Marios1234 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Aντε να το κάνουν και στην Wind εδώ που μας έχουν σπάσει τα π@π@ρια παρόλο που είμαι μητρώο 11. Μην ανησυχείς ο Στέφανος Χίος μας έχει καλυμμένους : https://www.youtube.com/watch?v=AMYhWrcFTYw 3
Mercyful_Fate Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 κοντά στα 473.000 € το προστιμο. Προσεγμένος (πιασάρικος) ο τίτλος , αλλά το περιεχόμενο μισό και η μετάφραση ...... γιατί ρε guys ; Διάβσα και γω δυό φορές το άθρο, προσπαθόντας να βρω πόσο είναι το πρόστιμο. Thanks!
George.Ember Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Εχω σχεδον καθε μερα τηλεφωνα για προσφορες απο Wind - Vodafone - Cosmote. Παιρνουν ολες τις ωρες απο 8 το πρωι μεχρι και μεσημερια! Τους στελνουμε στον διαολο και αυτοι εκει. Ξανα και ξανα. Τελικα δεν ειμαι ο μονος που εχει αγανακτησει με ολο αυτο!
efstratios1982 Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Εχω σχεδον καθε μερα τηλεφωνα για προσφορες απο Wind - Vodafone - Cosmote. Παιρνουν ολες τις ωρες απο 8 το πρωι μεχρι και μεσημερια! Τους στελνουμε στον διαολο και αυτοι εκει. Ξανα και ξανα. Τελικα δεν ειμαι ο μονος που εχει αγανακτησει με ολο αυτο! Μπορώ να στο κάνω χειρότερο. 4 κλήσεις την ίδια ημέρα από τον ίδιο αριθμό στο σταθερό και άλλες 2 στο κινητό από την ίδια εταιρία. Wind.... στη προτελευταία είπα να είμαι διακριτικός, και τους ψιλοτρολαρα. Ε στην τελευταία δεν άντεξα.τους έβρισα (όχι πως μου έφταιγε η συγκεκριμένη κοπέλα) και στο τέλος τους το έκλεισα. για μια εβδομάδα ηρέμησα. Αλλά δυστυχώς η χαρά μου κράτησε λίγο.
lagman Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Ως τώρα η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων έχει ρίξει πρόστιμα της τάξεως των 12.000€ , προτείνω να κάνετε αίτηση στον πάροχο σας για εγγραφή στο Μητρώο 11. Εγγραφή στο www.dpa.gr και καταγγελίες όταν γίνεται η παραβίαση. Απορώ πως τόσα μέλη στο insomnia δεν έχουν κάνει κάτι. Μόλις βγει ο πρώτος που θα πάρει 10.000€ αποζημίωση ξαφνικά θα ενδιαφερθούν όλοι. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Επειδή πολλοί το γυρνάτε στις ελληνικές εταιρίες για να γίνει το ίδιο, φιλικά σας λέω πως το πρόβλημα είναι απίστευτο στο Η.Β. Προσωπικά με παίρνουν τουλάχιστον 12-13 τηλ την εβδομάδα από διαφημιστικές με autocall. Αν προσμετρήσω και spam calls που σκοπό έχουν να αλιεύσουν πληροφορίες το νούμερο ανεβαίνει στις 14-15 κλήσεις την εβδομάδα...
PhotoBomber Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Τα ενοχλητικά τηλέφωνα υπάρχουν εδώ και χρόνια, παλιότερα από τράπεζες για "δωρεάν" κάρτες και δάνεια, μετά γιατι χρωστάς κάρτες και δάνεια, τώρα είναι της μόδας οι εταιρείες τηλεπικοινωνιων. Προσωπικά χρησιμοποιώ στο Android κινητό μου προγράμματα που κόβουν spam τηλέφωνα και είναι κατά πολύ επιτυχημένα, 1 στα 100 τηλέφωνα περνάει κι αν περάσει το μπλοκάρω κι αυτό χειροκίνητα! Σε τεχνολογικό φόρουμ είμαστε, δεν είναι δυνατόν να χάνει κάποιος το χρόνο του ή την ησυχία του από κάτι τέτοιο τη σήμερον ημέρα. Με μια 5λεπτη αναζήτηση στο Internet θα βρει κάποιος τη λύση.
micos000 Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 [...]Προσωπικά χρησιμοποιώ στο Android κινητό μου προγράμματα που κόβουν spam τηλέφωνα και είναι κατά πολύ επιτυχημένα, 1 στα 100 τηλέφωνα περνάει κι αν περάσει το μπλοκάρω κι αυτό χειροκίνητα! [...] Ποια εφαρμογή χρησιμοποιείς; Επειδή το έψαξα (λίγο) πριν από καιρό, αλλά δε βρήκα κάτι δωρεάν που να μη θέλει να αποκτήσει πρόσβαση στον τηλεφωνικό μου κατάλογο, πράγμα που δεν υπάρχει περίπτωση να επιτρέψω ποτέ και σε καμία εφαρμογή. Το μόνο αξιόπιστο που είχα βρει ήταν το nomorobo αλλά ήθελε 2$ το μήνα (με 30 μέρες δοκιμαστικά). Δεν είναι πολλά αλλάεπειδή δεν έχω και κανένα τρομερό πρόβλημα, απλά γίνονται ενοχλητικοί 2-3 φορές την εβδομάδα (και αυτές ή το παίζω τρελίτσα και ρίχνω γέλιο ή αφήνω το τηλέφωνο ανοιχτό μέχρι να βαρεθούν να μιλάνε και το κλείνουν αυτοί), ήθελα κάτι καλό και δωρεάν. Αν με έπαιρναν 2-3 φορές την ημέρα θα τα έσκαγα σίγουρα.
Alithinos Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 Εδώ και 2 χρόνια η Wind με παίρνει τηλέφωνο 2-5 φορές την εβδομάδα.
CYBERNETICS Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 Σ' εμάς που μας έχουν πρήξει τότε τι πρέπει να γίνει; Εχω το σταθερό μου στον κατάλογο 11 και παρόλα αυτά κάθε τόσο μ' ενοχλούν με διάφορες προσφορές...
logistoulis Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 Σημειωσε οτι καμια οικονομικη διαφορα δεν ειχα με την Wind, απλα διαμαρτυρηθηκα επειδη ενω η Wind δεχεται πληρωμη με POS/καρτες για τα παντα στα καταστηματα της, ΔΕΝ δεχοταν για καρτοκινητη ανανεωση. ____________________________ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΤΜΗΜΑ ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΜΑ: «Αναφορά καταναλωτή» Σε απάντηση της από 10/04/2017 ηλεκτρονικής επιστολής σας, παρακαλούμε όπως σημειώσετε ότι, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή δεν έχει αρμοδιότητα σε περιπτώσεις όπου για τις αναφυόμενες διαφορές απαιτείται η κρίση πραγματικών περιστατικών και η διάγνωση περί της ισχύος έννομης σχέσης ιδιωτικού δικαίου. Κατόπιν των ανωτέρω η υπηρεσία θεωρεί ότι στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της (Π.Δ. 116/2014, ΦΕΚ 185 Α΄) έχει εξαντλήσει τα περιθώρια παρέμβασης για την προάσπιση των οικονομικών σας συμφερόντων. Τούτων δοθέντων και εφόσον εξακολουθεί η αμφισβήτηση από μέρους σας των ισχυρισμών που προβάλλονται από την WIND σας υπενθυμίζουμε ότι έχετε δύο εναλλακτικές δυνατότητες περαιτέρω ενεργειών: Την προσφυγή, εφόσον επιθυμείτε την εξωδικαστική επίλυση της ατομικής σας καταναλωτικής διαφοράς, στον Συνήγορο του Καταναλωτή (στοιχεία επικοινωνίας: Λ. Αλεξάνδρας 144, τηλ. 2106460734, fax: 210 6460414, ιστοσελίδα: www.synigoroskatanaloti.gr), ο οποίος αποτελεί Ανεξάρτητη Διοικητική Αρχή με σκοπό την εξωδικαστική και φιλική διευθέτηση των διαφορών μεταξύ προμηθευτών και καταναλωτών. Την προσφυγή σας στα αρμόδια πολιτικά δικαστήρια. Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Στην Ελλάδα μόνο στα δικαστήρια βρίσκεις άκρη και αυτό όχι ανώδυνα και γρήγορα Κι εγώ το ίδιο θέμα έχω μαζί τους αν και νομίζω ότι στις κάρτες το κάνουν κι άλλοι πάροχοι.. Τελοσπάντων ανανεώνω μεσω ιντερνετ με κάρτα κανονικά και δεν ασχολούμαι πλέον να περάσω από καταστημα Και στο public μου έχουν αρνηθεί ανανέωση με κάρτα Και μου αρέσει που κατά τα άλλα η wind ειναι μεγάλος συνεργάτης με την τράπεζα που μου εκδίδει τη κάρτα, ίσως περισσότερο νόημα θα είχε να παραπονεθω στην alpha παρά οπουδήποτε αλλού
Galaxia Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 Δημοσ. 14 Μαΐου 2017 H αλήθεια είναι ότι αυτή η κατάσταση είναι τρομερά ενοχλητική και θα έπρεπε με κάποιο τρόπο να σταματήσει... Τα πρόστιμα είναι μια λύση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα