Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

κοντά στα 473.000 € το προστιμο.

 

Προσεγμένος (πιασάρικος)  ο τίτλος ,

αλλά το περιεχόμενο μισό

και η μετάφραση ......

 

γιατί ρε guys ;

Διάβσα και γω δυό φορές το άθρο, προσπαθόντας να βρω πόσο είναι το πρόστιμο.

Thanks!

Δημοσ.

Εχω σχεδον καθε μερα τηλεφωνα για προσφορες απο Wind - Vodafone - Cosmote. Παιρνουν ολες τις ωρες απο 8 το πρωι μεχρι και μεσημερια! Τους στελνουμε στον διαολο και αυτοι εκει. Ξανα και ξανα. Τελικα δεν ειμαι ο μονος που εχει αγανακτησει με ολο αυτο!

Δημοσ.
Εχω σχεδον καθε μερα τηλεφωνα για προσφορες απο Wind - Vodafone - Cosmote. Παιρνουν ολες τις ωρες απο 8 το πρωι μεχρι και μεσημερια! Τους στελνουμε στον διαολο και αυτοι εκει. Ξανα και ξανα. Τελικα δεν ειμαι ο μονος που εχει αγανακτησει με ολο αυτο!

 

Μπορώ να στο κάνω χειρότερο. 4 κλήσεις την ίδια ημέρα από τον ίδιο αριθμό στο σταθερό και άλλες 2 στο κινητό από την ίδια εταιρία. Wind.... στη προτελευταία είπα να είμαι διακριτικός, και τους ψιλοτρολαρα. Ε στην τελευταία δεν άντεξα.τους έβρισα (όχι πως μου έφταιγε η συγκεκριμένη κοπέλα) και στο τέλος τους το έκλεισα. για μια εβδομάδα ηρέμησα. Αλλά δυστυχώς η χαρά μου κράτησε λίγο.

Δημοσ.

Ως τώρα η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων έχει ρίξει πρόστιμα της τάξεως των 12.000€ , προτείνω να κάνετε αίτηση στον πάροχο σας για εγγραφή στο Μητρώο 11.
 
Εγγραφή στο www.dpa.gr και καταγγελίες όταν γίνεται η παραβίαση.

 

Απορώ πως τόσα μέλη στο insomnia δεν έχουν κάνει κάτι.

Μόλις βγει ο πρώτος που θα πάρει 10.000€ αποζημίωση ξαφνικά θα ενδιαφερθούν όλοι.

  • Like 2
Επισκέπτης
Δημοσ.

Επειδή πολλοί το γυρνάτε στις ελληνικές εταιρίες για να γίνει το ίδιο, φιλικά σας λέω πως το πρόβλημα είναι απίστευτο στο Η.Β. Προσωπικά με παίρνουν τουλάχιστον 12-13 τηλ την εβδομάδα από διαφημιστικές με autocall. Αν προσμετρήσω και spam calls που σκοπό έχουν να αλιεύσουν πληροφορίες το νούμερο ανεβαίνει στις 14-15 κλήσεις την εβδομάδα...

Δημοσ.

Τα ενοχλητικά τηλέφωνα υπάρχουν εδώ και χρόνια, παλιότερα από τράπεζες για "δωρεάν" κάρτες και δάνεια, μετά γιατι χρωστάς κάρτες και δάνεια, τώρα είναι της μόδας οι εταιρείες τηλεπικοινωνιων. Προσωπικά χρησιμοποιώ στο Android κινητό μου προγράμματα που κόβουν spam τηλέφωνα και είναι κατά πολύ επιτυχημένα, 1 στα 100 τηλέφωνα περνάει κι αν περάσει το μπλοκάρω κι αυτό χειροκίνητα! Σε τεχνολογικό φόρουμ είμαστε, δεν είναι δυνατόν να χάνει κάποιος το χρόνο του ή την ησυχία του από κάτι τέτοιο τη σήμερον ημέρα. Με μια 5λεπτη αναζήτηση στο Internet θα βρει κάποιος τη λύση.

Δημοσ.

[...]Προσωπικά χρησιμοποιώ στο Android κινητό μου προγράμματα που κόβουν spam τηλέφωνα και είναι κατά πολύ επιτυχημένα, 1 στα 100 τηλέφωνα περνάει κι αν περάσει το μπλοκάρω κι αυτό χειροκίνητα! [...]

Ποια εφαρμογή χρησιμοποιείς;

Επειδή το έψαξα (λίγο) πριν από καιρό, αλλά δε βρήκα κάτι δωρεάν που να μη θέλει να αποκτήσει πρόσβαση στον τηλεφωνικό μου κατάλογο, πράγμα που δεν υπάρχει περίπτωση να επιτρέψω ποτέ και σε καμία εφαρμογή.

Το μόνο αξιόπιστο που είχα βρει ήταν το nomorobo αλλά ήθελε 2$ το μήνα (με 30 μέρες δοκιμαστικά).

Δεν είναι πολλά αλλάεπειδή δεν έχω και κανένα τρομερό πρόβλημα, απλά γίνονται ενοχλητικοί 2-3 φορές την εβδομάδα (και αυτές ή το παίζω τρελίτσα και ρίχνω γέλιο ή αφήνω το τηλέφωνο ανοιχτό μέχρι να βαρεθούν να μιλάνε και το κλείνουν αυτοί), ήθελα κάτι καλό και δωρεάν. Αν με έπαιρναν 2-3 φορές την ημέρα θα τα έσκαγα σίγουρα.

Δημοσ.

Σ' εμάς που μας έχουν πρήξει τότε τι πρέπει να γίνει; Εχω το σταθερό μου στον κατάλογο 11 και παρόλα αυτά κάθε τόσο μ' ενοχλούν με διάφορες προσφορές...

Δημοσ.

Σημειωσε οτι καμια οικονομικη διαφορα δεν ειχα με την Wind, απλα διαμαρτυρηθηκα επειδη ενω η Wind δεχεται πληρωμη με POS/καρτες για τα παντα στα καταστηματα της, ΔΕΝ δεχοταν για καρτοκινητη ανανεωση.

____________________________

 

 

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

 

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

 

ΤΜΗΜΑ ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

 

ΘΕΜΑ: «Αναφορά καταναλωτή»

 

 

Σε απάντηση της από 10/04/2017 ηλεκτρονικής επιστολής σας, παρακαλούμε όπως σημειώσετε ότι, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή δεν έχει αρμοδιότητα σε περιπτώσεις όπου για τις αναφυόμενες διαφορές απαιτείται η κρίση πραγματικών περιστατικών και η διάγνωση περί της ισχύος έννομης σχέσης ιδιωτικού δικαίου.

Κατόπιν των ανωτέρω η υπηρεσία θεωρεί ότι στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της (Π.Δ. 116/2014, ΦΕΚ 185 Α΄) έχει εξαντλήσει τα περιθώρια παρέμβασης για την προάσπιση των οικονομικών σας συμφερόντων.

Τούτων δοθέντων και εφόσον εξακολουθεί η αμφισβήτηση από μέρους σας των ισχυρισμών που προβάλλονται από την WIND σας υπενθυμίζουμε ότι έχετε δύο εναλλακτικές δυνατότητες περαιτέρω ενεργειών:

 

Την προσφυγή, εφόσον επιθυμείτε την εξωδικαστική επίλυση της ατομικής σας καταναλωτικής διαφοράς, στον Συνήγορο του Καταναλωτή (στοιχεία επικοινωνίας: Λ. Αλεξάνδρας 144, τηλ. 2106460734, fax: 210 6460414, ιστοσελίδα: www.synigoroskatanaloti.gr), ο οποίος αποτελεί Ανεξάρτητη Διοικητική Αρχή με σκοπό την εξωδικαστική και φιλική διευθέτηση των διαφορών μεταξύ προμηθευτών και καταναλωτών.

 

Την προσφυγή σας στα αρμόδια πολιτικά δικαστήρια.

 

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

Στην Ελλάδα μόνο στα δικαστήρια βρίσκεις άκρη και αυτό όχι ανώδυνα και γρήγορα

 

Κι εγώ το ίδιο θέμα έχω μαζί τους αν και νομίζω ότι στις κάρτες το κάνουν κι άλλοι πάροχοι..

 

Τελοσπάντων ανανεώνω μεσω ιντερνετ με κάρτα κανονικά και δεν ασχολούμαι πλέον να περάσω από καταστημα

 

Και στο public μου έχουν αρνηθεί ανανέωση​ με κάρτα

 

Και μου αρέσει που κατά τα άλλα η wind ειναι μεγάλος συνεργάτης με την τράπεζα που μου εκδίδει τη κάρτα, ίσως περισσότερο νόημα θα είχε να παραπονεθω στην alpha παρά οπουδήποτε αλλού

Δημοσ.

H αλήθεια είναι ότι αυτή η κατάσταση είναι τρομερά ενοχλητική και θα έπρεπε με κάποιο τρόπο να σταματήσει...

Τα πρόστιμα είναι μια λύση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...