Προς το περιεχόμενο

Αλαρμ και παρκινγκ


μπιπ μπιπ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας το κάνω λίγο πιο λιανά γιατί απ' ότι φαίνεται, όσο δεν καταλαβαίνω εγώ τι λέει ο ΚΟΚ, άλλο τόσο δεν καταλαβαίνετε κι εσείς τι εννοώ όταν λέω ότι δεν εφαρμόζονται.

Ας δεχτούμε ότι όντως εφαρμόζονται. Ότι θα υπάρχουν παράπλευρες επιπτώσεις σας περνάει απ' το μυαλό;

Π.χ. η διήθηση απαγορεύεται, όπως και το να παρκάρεις το δίκυκλο κάθετα. Σε αυτό συμφωνούμε φαντάζομαι.

Τι πιστεύετε ότι θα γινόταν αν ξαφνικά ΟΛΑ τα μηχανάκια δεν περνούσαν ανάμεσα απ' τα αυτοκίνητα και αντ' αυτού συμπεριφέρονταν όπως τα αυτοκίνητα; Τι θα γινόταν αν ΟΛΑ τα μηχανάκια έπιαναν κανονική θέση στάθμευσης;

Τι θα γινόταν αν όλοι παρκάραμε αυστηρά βάσει του ΚΟΚ, δηλαδή αφήναμε κενές θέσεις κοντά σε διασταυρώσεις, φανάρια, πλατείες, σχολεία και ό,τι άλλο προβλέπει ο ΚΟΚ;

Επεξ/σία από phanispal
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, phanispal είπε

Τι θα γινόταν αν ΟΛΑ τα μηχανάκια έπιαναν κανονική θέση στάθμευσης;

Θα ήταν όλα συνεργείο να αλλάζουν πλαστικά :D 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, phanispal είπε

Ας το κάνω λίγο πιο λιανά γιατί απ' ότι φαίνεται, όσο δεν καταλαβαίνω εγώ τι λέει ο ΚΟΚ, άλλο τόσο δεν καταλαβαίνετε κι εσείς τι εννοώ όταν λέω ότι δεν εφαρμόζονται.

Ας δεχτούμε ότι όντως εφαρμόζονται. Ότι θα υπάρχουν παράπλευρες επιπτώσεις σας περνάει απ' το μυαλό;

Π.χ. η διήθηση απαγορεύεται, όπως και το να παρκάρεις το δίκυκλο κάθετα. Σε αυτό συμφωνούμε φαντάζομαι.

Τι πιστεύετε ότι θα γινόταν αν ξαφνικά ΟΛΑ τα μηχανάκια δεν περνούσαν ανάμεσα απ' τα αυτοκίνητα και αντ' αυτού συμπεριφέρονταν όπως τα αυτοκίνητα; Τι θα γινόταν αν ΟΛΑ τα μηχανάκια έπιαναν κανονική θέση στάθμευσης;

Τι θα γινόταν αν όλοι παρκάραμε αυστηρά βάσει του ΚΟΚ, δηλαδή αφήναμε κενές θέσεις κοντά σε διασταυρώσεις, φανάρια, πλατείες, σχολεία και ό,τι άλλο προβλέπει ο ΚΟΚ;

Θα ειμασταν μια σύγχρονη πολιτισμένη χωρα.Δεν είναι αναγκη να το πάμε τόσο αυστηρά όπως λες,πουθενά δεν γίνεται αυτό,αλλά να υπάρχει ενα όριο.

Στο θέμα,αφού ρε γαμωτο εδώ και δεκαετίες μαθαίνουνε στη σχολή οδηγών οτι παρκαρεις με φλας, γιατί πας και κολλας  τον αλλον,όταν έχει σταματήσει, έχει ανάψει φλας.Εκτός αν είσαι πανω απο 60 και όταν πήρες δίπλωμα στην Ελλάδα ηταν αλλιως.Αφού ξέρεις οτι ο νόμος λέει με φλας,γιατί με τα αλαρμ σταματας   και με το φλας όχι, αφου τα βλέπεις και τα δυο,και μη μου πειτε ότι νομίζει οτι θα στρίψει σε στροφή, η θέση πάρκινγκ μέσα στην πόλη οπου οι ταχύτητες είναι χαμηλές φαίνεται με το που θα φτάσει ο μπροστινος παράλληλα με τον κενό χώρο, όπως το βλέπει και με τα αλαρμ.Μην λέμε χαζα τώρα.

Πως διάολο γίνεται σε όλες τις πόλεις της Ευρωπης,επίσης πολύ πυκνοκατοικημένες,με πολλαπλάσια αυτοκίνητα να το βλέπουν το φλας και να καταλαβαίνουν και ο Ελληνας να μην μπορεί.Όσοι έχουν οδηγήσει εξω και συγκρίνουν με εδώ διαπιστωνουν οτι είμαστε τριτοκοσμικοι σε απλα θέματα και κυρίως στην οδήγηση,και δεν λέω αυστηρή τήρηση του ΚΟΚ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καμία από τις πολιτισμένες Ευρωπαικές  πόλεις που επικαλείσαι  δεν έχουν τόσο μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα που προέρχεται από ιδιωτικά αυτοκίνητα.

Όλες έχουν σωστά ΜΜΜ και ο κόσμος δεν παίρνει για τα πάντα το αυτοκίνητο του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, jmmys είπε

Θα ειμασταν μια σύγχρονη πολιτισμένη χωρα.Δεν είναι αναγκη να το πάμε τόσο αυστηρά όπως λες,πουθενά δεν γίνεται αυτό,αλλά να υπάρχει ενα όριο.

Έεεετσι, άρα αργά ή γρήγορα ερχόμαστε σε αυτό που λέω, ότι σε τελική ανάλυση ο καθένας κρίνει πού θα «ξωκείλει» ελάχιστα, λίγο ή πολύ, με το γνωστό αποτέλεσμα.

Δε μπορείς τη μία να μου παραθέτεις άρθρα και να υποδεικνύεις ότι μόνο ένας είναι ο σωστός τρόπος, και από την άλλη να λες «δεν είναι ανάγκη να το πάμε τόσο αυστηρά και πουθενά δε γίνεται αυτό, και όλα γίνονται, όλα εφαρμόζονται, και δεν υπάρχει στοιχειώδης νοημοσύνη μπλα μπλα μπλα».

Ή θα τα κάνουμε ΟΛΑ όπως ορίζει ο ΚΟΚ, ή θα κάνουμε αυτό που κάνουμε τώρα, δηλαδή ο καθένας κρίνει πού θα παρανομήσει και πού όχι.

Άρθρα ξέρω κι εγώ να ψάχνω να βρίσκω και να παραθέτω, όπως ξέρω και να το παίζω έξυπνος στα fora, εξάλλου σε αυτή τη χώρα ό,τι δηλώσεις είσαι.

Πώς γίνεται εδώ μέσα να υπάρχουν τόσοι γαμάτοι και σωστοί, και έξω να βλέπουμε αυτό που βλέπουμε κάθε μέρα, ένας θεός ξέρει.

Στο θέμα, είπαμε ότι το να κολλάς στον άλλον είναι εκ των πραγμάτων λάθος, τέλος με αυτό. Δεν εξετάζουμε αυτό όμως, αλλά το αν με τα αλάρμ ο πίσω καταλαβαίνει κάτι άλλο με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί πρόβλημα.

Εγώ εξακολουθώ να θεωρώ ότι δεν είναι καθόλου σπάνιο να θες να παρκάρεις αμέσως πριν στρίψεις, ακόμα και ακριβώς πριν τη γωνία (όχι πάνω, είπαμε, παρόλο που κι αυτό κάνουν πολλοί με αποτέλεσμα να κόβουν την ορατότητα), και με φλας ο πίσω να θεωρήσει ότι θα στρίψεις, όχι ότι θα παρκάρεις. Αλλά όταν έρχεται ο dpolal και παραθέτει άρθρα περί επιτρεπόμενης στάθμευσης (που όντως ισχύουν), η κουβέντα πάει αλλού.

Τι ορίζει ο ΚΟΚ περί απόστασης από το προπορευόμενο όχημα; Πόσα μέτρα ανάλογα την ταχύτητα και τη φύση του δρόμου;

Επεξ/σία από phanispal
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dark_son20 είπε

καμία από τις πολιτισμένες Ευρωπαικές  πόλεις που επικαλείσαι  δεν έχουν τόσο μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα που προέρχεται από ιδιωτικά αυτοκίνητα.

Όλες έχουν σωστά ΜΜΜ και ο κόσμος δεν παίρνει για τα πάντα το αυτοκίνητο του.

Το θέμα είναι οτι αυτό γίνεται και στο τελευταίο χωριό με ελάχιστους κατοικους.Δεν γίνεται μονο στην Αθήνα.Σε οποία πόλη, χωριό να πας το ίδιο είναι,αρα δεν είναι λόγω των στενών δρόμων και πολλών αμαξιων.

Εγώ ήθελα την νοοτροπία να τονίσω,ότι όλοι όσοι πήραν δίπλωμα τα τελευταια 30 περίπου χρόνια,πιο παλιά δεν ξέρω,ενω το βλέπουν το φλας,βλέπουν και την θέση πάρκινγκ πάνε και κολλάνε, οι πιο πολλοί τουλαχιστον,ειτε στην Αθήνα ειτε στη Καρίτσα Πιερίας.Τα αλαρμ είναι στην Ελλάδα σχεδόν για οτιδήποτε εκτός απο έκτακτη ανάγκη.Είναι ενα μέρος της οδηγική παιδείας και νοοτροπίας του μεσου Έλληνα,και δεν το καταλαβαίνει κάποιος αν δεν έχει δει πως συμπεριφέρονται σε αλλά κρατη.Ποτε χρησιμοποιούμε τα αλαρμ,πως οδηγαμε σωστα σε εθνική οδο,πως δεν είναι σωστο να κλείνουμε ράμπες αναπήρων, να παρκαρουμε κλείνοντας γκαράζ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, ThReSh είπε

Επειδή έχουν περάσει χρόνια κι έχω ξεχάσει, θυμάστε αν στην εξέταση για το δίπλωμα όταν μας ζήτησαν να παρκάρουμε, βγάλαμε φλας ή αλαρμ?

Κοψανε κοπελα πριν ξεκινησω εγω διοτι εβγαλε αλαρμ...

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, jmmys είπε

Είναι ενα μέρος της οδηγική παιδείας και νοοτροπίας του μεσου Έλληνα,και δεν το καταλαβαίνει κάποιος αν δεν έχει δει πως συμπεριφέρονται σε αλλά κρατη.Ποτε χρησιμοποιούμε τα αλαρμ,πως οδηγαμε σωστα σε εθνική οδο,πως δεν είναι σωστο να κλείνουμε ράμπες αναπήρων, να παρκαρουμε κλείνοντας γκαράζ.

Ωραία τα λόγια. Στην πράξη πες μας τι γίνεται και πώς μπορεί να υπάρξει βελτίωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, dpolal είπε

Το λίγο πρίν που αναφέρεις πόσο περίπου μεταφράζεται ;;;

Στο λέω επειδή βάση του ΚΟΚ κανονικά απαγορεύεται το παρκάρισμα σε διασταυρώσεις και για 10 μέτρα.

Άρθρο 34
Στάση και στάθμευση.

γ) Σε εισόδoυς και εξόδoυς κόμβων και σε απόσταση μικρότερη από δέκα (10) μέτρα από τη νoητή πρoέκταση της πλησιέστερης oριoγραμμής τoυ κάθετoυ oδoστρώματoς.

Τηρείς αυτό με την απόσταση; Αν ναι μπράβο!

 

Εγω φλας βγάζω όταν θέλω να παρκάρω στο άλλο ρεύμα, όταν είμαι στο ρεύμα μου από συνήθεια παρκάρω με αλάρμ.

Συμφωνώ με τη λογική του Thresh, όταν κάτι λειτουργεί για όλους και δεν είναι επικίνδυνο ας μείνει όπως είναι κι ας είναι λάθος στα χαρτιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, phanispal είπε

Έεεετσι, άρα αργά ή γρήγορα ερχόμαστε σε αυτό που λέω, ότι σε τελική ανάλυση ο καθένας κρίνει πού θα «ξωκείλει» ελάχιστα, λίγο ή πολύ, με το γνωστό αποτέλεσμα.

Δε μπορείς τη μία να μου παραθέτεις άρθρα και να υποδεικνύεις ότι μόνο ένας είναι ο σωστός τρόπος, και από την άλλη να λες «δεν είναι ανάγκη να το πάμε τόσο αυστηρά και πουθενά δε γίνεται αυτό, και όλα γίνονται, όλα εφαρμόζονται, και δεν υπάρχει στοιχειώδης νοημοσύνη μπλα μπλα μπλα».

Ή θα τα κάνουμε ΟΛΑ όπως ορίζει ο ΚΟΚ, ή θα κάνουμε αυτό που κάνουμε τώρα, δηλαδή ο καθένας κρίνει πού θα παρανομήσει και πού όχι.

Άρθρα ξέρω κι εγώ να ψάχνω να βρίσκω και να παραθέτω, όπως ξέρω και να το παίζω έξυπνος στα fora, εξάλλου σε αυτή τη χώρα ό,τι δηλώσεις είσαι.

Πώς γίνεται εδώ μέσα να υπάρχουν τόσοι γαμάτοι και σωστοί, και έξω να βλέπουμε αυτό που βλέπουμε κάθε μέρα, ένας θεός ξέρει.

Στο θέμα, είπαμε ότι το να κολλάς στον άλλον είναι εκ των πραγμάτων λάθος, τέλος με αυτό. Δεν εξετάζουμε αυτό όμως, αλλά το αν με τα αλάρμ ο πίσω καταλαβαίνει κάτι άλλο με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί πρόβλημα.

Εγώ εξακολουθώ να θεωρώ ότι δεν είναι καθόλου σπάνιο να θες να παρκάρεις αμέσως πριν στρίψεις, ακόμα και ακριβώς πριν τη γωνία (όχι πάνω, είπαμε, παρόλο που κι αυτό κάνουν πολλοί με αποτέλεσμα να κόβουν την ορατότητα), και με φλας ο πίσω να θεωρήσει ότι θα στρίψεις, όχι ότι θα παρκάρεις. Αλλά όταν έρχεται ο dpolal και παραθέτει άρθρα περί επιτρεπόμενης στάθμευσης (που όντως ισχύουν), η κουβέντα πάει αλλού.

Τι ορίζει ο ΚΟΚ περί απόστασης από το προπορευόμενο όχημα; Πόσα μέτρα ανάλογα την ταχύτητα και τη φύση του δρόμου;

Η απόλυτη ισοπέδωση δηλαδή.Θα πάμε δηλαδή στα άκρα. Ή ρομπότ ή το μπαχαλο.Πάρε σαν παράδειγμα την Γερμανία, αν ποτε έχεις οδηγήσει εκεί. Φυσικά και δεν πάνε όλοι κατα γράμμα, αλλά υπάρχει ενα όριο στο να σεβεσαι τον άλλο οδηγό.Ούτε αλαρμ χωρίς σοβαρό λογο θα δεις, ουτε παρκάρισμα οπου να ναι,ουτε κλεισίματα ραμπων,εξόδων,γκαράζ,ουτε διπλό παρκαρισμένα,ουτε μάγκες να περνάνε όλη την ουρά στο φανάρι για να περιμένουν μπροστά απο αυτό,ουτε να βρίζουν τον πεζό αν παει να περάσει διάβαση πεζών,έλεος δηλαδή,ουτε κραυγαλεες παραβιάσεις προτεραιότητας,ουτε χαζα και ανόητα όρια ταχύτητας μονο για εισπρακτικους λόγους,υπάρχουν μεν αλλα λιγα,όχι όπως εδω και ενα καρό αλλά.Αυτά όλα γίνονται εδώ σε υπερθετικο και το ξέρεις.Και τι μου λες,ή θα πάμε σαν ρομπότ ή θα συνεχίζουμε να κάνουμε τις παραπάνω παρανομιες.Δεν είναι όλα άσπρα μαύρα.Άνθρωποι είμαστε.

Απλα εμείς εδώ τα έχουμε όλα γραμμένα στα τέτοια μας.έτσι είμαστε σαν λαος και όχι οτι δεν μπορούμε να αλλάξουμε αλλά δεν θέλουμε.

1 λεπτό πριν, phanispal είπε

Ωραία τα λόγια. Στην πράξη πες μας τι γίνεται και πώς μπορεί να υπάρξει βελτίωση.

Στην Ελλάδα μονο με βαριά πρόστιμα, χρηματικα και αφαίρεση διπλώματος. Όχι για τα αλαρμ βέβαια,πουθενα στην Ευρώπη δεν θα φας κλήση γιαυτο,είναι εντελώς ασήμαντο,αλλά για παράνομιες που ανέφερα πιο πανω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, jmmys είπε

Η απόλυτη ισοπέδωση δηλαδή.Θα πάμε δηλαδή στα άκρα. Ή ρομπότ ή το μπαχαλο.Πάρε σαν παράδειγμα την Γερμανία, αν ποτε έχεις οδηγήσει εκεί. Φυσικά και δεν πάνε όλοι κατα γράμμα, αλλά υπάρχει ενα όριο στο να σεβεσαι τον άλλο οδηγό.Ούτε αλαρμ χωρίς σοβαρό λογο θα δεις, ουτε παρκάρισμα οπου να ναι,ουτε κλεισίματα ραμπων,εξόδων,γκαράζ,ουτε διπλό παρκαρισμένα,ουτε μάγκες να περνάνε όλη την ουρά στο φανάρι για να περιμένουν μπροστά απο αυτό,ουτε να βρίζουν τον πεζό αν παει να περάσει διάβαση πεζών,έλεος δηλαδή,ουτε κραυγαλεες παραβιάσεις προτεραιότητας,ουτε χαζα και ανόητα όρια ταχύτητας μονο για εισπρακτικους λόγους,υπάρχουν μεν αλλα λιγα,όχι όπως εδω και ενα καρό αλλά.Αυτά όλα γίνονται εδώ σε υπερθετικο και το ξέρεις.Και τι μου λες,ή θα πάμε σαν ρομπότ ή θα συνεχίζουμε να κάνουμε τις παραπάνω παρανομιες.Δεν είναι όλα άσπρα μαύρα.Άνθρωποι είμαστε.

Απλα εμείς εδώ τα έχουμε όλα γραμμένα στα τέτοια μας.έτσι είμαστε σαν λαος και όχι οτι δεν μπορούμε να αλλάξουμε αλλά δεν θέλουμε.

Στην Ελλάδα μονο με βαριά πρόστιμα, χρηματικα και αφαίρεση διπλώματος. Όχι για τα αλαρμ βέβαια,πουθενα στην Ευρώπη δεν θα φας κλήση γιαυτο,είναι εντελώς ασήμαντο,αλλά για παράνομιες που ανέφερα πιο πανω.

Στη Γερμανία μου είχε κάνει εντύπωση που σε φανάρια που πήγαινες και ευθεία και μπορούσες να στρίψεις της στροφής άναβε μαζί με το απέναντι (μάλλον πορτοκαλί; ) και γινόταν χαμός... μπορεί να έτυχα σε περίπτωση αλλά δεν το είδα μια φορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, jmmys είπε

Όχι για τα αλαρμ βέβαια,πουθενα στην Ευρώπη δεν θα φας κλήση γιαυτο,είναι εντελώς ασήμαντο,αλλά για παράνομιες που ανέφερα πιο πανω.

Μη το δένεις και κόμπο αυτό :P

6 ώρες πριν, Speculoos είπε

Btw, έχοντας για πολλά χρόνια οδηγήσει σε όλη τη δυτική Ευρωπή, από καρόδρομους μέχρι μεγαλουπόλεις, στις Βρυξέλλες που οδηγικά βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με το Κάιρο και την Βομβάη έχω φάει κλήση γιατί ήμουν σταθμευμένος μέσα στο αμάξι με αλάρμ και όχι με το φλας.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένας παει ευθεία, ένας δεξια και ένας αριστερά, οι απέναντι απο το άλλο ρεύμα το ίδιο,αυτός που στρίβει αριστερά έχει πορτοκαλί που αναβοσβηνει,δηλαδή προχωράει,έχει απλα συνήθως,και περιμένει με αριστερό φλας αναμμένο,οι απέναντι απο το άλλο ρεύμα έχουν πράσινο αλλά ανάβει το κοκκινο πιο γρήγορα από αυτόν που στρίβει οποτε εκείνοι σταματάνε και αυτού που είναι να στριψουν αριστερά φεύγουν επειδή ακόμα αναβοσβηνει το φανάρι τους.Το κανουν για λόγους από συμφόρησης της κινησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, ThReSh είπε

Ξαναρωτάω γιατί μπήκε με edit, θυμάστε στην εξέταση για το δίπλωμα αν βγάλαμε φλας ή αλάρμ όταν μας είπαν να παρκάρουμε?

Το '95 που έβγαλα δίπλωμα ήταν με alarm.

Επεξ/σία από l337
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...