοτε καθε δικαιωμα που εχω σε αντικατασταση η μερικο-ολικο πιστωτικο χανεται.

 

Και μετα θα θελει να με προωθησει στο τμημα τεχνικων τους για να κανουνε GPU Reflow που οπως με πληροφορησε "Ισως θα μπορεσουν να προσπαθησουν να δουν αν γινεται", να την φτιαξουνε και καλα οι τυποι αφου δουνε πρωτα 2 βιντεο στο YouTube για να μαθουνε πως γινεται, να μου την στειλουνε πισω, και επειτα να μου ξαναχαλασει μετα απο μια εβδομαδα-μηνα-χρονο και να ξανατρεχω εγω. Ειδικα αν γινει μετα απο ενα χρονο τοτε παει και η 2ετης και καλα εγγυηση και πανε και τα λεφτα μου...

 

GPU Reflow κανω και εγω στο φουρνο της γιαγιας μου, δηλαδη ελεος. Λες και εχουν αυτοι στο τεχνικο τους τμημα την τεχνογνωσια που χρειαζεται για να κανουνε τετοια λεπτοδουλεια... Τους φανταζεσαι αυτους να ξανακολλανε (με το ειδικο κολλητηρι που δεν εχουνε καν στα εργαλεια τους) 2 δις τσιπακια αφου πρωτα "Ισως μπορεσουν να προσπαθησουν να δουν αν γινεται"!?

 

Οταν του ανεφερα τον φουρνο σαν λυση, δεν ηθελε να μου απαντησει πως ακριβως θα την επισκευασουνε...

 

Η μονη περιπτωση που σωζομαι ειναι εαν η μαμα εταιρια δεν δωσει λογο για την "εκτος εγγυησης" ετσι ωστε να μπορω να πατησω και εγω και να πω οτι ο εμπορος δεν θελει να τιμησει την εγγυηση και δεν το δικαιολογει, αρα ειναι νομικα υπολογος.

 

Either way I am fucked.

 

Το θέμα ενδιαφέρει πολλούς φίλε μου οπότε αν πάρεις τελική και οριστική απάντηση για την εγγύηση από μαγαζί, ΓΓΚ και ΣτΚ τι ακριβώς συμβαίνει θερμή παράκληση να ενημερώσεις. 

 

Μιλησα με ΓΓΚ, ΣτΚ και μου ειπανε να τα γραψω ολα και να κανω καταγγελια. Επειδη ειναι παρα πολλα αυτα που πρεπει να πω και δεν γινεται να τα ξαναγραφω ολα, ειδικα τονιζοντας την απαραδεκτη συμπεριφορα που εδειξαν στις πρωτες συνομιλιες μας (και στη σημερινη που ο Ανεστης ηταν στο τσακ να μου πει οτι μου κανει χαρη αλλα αντ' αυτου μου ειπε πως "Μια βδομαδα παλευει αυτος για μενα" ΛΟΛ) τους εγραψα το timeline των γεγονοτων και τους εδωσα και το λινκ του παροντος θεματος.

 

Το μονο λαθος που εκανα ειναι να αναλυσω τι ειναι το GPU Reflow και γιατι ειναι πολυ προσωρινη λυση καθως θελει αρτια εξειδικευμενο προσωπικο για να γινει σωστα (που και παλι ομως προσωρινο ειναι γιατι ουσιαστικα φερνεις πισω μια καρτα απο τους νεκρους) αλλα ελπιζω να εστιασουν στο σημειο που εγραψα με κεφαλαια: "Ο εμπορος αρνειται να τιμησει την εγγυηση και με ενημερωνει πως ο αντιπροσωπος αφου ελαβε την καρτα, του ειπε πως ειναι εκτος εγγυησης, ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΜΙΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ. Εκει στηριζεται ο εμπορος και αρνειται καθε ευθυνη που του αναλογει καθως και καθε δικαιωμα που εχω απο το νομο". Επισης ριχνω πολλες ελπιδες στο να μπει καποιος απο τη ΓΓΚ η το ΣτΚ εδω και να δει το θρεντ αλλα ειναι πολυυυυυ longshot αυτο το πραγμα...

 

Ο,τι και να γινει, μην ανησυχεις, θα το μαθεις και εσυ, και οι κριτικες στο φβ, και οι κριτικες στο σκρουτζ και ολοι...

 

Και σε ολα αυτα ερχεται και κολλαει το γεγονος οτι σε 7 μερες περιπου θα μπορω και με το νομο να ζητησω προσωρινη αντικατασταση της καρτας μεχρι να ξεμπλεξει το ολο θεμα. ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ ΣΤΟΝ ΑΝΕΣΤΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΖΑΧΑΡΟΥΛΗ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟΟΟΣΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΡΙΝ ΜΕΡΕΣ ΓΕΛΑΣΑΝΕ ΣΤΗ ΜΑΠΑ ΜΟΥ ΜΜΜΜΜΜ ΠΟΣΟ ΑΝΥΠΟΜΟΝΩΩΩ

  • Moderators
Δημοσ.

Φως στην υπόθεση θα δώσει μόνο η απάντηση της εταιρίας Για πιο λόγο είναι εκτός εγγύησης η κάρτα, αν τα ρίξουν σε εσένα δύσκολα έως αδύνατο να βγάλεις άκρη όσες καταγγελίες και αν κάνεις, αν είναι όμως επειδή έχει παρέλθει ο χρόνος εγγύησης βάση ημερομηνίας παραγωγής τότε θα βγάλεις άκρη

Δημοσ.

Εγω παντως το πορισμα προσωπικα το εβγαλα. Αν η καρτα οντως ειναι εκτος εγγυησης το καταστημα θα μπει μεσα για να σου δωσει μερικο πιστωτικο ή αντικατασταση οπως λενε. Και επειδη ας ειμαστε ρεαλιστες κατι τετοιο δεν παιζει ουτε στις καλυτερες εταιρειες,μαλλον παιζει θεμα με την εγγυηση οπως αναφερθηκε.

 

 

MSI που εχει και σειρα gaming και ισως ενδιαφερεται για την εικονα της
Gigabyte που και αυτη εχει ανεβει πολυ με σειρα gaming μεχρι και με υδροψυξεις κλπ

Asus που υπαρχει απο παντα, ειδικα η σειρα ROG

EVGA οσον αφορα την Αμερικη, γιατι στην Ευρωπη θα δυσκολευτεις να βρεις, αλλα δεν εχω ακουσει τπτ κακο (μην το παρετε σαν ευαγγελιο ομως)

Οσο για το παραπανω δυστηχως λυπαμαι που θα σου χαλασω το ονειρο αλλα αν ψαξεις στο google για τις παραπανω εταιρειες θα βρεις κοσμο ο οποιος ειχε φαει και αυτος ταλαιπωρεια με καθε εταιρεια στο εξωτερικο,οσο και αν νομιζουμε οτι μονο στην Ελλαδα συμβαινουν αυτα ή οτι φταιει η εταιρεια αγορας.

  • Like 2
Δημοσ.

Εγω δε καταλαβαινω,γιατι σε ενδιαφερει τι λενε αυτοι με την εταιρεια και κυριως γιατι βαζεις στη συζητηση reflow και τετοια.

Πας τη καρτα,λες ειμαι μεσα στην εγγυηση,θελω επισκευασμενη-καινουργια η αντιστοιχη-η λεφτα πισω,με αυτη τη σειρα αφου ετσι τα δικαιουσαι.

Ολα τα αλλα δε σε απασχολουν οποτε μη τα συζητας.Το εχεις κουρασει πολυ το θεμα μαζι τους και το χρησιμοποιοιουν για να σε παιζουν μπαλα μεχρι να βαρεθεις και να τη πεταξεις.

Πας ΓΓΚ ,κανεις καταγγελια δε λες τιποτα για email με εταιρειες,φουρνους κτλ.

Ενα "εγω εδωσα καρτα χαλασμενη μεσα στην εγγυηση και μετα απο 2 μηνες δεν εχω λυση στο προβλημα μου."

  • Like 1
Δημοσ.

Οσο για το παραπανω δυστηχως λυπαμαι που θα σου χαλασω το ονειρο αλλα αν ψαξεις στο google για τις παραπανω εταιρειες θα βρεις κοσμο ο οποιος ειχε φαει και αυτος ταλαιπωρεια με καθε εταιρεια στο εξωτερικο,οσο και αν νομιζουμε οτι μονο στην Ελλαδα συμβαινουν αυτα ή οτι φταιει η εταιρεια αγορας.

 

Δεν καταλαβαινω σε τι ονειρο αναφερεσαι. Μολις σου ανεφερα τις μεγαλυτερες εταιρειες στο χωρο. Αν δεν εμπιστευτουμε το after sales support αυτων των εταιριων, ποιανων θα εμπιστευτουμε? Της PNY? Της Zotac? Της Gainward?

 

Ναι, ταλαιπωρια μπορει να φας με οποιαδηποτε εταιρια, ομως δεν ανησυχεις ποτε τι θα κανεις αν αγοραστει η Gigabyte απο καποιον γιατι πολυ απλα δεν προκειται να γινει. Δεν καταλαβαινω γιατι μιλας για ονειρα και τετοια. Λες και υπαρχουν αλλες μεγαλες εταιριες εκτος απο αυτες που μπορει να στραφει κανεις...

 

Εγω δε καταλαβαινω,γιατι σε ενδιαφερει τι λενε αυτοι με την εταιρεια και κυριως γιατι βαζεις στη συζητηση reflow και τετοια.

Πας τη καρτα,λες ειμαι μεσα στην εγγυηση,θελω επισκευασμενη-καινουργια η αντιστοιχη-η λεφτα πισω,με αυτη τη σειρα αφου ετσι τα δικαιουσαι.

 

Και αυτοι μου λενε πως ο αντιπροσωπος τους ειπε πως η καρτα ειναι εκτος εγγυησης, αρα να παω να κοψω το κεφαλι μου γιατι οσον τους αφορα αυτους ειναι καλυμμενοι. Θα μου πουνε βρες τα με τον αντιπροσωπο. Με ενδιαφερει τι λενε με την εταιρια διοτι πρεπει να ξερω ποιος λεει τις μπουρδες. Αυτοι, το μαγαζι, η και οι 2 μαζι...

Το εχεις κουρασει πολυ το θεμα μαζι τους και το χρησιμοποιοιουν για να σε παιζουν μπαλα μεχρι να βαρεθεις και να τη πεταξεις.

Πας ΓΓΚ ,κανεις καταγγελια δε λες τιποτα για email με εταιρειες,φουρνους κτλ.

Ενα "εγω εδωσα καρτα χαλασμενη μεσα στην εγγυηση και μετα απο 2 μηνες δεν εχω λυση στο προβλημα μου."

 

Ναι υπαρχει μια περιπτωση να το κανουν μεχρι να βαρεθω. Δεν προκειται να γινει ομως.

Εκανα τις καταγγελιες μου, τωρα περιμενω απαντηση απο 2 ανεξαρτητες αρχες.

 

Το γεγονος οτι ανελυσα λιγο παραπανω και ειπα πως το μαγαζι θα θελησει να προσπαθησει να φτιαξει την καρτα με εναν πολυ προσωρινο και φτηνιαρικο τροπο χρησιμοποιωντας λαθος εργαλεια και μη εξειδικευμενο προσωπικο δεν αλλαζει το υφος της καταγγελιας μου και σιγουρα δεν αλλαζει το γεγονος οτι ανεφερα ρητα στο κειμενο μου πως: "Ο εμπορος αρνειται να τιμησει την εγγυηση και με ενημερωνει πως ο αντιπροσωπος αφου ελαβε την καρτα, του ειπε πως ειναι εκτος εγγυησης, ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΜΙΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ. Εκει στηριζεται ο εμπορος και αρνειται καθε ευθυνη που του αναλογει καθως και καθε δικαιωμα που εχω απο το νομο".

 

Μην ξεχνας, ακομα δεν εχω κανεναν χειροπιαστο λογο για τον οποιο η Gainward βγαζει την καρτα ως "εκτος εγγυησης" και αν δεν μαθω το γιατι, τοτε οπως ειδες ο Ανεστακος θα μου πει αυτο που μου ειπε και σημερα οταν τον ενημερωσα πως θα κυνηγησω το φουλ πιστωτικο: "Εφοσον ο αντιπροσωπος βγαζει εκτος εγγυησης την καρτα σου, εγω δεν μπορω ουτε να σου προσφερω αντικατασταση ουτε πιστωτικο ουτε τιποτα"

 

Καταλαβαινεις γιατι θελω να μαθω τι λενε?

  • Like 1
Δημοσ.

Βλέπω το θέμα έχει γίνει σήριαλ και μάλιστα πολύ καλό, περιμένω με αγωνία το επόμενο επεισόδιο , θέλουμε όλες τις λεπτομέρειες :D   Εγώ πιστεύω ότι αν το κυνηγήσεις μέχρι τέλους θα δικαιωθείς.  

Δημοσ.

Μολις γυρισα κουρασμενος απο τη δουλεια αλλα εκατσα και διαβασα και τις 10 σελιδες ρε μπαγασα. Λοιπον, εχουμε και λεμε

 

1) Κακος δεν εκανες καταγγελια απο την 1η κιολας μερα. Με το που ξεκιναει το μα μου ---> καταγγελια. Απο δω και περα, για να εισαι σιγουρος, κανε καταγγελια πρωτα και μετα πηγαινε απτο οποιο καταστημα

 

2) Ο "Ανεστης" απτο ebw ή εντελως αμπαλος είναι η σε δουλευει. Ειναι ποτε δυνατον να παριστανει τον τελικο αγοραστη? Ειναι δυνατον να μην εστειλε αποδειξη??? Αν εχω καταλαβει καλα, δεν θελουν να μπλεξουν το ονομα του καταστηματος και σκοπευαν να πληρωσουν την επισκευη απτην τσεπη τους, γιατι πολυ πιθανον καποια λαλακια εχουνε κανει. Δηλαδη τι διαολο, δεν εχουν ξανακανει rma?

 

3) Ειναι δυνατον ο "Ανεστης" αλλα και η Gainward να μην αναφερθηκαν στο ΓΙΑΤΙ ειναι εκτος εγγυησης? Ασε την εξυπηρετηση στο πελατη, απο περιεργεια και μονο θα ρωταγες!!

 

4) Οπως ειπε και ο fulgore, σιγα μη σου κοψουν μισο πιστωτικο απτη τσεπη τους για την ψυχη της μανας τους. Καποια χοντραδα εχει γινει, δεν παιζει. Εδω δεν στελνανε rma να μη χρεωθουν τα 30€, θα σου κοψουν 400€??

 

5) Μια φορα σε ενα καταστημα να μου τυχει να πανε ολα καλα με την εγγυηση δεν εχει συμβει. Θα μας πει ξανα ο fulgore να μη τσουβαλιασουμε αλλα ρε φιλε, δεν γινεται να γερναμε 10 χρονια καθε φορα για να τηρηθει η νομοθεσια. 

  • Like 4
Δημοσ.

Δεν καταλαβαινω σε τι ονειρο αναφερεσαι. Μολις σου ανεφερα τις μεγαλυτερες εταιρειες στο χωρο. Αν δεν εμπιστευτουμε το after sales support αυτων των εταιριων, ποιανων θα εμπιστευτουμε?

Αυτο ακριβως σου εξηγω παραπανω οτι αναλογη εμπειρια θα εχεις και απο τις αλλες εταιρειες.

 

Δινω μονο παραπανω ποντους στην Evga με βαση τις εμπειριες χρησης καποιων ,αλλα μπορεις να γυρισεις το Internet και να διαβασεις για ταλαιπωρεια σε service απο Asus,gigabyte και Msi.

Το μονο πραγματικα καλο που εχουν αυτες ειναι οτι δινουν 3χρονια εγγυηση και οχι 2.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτή η Gainward βγάζει Nvidia κάρτες με όνομα Palit ή δεν έχουν σχέση; Δεν ήταν μια εταιρία που είχε άλλο όνομα σε AMD και άλλο σε Nvidia; Sorry για το άσχετο αλλά θέλω να πάρω gfx και αρχίζω να διαγράφω επιλογές. :)

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...