giorgolavos Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 αν το εκλεγε καποιο μικρο μαγαζι ή καποιος πελατης τους θα το εστελνα. 2
zoiskarl Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Μα τι ευγενικός που είσαι... Άκου εκεί "πεταμένη" και "σαν την Miss Piggy". Φίλε ούτε τα παιδιά στην εξυπηρέτηση φταίνε, ούτε αυτοί που τους έβαλαν εκεί, ούτε το πάμπλικ. Ο προμηθευτής τους φταίει για την εξυπηρέτηση. Εξάλλου τι περιμένεις να κάνουν όταν έχουν έναν τρελό που τους ρωτάει κάθε μέρα για μια παραγγελία; Είχαν έλλειψη, θα αργήσει, υπομονή. Ενδεικτική ημερομηνία δίνουν εξάλλου, δεν υπογράφουν και συμβόλαιο... Εγγραφή σήμερα και πρώτο τρολλοπόστ σε μένα!Τιμή μου!Διάβασε τα σχόλια και προσπάθησε να έρθεις στην θέση μου.Δεν θα ψάξω εγώ ποιος φταίει..Δεν μίλησα με τον προμηθευτή τους εγώ.Το public είναι υπέυθυνο.Το public είναι ταυτόχρονα,το κτήριο,η εταιρία,οι πωλητές κοκ.Αντιπροσωπεύουν το public.Δεν τους είπα να μου το φέρουν πιο νωρίς.Και την πρώτη καθυστέρηση την δέχτηκα μια χαρά.Την κατανόησα και τους το είπα.Όταν όμως έχει αργήσει δύο βδομάδες από την πρώτη καθυστέρηση χωρίς γνώση πότε θα γίνει η παραλλαβή φταίει το μαγαζί.Γιαυτό και αν παραλάβω θα μου το δώσουν ως δώρο.Και συγγνώμη που ενδιαφέρομαι για το πότε θα έρθει η παραγγελία μου.Να τους πάρω τηλέφωνο να ρωτήσω κάθε πότε επιτρέπεται να τους ρωτάω. Σε περίπτωση που δεν τρολλάρεις και δουλεύεις στην εν λόγω εταιρία,καλά κάνεις που "υπερασπίζεσαι" το κατάστημα,αλλά προσπάθησε να δεις τι φταίει εκ των έσω,έτσι ώστε να μην συμβεί σε άλλον. Σε περίπτωση που επιλέξεις να μην διαβάσεις τα παραπάνω,δεν έβρισα κανέναν τους.Ήμουν και είμαι ευγενικότατος προς αυτούς.Ο χαρακτηρισμός προήλθε από την μη απάντηση της αντιπροσώπου στο live chat γιατί δεν θέλω να δεχτώ ότι δεν καταλάβαινε τι την ρώταγα.Όταν ρωτάς κάτι 20 λεπτά,σε συζήτηση που αργεί να γίνει και σε απαντάει άλλα τότε αγανακτείς και νευριάζεις.Αυτά.Αλλά όλοι κολάτε στον χαρακτηρισμό και όχι στον λόγο..κρίμα
odettelle Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Εγγραφή σήμερα και πρώτο τρολλοπόστ σε μένα!Τιμή μου!Διάβασε τα σχόλια και προσπάθησε να έρθεις στην θέση μου.Δεν θα ψάξω εγώ ποιος φταίει..Δεν μίλησα με τον προμηθευτή τους εγώ.Το public είναι υπέυθυνο.Το public είναι ταυτόχρονα,το κτήριο,η εταιρία,οι πωλητές κοκ.Αντιπροσωπεύουν το public.Δεν τους είπα να μου το φέρουν πιο νωρίς.Και την πρώτη καθυστέρηση την δέχτηκα μια χαρά.Την κατανόησα και τους το είπα.Όταν όμως έχει αργήσει δύο βδομάδες από την πρώτη καθυστέρηση χωρίς γνώση πότε θα γίνει η παραλλαβή φταίει το μαγαζί.Γιαυτό και αν παραλάβω θα μου το δώσουν ως δώρο.Και συγγνώμη που ενδιαφέρομαι για το πότε θα έρθει η παραγγελία μου.Να τους πάρω τηλέφωνο να ρωτήσω κάθε πότε επιτρέπεται να τους ρωτάω. Σε περίπτωση που δεν τρολλάρεις και δουλεύεις στην εν λόγω εταιρία,καλά κάνεις που "υπερασπίζεσαι" το κατάστημα,αλλά προσπάθησε να δεις τι φταίει εκ των έσω,έτσι ώστε να μην συμβεί σε άλλον. Σε περίπτωση που επιλέξεις να μην διαβάσεις τα παραπάνω,δεν έβρισα κανέναν τους.Ήμουν και είμαι ευγενικότατος προς αυτούς.Ο χαρακτηρισμός προήλθε από την μη απάντηση της αντιπροσώπου στο live chat γιατί δεν θέλω να δεχτώ ότι δεν καταλάβαινε τι την ρώταγα.Όταν ρωτάς κάτι 20 λεπτά,σε συζήτηση που αργεί να γίνει και σε απαντάει άλλα τότε αγανακτείς και νευριάζεις.Αυτά.Αλλά όλοι κολάτε στον χαρακτηρισμό και όχι στον λόγο..κρίμα Δεν δουλεύω στα πάμπλικ και δεν έχω καμία τέτοια βλέψη. Ως φοιτήτρια έχω δουλέψει σε πολλές δουλειές στην "εξυπηρέτηση πελατών" για να βγει ένα ψωρο-χαρτζιλίκι και έπρεπε να δέχομαι την κάθε μαλακία του καθενός. Ε, όχι. Το μήνυμα αυτό ήταν το 2ο μου (το 1ο ήταν στο τόπικ με τα τατουάζ, και η ερώτησή μου εκεί ήταν και ο λόγος που έκανα λογαριασμό) και ήταν επειδή σαν κατάστημα το πάμπλικ με έχει εξυπηρετήσει πάρα πολλές φορές και μου τράβηξε την περιέργεια το ποστ σου. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Εγγραφή σήμερα και πρώτο τρολλοπόστ σε μένα!Τιμή μου!Διάβασε τα σχόλια και προσπάθησε να έρθεις στην θέση μου.Δεν θα ψάξω εγώ ποιος φταίει..Δεν μίλησα με τον προμηθευτή τους εγώ.Το public είναι υπέυθυνο.Το public είναι ταυτόχρονα,το κτήριο,η εταιρία,οι πωλητές κοκ.Αντιπροσωπεύουν το public.Δεν τους είπα να μου το φέρουν πιο νωρίς.Και την πρώτη καθυστέρηση την δέχτηκα μια χαρά.Την κατανόησα και τους το είπα.Όταν όμως έχει αργήσει δύο βδομάδες από την πρώτη καθυστέρηση χωρίς γνώση πότε θα γίνει η παραλλαβή φταίει το μαγαζί.Γιαυτό και αν παραλάβω θα μου το δώσουν ως δώρο.Και συγγνώμη που ενδιαφέρομαι για το πότε θα έρθει η παραγγελία μου.Να τους πάρω τηλέφωνο να ρωτήσω κάθε πότε επιτρέπεται να τους ρωτάω. Σε περίπτωση που δεν τρολλάρεις και δουλεύεις στην εν λόγω εταιρία,καλά κάνεις που "υπερασπίζεσαι" το κατάστημα,αλλά προσπάθησε να δεις τι φταίει εκ των έσω,έτσι ώστε να μην συμβεί σε άλλον. Σε περίπτωση που επιλέξεις να μην διαβάσεις τα παραπάνω,δεν έβρισα κανέναν τους.Ήμουν και είμαι ευγενικότατος προς αυτούς.Ο χαρακτηρισμός προήλθε από την μη απάντηση της αντιπροσώπου στο live chat γιατί δεν θέλω να δεχτώ ότι δεν καταλάβαινε τι την ρώταγα.Όταν ρωτάς κάτι 20 λεπτά,σε συζήτηση που αργεί να γίνει και σε απαντάει άλλα τότε αγανακτείς και νευριάζεις.Αυτά.Αλλά όλοι κολάτε στον χαρακτηρισμό και όχι στον λόγο..κρίμα Συμφωνώ μέχρις ένα βαθμό. Ωστόσο μην ξεχνάς ότι ευθύνεται και ο προμηθευτής. Ναι είναι μαμακία από τα πάμπλικ να σε πουν ότι θα έρθουν σε τόσο χρόνο αλλά να μην έρχεται αλλά αυτό δεν εξαρτάται μόνο από αυτούς.
zoiskarl Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δεν δουλεύω στα πάμπλικ και δεν έχω καμία τέτοια βλέψη. Ως φοιτήτρια έχω δουλέψει σε πολλές δουλειές στην "εξυπηρέτηση πελατών" για να βγει ένα ψωρο-χαρτζιλίκι και έπρεπε να δέχομαι την κάθε μαλακία του καθενός. Ε, όχι. Το μήνυμα αυτό ήταν το 2ο μου (το 1ο ήταν στο τόπικ με τα τατουάζ, και η ερώτησή μου εκεί ήταν και ο λόγος που έκανα λογαριασμό) και ήταν επειδή σαν κατάστημα το πάμπλικ με έχει εξυπηρετήσει πάρα πολλές φορές και μου τράβηξε την περιέργεια το ποστ σου. Ωραία.Πες ότι πας σε καφετέρια και ρωτάς αν έχουν ένα ποτό αναψυκτικό κτλπ και σε λέει οι καφέδες μας είναι τάδε ποικιλία.Για 20 λεπτά.Γελάς στην αρχή.Μετά όμως νευριάζεις.Καλώς ήρθες στην κοινότητα τότε.Αλλά την επόμενη φορά προσπάθησε να μπεις στην θέση του άλλου.Δεν την ρώτησα κάτι δύσκολο ή τίποτα τέτοιο.Όυτε της φέρθηκα άσχημα.Ο χαρακτηρισμός δώθηκε εδώ.Αν δεν είχα φερθεί σωστά δεν νομίζω να μου έδιναν το προιόν δωρεάν.Δεν έβρησα το μαγαζί.Δεν είπα ότι γίνεται συνέχεια αυτό αλλα το κατάστημα φταίει για την τόσο μεγάλη καθυστέρηση.Αν δεν μπορούν να το φέρουν ας μην έλεγαν ότι το έχουν και ας μην με άφηναν να το παραγγείλω από το κατάστημα τους.
web_assasin Δημοσ. 20 Μαΐου 2017 Δημοσ. 20 Μαΐου 2017 Εγγραφή σήμερα και πρώτο τρολλοπόστ σε μένα!Τιμή μου!Διάβασε τα σχόλια και προσπάθησε να έρθεις στην θέση μου.Δεν θα ψάξω εγώ ποιος φταίει..Δεν μίλησα με τον προμηθευτή τους εγώ.Το public είναι υπέυθυνο.Το public είναι ταυτόχρονα,το κτήριο,η εταιρία,οι πωλητές κοκ.Αντιπροσωπεύουν το public.Δεν τους είπα να μου το φέρουν πιο νωρίς.Και την πρώτη καθυστέρηση την δέχτηκα μια χαρά.Την κατανόησα και τους το είπα.Όταν όμως έχει αργήσει δύο βδομάδες από την πρώτη καθυστέρηση χωρίς γνώση πότε θα γίνει η παραλλαβή φταίει το μαγαζί.Γιαυτό και αν παραλάβω θα μου το δώσουν ως δώρο.Και συγγνώμη που ενδιαφέρομαι για το πότε θα έρθει η παραγγελία μου.Να τους πάρω τηλέφωνο να ρωτήσω κάθε πότε επιτρέπεται να τους ρωτάω. Σε περίπτωση που δεν τρολλάρεις και δουλεύεις στην εν λόγω εταιρία,καλά κάνεις που "υπερασπίζεσαι" το κατάστημα,αλλά προσπάθησε να δεις τι φταίει εκ των έσω,έτσι ώστε να μην συμβεί σε άλλον. Σε περίπτωση που επιλέξεις να μην διαβάσεις τα παραπάνω,δεν έβρισα κανέναν τους.Ήμουν και είμαι ευγενικότατος προς αυτούς.Ο χαρακτηρισμός προήλθε από την μη απάντηση της αντιπροσώπου στο live chat γιατί δεν θέλω να δεχτώ ότι δεν καταλάβαινε τι την ρώταγα.Όταν ρωτάς κάτι 20 λεπτά,σε συζήτηση που αργεί να γίνει και σε απαντάει άλλα τότε αγανακτείς και νευριάζεις.Αυτά.Αλλά όλοι κολάτε στον χαρακτηρισμό και όχι στον λόγο..κρίμα σε μενα ηταν οχι σε σενα.
zoiskarl Δημοσ. 20 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 20 Μαΐου 2017 Ήρθε νέο μήνυμα χτες από τα public ότι ο προμηθευτής έδωσε νέα ενημέρωση και το περιμένουν σε 4-6 εργάσιμες μέρες.Μακάρι να γίνει παραλλαβή μέσα στην βδομάδα αλλιώς θα πάω να πάρω κάτι άλλο.Η κατάσταση έχει καταντήσει τουλάχιστον κουραστική και δεν έχω ασχοληθεί από την τελευταία επικοινωνία μαζί τους.Αν δεν μπορούν να λύσουν τέτοια προβλήματα κακό στον εαυτό τους κάνουν. 1
UsualSuspect__ Δημοσ. 20 Μαΐου 2017 Δημοσ. 20 Μαΐου 2017 Δες εδώ ιστορία για ένα comic.. Να εύχεσαι μη στο στείλουν το 2025
web_assasin Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 Μαλακα θα ψαξω να σου βρω εγω το κομικ,δε γινεται αλλο. 5
shreder Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 οντως το public παιδια εντελως απαραδεκτο ειχες νεοτερα φιλε μου;
AtSixes Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 Παρόμοια φάση είχα κι εγώ πριν 2 μήνες για έναν δίσκο και το χειρότερο ήταν ότι τον ήθελα για δώρο. Αφού περίμενα 2 βδομάδες έκανα τελικά παραγγελία από το Amazon και ηρέμησα. Το αστείο είναι ότι μου έστειλαν mail μετά από ένα μήνα ότι αυτό που είχα παραγγείλει δεν μπορούσε να βρεθεί σε κανέναν προμηθευτή και ότι μου έκαναν 10% έκπτωση στην επόμενη αγορά. Καρκίνος. 1
aristos12 Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 (επεξεργασμένο) προσωπικά δέν γουστάρω καθόλου γιά αγορές τά publik ,εκτός από κινητά -τηλεοράσεις -λάπ τόπ , σέ ολα τά υπόλοιπα , δέν γράφουν πάνω τιμές ? ? ? κ κάθε φορά θά πρέπει νά ψάχνεις νά βρείς υπάλληλο γιά νά μαθαίνεις τήν τιμή γιά αυτό πού ενδιαφέρεσαι ....ρέ αντε στό διά.... γιά τήν πολιτική αυτή τού public... Επεξ/σία 23 Μαΐου 2017 από aristos12 2
tsioulak Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 Οπως ειπαν ηδη άλλοι, οι υπάλληλοι πέρνουν ψίχουλα και δουλεύουν πολλες ώρες και τους αλλάζουν καθε τρείς και λίγο οποτε μην εχεις μεγαλες απαιτήσεις. 1
shreder Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 (επεξεργασμένο) Το θέμα είναι ότι δεν φταίνε οι υπάληλλοι αλλά το ίδιο το κατάστημα που όταν δεν έχει κάτι αντί να το βγάλει από το eshop του μέχρι να το ξαναφέρει και μετά να το ξαναβάλει λέει ότι το έχει και θα είναι διαθέσιμο σε τόσες εργάσιμες ενώ δεν το έχει τελικά.Λάθος του public αυτό και λάθος όποιου άλλου καταστήματος το κάνει. Επεξ/σία 23 Μαΐου 2017 από shreder 1
saleit Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 Δημοσ. 23 Μαΐου 2017 αν το εκλεγε καποιο μικρο μαγαζι ή καποιος πελατης τους θα το εστελνα. Εννοείς στο δώσανε τζαμπέ; Από λάθος τους;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα