Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μπορεί το σήμα κατατεθέν της Tesla να είναι πως επικεντρώνεται αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση, ωστόσο η Volkswagen υποστηρίζει πως θα νικήσει την αμερικανική εταιρεία στο “γήπεδό” της.

Σύμφωνα με τους Financial Times, ο επικεφαλής του Ομίλου Volkswagen Herbert Diess υποστηρίζει πως αυτό θα συμβεί όταν υλοποιηθεί το σχέδιο για την κυκλοφορία μίας ευρείας γκάμας από ηλεκτρικά μοντέλα.

 

“Μπορούμε να ξεπεράσουμε την Tesla σε ό,τι κι αν κάνει”, ανέφερε ο Diess σε συνέντευξη Τύπου στη Γερμανία. “Είναι ένας αντίπαλος που λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη. Αν και η Tesla προέρχεται από την κατηγορία των ακριβών μοντέλων, κινείται [προς τα πιο προσιτά Ι.Χ.] Η φιλοδοξία μας, με τη νέα μας αρχιτεκτονική, είναι να την ανακόψουμε”.

 

Η Volkswagen ελπίζει πως το 2025 οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων της θα αγγίξουν το 1 εκατομμύριο. Γι’ αυτό τον σκοπό έχει δημιουργήσει μία ενιαία πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση, με την επωνυμία MEB, η οποία θα στηρίξει την κυκλοφορία ηλεκτρικών μοντέλων από τις διάφορες μάρκες του Ομίλου, όπως την Audi ή την ίδια τη VW.

 

Πάντως, αν και ο στόχος του 1 εκατ. πωλήσεων είναι μεγαλεπήβολος, κανονικά η Tesla θα έχει αυξήσει την ετήσια παραγωγή της στα 500.000 αυτοκίνητα ήδη από το 2018, δηλαδή μία επταετία πριν από το 2025. Υπό την προϋπόθεση, βέβαια, πως η ζήτηση θα δικαιολογεί αυτό τον ρυθμό παραγωγής.

 

Link.png Site: CNET

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Για την Volkswagen είναι απλά αριθμοί, φαντάζομαι με λίγη προσπάθεια ($$$) στα κατάλληλα «κανάλια/πρόσωπα» θα τους πιάσει εύκολα, μετά θα μπορεί να διαφημίζει ότι είναι πρώτη. :devil:

  • Like 6
Δημοσ.

Εντελώς λάθος προσέγγιση από πλευράς VW (μπορώ να σε νικήσω σε ότι κι αν κάνεις) αλλά ο ανταγωνισμός είναι πάντα θετικός και εις όφελος του καταναλωτή.

Ας τα βλέπουμε όλοι μας που θεωρούμε την πετρελαιοκινηση μέλλον την στιγμή που στην Ευρώπη είναι όχι απλά παρελθόν αλλά μια σκοτωμένη τεχνολογία εδώ και χρόνια.

  • Like 3
Δημοσ.

Ναι προφανως μια εταιρια σαν την Φοκςβαγκεν μπορει να νικησει την τεσλα.αλλα η τεσλα εφαγε το αγγουρι να τα βγαλει πρωτη και να προωθησει και να φτιαχνει μονη της σταθμους φορτισης δεξια και αριστερα.ο μασκ ειναι απο τους λιγους που τους νοιαζει η εξελιξη της τεχνολογιας και της επιστημης.οι αλλοι ενδιαφερονται μονο για τα κερδη.προς Θεου δεν λεω οτι ο μασκ δεν ενδιαφερεται να εχει κερδος αλλα τον ενδιαφερουν και αλλα πραγματα οταν ξεκινα μια εταιρια

  • Like 1
Δημοσ.

Για τα πετρελαιοκίνητα δεν έχει βγει οδηγία από την ΕΕ ότι πρέπει να απαγορευτούν μέχρι κάποια χρόνια από όλες τι πρωτεύουσες αλλιώς θα πέσουν πρόστιμα στις εκάστοτες χώρες που δεν το κάνουν? Θυμάμαι λάθος?

 

Επίσης για μένα η αξιοπιστία της VW είναι μηδενική.

  • Like 4
  • Super Moderators
Δημοσ.

Για τα πετρελαιοκίνητα δεν έχει βγει οδηγία από την ΕΕ ότι πρέπει να απαγορευτούν μέχρι κάποια χρόνια από όλες τι πρωτεύουσες αλλιώς θα πέσουν πρόστιμα στις εκάστοτες χώρες που δεν το κάνουν? Θυμάμαι λάθος?

 

Όχι δεν έχει βγει οδηγία, απλά οι τωρινοί δήμαρχοι έχουν εκφράσει την επιθυμία για απαγόρευσή τους.

  • Like 3
Δημοσ.

Για τα πετρελαιοκίνητα δεν έχει βγει οδηγία από την ΕΕ ότι πρέπει να απαγορευτούν μέχρι κάποια χρόνια από όλες τι πρωτεύουσες αλλιώς θα πέσουν πρόστιμα στις εκάστοτες χώρες που δεν το κάνουν? Θυμάμαι λάθος?

 

Επίσης για μένα η αξιοπιστία της VW είναι μηδενική.

 

Εδω υπαρχει ενα ολοκληρο τεραστιο νησι καπου στα νοτια το οποιο τροφοδοτειται αποκλειστικα με πετρελαιο απλα και μονο για να μη χαθουν τα συμφεροντα με την μαφια της ενεργειας, εσυ ονειρευεσαι ηλεκτρικα αυτοκινητα??

 

προστιμο και παλι προστιμο! λεφτα υπαρχουν!

  • Like 2
Δημοσ.

Εντελώς λάθος προσέγγιση από πλευράς VW (μπορώ να σε νικήσω σε ότι κι αν κάνεις) αλλά ο ανταγωνισμός είναι πάντα θετικός και εις όφελος του καταναλωτή. Ας τα βλέπουμε όλοι μας που θεωρούμε την πετρελαιοκινηση μέλλον την στιγμή που στην Ευρώπη είναι όχι απλά παρελθόν αλλά μια σκοτωμένη τεχνολογία εδώ και χρόνια.

Δε νομίζω ότι κανείς θεωρεί τη πετρελαιοκίνηση μέλλον. Απλά δεδομένων των συνθηκών (χαμηλότερη τιμή diesel στην Ελλάδα σε σχέση με βενζίνη-Στο εξωτερικό συμβαινει το αντιθετο), και χαμηλότερης κατανάλωσης πολύ στραφήκαν στο diesel. 

Εαν κάνουν το Diesel ακριβότερο όπως είναι συνηθως στον υπόλοιπο κόσμο, τότε πλέον δε θα συμφέρει, όσο συμφέρει τώρα.. 

Καλά για ηλεκτρικό στην Ελλάδα ουτε καν..έχουμε μέλλον ακόμα.

Δημοσ.

να δουμε που θα κανουν τη λαμογια παλι, δεν θα εχουν καυσαερια αυτη τη φορα!

την ειπα κι εγω την κακιουλα μου :P

Δημοσ.

Ναι η tesla πούλησε 80.000 ηλεκτρικά το 2016. Των 80.000 ευρώ μέσο όρο όμως.

 

Τώρα που θα βγάλει αυτοκίνητο με τιμή εκκίνησης 35.000 δολάρια θα φτάσει τις 500.000 πωλήσεις το 2018 και το 1 εκ το 2020.

 

Μια σημαντική παρατήρηση όμως. Όταν παγκοσμίως ξοδεύονται κατά μέσο όρο 1.000 δολάρια σε διαφήμιση για την πώληση ενός αυτοκινήτου (στα ακριβά μπορεί να ξεπεράσει και τα 3.000 δολάρια), την ίδια στιγμή η tesla ξοδεύει μόλις 6 δολάρια...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...