greenalex1996 Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 Άντε πάμε μέχρι το 2030 να έχουμε όλοι ηλεκτροκίνητο να καθαρίσει λίγο η ατμόσφαιρα
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 Super Moderators Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 Άντε πάμε μέχρι το 2030 να έχουμε όλοι ηλεκτροκίνητο να καθαρίσει λίγο η ατμόσφαιρα Όχι στην Πτολεμαΐδα. 1
ff7lucas Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 Είμαι σίγουρος ότι ακόμα και τα ηλεκτροκίνητα της VW θα βγάζουν ρύπους.των άλλων εταιρειών τι βγάζουν ρε φίλε λουλούδια; 1
ff7lucas Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 Επίσης για μένα η αξιοπιστία της VW είναι μηδενική.για δώσε πληροφορίες φίλε γιατί έλεγα να πάρω ένα βανακι για την δουλειά
NiVa013 Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 Θα απέφευγα να αγοράσω Γερμανικό όχημα και θα στραφώ σε Κορεάτικο, μου έχουν αποδείξει ότι είναι καλύτεροι και φτηνότεροι.
songless_bird Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 το ξέρω αλλά ο μηχανισμός που μετράει ταχύτητα και απόσταση είναι ο ίδιος στα μηχανικά κοντέρ και στα ηλεκτρονικά μετράει ταχύτητα και πολλαπλασιάζει με τον χρόνο για να βρει την απόσταση. και στην απόσταση κλέβει εμένα, το σπίτι μου απο την παλιά δουλειά είναι 40 χιλιόμετρα(maps) και το κοντέρ το βγάζει 44. Αλλαξες μηπως ζαντες και ελαστικα με αλλες διαστασεις χωρις να "ενημερωσεις" τον εγκεφαλο; Την ειχα πατησει οταν εβαλα μικροτερη ζαντα με τις προδιαγραφες του κατασκευαστη χωρις να το περασω στο διαγνωστικο μεχρι να το παω για service. Η συνολικη διαμετρος ηταν μικροτερη απο πριν με αποτελεσμα το αυτοκινητο να "γραφει" περισσοτερα χιλιομετρα απο αυτα που εκανε. Το καταλαβα σε διαδρομες που γνωριζα τα χιλιομετρα. Εχω την εντυπωση οτι το συστημα που υπολογιζει την αποσταση και την ταχυτητα ειναι στο ABS.
nvel Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 λογικό αφού στα αυτοκίνητα αθροίζονται οι στροφές και πολλαπλασιάζονται με την κύλιση ανά στροφή για να βρεθεί η απόσταση. Εννοείται ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ ο παρακάτω τρόπος το ξέρω αλλά ο μηχανισμός που μετράει ταχύτητα και απόσταση είναι ο ίδιος στα μηχανικά κοντέρ και στα ηλεκτρονικά μετράει ταχύτητα και πολλαπλασιάζει με τον χρόνο για να βρει την απόσταση.
mertaghon Δημοσ. 15 Μαΐου 2017 Δημοσ. 15 Μαΐου 2017 παιδια ο ελον ηταν ειναι και θα ειναι ο δουρειος ιππος νεων τεχνολογιων. αυτο ειναι. δεν ειναι η απαντηση στα προβληματα μας. ειναι καποιος που πειθει για να του δωσουν τα πρωτα fund ωστε να στησει την αρχη της απαντησης. ευτυχως για εμας ειναι τοσο καλος που τον μιμουνται για την επιτυχια του win win σε ολα για εμας δλδ!
georgepppo Δημοσ. 15 Μαΐου 2017 Δημοσ. 15 Μαΐου 2017 Αλλαξες μηπως ζαντες και ελαστικα με αλλες διαστασεις χωρις να "ενημερωσεις" τον εγκεφαλο; Την ειχα πατησει οταν εβαλα μικροτερη ζαντα με τις προδιαγραφες του κατασκευαστη χωρις να το περασω στο διαγνωστικο μεχρι να το παω για service. Η συνολικη διαμετρος ηταν μικροτερη απο πριν με αποτελεσμα το αυτοκινητο να "γραφει" περισσοτερα χιλιομετρα απο αυτα που εκανε. Το καταλαβα σε διαδρομες που γνωριζα τα χιλιομετρα. Εχω την εντυπωση οτι το συστημα που υπολογιζει την αποσταση και την ταχυτητα ειναι στο ABS. ζάντες έχω τις 15άρες που η μαμισια ρεζερβα είναι 14 νομίζω αρα θα έπρεπε να κερδίζει χλμτρ/ωρα , επίσης ποιο εγκέφαλο man ? starlet του 92 είναι. το ABS μη το μπρεδεύεις είναι στα φρένα και είναι Anti Block System για να φρενάρεις όταν έχει νερά και να μην φεύγεις στις στροφές με φρένα
Dark_Nightfall Δημοσ. 15 Μαΐου 2017 Δημοσ. 15 Μαΐου 2017 Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι το μελλον ειναι το υδρογονο τα ηλεκτρικα θα ειναι πριν την μεταβαση σε αυτο.
Regulus Δημοσ. 15 Μαΐου 2017 Δημοσ. 15 Μαΐου 2017 Ήδη σχεδιάζουν το λογισμικό του αυτοκινήτου με βάση την γνωστή τεχνογνωσία τους .
grayden Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι το μελλον ειναι το υδρογονο τα ηλεκτρικα θα ειναι πριν την μεταβαση σε αυτο. Ξέρεις πιο είναι το γελοίο; Ότι το υδρογόνο μετατρέπεται σε ηλεκτρισμό για κινήσει το αυτοκίνητο. Το πιο γελοίο είναι ότι θες ηλεκτρισμό για να παράξεις υδρογόνο. Επομένως, θα παράξεις ρεύμα για να παράξεις υδρογόνο για να παράξεις ρεύμα. Σαν τον Τσίπρα που προσλαμβάνει στο Δημόσιο και περιμένει να έρθει η ανάπτυξη ένα πράγμα. Το υδρογόνο είναι αποτυχημένη τεχνολογία για την αυτοκίνηση και όσο πέφτει το κόστος των μπαταριών και ανεβαίνει η απόδοσή τους τόσο χειρότερο θα γίνεται. Άσε που δεν είπαμε για τις απώλειες στις μετατροπές... Όποιος διαφωνεί ας παρακολουθήσει την εξέλιξη των μπαταριών και του κόστους παραγωγής των ΑΠΕ για να καταλάβει το trend. Και μην πει κάποιος ότι θα κάψουμε το υδρογόνο σε κινητήρα εσωτερικής καύσεως γιατί είναι ανωμαλία να κρατήσουμε το απολίθωμα στη ζωή. Υπάρχει βέβαια και η παραγωγή υδρογόνου από υδρογονάνθρακες (πετρέλαια, αέρια, κτλ) αλλά πρέπει να είσαι πετρελαιάς ή κανένας ξεπουλημένος για να πας προς αυτή την κατεύθυνση. Btw, υπάρχουν και κάποιοι άλλοι τρόποι παραγωγής υδρογόνου είναι σε πειραματικό στάδιο και για το πολύ μακρινό μέλλον. Το υδρογόνο πάντως έχει κάποια καλά και σίγουρα θα βρει εφαρμογή υπό συγκεκριμένες συνθήκες αλλά δεν είναι "το μέλλον" που λες/λέτε. Και για να ξέρετε, το υδρογόνο το υποστηρίζουν περισσότερο αυτοί που θέλουν να σε αναγκάζουν να πηγαίνεις στο πρατήριο στον αιώνα τον άπαντα (ασφαλής και φθηνή σπιτική παραγωγή υδρογόνου σε μεγάλη κλίμακα είναι εκτός συζήτησης για πάρα πολύ καιρό ακόμα) άρα και να έχουν τρόπο να σε κρατάνε από τα... Από την άλλη, η "σπιτική" παραγωγή ρεύματος είναι φθηνή (σύντομα σχεδόν τζάμπα) φορτίζει αυτοκίνητα εδώ και δεκαετίες και προσφέρει πραγματική αυτονομία και ανεξαρτησία. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που βλέπεται παπαγαλάκια να είναι κατά των ΑΠΕ και ταυτόχρονα υπέρ άλλων μορφών παραγωγής ενέργειας κεντρικά ελεγχόμενων. (Καλό σεντόνι έγραψα πάλι.)
NT1G Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 .. Υπάρχει βέβαια και η παραγωγή υδρογόνου από υδρογονάνθρακες (πετρέλαια, αέρια, κτλ) αλλά πρέπει να είσαι πετρελαιάς ή κανένας ξεπουλημένος για να πας προς αυτή την κατεύθυνση. .. Σε όλες τις βιομηχανικές χρήσεις του υδρογόνου το είπες να μην καίνε τσάμπα πετρέλαια; As of 1999, the majority of hydrogen (∼95%) is produced from fossil fuels by steam reforming or partial oxidation of methane and coal gasification...
grayden Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Σε όλες τις βιομηχανικές χρήσεις του υδρογόνου τους είπες να μην καίνε τσάμπα πετρέλαια; Αυτό ήθελες να πεις; Αν ναι, τότε νομίζω ήμουν σαφής. Αν είσαι πετρελαιάς τότε σε συμφέρει το υδρογόνο γιατί δεν θα βάλεις λουκέτο στο μαγαζί τόσο σύντομα. Η βιομηχανική χρήση του υδρογόνου είναι διαφορετικό πράγμα πάντως. Ούτε η πηγή παίζει ρόλο ούτε η τιμή, αν δεν μπορείς να βρεις εναλλακτική.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα