Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το μεγαλύτερο ρεκόρ στην ιστορία του επέβαλε το βρετανικό Γραφείο του Επιτρόπου Τηλεπικοινωνιών (ICO) στην Keurboom Communications, για τις περίπου 100 εκατομμύρια αυτοματοποιημένες κλήσεις τηλεπωλήσεων που έχει πραγματοποιήσει η εταιρεία σε καταναλωτές.

Η Keurboom προωθούσε ασφαλιστικά “πακέτα” κάλυψης πιστωτικών καρτών και δανείων, όπως και υπηρεσίες διεκδίκησης αποζημιώσεων.

 

Μάλιστα, ενοχλούσε αρκετούς καταναλωτές επανειλημμένα και σε ακατάλληλες ώρες. Ακόμη χειρότερα, στις κλήσεις δεν αναφερόταν το όνομά της ή άλλα στοιχεία, ώστε να είναι δύσκολο να βρει κανείς πού έπρεπε να υποβάλει τα παράπονά του.

 

Αν και η Keurboom βρίσκεται σε καθεστώς εκκαθάρισης, το ICO δηλώνει αποφασισμένο να διεκδικήσει την καταβολή του προστίμου. Όπως αναφέρει, στο Γραφείο έχουν απευθυνθεί περισσότεροι από 1.000 καταναλωτές, για να παραπονεθούν.

 

Σύμφωνα με το ICO, το 2016/2017 ήταν η χρονιά που πραγματοποίησε τις περισσότερες έρευνες για προωθήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και μηνυμάτων SMS σε καταναλωτές που δεν έχουν δώσει τη συγκατάθεσή τους. Η βρετανική κυβέρνηση ανακοίνωσε τον περασμένο Οκτώβριο πως θα αυστηροποιήσει την αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών, με την επιβολή προστίμου και στους διευθυντές των επιχειρήσεων.

 

Link.png Site: BBC

Επισκέπτης
Δημοσ.

Και στην Ελλαδα στελνεις διαμαρτυριες επωνυμες στο

 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Γενική Γραμματεία Εμπορίου
και Προστασίας Καταναλωτή
Γενική Δ/νση Προστασίας Καταναλωτή
και Εποπτείας της Αγοράς
Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή

 

και απλα "ζητουν" απο την εταιρια που αφορα η καταγγελια την "ΑΠΟΨΗ" της. Και στην κοινοποιουν.

 

Και αν διαμαρτυρηθεις γιαυτο ξανα, σου λενε να πας στα δικαστηρια.

 

Ουτε προστιμα, ουτε καν επιπληξεις.

 

Και ολα αυτα (αυτους) τα πληρωνουμε με φορους, για να κανουν απλα ανταλλαγη εγγραφων και υπογραφων.

Δημοσ.

Aντε να το κάνουν και στην Wind εδώ που μας έχουν σπάσει τα π@π@ρια παρόλο που είμαι μητρώο 11.

  • Like 28
Δημοσ.

Η ερώτηση είναι, πως μπορώ να απαγορευσω την αποστολή προωθησης πακετων μεσω sms και τηλεφωνικών κλήσεων,στην εταιρεία που είμαι συνδρομητής;

Δημοσ.

κοντά στα 473.000 € το προστιμο.

 

Προσεγμένος (πιασάρικος)  ο τίτλος ,

αλλά το περιεχόμενο μισό

και η μετάφραση ......

 

γιατί ρε guys ;

  • Like 6
Επισκέπτης
Δημοσ.

Η ερώτηση είναι, πως μπορώ να απαγορευσω την αποστολή προωθησης πακετων μεσω sms και τηλεφωνικών κλήσεων,στην εταιρεία που είμαι συνδρομητής;

 

Θεωρητικα. Στην πραξη οχι, μια και κανεις δεν σεβεται το συγκεκριμενο μητρωο/διαδικασια.

Δημοσ.

Ετσι ειναι αυτα. Τα σοβαρα κρατη βαζουν σοβαρα προστιμα.

Τα αστεια κρατη (Ελλαδα) απλα δεν ασχολουνται με το ζητημα.

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Ετσι ειναι αυτα. Τα σοβαρα κρατη βαζουν σοβαρα προστιμα.

Τα αστεια κρατη (Ελλαδα) απλα δεν ασχολουνται με το ζητημα.

 

Σημειωσε οτι καμια οικονομικη διαφορα δεν ειχα με την Wind, απλα διαμαρτυρηθηκα επειδη ενω η Wind δεχεται πληρωμη με POS/καρτες για τα παντα στα καταστηματα της, ΔΕΝ δεχοταν για καρτοκινητη ανανεωση.

____________________________

 

 

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

 

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

 

ΤΜΗΜΑ ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

 

ΘΕΜΑ: «Αναφορά καταναλωτή»

 

 

Σε απάντηση της από 10/04/2017 ηλεκτρονικής επιστολής σας, παρακαλούμε όπως σημειώσετε ότι, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή δεν έχει αρμοδιότητα σε περιπτώσεις όπου για τις αναφυόμενες διαφορές  απαιτείται η κρίση πραγματικών περιστατικών και η διάγνωση περί της ισχύος έννομης σχέσης ιδιωτικού δικαίου.

Κατόπιν των ανωτέρω η υπηρεσία θεωρεί ότι στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της (Π.Δ. 116/2014, ΦΕΚ 185 Α΄) έχει εξαντλήσει τα περιθώρια παρέμβασης για την προάσπιση των οικονομικών σας συμφερόντων.

Τούτων δοθέντων και εφόσον εξακολουθεί η αμφισβήτηση από μέρους σας των ισχυρισμών που προβάλλονται από την WIND σας υπενθυμίζουμε ότι έχετε δύο εναλλακτικές δυνατότητες περαιτέρω ενεργειών:

 

Την προσφυγή, εφόσον επιθυμείτε την εξωδικαστική επίλυση της ατομικής σας καταναλωτικής διαφοράς, στον Συνήγορο του Καταναλωτή (στοιχεία επικοινωνίας: Λ. Αλεξάνδρας 144, τηλ. 2106460734, fax: 210 6460414, ιστοσελίδα: www.synigoroskatanaloti.gr), ο οποίος αποτελεί Ανεξάρτητη Διοικητική Αρχή με σκοπό την εξωδικαστική και φιλική διευθέτηση των διαφορών μεταξύ προμηθευτών και καταναλωτών.

 

Την προσφυγή σας στα αρμόδια πολιτικά δικαστήρια.

 

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

Δημοσ.

Αντε μπάς και γίνει και εδώ κάτι γιατί πλέον έχει παραγίνει το κακό,κάθε τρείς και λίγο να κτυπάει το τηλέφωνο και να σε ανησυχεί χωρίς λόγο η κάθε κωλοεταιρία με τις προσφορές της,πρέπει να τους ταράξουνε στίς μυνήσεις και στα εξώδικά εφόσον δεν υπάρχει άλλος τρόπος και το σύστημα δεν προστατεύει αλλιώς τον καταναλωτή

  • Like 1
Δημοσ.

Σειρά να παίρνουν και η Nova και ο OTE TV που μας τά χουν κάνει τσουρέκια με τις ηλίθιες "προσφορές" τους

  • Like 1
Δημοσ.

εγω ευτηχως τους εχω ξεφορτωθει ολους αυτους και εχω ησυχασει πολυ απλα βαζεις ενα προγραμα για να μην σε ενοχλουν και υσηχαζεις

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...