Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ενας φιλος εχει μια μικρη εταιρια και μου ζητησε να του φτιαξω μια ιστοσελιδα απλα για να υπαρχει, με απλη παρουσιαση της εταιριας του και κυριως για να κανει εταιρικα email.
 
Αγορασα ενα πακετο φιλοξενιας σε tophost εφτιαξα/ανεβασα την απλη wordpress σελιδα και εφτιαξα και τα email της μορφης [email protected]
 
 
Αντιμετωπιζω ομως ενα θεμα.. Τα email αργουν να φτασουν. 
Για παραδειγμα αν στειλω απο ενα @gmail ταυροχρονα σε ενα gmail και σε ενα @company.gr στο 1ο θα φτασει αμεσα στο 2ο θα καθυστερηση μεχρι και 6 ωρες. 
 
Ενα παραδειγμα απο προχθες: 
Το mail σταλθηκε στις 18:22 και "εφτασε" στα εισερχομενα στις 00:15 της επομενης.
 

mail_problem.png

 

 

Μιλησα με την tophost και μου απαντησε οτι επειδη ειναι dedeicated server unmanaged απο αυτους δεν μπορουν να κανουν κατι και να μιλησω με τον admin κτλ να δει τα logs  της email υπηρεσιας..

 

Μπορει να βοηθησει καποιος?

Δημοσ.

ποιο πακετο εχεις παρει απο αυτους ;

γιατι server ολοκληρο μονο για μια σελιδα εταιρικης παρουσιας ειναι λιγο υπερβολη εκτος αν υπαρχει τεραστια αναγκη απο μαιλς

αλλα αν ειναι αυτη η αναγκη καλυτερα να πληρωνεις ειδικη μαιλ υπηρεσια πανω στο domain σου, οπως το gmail, outlook κτλ κτλ

 

free mails στο δικο σου domain δινει το zoho.com

για 5 λογαριασμους email των 5 GB και δουλευει αψογα και με δικη τους εφαρμογη για τα emails στο κινητο

 

κανεις μια αλλαγη στα MX records και εισαι ετοιμος

 

αυτα τα records θα πρεπει να δεις και τωρα στον server σου οτι ειναι τα σωστα...

ονοματα του σερβερ καθως και τα dns σου για να βρεις που ειναι το λαθος και δεν βρισκει αμεσως τον παραληπτη

Δημοσ.

Ο server προυπηρχε και εχει πανω του αλλα 3 site που δεν εχουν καμια σχεση του site του φιλου μου..

 

Το χω σκεφτει για το gmail κτλ αλλα δεν θελω να τον επιβαρυνω οικονομικα και αν γινεται να εξαντλησω τις λυσεις πανω στο υπαρχον πριν του αναφερω κατι...

 

Θα τσεκαρω οσο μου λες και θα επανελθω! thanks!

Δημοσ.

Από τη στιγμή που δεν έχεις φυσική πρόσβαση και managment στον server δεν είναι και πολλά αυτά που μπορείς να κάνεις νομίζω.

Δημοσ.

Από τη στιγμή που δεν έχεις φυσική πρόσβαση και managment στον server δεν είναι και πολλά αυτά που μπορείς να κάνεις νομίζω.

 

Τι εννοεις φυσικη παρουσια στο server?

Δημοσ.

Τι εννοεις φυσικη παρουσια στο server?

Ότι σου είπαν από την tophost, ότι ο server δεν ανήκει καν σε αυτούς και σου έριξαν το μπαλάκι εσένα να βρείς και να μιλήσεις με τον admin o οποίος μπορεί και να μην μιλάει καν αγγλικά.

 

Δηλαδή το μηχάνημα μπορεί και να είναι στην άλλη άκρη του κόσμου και αν βγάλεις άκρη θα είσαι πολύ τυχερός.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Μετα απο αρκετο ψαξιμο και πολλα email ισως το προβλημα ηταν πιο απλο απο οτι πιστευα...

 

Μπηκα στον server που εχει το site και τα email και απενεργοποιησα το φιλτρο "Switch on greylisting spam protection for all mail accounts under this domain".

 

Μεχρι στιγμης λειτουργει οπως θα επρεπε.

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Επανέρχομαι στο θεμα για να αναφερω ενα αλλο περιεργο που συμβαινει:

 

Υπαρχει ενα mail τυπου [email protected] το οποιο γινεται προωθηση και σε ενα προσωπικο email τυπου [email protected].

 

Το εξης παραδοξο συμβαινει και χρειαζομαι την βοηθεια σας αν ξερετε κατι, ολα τα email ερχονται κανονικα στο [email protected] αλλα οχι στο info. Τα χω στησει και τα δυο σε ενα outlook 2013 και οταν διαπιστωσα τα προβληματα τα εστησα και σε ενα thunderbird και ενα windows live messenger. Χωρις καμια διαφορα..

 

Δηλαδη στελνει καποιος email στο [email protected] και αυτο δεν παει ποτε, αλλα στο [email protected] που γινεται η προωθηση παει κανονικα. Αυτο γινεται περιπου για το 60% των email.

 

 

Σκεφτηκα να σταματησω την προωθηση μηπως φταιει αυτο αλλα φοβαμαι μην τυχον πολλα mails χαθουν. Εχω παρατηρησει οτι συμβαινει κυριως οταν ο υπολογιστης ειναι κλειστος χωρις να σημαινει οτι γινεται μονο τοτε. Καμια ιδεα??

Δημοσ.

Ασχετα απο τον mail client (outlook thunderbird live), ειδες μεσα στο webmail αν πηγαινει;

 

Ψαξε στο mail log να δεις τις κινησεις. Στειλε δοκιμαστικα email και δες στο log τι εμφανιζει. 

Δημοσ.

Ασχετα απο τον mail client (outlook thunderbird live), ειδες μεσα στο webmail αν πηγαινει;

 

Ψαξε στο mail log να δεις τις κινησεις. Στειλε δοκιμαστικα email και δες στο log τι εμφανιζει. 

 

Εννοεις πχ στον roundcube?

Δημοσ.

Ναι

 

 

Θα το τσεκαρω και θα γραψω!

 

Νομιζω οτι εχει καπου επιλογη οταν κανει forward να μην αποθηκευει το email για να μην "σπαταλει" χωρο.

 

Αν δεν εμφανιζε ολα τα mail θα εψαχνα κατι λαθος εκει αλλα επειδη το κανει περιπου στα μισα κατι αλλο πρεπει να φταιει..

Δημοσ.

Μετα απο ερευνα στο plesk και μερικες δοκιμες εχουμε:

 

Οταν ενα email στυλ [email protected] γινεται προωθηση σε ενα email τυπου gmail τοτε στο roundcube βρισκουμε κρατημενα τα emails, οταν ομως απο [email protected]  κανουμε προωθησε σε mail [email protected] τοτε στο onoma1 δεν υπαρχουν κρατημενα mails ενω στο onoma2 υπαρχουν κανονικα.

 

Δν ξερω αν βοηθαει καθολου αυτο..

 

Ισως πρεπει να κανω 2 δοκιμαστικα emails τυπου ο[email protected] και να δω αν δημιουργουνται εκει θεματα και αν σταματησω την προωθηση σταματησουν τα προβληματα. Θα το εκανα στο προβληματικο αλλα οπως προειπα φοβαμαι μην τυχον χαθουν σημαντικα emails.

Δημοσ.

 

Return-Path: <[email protected]>
X-Original-To: [email protected]
Delivered-To: prowthisi@etairia.gr
Received: etairia.gr  (Postfix, from userid 30)
id 9FDCF110095A; Tue, 13 Jun 2017 16:42:28 +0200 (CEST)
X-Spam-Checker-Version: SpamAssassin 3.4.0 (2014-02-07) on ksd.gr
X-Spam-Level:
X-Spam-Status: No, score=0.2 required=7.0 tests=ALL_TRUSTED,HTML_MESSAGE,
TVD_RCVD_SINGLE,URIBL_BLOCKED autolearn=no autolearn_force=no version=3.4.0
X-Original-To: paraliptisNo.2@etairia.gr
Delivered-To: paraliptisNo.2@etairia.gr
Received: from PCKD (unknown [84.254.32.47])
by etairia.gr (Postfix) with ESMTPA id 8783011001DB;
Tue, 13 Jun 2017 16:42:27 +0200 (CEST)
Message-ID: <[email protected]>
Reply-To: "onoma epwnymo" <[email protected]>
From: "onoma epwnymo" <[email protected]>
To: <paraliptisNo.1@etairia.gr>,
<paraliptisNo.2@etairia.gr>
Subject: Fw: Airlines Financial Monitor - May 2017
Date: Tue, 13 Jun 2017 17:41:39 +0300
Organization: ETAIRIA
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
type="multipart/alternative";
boundary="----=_NextPart_000_05AB_01D2E46C.4FFA4B90"
X-Priority: 1
X-MSMail-Priority: High
X-Mailer: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
Disposition-Notification-To: "onoma epwnymo" <[email protected]>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157

This is a multi-part message in MIME format.

------=_NextPart_000_05AB_01D2E46C.4FFA4B90
Content-Type: multipart/alternative;
boundary="----=_NextPart_001_05AC_01D2E46C.4FFA4B90"


------=_NextPart_001_05AC_01D2E46C.4FFA4B90
Content-Type: text/plain;
charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

IATA Economics
----- Original Message -----=20
From: Ellinair - Commercial=20
To: [email protected]=20
Sent: Tuesday, June 13, 2017 5:27 PM
Subject: FW: Airlines Financial Monitor - May 2017

 

 

Αυτο ειναι ενα log απο ενα email που:

 

[email protected] ---> paraliptisNo.1@etairia.gr  (οπου πηγε κανονικα)

                                   ----> paraliptisNo.2@etairia.gr  (που ειναι το προβληματικο email και δεν πηγε ποτε)

 

 

και το prowthisi@etairia.gr ειναι το email που προωθω το paraliptisNo.2@etairia.gr και ηρθε κανονικα. Βγαζει καποιος κατι? Γιατι προσωπικα δεν καταλαβαινω τι συμβαινει..

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...