Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν θα σας καθυστερήσω.

Το μονο που ζηταω ειναι 2 συμβουλες προς τη σωστη κατευθυνση, και αν εχει παθει και καποιος αλλος κατι παρομοιο.

Με λιγα λογια: Περυσι αγοραζω μια 980ti απο EasyBuyWorld με 2 χρονια εγγυηση οπως καθε τι στην αγαπημενη μας Ευρωπαικη Ενωση. Φετος μετα απο casual χρηση gaming και απειρη φροντιδα απο εμενα (οχι overclock, καθαρο κουτι κλπ) τα φτυνει η καρτα και δεν με αφηνει να παιξω ουτε counter strike στο low settings. Εχει χαλασει εντελως. Μονο να καθεται στο desktop μπορει. Αν μπω σε καποιο παιχνιδι, η βιντεο στο youtube κανει κατι περιεργα σαν τις εικονες που επισυναψα.

Το προβλημα ειναι επιβεβαιωμενο 100% στην GPU, την εβαλα να παιξει σε 3 διαφορετικες οθονες, με 3 ολοκαινουργια διαφορετικα καλωδια, σε 2 διαφορετικα PC. Οταν γυρναω στα γραφικα του CPU ολα φτιαχνουνε, οταν γυρναω στην GPU τοτε ολα ξανα πανε κατα διαολου.

Παιρνω τηλ το μαγαζι και με ενημερωνουνε με τον πολυ ευγενικο τροπο του ελληνα υπαλληλου πως δεν ειναι δικο τους προβλημα, και θα πρεπει να μιλησω εγω ο ιδιος με την Gainward για να τιμηθει η 2 ετης εγγυηση, που μου ειπανε οτι ειναι "εργοστασιακη" και οχι του πωλητη(σημειωστε το αυτο γιατι θα χρειαστει παρακατω).

Λεω οκ ψαρωμενος, θα επικοινωνησω με αυτους. Τελος παντων, τους στελνω μειλ και δεν απαντανε εδω και μια βδομαδα, στο facebook τα ιδια.(την gainward την αγορασε η Palit και απευθυνομαι στο support της Palit, μονο να φανταστω μπορω την ανοργανωσια που θα επικρατει)

Σημερα επειδη ειχα ορεξη να τσακωθω με καποιον στο τηλεφωνο και αποφασισμενος να δωσω λυση στο προβλημα μου εψαξα για 5 λεπτα το θεμα. Βρηκα 2 λινκς απο ιστοσελιδα της ΕΕ, που παραθετω για να βοηθησω οσο μπορω καποιον σε παρομοια θεση:

λινκ1 και λινκ2

 

Αυτο που μου κεντρισε το ενδιαφερον ειναι αυτο το σημειο απο το λινκ1:

Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, εάν ένα εμπόρευμα που αγοράσατε αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο έμπορος οφείλει να το επισκευάσει, να το αντικαταστήσει, να μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας.
[...]
Εάν εμπόρευμα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να το επισκευάσει ή να το αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας. Κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε την πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος

[...]

(Το κερασακι στην τουρτα) Ο έμπορος υποχρεούται πάντα να βρει μια λύση. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δικαιούστε επίσης να ζητήσετε αποζημίωση από τον κατασκευαστή.

Και πανω κατω τα ιδια λεει και το λινκ2:

 

Αν το εμπόρευμα είναι ελαττωματικό, ποιος είναι υπεύθυνος για τη διευθέτηση του θέματος; Ο πωλητής, ακόμη και για αγορές που πραγματοποιήθηκαν μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας. Ωστόσο, η πλατφόρμα μπορεί να έχει συμφωνήσει να ενεργεί ως μεσάζων, γι΄ αυτό να ελέγχετε προσεκτικά τους όρους αγοράς. (Δεν ειδα πουθενα να λεει οτι το EasyBuyWorld λειτουργει ως μεσαζων στους ορους του, εκτος αν δεν ψαχνω σωστα)

[...]

Ποιος οφείλει να αποδείξει την ύπαρξη ή όχι ελαττώματος και μέσα σε ποιο διάστημα; Ο πωλητής οφείλει να αποδείξει ότι το εμπόρευμα δεν ήταν ελαττωματικό εντός των πρώτων 6 μηνών από την παράδοσή του («αντιστροφή του βάρους της απόδειξης»). Μετά από το διάστημα αυτό, πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει ότι το εμπόρευμα ήταν ελαττωματικό.

[...]
Υπάρχει τρίτο μέρος που να μπορεί να βοηθήσει στην παροχή αποδείξεων; Ο καταναλωτής μπορεί, με δικά του έξοδα, να αποταθεί σε ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα για γνωμοδότηση.

[...]
Τι είδους επανόρθωση δικαιούται ο καταναλωτής δωρεάν; Ισχύει κάποια προθεσμία για την εφαρμογή της επανόρθωσης; Δεν υπάρχει «ιεράρχηση επανορθώσεων». Ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει επιδιόρθωση ή αντικατάσταση του εμπορεύματος, έκπτωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων, εκτός αν η λύση αυτή είναι δυσανάλογη σε σχέση με το ελάττωμα. Ο πωλητής ή επιδιορθωτής πρέπει να εφαρμόσει μια λύση εντός εύλογου διαστήματος που δεν θα δημιουργεί προβλήματα στον καταναλωτή.

[...]

Το επιδιορθωμένο/αντικατεστημένο εμπόρευμα καλύπτεται από νέα εγγύηση; Ναι, δίνεται νέα 2ετής εγγύηση αν το εμπόρευμα επιδιορθώθηκε ή αντικαταστάθηκε, εφόσον ο πωλητής έχει προβεί στην εν λόγω επιδιόρθωση ή αντικατάσταση σύμφωνα με την αρχική νομική εγγύηση και όχι από καλή θέληση.

[...]
Μπορεί ο καταναλωτής να προβεί σε ενέργειες κατά του εισαγωγέα ή άλλου μεσάζοντα της αλυσίδας εφοδιασμού, φθάνοντας μέχρι και τον κατασκευαστή; Ναι, αλλά μόνο αν ο εισαγωγέας ή ο κατασκευαστής παρέχουν οι ίδιοι εμπορική εγγύηση.



Και εγω ρωταω τωρα, τι μπορω να κανω? Να τους παρω τηλ και να τους αρχισω στα βρισιδια? Βλεποντας οτι Δεν υπάρχει «ιεράρχηση επανορθώσεων». Ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει επιδιόρθωση ή αντικατάσταση του εμπορεύματος, έκπτωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων, εκτός αν η λύση αυτή είναι δυσανάλογη σε σχέση με το ελάττωμα. (H GPU δεν δουλευει αρα δικαιολογειται η επιστροφη χρηματων), καταλαβαινω οτι μπορω καλλιστα να ζητησω τα λεφτα μου πισω, no questions asked.

Δεν προκειται να ξανα ανακατευτω με το εν λογω μαγαζι, ειναι η 2η φορα που μου κανει μαλακια, και δεν προκειται ουτε να ζητησω αντικατασταση καθως ουτε εχουν στο στοκ αλλη 980ti, ουτε τους εμπιστευομαι να μου βρουνε αλλη, ουτε προκειται να ζητησω επισκευη γιατι θα την βαλουν στο φουρνο σαν τον Linus και θα μου πουνε οριστε εφτιαξε, παρτην πισω πληρωσε και μεταφορικα.

Αλλη φορα θα προτιμησω να πληρωσω 200 ευρω παραπανω για μια γαμημενη GPU και να την παρω απο τα eshop, γιατι τουλαχιστον εκει δεν με απογοητευσαν ποτε προσωπικα στο θεμα του σερβις.

Ειμαι εξαγριωμενος γιατι ειχα περασει τα ιδια πραγματα με την "1 χρονου εγγυηση της Apple" με το καταραμενο iPhone του αδερφου μου, και ετρεχα μεταξυ Arvato και Γερμανου με 1 πακετο χαρτια και νομοθεσιες της EE μονο και μονο για να μου δωσουνε στο τελος ενα refurbished κινητο.

Ειμαι εξαγριωμενος γιατι πρεπει να φτυσω αιμα και εγω και ο καθε ελληνας πολιτης για να τιμηθουν τα συνταγματικως κατοχυρωμενα δικαιωματα μου ως καταναλωτης. Στο εξωτερικο θα πηγαινα κατευθειαν στο μαγαζι που αγορασα το προιον και θα επαιρνα νεο την ιδια μερα no questions asked διχως να προσπαθησω να αποδειξω οτι δεν το χαλασα εγω η οτι δεν χτυπησε στην μεταφορα με το κουριερ καθως το εστελνα στην αντιπροσωπεια.

 

Που να απευθυνθω? Στο συνηγορο του καταναλωτη? Στη Γενικη Ομοσπονδια Καταναλωτων Ελλαδας?

Σε λιγη ωρα θα μιλησω ξανα με το μαγαζι, ωστε να παρω τηλεφωνα, ονοματα και αποδειξεις πως δεν θελουν να τιμησουν την εγγυηση και επειτα θα ψαχτω με Συνηγορους και ετσι, καθως δεν θελω να σπαταλαω το χρονο κανενος.

Τι γνωμη εχετε?

 

Υ.Γ: Ειπα δεν θα σας καθυστερησω. Ειπα ψεματα :) rant over
 

post-375344-0-73005300-1494930987_thumb.png

post-375344-0-92139900-1494933019_thumb.png

  • Like 1
  • Απαντ. 215
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Λοιπον τα πραγματα ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ.

 

Αγορασες μια καρτα γραφικων(δεν μας ενδιαφερει ποια)απο ενα καταστημα η οποια σου παρουσιασε προβλημα.

Παιρνεις την ομορφη καρτουλα σου και την πηγαινεις στο καταστημα και την αφηνεις μαζι με την αποδειξη αγορας που ειναι και η εγγυηση της καρτας.

 

Μολις τους πεις τι εχει η καρτα αυτοι ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να αναλαβουν την διαδικασια της αποστολης της καρτας στην εταιρεια για επισκευη(αν γινει)αλλιως για επιστροφη χρηματων ή πιστωτικο αναλογα τι θελεις εσυ.

 

Επισης τους αναφερεις οτι σε περιπτωση που η καρτα παρει πολυ καιρο για να φτιαχτει(ή να στειλει η εταιρεια απαντηση τελος παντων)τοτε το καταστημα ειναι παλι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ να σου δωσει μια προσωρινη καρτα για να μπορεις να κανεις την δουλεια σου.

 

Αν σου αρχισουν τα διαφορα κουλα και τις φθηνες δικαιολογιες μιλας με ΓΓΚ και συνηγορο του πωλητη και θα βγαλεις μια χαρα ακρη.

  • Like 22
Δημοσ.

Εγώ όταν μου χαλάει κάτι πηγαίνω στο μαγαζί που το αγόρασα και αυτοί ας το στείλουν στην αντιπροσωπεία αφού δεν είναι δική τους η εγγύηση. Σιγα μη κάθεσαι εσύ να ψάχνεις τις αντιπροσωπείες.

Δημοσ.

Το σωστο και αυτονοητο αυτο ειναι,αλλα το καταστημα για να αποφυγει την διαδικασια τα ριχνει(κακως)στον πελατη.

Δημοσ.

Είχα πάει από κοντά για να αγοράσω.

Ο τρόπος τους ήταν τέτοιος,

που μετά από ούτε λεπτό, άλλαξα γνώμη και δεν αγόρασα.

 

Αν σημαίνει κάτι.

  • Like 4
Δημοσ.

Νότης καλά που δεν ήθελες να μας καθυστερήσεις κιόλα.

Ο νόμος που ανέβασες λέει ξεκάθαρα «αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά» η κάρτα που αγόρασες έπαιζε σωστά εδώ και έναν χρόνο οπότε ούτε ελάττωμα μπορείς να προϋποθέσεις ότι είχε, ούτε ότι λείπουν χαρακτηριστικά.

Μέσα στους πρώτους 6 μήνες μόνο ό,τι και να πάθει το ότι και να αγοράσεις το παίρνουν πίσω αναγκαστικά χωρίς κουβέντα και χωρίς ερωτήσεις (για να το στείλουν για επισκευή) εκτός βέβαια αν φαίνεται ότι το έσπασες εσκεμμένα ή από δικό σου λάθος.

 

Θα μπορούσαν να πάρουν την κάρτα και να την στείλουν αυτοί για rma αλλά δεν είναι αναγκασμένοι,η εγγύηση για το όποιο κατάστημα είναι μόνο για προϊόν που έχει εξαρχής πρόβλημα ότι άλλο πέρα από εκεί την καλύπτει μόνο η εγγύηση του κατασκευαστή.   

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νότης καλά που δεν ήθελες να μας καθυστερήσεις κιόλα.

Ο νόμος που ανέβασες λέει ξεκάθαρα «αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά» η κάρτα που αγόρασες έπαιζε σωστά εδώ και έναν χρόνο οπότε ούτε ελάττωμα μπορείς να προϋποθέσεις ότι είχε, ούτε ότι λείπουν χαρακτηριστικά.

Μέσα στους πρώτους 6 μήνες μόνο ό,τι και να πάθει το ότι και να αγοράσεις το παίρνουν πίσω αναγκαστικά χωρίς κουβέντα και χωρίς ερωτήσεις (για να το στείλουν για επισκευή) εκτός βέβαια αν φαίνεται ότι το έσπασες εσκεμμένα ή από δικό σου λάθος.

 

Θα μπορούσαν να πάρουν την κάρτα και να την στείλουν αυτοί για rma αλλά δεν είναι αναγκασμένοι,η εγγύηση για το όποιο κατάστημα είναι μόνο για προϊόν που έχει εξαρχής πρόβλημα ότι άλλο πέρα από εκεί την καλύπτει μόνο η εγγύηση του κατασκευαστή.   

Με τίποτα όμως...

 

Εδώ το κιντρινομάγαζο (που όλοι έχουν μια ιστορία να πούνε) του πήγα λάπτοπ μία μέρα πριν λήξη η εγγύηση και όταν μου είπε να το στείλω εγώ. Του αναφέρω οτι αυτός είναι υποχρεωμένος να το στείλει, γιατί από αυτόν το πήρα και κυρίως γιατί δεν θέλω να χρεωθώ έξοδα αποστολής.

Υπεύθυνος είναι ο πωλητής, άλλο αν τον παρακάμπταμε για να γλυτώσουμε χρόνο(λογικό) και στέλναμε εμείς το προιόν στον αντιπρόσωπο. Βέβαια αν ο πωλητής είναι <<βλάκας>>, άντε να βγάλεις άκρη. Και εγώ προτείνω καταγγελία, μπας και βάλουν μυαλό.

Επεξ/σία από VonLoutsos
  • Like 2
Δημοσ.

Νότης καλά που δεν ήθελες να μας καθυστερήσεις κιόλα.

Ο νόμος που ανέβασες λέει ξεκάθαρα «αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά» η κάρτα που αγόρασες έπαιζε σωστά εδώ και έναν χρόνο οπότε ούτε ελάττωμα μπορείς να προϋποθέσεις ότι είχε, ούτε ότι λείπουν χαρακτηριστικά.

Μέσα στους πρώτους 6 μήνες μόνο ό,τι και να πάθει το ότι και να αγοράσεις το παίρνουν πίσω αναγκαστικά χωρίς κουβέντα και χωρίς ερωτήσεις (για να το στείλουν για επισκευή) εκτός βέβαια αν φαίνεται ότι το έσπασες εσκεμμένα ή από δικό σου λάθος.

 

Θα μπορούσαν να πάρουν την κάρτα και να την στείλουν αυτοί για rma αλλά δεν είναι αναγκασμένοι,η εγγύηση για το όποιο κατάστημα είναι μόνο για προϊόν που έχει εξαρχής πρόβλημα ότι άλλο πέρα από εκεί την καλύπτει μόνο η εγγύηση του κατασκευαστή.

Όχι. Αυτός είναι δυστυχώς ο ελληνικός τροπος "ανάγνωσης" του νόμου.

Στους 6 μήνες τεκμαιρεται ότι το σφάλμα υπήρχε κατά την αγορά, εκτός και αν ο έμπορος αποδείξει το αντίθετο.

Μετά τους 6 μήνες πρέπει να το αποδείξει ο καταναλωτής, αν αμφισβητηθεί από τον έμπορο.

Το γεγονός ότι το προιόν δούλευε ένα χρόνο σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι το σφάλμα δεν προυπήρχε.

Αν ο καταναλωτής χρησιμοποιούσε το προιόν σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, το σφάλμα προφανώς προυπήρχε άσχετα αν φάνηκε στους 23 μήνες, και αυτό είναι το πνεύμα του νόμου.

Δυστυχώς όμως ο αρπακολατζής έμπορος μπορεί μετά το εξάμηνο σε κάθε περίπτωση να ισχυριστεί ότι το χάλασε ο καταναλωτής, πατώντας στη δυσκολία της απόδειξης από μεριας καταναλωτή.

 

 

 
My computer, bought just over a year ago, won't boot up any more. The trader agrees that it is defective, but won't repair it for free, because the manufacturer's guarantee is only valid for one year. What can I do?

The guarantee your trader is referring to is the manufacturer's commercial guarantee for your computer. This has nothing to do with your legal guarantee, which is binding on the trader and lasts for two years.

If the trader agrees that your computer is faulty, they must repair or replace it free of charge. It is up to them to settle the matter with the manufacturer.

 

 

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_en.htm

 

Η νομική εγγύηση που δεσμεύει τον έμπορο είναι 2 χρόνια.

  • Like 5
  • Moderators
Δημοσ.

Νότης καλά που δεν ήθελες να μας καθυστερήσεις κιόλα.

Ο νόμος που ανέβασες λέει ξεκάθαρα «αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά» η κάρτα που αγόρασες έπαιζε σωστά εδώ και έναν χρόνο οπότε ούτε ελάττωμα μπορείς να προϋποθέσεις ότι είχε, ούτε ότι λείπουν χαρακτηριστικά.

Μέσα στους πρώτους 6 μήνες μόνο ό,τι και να πάθει το ότι και να αγοράσεις το παίρνουν πίσω αναγκαστικά χωρίς κουβέντα και χωρίς ερωτήσεις (για να το στείλουν για επισκευή) εκτός βέβαια αν φαίνεται ότι το έσπασες εσκεμμένα ή από δικό σου λάθος.

 

Θα μπορούσαν να πάρουν την κάρτα και να την στείλουν αυτοί για rma αλλά δεν είναι αναγκασμένοι,η εγγύηση για το όποιο κατάστημα είναι μόνο για προϊόν που έχει εξαρχής πρόβλημα ότι άλλο πέρα από εκεί την καλύπτει μόνο η εγγύηση του κατασκευαστή.

Είσαι λάθος δεν έχεις καταλάβει τι γράφει ο νόμος, σε όλη την διάρκεια της εγγύησης ο έμπορος είναι υπεύθυνος (τουλάχιστον για τα 2 χρόνια που ορίζεται για ηλεκτρονικές συσκευές για της χώρες της ευρωπαϊκής ενωσης) περνεις το προϊόν του πας στο κατάστημα και έχει την υποχρέωση να το στείλει στην αντιπροσωπεία η όπου το αγόρασε (πολλές εταιρίες δεν δέχονται rma από τελικούς πελάτες εκτός εξαιρέσεων πχ έκλεισε το κατάστημα)

 

Όσο για το κομμάτι που αναφέρεσαι στους πρώτους 6 μήνες δεν μπορεί να σου αρχίσει να έφταιγε το τροφοδοτικό σου, να έφταιγε ότι δεν έχεις καλό ρεύμα κτλ πρέπει να τι πάρει και να τι στείλει από εκεί που τι αγόρασε, μετά τους 6 μήνες μπορεί να αρχίσει να στα λέει αυτά ΑΛΛΆ και πάλι έχει υποχρέωση να το στείλει αυτός από εκεί που το πήρε για να δούνε αν είναι πρόβλημα της κάρτας η ζημιά που προκλήθηκε από χρήση

  • Like 2
Δημοσ.

Νότης καλά που δεν ήθελες να μας καθυστερήσεις κιόλα.

Θα μπορούσαν να πάρουν την κάρτα και να την στείλουν αυτοί για rma αλλά δεν είναι αναγκασμένοι,η εγγύηση για το όποιο κατάστημα είναι μόνο για προϊόν που έχει εξαρχής πρόβλημα ότι άλλο πέρα από εκεί την καλύπτει μόνο η εγγύηση του κατασκευαστή.   

 

Δεν σε αναγκασε κανενας να διαβασεις το νημα μου.

 

Απο αυτην την προταση και μονο φαινεται οτι δεν εχεις καταλαβει τιποτα. Ειναι και με το νομο αναγκασμενοι για 2 χρονια να κανουν ο,τι περναει απο το χερι τους.

 

Τι εννοεις για "προιον" που εχει εξαρχης προβλημα εχει ευθυνη το καταστημα? Μηπως εχεις μπερδεψει το D.O.A με την εγγυηση?

 

Δηλαδη ολοι οι καημενοι που αγορασανε το παλιο polo gti και τους εβγαλε προβλημα ολικο ο κινητηρας μετα απο ενα χρονο, δεν θα επρεπε να αποζημιωθουν (πολλοι επελεξαν να παρουν τα λεφτα τους πισω) απο τον αντιπροσωπο, αλλα να πανε εξω απο το εργοστασιο στη γερμανια και να κατασκηνωσουν?

 

Μαρεσει που παρεθεσα και το νομο κιολας...

 

Ο έμπορος υποχρεούται πάντα να βρει μια λύση. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δικαιούστε επίσης να ζητήσετε αποζημίωση από τον κατασκευαστή.

[...]

Αν το εμπόρευμα είναι ελαττωματικό, ποιος είναι υπεύθυνος για τη διευθέτηση του θέματος; Ο πωλητής, ακόμη και για αγορές που πραγματοποιήθηκαν μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας.

  • Like 3
Δημοσ.

Θα μπορούσαν να πάρουν την κάρτα και να την στείλουν αυτοί για rma αλλά δεν είναι αναγκασμένοι,η εγγύηση για το όποιο κατάστημα είναι μόνο για προϊόν που έχει εξαρχής πρόβλημα ότι άλλο πέρα από εκεί την καλύπτει μόνο η εγγύηση του κατασκευαστή.   

Προσωπικη επικοινωνια μεσω email με την Logitech. Η απαντηση που μου εδωσαν ειναι ξεκαθαρη. Στο μονο που μπορουν να με βοηθησουν ειναι για προβλημα software. Για προβλημα hardware(στα γνωστα περιφερειακα)πρεπει να απευθυνθω στο καταστημα αγορας γιατι απο εκει αγοραστηκε το προιον.

 

Μονο αν αγοραστει ενα προιον κατευθειαν απο την εταιρεια(πχ απο evga Ευρωπης)ή το καταστημα αγορας/πωλητης κλεισει ξερω γω,μπορει να δεχτει η εταιρεια προιοντα πισω απο τον πελατη.

 

 

Ελεος ο αλλος μπηκε για βοηθεια εδω,οχι για να τον παραπληροφορησουν...

  • Like 8
Δημοσ.

Νότης καλά που δεν ήθελες να μας καθυστερήσεις κιόλα.

Ο νόμος που ανέβασες λέει ξεκάθαρα «αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά» η κάρτα που αγόρασες έπαιζε σωστά εδώ και έναν χρόνο οπότε ούτε ελάττωμα μπορείς να προϋποθέσεις ότι είχε, ούτε ότι λείπουν χαρακτηριστικά.

Μέσα στους πρώτους 6 μήνες μόνο ό,τι και να πάθει το ότι και να αγοράσεις το παίρνουν πίσω αναγκαστικά χωρίς κουβέντα και χωρίς ερωτήσεις (για να το στείλουν για επισκευή) εκτός βέβαια αν φαίνεται ότι το έσπασες εσκεμμένα ή από δικό σου λάθος.

 

Θα μπορούσαν να πάρουν την κάρτα και να την στείλουν αυτοί για rma αλλά δεν είναι αναγκασμένοι,η εγγύηση για το όποιο κατάστημα είναι μόνο για προϊόν που έχει εξαρχής πρόβλημα ότι άλλο πέρα από εκεί την καλύπτει μόνο η εγγύηση του κατασκευαστή.

Η άγνοια σου είναι κάτι παραπάνω από τραγική δυστηχως, καλύτερα να μην γράφεις σε θέματα που προφανώς δεν γνωρίζεις.

  • Like 6
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...