defendar Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Βλεπω κατι αγγελιες με αυτοκινητα που λενε οτι ανηκουν/αν σε ηλικιωμενους ή σε ατομα που απλα δε το ειχαν με το αθλημα και λογου αυτου ειναι σαν καινουρια σε φαση 3000 χιλιομετρα μεσα σε 10 χρονια. Βρηκα τις προαλες ενα yaris του 2005 που ειναι πραγματικα σαν να βγηκε απο το εργοστασιο σε μια τιμη φθηνοτερη απο το κινητο μου. Αν παρουμε το σεναριο οτι δεν κρυβεται καμια απατη απο πισω με πειραγμενα νουμερα αλλα οτι οντως αυτο το αυτοκινητο ανηκε στον κατακουζινο και μολις το αγορασε απλα το κλειδωσε στο γκαραζ του για χρονια, λετε να υπαρχει κανενας κινδυνος αν ξαναβγουνε στην κυκλοφορια? Διαβαζω σε διαφορα αυτοκινητο-αρθρα πολλες αποψεις για το θεμα οτι το αμαξι πρεπει να κινειται, πρεπει αυτο, πρεπει εκεινο, αλλα στην τελικη αυτο που μετραει ειναι του ποσο θα σου κοστισει ενα ολικο σερβις για να το βγαλεις ζεστο ζεστο στο δρομο. Γνωμες?
Joshua21 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Αυτό που θα σου γράψω δεν είναι γνώμη/άποψη, αλλά γεγονός. Η πολύχρονη ακινησία ενδέχεται να προξενήσει σε μερικά σημεία του αυτοκινήτου μεγαλύτερες φθορές σε σχέση με το να δουλευόταν κανονικά στο ίδιο διάστημα, και μιλάω για φθορές, όχι για τα αναλώσιμα των σέρβις. 4
YourTrueLegend Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Βλεπω κατι αγγελιες με αυτοκινητα που λενε οτι ανηκουν/αν σε ηλικιωμενους ή σε ατομα που απλα δε το ειχαν με το αθλημα και λογου αυτου ειναι σαν καινουρια σε φαση 3000 χιλιομετρα μεσα σε 10 χρονια. Βρηκα τις προαλες ενα yaris του 2005 που ειναι πραγματικα σαν να βγηκε απο το εργοστασιο σε μια τιμη φθηνοτερη απο το κινητο μου. Αν παρουμε το σεναριο οτι δεν κρυβεται καμια απατη απο πισω με πειραγμενα νουμερα αλλα οτι οντως αυτο το αυτοκινητο ανηκε στον κατακουζινο και μολις το αγορασε απλα το κλειδωσε στο γκαραζ του για χρονια, λετε να υπαρχει κανενας κινδυνος αν ξαναβγουνε στην κυκλοφορια? Διαβαζω σε διαφορα αυτοκινητο-αρθρα πολλες αποψεις για το θεμα οτι το αμαξι πρεπει να κινειται, πρεπει αυτο, πρεπει εκεινο, αλλα στην τελικη αυτο που μετραει ειναι του ποσο θα σου κοστισει ενα ολικο σερβις για να το βγαλεις ζεστο ζεστο στο δρομο. Γνωμες? Μακρια απο τετοια αμαξια. 1. Αυτος που στο πουλαει με δηθεν 3.000χλμ σε 12 ετη, ειναι απατεωνας 101%. 2. Και ο κατακουζηνος να ειναι, το αμαξι θα σου βγαλει οτι προβλημα μπορεις να φανταστεις λογω της ακινησιας. 1 χρονο ειχα παρατησει αμαξι παλαιοτερα (οκ οχι σε καλυπτομενο χωρο) και μολις το ξαναχρησιμοποιησα εβγαζε οτι προβληματα φανταστεις και με αφηνε καθε λιγο. Ειδικα οτι ηταν πλαστικο στο χωρο της μηχανης, παρεδιδε ενα-ενα πνευμα, απο τσιμουχες εως σωληνακια. Αν αυτος το ειχε σε ακινησια για περισσοτερα χρονια, τρομαζω στην ιδεα των λαδιων και της εικονας του μοτερ με τα μισα λαδια ξεραμενα μεσα σε αυτο... 1
lary7 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Μονο αμα εισαι πολυ τυχερος και πεσεις σε αληθινη αγγελια. Το Fiesta του παπου μου ειχε 46.000 σε 10 χρόνια, μετά εκανα εγω αλλα 15.000 σε 2 χρόνια και το πουλησα κοψοχρονια σε φιλο (το μετανοιωσα). Ξαδερφος εδωσε το Skoda Octavia RS με 200 αλογα στον πατερα του και αυτος εκανε 3.000χλμ τον χρονο για μια 8ετια... Οποτε παιζει το σεναριο, αρκει να βεβαιωθεις οτι λενε αληθεια. 1
Leon90 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Βλεπω κατι αγγελιες με αυτοκινητα που λενε οτι ανηκουν/αν σε ηλικιωμενους ή σε ατομα που απλα δε το ειχαν με το αθλημα και λογου αυτου ειναι σαν καινουρια σε φαση 3000 χιλιομετρα μεσα σε 10 χρονια. Βρηκα τις προαλες ενα yaris του 2005 που ειναι πραγματικα σαν να βγηκε απο το εργοστασιο σε μια τιμη φθηνοτερη απο το κινητο μου. Αν παρουμε το σεναριο οτι δεν κρυβεται καμια απατη απο πισω με πειραγμενα νουμερα αλλα οτι οντως αυτο το αυτοκινητο ανηκε στον κατακουζινο και μολις το αγορασε απλα το κλειδωσε στο γκαραζ του για χρονια, λετε να υπαρχει κανενας κινδυνος αν ξαναβγουνε στην κυκλοφορια? Διαβαζω σε διαφορα αυτοκινητο-αρθρα πολλες αποψεις για το θεμα οτι το αμαξι πρεπει να κινειται, πρεπει αυτο, πρεπει εκεινο, αλλα στην τελικη αυτο που μετραει ειναι του ποσο θα σου κοστισει ενα ολικο σερβις για να το βγαλεις ζεστο ζεστο στο δρομο. Γνωμες? Τι κινητό έχεις ;; Το αμάξι διαθέτει κινητήρα ;; 4
thant Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Ειχα αγοράσει ενα οπελ κορσα 1.4 αυτόματο και τα έφερε ετσι η ζωη που μετα απο μισό χρονο έχασα τη δουλειά μου, μετα απο 2 χρόνια κατέθεσα πινακίδες και στα έξι χρόνια που το ξεχρέωσα το πούλησα με 5000 χιλιόμετρα!!! Οπότε ναι, μπορεί να υπάρχουν και κάποιες (λίγες) αληθινές αγγελίες. Τώρα αυτο που λένε οτι το αμάξι ειναι καλύτερα να κινείται, ισχύει. 2
costacurta Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες. 99,99% γυρισμένα χιλιόμετρα, αν είναι μαντρα καντο 100%. Να πω και μια προσωπική ιστοριουλα στα γρήγορα. Φίλος αγόρασε κορολα μοντέλο 2002 με 70000 χιλιόμετρα πριν πενταετια, οπτικά ήταν σε αριστη κατάσταση και γενικά το πρόσεχε ευλαβικά, λοιπόν σε 5 χρόνια έκανε αλλά 50000 χιλιόμετρα και το πούλησε σε άλλη μάντρα. Με σύνολο 120000 χιλιόμετρα. Ο νέος τύπος εκεί με την σειρά του το ξαναέβγαλε για πώληση με 55.000 χιλ. Αυτά...
aGka8l Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Παιδιά επειδή ανοικω και εγώ σε αυτή την κατηγορία. Έχω στην κατοχή μου μοντέλο του 99 . Το πείρα από συγγενή το 2007 με 65κ χιλιόμετρα . Σήμερα έχει 115κ χιλιόμετρα . Είναι διάφοροι παράγοντες πχ εγώ έμενα κέντρο και στη δουλειά μου πήγαινα με ποδήλατο ή με τα πόδια .Πλέων έχω εταιρικό αυτοκίνητο οπότε πάλι δε το παίρνω σε καθημερινή βάση.
jason97 Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 εσείς θα αγοράζατε μεταχειρισμενο αυτοκίνητο με 50.000 και 100.000 χιλιόμετρα? και σε αντιπροσωπία να πας τα αυτοκίνητα δεν είναι σε ακινησία?
_chris_ Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Γενικά μιλώντας....μερικοί έχουν πλάκα. Θέλουν μεταχειρισμένο για να μη ξοδέψουν πολλά αλλά δε θέλουν να έχει και χιλιόμετρα. 1
defendar Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Δηλαδη για να καταλαβω, αν παρουμε το σεναριο η αγγελια να ειναι αληθινη και οντως ενα fiesta του 2005 να εχεις 10.000 χιλιομετρα και να ειναι σε αμεταχειριστη κατασταση, τοτε το μονο θεμα θα ειναι στην ουσια η μηχανη που αν το παω για σερβις με κανενα 500αρικο να μου αλλαξουν οτιδηποτε πλαστικο/σκουριασμενο υπαρχει εκει μεσα, βγαλουν τα ξερα λαδια και οτι αλλο υπαρχει τοτε ολα θα ειναι καλα? Το μονο θεμα θα ειναι η μηχανη ή θα υπαρχουν και αλλα θεματα πχ με το κιβωτιο ταχυτητων, φρενα, ηλεκτρικα? Προφανως και δε θελω να το πηγαινω για σερβις καθε μηνα, απλα σκεφτηκα αν υπαρχει ενας τροπος αν το παω σε εναν δικο μου ανθρωπο, να το λυσει,καθαρισει και να μου το παραδωσει καινουριο στυλ εργοστασιο με ενα λογικο ποσο.
Joshua21 Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Δηλαδη για να καταλαβω, αν παρουμε το σεναριο η αγγελια να ειναι αληθινη και οντως ενα fiesta του 2005 να εχεις 10.000 χιλιομετρα και να ειναι σε αριστη κατασταση, τοτε το μονο θεμα θα ειναι στην ουσια η μηχανη που αν το παω για σερβις με κανενα 500αρικο να μου αλλαξουν οτιδηποτε πλαστικο/σκουριασμενο υπαρχει εκει μεσα, βγαλουν τα ξερα λαδια και οτι αλλο υπαρχει τοτε ολα θα ειναι καλα? Ή θα υπαρχουν και αλλα θεματα πχ με το κιβωτιο ταχυτητων, φρενα, ηλεκτρικα? Προφανως και δε θελω να το πηγαινω για σερβις καθε μηνα, απλα σκεφτηκα αν υπαρχει ενας τροπος αν το παω σε εναν δικο μου ανθρωπο, να το λυσει,καθαρισει και να μου το παραδωσει καινουριο στυλ εργοστασιο με ενα λογικο ποσο. Δηλαδή για να καταλάβεις, αν ένα αυτοκίνητο έχει μείνει σε ακινησία πολλά χρόνια θα έχει καταστραφεί σχεδόν οτιδήποτε λαστιχένιο πάνω του. Πχ η αντλία νερού και να δουλεύει, το πιο πιθανό είναι να σε αφήσει μέσα σε ένα εξάμηνο. Ομοίως με κάθε σημείο που περνάει καύσιμο, υγρά φρένων, λάδι κτλ. Το 500άρικο που γράφεις φτάνει για να κάνεις σέρβις με όλα τα αναλώσιμα(ιμάντες, τακάκια), αν χρειάζεται ή αν θα χρειαστεί επισκευές δεν φτάνει πουθενά. Και τέλος, ότι και να κάνεις 12 ετών θα παραμείνει το fabia. Εκτός και αν του κάνεις ανακατασκευή, οπότε το ποσό που θα χρειαστεί να δαπανήσεις κάθε άλλο παρά "λογικό" είναι. 1
Leon90 Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Δηλαδη για να καταλαβω, αν παρουμε το σεναριο η αγγελια να ειναι αληθινη και οντως ενα fiesta του 2005 να εχεις 10.000 χιλιομετρα και να ειναι σε αμεταχειριστη κατασταση, τοτε το μονο θεμα θα ειναι στην ουσια η μηχανη που αν το παω για σερβις με κανενα 500αρικο να μου αλλαξουν οτιδηποτε πλαστικο/σκουριασμενο υπαρχει εκει μεσα, βγαλουν τα ξερα λαδια και οτι αλλο υπαρχει τοτε ολα θα ειναι καλα? Το μονο θεμα θα ειναι η μηχανη ή θα υπαρχουν και αλλα θεματα πχ με το κιβωτιο ταχυτητων, φρενα, ηλεκτρικα? Προφανως και δε θελω να το πηγαινω για σερβις καθε μηνα, απλα σκεφτηκα αν υπαρχει ενας τροπος αν το παω σε εναν δικο μου ανθρωπο, να το λυσει,καθαρισει και να μου το παραδωσει καινουριο στυλ εργοστασιο με ενα λογικο ποσο. Πρίν προχωρήσεις στην αγορά του , θα πρέπει να το πάς μια βόλτα απο ένα συνεργείο για γενικό έλεγχο. Εκτός απο ένα γενικό service που θα χρειασθεί, μπορεί να χρειασθεί αλλαγή ελαστικών στην περίπτωση που είναι καιρό σε ακινησία. Επίσης υπάρχει κάποια πιθανότητα να σου βγάλουν πρόβλημα τα αμορτισερ, η τρόμπα βενίζνης, η τρόμπα νερού κλπ. Ο Μάστορας που θα το πάς μπορεί να σε συμβουλέψει αν αξίζει η αγορά του ή οχι. 1
defendar Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Ωχ καταλαβα. Ευχαριστω για τις απαντησεις!!! Αρα στην ουσια δε συμφαιρει ολη αυτη η φασαρια και το ρισκο αν με ενα 1000αρικο παραπανω που λεει ο λογος βρω ενα αυτοκινητο με νορμαλ χιλιομετρα του 2013 πχ. Σκεφτηκα την λυση με τον μαστορα αλλα και αυτος θα μου παρει σιγουρα κανα 50αρι-100αρι απλα για διαγνωση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα