Προς το περιεχόμενο

Αλαρμ και παρκινγκ


μπιπ μπιπ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πρέπει να κάνεις κάποιο λάθος στην διατύπωση.

Με την καμία δεν μπορεί κάποιος οδηγός, να θεωρεί πως το φλας του «δίνει σήμα» να περάσει από εκείνη την πλευρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 9 μήνες μετά...
  • Απαντ. 154
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

δεν ξέρω πόσο έχετε οδηγήσει Ευρώπη, αλλά το παράλληλο παρκάρισμα με απόσταση χιλιοστών που είναι κλασσικό εδώ, εκεί είναι σπάνιο.

με αποκορύφωμα στην Ιρλανδία που κάναν παράλληλο παρκάρισμα ανεβάζοντας πρώτα την μια μπροστινή ρόδα πεζοδρόμιο και κατεβαίνοντας ξανά.

και Γαλλία που είναι φλας και απλα σταματάνε οπου γουστάρουν.

οπότε για τις ανάγκες του παρκαρίσματος στην Ελλάδα που θέλει γερή μανούβρα, μια χαρά είναι τα αλαρμ για προειδοποίηση του πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σημαντικό είναι να ξέρει ο οδηγός από πίσω ότι παρκάρουν με το φλας και να μην τον κολλάει.Σε όλη την Ευρώπη χρησιμοποιείται το φλας,εκεί δεν έχουν κανένα πρόβλημα να καταλάβουν ότι ο άλλος θέλει να παρκάρει.Ο Έλληνας έχει κάποια δυσκολία να το καταλάβει,εντάξει γενικά έχει δυσκολίες να καταλάβει απλά πράγματα ο Έλληνας.

Οπότε σημαντικό είναι να δώσουμε να καταλάβει ο πίσω ότι θέλουμε να παρκάρουμε,και αυτόν γίνεται είτε με φλας,το σωστό,είτε με αλαρμ,δηλαδή να μην κολλαμε,φαίνεται καθαρά όταν έχει θέση για πάρκινγκ.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ξαναγράψει ότι το φλας δεν είναι αρκούντως διαφωτιστικό.

Αν κινούμαι σε ένα στενό και θέλω να παρκάρω π.χ. στα δεξιά του, αλλά λίγο πριν από διασταύρωση με άλλο στενό στο οποίο μπορείς είτε να στρίψεις τόσο αριστερά, όσο και δεξιά, είτε υποχρεωτικά δεξιά, αν βγάλω δεξί φλας, δεν είναι παράλογο ο πίσω να θεωρήσει ότι θέλω να στρίψω δεξιά και όχι να παρκάρω.

Σίγουρα το σωστό είναι να τηρείται απόσταση ασφαλείας και όχι να είναι κολλημένος πίσω μου θεωρώντας ότι θα μπω με τις πάντες, αλλά πραγματικά, τουλάχιστον σε τέτοιες περιπτώσεις (και δεν είναι καθόλου λίγες), τα αλάρμ για μένα είναι καλύτερη επιλογή, απ' όλες τις πλευρές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, phanispal είπε

Έχω ξαναγράψει ότι το φλας δεν είναι αρκούντως διαφωτιστικό.

Αν κινούμαι σε ένα στενό και θέλω να παρκάρω π.χ. στα δεξιά του, αλλά λίγο πριν από διασταύρωση με άλλο στενό στο οποίο μπορείς είτε να στρίψεις τόσο αριστερά, όσο και δεξιά, είτε υποχρεωτικά δεξιά, αν βγάλω δεξί φλας, δεν είναι παράλογο ο πίσω να θεωρήσει ότι θέλω να στρίψω δεξιά και όχι να παρκάρω.

Σίγουρα το σωστό είναι να τηρείται απόσταση ασφαλείας και όχι να είναι κολλημένος πίσω μου θεωρώντας ότι θα μπω με τις πάντες, αλλά πραγματικά, τουλάχιστον σε τέτοιες περιπτώσεις (και δεν είναι καθόλου λίγες), τα αλάρμ για μένα είναι καλύτερη επιλογή, απ' όλες τις πλευρές.

Το λίγο πρίν που αναφέρεις πόσο περίπου μεταφράζεται ;;;

Στο λέω επειδή βάση του ΚΟΚ κανονικά απαγορεύεται το παρκάρισμα σε διασταυρώσεις και για 10 μέτρα.

 

Άρθρο 34
Στάση και στάθμευση.

γ) Σε εισόδoυς και εξόδoυς κόμβων και σε απόσταση μικρότερη από δέκα (10) μέτρα από τη νoητή πρoέκταση της πλησιέστερης oριoγραμμής τoυ κάθετoυ oδoστρώματoς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
33 λεπτά πριν, phanispal είπε

Έχω ξαναγράψει ότι το φλας δεν είναι αρκούντως διαφωτιστικό.

Αν κινούμαι σε ένα στενό και θέλω να παρκάρω π.χ. στα δεξιά του, αλλά λίγο πριν από διασταύρωση με άλλο στενό στο οποίο μπορείς είτε να στρίψεις τόσο αριστερά, όσο και δεξιά, είτε υποχρεωτικά δεξιά, αν βγάλω δεξί φλας, δεν είναι παράλογο ο πίσω να θεωρήσει ότι θέλω να στρίψω δεξιά και όχι να παρκάρω.

Σίγουρα το σωστό είναι να τηρείται απόσταση ασφαλείας και όχι να είναι κολλημένος πίσω μου θεωρώντας ότι θα μπω με τις πάντες, αλλά πραγματικά, τουλάχιστον σε τέτοιες περιπτώσεις (και δεν είναι καθόλου λίγες), τα αλάρμ για μένα είναι καλύτερη επιλογή, απ' όλες τις πλευρές.

Εάν υποθέσουμε ότι είσαι σε στενο οπόυ οι ταχύτητες πρέπει να είναι χαμηλές νομίζω θα καταλάβεις ότι θέλει να παρκάρει όταν βλέπεις κενή θέση και να σταματάει μερικά μέτρα πριν την διασταύρωση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήμουν σίγουρος ότι θα πήγαινε (και) εκεί η κουβέντα.

Λοιπόν, πρώτον ισχύει αυτό που λες, αλλά εγώ δε βλέπω πώς μπορεί να εφαρμοστεί στην πράξη. Και να καταφέρουμε να το εφαρμόσουμε, θα οξυνθεί το πρόβλημα με τη στάθμευση, που θα οδηγήσει με τη σειρά του σε άλλα προβλήματα.

Τέλος πάντων, δεν είναι υποχρεωτικό να θέλει κάποιος να παρκάρει εντός των 10 μέτρων από τη διασταύρωση, μπορεί η διαθέσιμη άδεια θέση να είναι στα 15 ή στα 20, και τι πάει να πει αυτό; Θες δηλαδή πρώτα να περάσουν και οι δύο από την άδεια θέση και μετά να ανάψει το φλας ο πρώτος (σε περίπτωση που θέλει να στρίψει εννοώ);

Όπως (ελπίζω να) καταλαβαίνεις, δεν είναι όλα τόσο απλά. Ο ΚΟΚ ωραία τα λέει στο χαρτί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμφωνώ και εγώ ότι με το φλας η πλειοψηφία των οδηγών δεν θα καταλάβει ότι παρκάρεις. Αν δει το δεξί φλάς, θα προσπαθήσει να προσπαθήσει κατά 99% να σε προσπεράσει από αριστερά!

Μην κάνετε τώρα ότι δεν καταλαβαίνετε ορισμένοι, λες και ζείτε σε κάποιο βουνό.

Εχετε δει ποτέ δρόμο σε πόλη που να έχει 10μ κενό πριν από την στροφή; Ακόμη και η σήμανση των δήμων επιτρέπει το παρκινγκ σύμφωνα με τις πινακίδες του.

Εχετε τόσο καλή όραση που μπορείτε να δείτε αν έχει κενή θέση πάρκινγκ μέσα από το σωρό των εκατοντάδων αυτοκινήτων μπροστά από προπορευόμενο αυτοκίνητο (για να καταλάβετε ότι παρκάρει);

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Εάν υποθέσουμε ότι είσαι σε στενο οπόυ οι ταχύτητες πρέπει να είναι χαμηλές νομίζω θα καταλάβεις ότι θέλει να παρκάρει όταν βλέπεις κενή θέση και να σταματάει μερικά μέτρα πριν την διασταύρωση. 

Δε θα σου πω ότι αποκλείεται, αλλά δεν το θεωρώ και σίγουρο.

17 λεπτά πριν, GenesisX είπε

Εχετε τόσο καλή όραση που μπορείτε να δείτε αν έχει κενή θέση πάρκινγκ μέσα από το σωρό των εκατοντάδων αυτοκινήτων μπροστά από προπορευόμενο αυτοκίνητο (για να καταλάβετε ότι παρκάρει);

Και σκέψου ότι το σωστό είναι να τηρείς και απόσταση, δηλαδή φαντάσου να είσαι αρκετά πίσω από τον μπροστινό που ακόμα κι αυτός δεν έχει φτάσει ακόμα στο σημείο.

Τέλος πάντων, αυτό που λέω εγώ, είναι ότι δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα με τα αλάρμ. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι π.χ. σε δρόμο διπλής κατευθύνσεως, ο πίσω μπορεί να μπει στη διαδικασία να προσπεράσει θεωρώντας ότι ο μπροστά δε θέλει να παρκάρει, αλλά να σταματήσει εντελώς πάνω στο δρόμο. Αλλά και έτσι να είναι, τι αλλάζει με την πρόθεση να παρκάρει;

Τώρα μην πεταχτεί κάποιος να πει ότι δεν επιτρέπεται να μπαίνεις στο άλλο ρεύμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είπαμε ο Ελληνας έχει κάποια δυσκολία να καταλάβει απλα πραγματα.

Πως γίνεται ρε παιδί μου ο κάθε ευρωπαίος να το καταλαβαίνει το φλας για πάρκινγκ και να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα και ο έλληνας να μην μπορει .Μονο με αλαρμ να καταλαβαίνει.

Παπάριες μην λέμε τωρα,αν έχει καποιος στοιχειώδη γνώση οδήγησης καταλαβαίνει ποτε θέλει να παρκάρει ο άλλος,και με φλας και με αλαρμ.

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων,το ίδιο είναι, ειτε αλαρμ ειτε φλας,δηλαδή πρεπει να δώσεις τον πίσω σήμα οτι θέλεις να παρκαρεις.Η πράξη έδειξε οτι το φλας είναι πιο πρακτικο γιαυτό και υιοθετήθηκε στην υπόλοιπη Ευρώπη, αλλιως θα είχαν αλλη νομοθεσία,δεν το κάνανε τυχαία.Ο Ελληνας που παντα ξέρει καλυτερα,θα ανάψει αλαρμ για τα παντα σχεδόν.

Ας ανάβει οτι θέλει,αλλά ρε π..στη μου μην κόλλας απο πίσω αν ανάψει ο άλλος φλας για παρκάρισμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Btw, έχοντας για πολλά χρόνια οδηγήσει σε όλη τη δυτική Ευρωπή, από καρόδρομους μέχρι μεγαλουπόλεις, στις Βρυξέλλες που οδηγικά βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με το Κάιρο και την Βομβάη έχω φάει κλήση γιατί ήμουν σταθμευμένος μέσα στο αμάξι με αλάρμ και όχι με το φλας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν απάντησες όμως, απλά πέταξες ένα «Η πράξη έδειξε οτι το φλας είναι πιο πρακτικο γιαυτό και υιοθετήθηκε στην υπόλοιπη Ευρώπη». Πιο πρακτικό από ποια άποψη, και για τι; Επειδή δε χρειάζεται να αφήσεις το ένα χέρι σου απ' το τιμόνι για να πατήσεις τα αλάρμ; Δεν ξέρω, ρωτάω, μπορεί να είναι και αυτός ένας από τους λόγους.

Εσύ πού πιστεύεις ότι υστερούν τα αλάρμ; Έχεις κάποιο επιχείρημα ή το μόνο που μπορείς να σκεφτείς είναι το «ό,τι λέει ο ΚΟΚ είναι νόμος» και «για να το κάνουν όλοι οι άλλοι κάτι παραπάνω θα ξέρουν»;

Ειλικρινά ρωτάω, δεν είπα πουθενά ότι το δικό μου σκεπτικό είναι το σωστό και τα άλλα λανθασμένα.

Επεξ/σία από phanispal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, phanispal είπε

Πιο πρακτικό από ποια άποψη, και για τι; Επειδή δε χρειάζεται να αφήσεις το ένα χέρι σου απ' το τιμόνι για να πατήσεις τα αλάρμ; Δεν ξέρω, ρωτάω, μπορεί να είναι και αυτός ένας από τους λόγους.

Εσύ πού πιστεύεις ότι υστερούν τα αλάρμ; Έχεις κάποιο επιχείρημα ή το μόνο που μπορείς να σκεφτείς είναι το «ό,τι λέει ο ΚΟΚ είναι νόμος» και «για να το κάνουν όλοι οι άλλοι κάτι παραπάνω θα ξέρουν»;

KOK

Άρθρο 2.

Φώτα έκτακτης ανάγκης (σύστημα φωτεινoύ συναγερμoύ): Tα φώτα
τoυ oχήματoς πoυ αναβoσβήνoυν και χρησιμoπoιoύνται όταν τo όχημα έχει
ακινητoπoιηθεί και δημιoυργείται κίνδυνoς για τoυς τρίτoυς από την ακινη-
σία τoυ oχήματoς

Γιατί τόσο στην Ελλάδα όσο και στον υπόλοιπο κόσμο τα alarm ή κοινώς Φώτα έκτακτης ανάγκης ή σύστημα φωτειού συναγερμού όταν χρησιμοποιούνται  δηλώνουν έκτακτη ανάγκη/πρόβλημα και ακινητοποιημένο όχημα, όχι παρκάρισμα.

Και ο λόγος είναι απλός.

Για να μπορούν οι οδηγοί να καταλάβουν πέραν πάσης αμβιβολίας πότε ένα όχημα είναι ακινητοποιημένο τότε χρησιμοποιούν τα alarm. Είναι δηλαδή ορισμένα να κάνουν μόνο 1 δουλειά και αυτή είναι να δηλώνουν πιθανό κίνδυνο.

Για όλες τις άλλες περιπτώσεις, π.χ. παρκάρισμα, χρησιμοποιούν τα φλας.

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, phanispal είπε

Δεν απάντησες όμως, απλά πέταξες ένα «Η πράξη έδειξε οτι το φλας είναι πιο πρακτικο γιαυτό και υιοθετήθηκε στην υπόλοιπη Ευρώπη». Πιο πρακτικό από ποια άποψη, και για τι; Επειδή δε χρειάζεται να αφήσεις το ένα χέρι σου απ' το τιμόνι για να πατήσεις τα αλάρμ; Δεν ξέρω, ρωτάω, μπορεί να είναι και αυτός ένας από τους λόγους.

Εσύ πού πιστεύεις ότι υστερούν τα αλάρμ; Έχεις κάποιο επιχείρημα ή το μόνο που μπορείς να σκεφτείς είναι το «ό,τι λέει ο ΚΟΚ είναι νόμος» και «για να το κάνουν όλοι οι άλλοι κάτι παραπάνω θα ξέρουν»;

Με τη λογική να το πάρεις φίλε μου,αλλαζεις κατευθυνση,οπότε φλας.Μπορεί να παρκαρεις όπως πηγαίνεις στρίβοντας δεξια ή αριστερά αν είναι μονόδρομος,χωρίς να κάνεις όπισθεν,επειδή υπάρχει χώρος,εκεί ο έλληνας παλι αλαρμ θα βάλει.

Το αλαρμ το εκλαμβανεις σαν έκτακτη αναγκη.Όχι για να στριψεις να παρκαρεις,να σταματήσεις μέσα στη μέση για να πληρωσεις τη ΔΕΗ επειδή δεν βρίσκεις να παρκαρεις αλλου και λες δεν παει να γινει μποτιλιαρίσματος,ή για να παρκάρεις παράνομα πανω σε ράμπες ή εξόδους γκαράζ.Δηλαδή τι τα ανάβει τα αλαρμ ο άλλος εκεί;Για να νοιώθει πιο καλυμμένος, σου λέει αφού έχω αλαρμ,κάνω οτι θέλω, άσχετα αν δεν υπάρχει καμμία έκτακτη περίπτωση.

Ξαναλεω,δεν έχω πρόβλημα ειτε με φλας ειτε με αλαρμ, σταματάω και στα δυο,αλλά ας μάθουμε επιτέλους εδώ στο Ελλαντα οτι παρκαρουμε ΚΑΙ με φλας.Εκτός αν λέμε δεν ανηκουμε στην Ευρωπαϊκή Ενωση, έστω και στα χαρτιά,γιατί στην ουσία δεν ανηκουμε,και πούμε εδω στη δικιά μας μπανανιά έτσι κάνουμε και έτσι γουσταρουμε,δεκτή άποψη.

Πίστεψε με αν υπήρχε εδώ η οδηγική παιδεία που υπάρχει σε αλλες χώρες πιο θα καταλαβαίνες οτι το φλας είναι το λογικό και το πρακτικο και γενικά η οδήγηση θα ηταν λιγοτερο εκνευριστικη από οτι είναι τώρα,δες το νήμα με τον ελληναρα μάγκα έξυπνο οδηγό εδώ μέσα.

 

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...