opcorsa Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 To πεταμένη το έγραψα ως βρισιά.Εδώ μπορεί όντως να μην μίλησα ευγενικά αλλά πίστεψε με σε αυτούς μόνο ευγενικά έχω μιλήσει.Και το τονίζω αυτό.Δεν τους έχω καν ειρωνευτεί.Απολύτος τίποτα.Δεν άνοιξα το θέμα για να ρίξω ευθύνη στο public αλλά αν ένα μήνα και 7 μέρες αναμένεις ένα προιόν χωρίς ένδειξη του πότε θα φτάσει και σε ποιο στάδιο βρίσκεται,η ευθύνη είναι και δική του. το καταλαβα οτι το εγραψες ως βρισια.. γιαυτο και το λογυδριο μου
web_assasin Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Το 90% των υπαλληλων του public δεν εχουν μυρωδια απο τεχνολογια,εξυπηρετηση και πωλησεις. Καλα κανει και τους κραζει ο φιλος. 2
Constant1ne Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Από το να ξοδεύεις τόσο χρόνο και ενέργεια για να μιλάς με υπαλλήλους που δεν έχουν ιδέα πως να σε βοηθήσουν θα μπορούσες απλά να πάρεις αυτό που θες από κάπου αλλού. Μπορούμε να παραγγείλουμε από όλη την Ελλάδα και όλο τον πλανήτη. Επίσης το συμπέρασμα ότι οι υπάλληλοι δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους δείχνει έλλειψη επαφής με την πραγματικότητα. Τις πιο πολλές φορές που δεν ξέρουν να απαντήσουν σε κάτι, είτε είναι στην εξυπηρέτηση της Vodafone είτε είναι στην εξυπηρέτηση του κάθε Public σημαίνει ότι απλά δεν έχουν την πληροφορία. Φταίει δηλαδή ο υπάλληλος που είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης για την όποια κακή επικοινωνία έχει το κατάστημα με τον προμηθευτή του. 4
JohnTehGreek Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Το 90% των υπαλληλων του public δεν εχουν μυρωδια απο τεχνολογια,εξυπηρετηση και πωλησεις. Καλα κανει και τους κραζει ο φιλος. Κοίτα, τα παιδιά στα Βιβλία και στις ταινίες είναι γνώστες και σε βοηθάνε πολύ. Εγώ έψαχνα μια μέρα ένα αρκετά σπάνιο βιβλίο και η κοπέλα το γνώριζε και ήξερε αμέσως που βρίσκεται για να μου το φέρει. Οι υπόλοιποι και ειδικά στα Laptop - κινητά είναι ξεκάθαρο ότι μπήκαν με βύσμα γιατί είναι άσχετοι σε βαθμό εκνευριστικό 1
web_assasin Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Κοίτα, τα παιδιά στα Βιβλία και στις ταινίες είναι γνώστες και σε βοηθάνε πολύ. Εγώ έψαχνα μια μέρα ένα αρκετά σπάνιο βιβλίο και η κοπέλα το γνώριζε και ήξερε αμέσως που βρίσκεται για να μου το φέρει. Οι υπόλοιποι και ειδικά στα Laptop - κινητά είναι ξεκάθαρο ότι μπήκαν με βύσμα γιατί είναι άσχετοι σε βαθμό εκνευριστικό για αυτο και εγραψα 90%. σιγουρα υπαρχουν και ατομα που κατεχουν και σιγουρα εκνευριζονται οσο και εμεις με τους υπολοιπους ασχετους. Θυμαμαι ενα ζωο σαν την Miss Piggy,οταν ειχα παει να αγορασω το 2011 τρεις τηλεορασεις 40''+ για εμενα και για το πατρικο μου. η κοπελα δεν ειχε ιδεα τι ζητουσα και πηρε τηλεφωνο τον τεχνικο ( με τον οποιο επιασε ψιλη κουβεντα μπροστα μου κανα πενταλεπτο ) , για να μου απαντησει στο τελος οτι ο τεχνικος δεν ειχε ακουσει το IPS panel που ζητουσα,και οτι ηταν στη δουλεια απο το 90. Κακως δεν ασχοληθηκα να ζητησω τον υπευθυνο,για να του εξηγησω οτι η ασχετιλα της κοπελας τους κοστισε 2500 ευρω.
zoiskarl Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Το θέμα είναι ότι μέσα από το σύστημα των παραγγελιών πρέπει να φαίνεται αν έχει αποσταλεί από τον προμηθευτή στο Public δεν γίνεται να μην μπορούν να το δουν αυτό. Έλα μου που τους το είπα και μου είπαν ότι δεν μπορούν να δουν αυτοί κάτι τέτοιο από μεριά τους.. Από το να ξοδεύεις τόσο χρόνο και ενέργεια για να μιλάς με υπαλλήλους που δεν έχουν ιδέα πως να σε βοηθήσουν θα μπορούσες απλά να πάρεις αυτό που θες από κάπου αλλού. Μπορούμε να παραγγείλουμε από όλη την Ελλάδα και όλο τον πλανήτη. Επίσης το συμπέρασμα ότι οι υπάλληλοι δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους δείχνει έλλειψη επαφής με την πραγματικότητα. Τις πιο πολλές φορές που δεν ξέρουν να απαντήσουν σε κάτι, είτε είναι στην εξυπηρέτηση της Vodafone είτε είναι στην εξυπηρέτηση του κάθε Public σημαίνει ότι απλά δεν έχουν την πληροφορία. Φταίει δηλαδή ο υπάλληλος που είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης για την όποια κακή επικοινωνία έχει το κατάστημα με τον προμηθευτή του. Έχεις δίκιο φίλε μου.Αλλά έψαχνα κόμικ για δώρο σε φίλο και δεν ξέρω άλλα καταστήματα εδώ πέρα που έχουν.Έπρεπε να είχα παραγγείλει από amazon..Πιο γρήγορα θα ερχόταν..αλλά τέτοια ώρα τέτοια λόγια.Θα δω τι θα γίνει από δευτέρα και θα πράξω ανάλογα.Όταν δεν έχουν μια συγκεκριμένη πληροφορία φταίει και το σύστημα του public.Γιατί κάτσε.Αν έχουν περάσει τόσες μέρες και συνεχίζεις να μου λες αναμένουμε,κλείστο το μαγαζί.Το αστείο είναι ότι τους ρώτησα τι εννοούν με αυτό και μου απάντησαν ότι αυτή την ημερομηνία τους έχει δώσει ο προμηθευτής τους.Δηλαδή έχει ρίξει δυο φορές πιστόλι αυτός και δεν κάνουν τίποτα εκεί μέσα? 1
Hlapatsas Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Δημοσ. 13 Μαΐου 2017 Δεν φταίνε τα παιδιά στο public.....αυτοί μιά δουλειά κάνουν για να ζήσουν. Όταν κάθε 3 και λίγο απολύουν τους παλιούς που γνωρίζουν τις διαδικασίες για να πάρουν καινούργιους με 450 ψωροευρώ για να μεγαλώσουν τα κέρδη τους και την αχόρταγη τσέπη τους τι περιμένεις; Γνωρίζω άτομο που απολύθηκε προσφάτως απο το Public και ο τύπος ήταν ότι πιο τυπικό έχω δεί σε υπάλληλο στην δουλειά του.Αλλά ήταν <<υψηλόμισθος>> για τα γούστα τους. Τα είδα από μέσα... Θα τα πάρουν μαζί τους και αυτοί! 2
Ελλεν Δημοσ. 15 Μαΐου 2017 Δημοσ. 15 Μαΐου 2017 Τα πάντα έχουν τράκινγκ και ξέρουν από τον προμηθευτεί το πότε θα σταλθεί το προϊόν και πότε θα έρθει στην εκάστοτε εταιρία.Και για να γίνω πιο συγκεκριμένη με παραγγελία δική μου στο πάμπλικ της πόλης μου πήγα από κοντά, βρήκα τον υπεύθυνο, του εξήγησα και επικοινώνησε με τα κεντρικά (για να του πουν για το πόσες μέρες λέει ο προμηθευτής ότι θα το στείλει) ενώ ταυτόχρονα τσέκαρε στο πσ να δει στα αρχεία του την κατάσταση της παραλαβής. Βασικά να συμπληρώσω κάτι για αποφυγή παρεξηγήσεων. Επειδή και γω έχω κατάστημα (αν και όχι σε αυτή την κατηγορία) γνωρίζω όταν πρόκειται για ένα κομμάτι συνήθως συμπληρώνουν και άλλα πράγματα που θέλουν και κάνουν την αποστολή όλα μαζί και αυτό τις περισσότερες φορές δημιουργεί καθυστερήσεις.Σε κάποιες περιπτώσεις δεν γίνεται τρακινγκ αλλά απλά επικοινωνούν με τον προμηθευτή,βγαίνει το τιμολόγιο ή όπως αλλιώς συνεργάζονται κλπ και την επόμενη μέρα έρχονται τα πράγματα. Δεν ξέρω αν ισχύει το ίδιο και για το εν λόγω κατάστημα απλά σου δίνω μια ιδέα του τι γίνεται κάποιες φορές.
zoiskarl Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Σήμερα επικοινώνησα με public.Ακόμα δεν ξέρουν ημερομηνία παράδωσης.Silver lining της υπόθεσης είναι ότι το προιόν,αν βρεθει όπως μου είπε το public,θα το λάβω δωρεάν.Ή αυτό ή να επιλέξω κάποιο άλλο προιόν στην τιμή αυτή και να παραλάβω.Μπράβο που αναγνώρισε την βλακεία του το public αλλά δεν αναιρεί το γεγονός της τόσης καθυστέρησης της παραγγελίας.Το προιόν θα ήταν ούτος ή άλλος δώρο και να το αλλάξω με άλλο δεν μου λέει κάτι γιατί μαρέσει το κόμικ αυτό για δώρο.Επίσης να συμπληρώσω ότι στις 27 Απριλίου που μου είχαν δώσει ημερομηνία παράδωσης για μέχρι 5 Μαίου τους είχε δώσει την ημερομηνία αυτή ο προμηθευτής-πιστολέρο που τελικά δεν έκανε την αποστολή. 2
odettelle Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Μα τι ευγενικός που είσαι... Άκου εκεί "πεταμένη" και "σαν την Miss Piggy". Φίλε ούτε τα παιδιά στην εξυπηρέτηση φταίνε, ούτε αυτοί που τους έβαλαν εκεί, ούτε το πάμπλικ. Ο προμηθευτής τους φταίει για την εξυπηρέτηση. Εξάλλου τι περιμένεις να κάνουν όταν έχουν έναν τρελό που τους ρωτάει κάθε μέρα για μια παραγγελία; Είχαν έλλειψη, θα αργήσει, υπομονή. Ενδεικτική ημερομηνία δίνουν εξάλλου, δεν υπογράφουν και συμβόλαιο... 2
giorgolavos Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο την εξυπηρετηση των public. Ειχα παραγγειλει ενα βιβλιο των 10 € για την αδερφη μου και μετα απο τρεις μερες μου ηρθε το βιβλιο και, μετα απο τεσσερις μερες μου ηρθε ενα ταμπλετ αξιας 380€ που ειχε μεσα το δελτιο αποστολης του βιβλιου.
zio10 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Κοίτα, τα παιδιά στα Βιβλία και στις ταινίες είναι γνώστες και σε βοηθάνε πολύ. Εγώ έψαχνα μια μέρα ένα αρκετά σπάνιο βιβλίο και η κοπέλα το γνώριζε και ήξερε αμέσως που βρίσκεται για να μου το φέρει. Οι υπόλοιποι και ειδικά στα Laptop - κινητά είναι ξεκάθαρο ότι μπήκαν με βύσμα γιατί είναι άσχετοι σε βαθμό εκνευριστικό Δεν είναι πάντα άσχετοι, αλλά είναι σε δύσκολη θέση γιατί πρέπει να πουλήσουν συγκεκριμένα προϊόντα. εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο την εξυπηρετηση των public. Ειχα παραγγειλει ενα βιβλιο των 10 € για την αδερφη μου και μετα απο τρεις μερες μου ηρθε το βιβλιο και, μετα απο τεσσερις μερες μου ηρθε ενα ταμπλετ αξιας 380€ που ειχε μεσα το δελτιο αποστολης του βιβλιου. Που δεν το είχες παραγγείλει αν κατάλαβα σωστά; Και τι έκανες;
giorgolavos Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Που δεν το είχες παραγγείλει αν κατάλαβα σωστά; Και τι έκανες; το εκανα δωρο στην αδερφη μου για τις σπουδες της. Μετα απο 1-2 μηνες αποδειχτηκε ελλατωματικο, εκλεινε μονο του αμα το κουναγες.
zio10 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 το εκανα δωρο στην αδερφη μου για τις σπουδες της. Μετα απο 1-2 μηνες αποδειχτηκε ελλατωματικο, εκλεινε μονο του αμα το κουναγες. Και δεν είχες και απόδειξη για να το πας πίσω στην εγγύηση... Τέλος πάντων, προσωπικά πιστεύω ότι θα έπρεπε να το επιστρέψεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα