deligkos Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Το μεγαλύτερο ρεκόρ στην ιστορία του επέβαλε το βρετανικό Γραφείο του Επιτρόπου Τηλεπικοινωνιών (ICO) στην Keurboom Communications, για τις περίπου 100 εκατομμύρια αυτοματοποιημένες κλήσεις τηλεπωλήσεων που έχει πραγματοποιήσει η εταιρεία σε καταναλωτές. Η Keurboom προωθούσε ασφαλιστικά “πακέτα” κάλυψης πιστωτικών καρτών και δανείων, όπως και υπηρεσίες διεκδίκησης αποζημιώσεων. Μάλιστα, ενοχλούσε αρκετούς καταναλωτές επανειλημμένα και σε ακατάλληλες ώρες. Ακόμη χειρότερα, στις κλήσεις δεν αναφερόταν το όνομά της ή άλλα στοιχεία, ώστε να είναι δύσκολο να βρει κανείς πού έπρεπε να υποβάλει τα παράπονά του. Αν και η Keurboom βρίσκεται σε καθεστώς εκκαθάρισης, το ICO δηλώνει αποφασισμένο να διεκδικήσει την καταβολή του προστίμου. Όπως αναφέρει, στο Γραφείο έχουν απευθυνθεί περισσότεροι από 1.000 καταναλωτές, για να παραπονεθούν. Σύμφωνα με το ICO, το 2016/2017 ήταν η χρονιά που πραγματοποίησε τις περισσότερες έρευνες για προωθήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και μηνυμάτων SMS σε καταναλωτές που δεν έχουν δώσει τη συγκατάθεσή τους. Η βρετανική κυβέρνηση ανακοίνωσε τον περασμένο Οκτώβριο πως θα αυστηροποιήσει την αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών, με την επιβολή προστίμου και στους διευθυντές των επιχειρήσεων. Site: BBC
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Και στην Ελλαδα στελνεις διαμαρτυριες επωνυμες στο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣΓενική Γραμματεία Εμπορίουκαι Προστασίας ΚαταναλωτήΓενική Δ/νση Προστασίας Καταναλωτήκαι Εποπτείας της ΑγοράςΔιεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή και απλα "ζητουν" απο την εταιρια που αφορα η καταγγελια την "ΑΠΟΨΗ" της. Και στην κοινοποιουν. Και αν διαμαρτυρηθεις γιαυτο ξανα, σου λενε να πας στα δικαστηρια. Ουτε προστιμα, ουτε καν επιπληξεις. Και ολα αυτα (αυτους) τα πληρωνουμε με φορους, για να κανουν απλα ανταλλαγη εγγραφων και υπογραφων.
Sheogorath Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Aντε να το κάνουν και στην Wind εδώ που μας έχουν σπάσει τα π@π@ρια παρόλο που είμαι μητρώο 11. 28
thor777 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Αντε να παίρνουν σειρά και οι δικές μας γιατι μας τα έχουν κάνει τσουρέκια. 1
seithan Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Η ερώτηση είναι, πως μπορώ να απαγορευσω την αποστολή προωθησης πακετων μεσω sms και τηλεφωνικών κλήσεων,στην εταιρεία που είμαι συνδρομητής;
iodna2006 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 κοντά στα 473.000 € το προστιμο. Προσεγμένος (πιασάρικος) ο τίτλος , αλλά το περιεχόμενο μισό και η μετάφραση ...... γιατί ρε guys ; 6
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Η ερώτηση είναι, πως μπορώ να απαγορευσω την αποστολή προωθησης πακετων μεσω sms και τηλεφωνικών κλήσεων,στην εταιρεία που είμαι συνδρομητής; Θεωρητικα. Στην πραξη οχι, μια και κανεις δεν σεβεται το συγκεκριμενο μητρωο/διαδικασια.
umbrella co. Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Ετσι ειναι αυτα. Τα σοβαρα κρατη βαζουν σοβαρα προστιμα. Τα αστεια κρατη (Ελλαδα) απλα δεν ασχολουνται με το ζητημα. 1
thor777 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Κάντε φραγη/απολεισμό στους αριθμους που σας παίρνουν 1
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Ετσι ειναι αυτα. Τα σοβαρα κρατη βαζουν σοβαρα προστιμα. Τα αστεια κρατη (Ελλαδα) απλα δεν ασχολουνται με το ζητημα. Σημειωσε οτι καμια οικονομικη διαφορα δεν ειχα με την Wind, απλα διαμαρτυρηθηκα επειδη ενω η Wind δεχεται πληρωμη με POS/καρτες για τα παντα στα καταστηματα της, ΔΕΝ δεχοταν για καρτοκινητη ανανεωση. ____________________________ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΤΜΗΜΑ ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΜΑ: «Αναφορά καταναλωτή» Σε απάντηση της από 10/04/2017 ηλεκτρονικής επιστολής σας, παρακαλούμε όπως σημειώσετε ότι, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή δεν έχει αρμοδιότητα σε περιπτώσεις όπου για τις αναφυόμενες διαφορές απαιτείται η κρίση πραγματικών περιστατικών και η διάγνωση περί της ισχύος έννομης σχέσης ιδιωτικού δικαίου. Κατόπιν των ανωτέρω η υπηρεσία θεωρεί ότι στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της (Π.Δ. 116/2014, ΦΕΚ 185 Α΄) έχει εξαντλήσει τα περιθώρια παρέμβασης για την προάσπιση των οικονομικών σας συμφερόντων. Τούτων δοθέντων και εφόσον εξακολουθεί η αμφισβήτηση από μέρους σας των ισχυρισμών που προβάλλονται από την WIND σας υπενθυμίζουμε ότι έχετε δύο εναλλακτικές δυνατότητες περαιτέρω ενεργειών: Την προσφυγή, εφόσον επιθυμείτε την εξωδικαστική επίλυση της ατομικής σας καταναλωτικής διαφοράς, στον Συνήγορο του Καταναλωτή (στοιχεία επικοινωνίας: Λ. Αλεξάνδρας 144, τηλ. 2106460734, fax: 210 6460414, ιστοσελίδα: www.synigoroskatanaloti.gr), ο οποίος αποτελεί Ανεξάρτητη Διοικητική Αρχή με σκοπό την εξωδικαστική και φιλική διευθέτηση των διαφορών μεταξύ προμηθευτών και καταναλωτών. Την προσφυγή σας στα αρμόδια πολιτικά δικαστήρια. Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
ELMastas Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Αντε μπάς και γίνει και εδώ κάτι γιατί πλέον έχει παραγίνει το κακό,κάθε τρείς και λίγο να κτυπάει το τηλέφωνο και να σε ανησυχεί χωρίς λόγο η κάθε κωλοεταιρία με τις προσφορές της,πρέπει να τους ταράξουνε στίς μυνήσεις και στα εξώδικά εφόσον δεν υπάρχει άλλος τρόπος και το σύστημα δεν προστατεύει αλλιώς τον καταναλωτή 1
Oxygene Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Σειρά να παίρνουν και η Nova και ο OTE TV που μας τά χουν κάνει τσουρέκια με τις ηλίθιες "προσφορές" τους 1
BILL5 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 Δημοσ. 12 Μαΐου 2017 εγω ευτηχως τους εχω ξεφορτωθει ολους αυτους και εχω ησυχασει πολυ απλα βαζεις ενα προγραμα για να μην σε ενοχλουν και υσηχαζεις
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα