Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας.Θα ήθελα να μοιραστώ την αισχρή εξυπηρέτηση που έχω τις τελευταίες μέρες με το εν λόγω μαγαζί.

 

Ας τα πάρουμε από την αρχή.Στις 4 Απριλίου έδωσα online παραγγελία για ένα comic,το οποίο ήταν,και συνεχίζει να είναι κατώπιν παραγγελίας.Στις 5 Απριλίου ήρθε ενημέρωση ότι βρέθηκε στο δίκτυο συνεργατών τους και ότι ο εκτιμώμενος(@$##%$ είναι αυτή η λέξη)χρόνος παράδωσης θα ήταν 3-4 βδομάδες.Λέω οκ είναι νέο προιόν,κατόπιν παραγγελίας,από εξωτερικό μπορώ να περιμένω. 

 

Fast forward 27 Απριλίου έστειλα μήνυμα να δω τι γίνεται να μάθω πότε να το περιμένω.Μου στέλνουν μήνυμα "ζητώντας συγγνώμη" για την καθυστέρηση και ότι η παραγγελία αναμένεται να παραδωθεί έως και τις 5 Μαίου,και ένα ποιηματάκι από κάτω ζητώντας συγγνώμη.Λέω γ@μ... αλλά ντάξει θα το έχω παραλλάβει έως τότε,και ήταν και ευγενικοί και παραδέχτηκαν το λάθος τους(χαχαχαχαχα).

 

Στέλνω πάλι στις 4 Μαίου να δω που βρισκόμαστε σκευτόμενος ότι θα το έχω στα χέρια μου την επόμενη μέρα.Αμ δε!Μου στέλνουν μήνυμα ότι αναμένουν την παράδοση από τον προμηθευτή τους.Και σε εκείνο το σημείο σταμάτησα να στέλνω μαιλ,και άρχισα να χρησιμοποιώ το live chat.Καθημερινά τους έστελνα να με ενημερώσουν για την εξέλιξη της παραγγελίας και μου έλεγαν αναμένεται.Χαρακτηριστικά θυμάμαι ότι τους έστειλα στο live chat στις 5 Μαίου και είπαν θα επικοινωνήσουν μαζί μου μέσα στο σκ.

 

Φτάνουμε Δευτέρα 8 Μαίου και μου έρχεται μαιλ ότι η παραγγελία αναμένεται έως 12/5 και από κάτω το ίδιο κείμενο συγγνώμης που μου είχαν στείλει στις 27 Απριλίου.Εκείνη την στιγμή τα πήρα.Και με την δική μου ηλιθιότητα και με την δική τους.Συνεχίζω spam στο live chat τους για ενημέρωση και μου λένε αναμένουν την παράδοση.Και εκεί πέρα παραλίγο να λυγίσω και να βρίσω αλλά κρατήθηκα.Οπότε άρχισα να ρωτάω ποιο ουσιώδες πράγματα.Για το αν έχει φύγει η παραγγελία από τον προμηθευτή τους για εκείνους και σε ποιο στάδιο βρίσκεται.Απάντηση:έχουμε κάνει της απαραίτητες ενέργειες και αναμένουμε  την παράδοση.Tiltarw λίγο αλλά δεν υποκύπτω λέγοντας στην πεταμένη που μιλούσα στο live chat ότι μάλλον υπάρχει πρόβλημα επικοινωνίας μεταξύ μας καθώς εγώ άλλο την ρώτησα και άλλο μου απάντησε,εξηγώντας όσο πιο καθαρά και απλά μπορώ να μου πει αν ξέρουν αν έχει γίνει αποστολή από τον προμηθευτή.Αν έχει αλλάξει κάτι μεταξύ από όταν έκανα παραγγελία με τώρα.Μου απαντά ότι δεν έχουν κάποιο τρόπο για να δουν αυτά που τους ζητάω,δηλαδή αν έχει γίνει η αποστολή του προμηθευτή προς αυτούς.

 

Πέμπτη 11 Μαίου στέλνω στο live chat αν θα παραλάβω τελικά αύριο.Η κυρία του public πάτησε το κουμπί του πληκτρολογίου της με αποτέλεσμα να δω το αναμένουμε την παράδοση στην οθόνη μου.Αρχίζω να κάνω παράπονα εγώ και με κάνει να πιστέψω ότι θα παραλλάβω τελικά 12 Μαίου γιατί είπε θα επικοινωνήσει μαζί μου το κατάστημα της Πάτρας.

 

Καλημέρα καλημέρα στέλνω σήμερα να δω τι γίνεται και πετυχαίνω την τύπισσα που δεν καταλάβαινε τι την ρώταγα.Της λέω τι γίνεται με την παραγγελία όλες αυτές τις μέρες,ότι δεν είναι για μένα η παραγγελία αλλά είναι δώρο,ότι ήταν η τρίτη καθυστέρηση και ότι θα πάμε για 4η έτσι όπως πάει.Μου λέει έχετε δίκιο κτλπ και ότι θα ελένξουν την παραγγελία και θα με ενημερώσουν.Το άφησα εκεί γιατί ήθελα να σηκωθώ να φτιάξω καφέ και να γράψω την ιστορία μου εδώ.Θα αρχίσω πάλι το spam στο live chat μετά το τσιγάρο.

 

Παίδες ευχαριστώ για την προσοχή σας.Είναι λίγο μεγάλο το post αλλά ήθελα να πω ότι έγινε.Αν μπορείτε να μου δώσετε καμιά συμβουλή,πέρα του ποτέ ξανά public,καλοδεχούμενη.

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έστειλα πάλι σήμερα το απόγευμα και μου λένε θα διερευνήσουν το ζήτημα και θα επικοινωνήσουν μαζί μου εντός 48 ωρών..Μ@#$#ς.. Από Δευτέρα θα αρχίσω τηλέφωνα.Γίνεται να κάνω παραγγελία αλλά να "αλλάξω" γνώμη και να μην την παραλάβω όταν έρθει κατάστημα?

Δημοσ.

Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, απλά περιμένεις ή το ακυρώνεις μόνος σου. Το ποτέ ξανά public που γράφεις δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει, συνήθως ψωνίζουμε από εκεί που μας συμφέρει :)

Δημοσ.

Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, απλά περιμένεις ή το ακυρώνεις μόνος σου. Το ποτέ ξανά public που γράφεις δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει, συνήθως ψωνίζουμε από εκεί που μας συμφέρει :)

Δεν με πειράζει που αργεί όσο το γεγονός ότι με δουλέουν και ψέυδονται.

Παραγγελία γενικά μπορώ να κάνω και όταν έρθει να μην πάω να παραλάβω και να την ακυρώσω?

Δημοσ.

o τροπος που μιλας δεν ειναι ομορφος παντως, και δεν νομιζω να φταιει το παμπλικ για αυτο, κυριος υπαιτιος ειναι ο προμηθευτης του παμπλικ... δεν ψωνιζω συχνα απο εκει αλλα ψιλοσεβομαι τα παιδια που δουλευουν εκει( Το πεταμενη τελειως ατοπο που εγραψες) γιατι δεν περνουν κατι καλυτερο απο τα βασικα...

 

*δεν δουλευω στα παμπλικ... (αν και πριν καποιο καιρο ειχα προταση)

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.

o τροπος που μιλας δεν ειναι ομορφος παντως, και δεν νομιζω να φταιει το παμπλικ για αυτο, κυριος υπαιτιος ειναι ο προμηθευτης του παμπλικ... δεν ψωνιζω συχνα απο εκει αλλα ψιλοσεβομαι τα παιδια που δουλευουν εκει( Το πεταμενη τελειως ατοπο που εγραψες) γιατι δεν περνουν κατι καλυτερο απο τα βασικα...

 

*δεν δουλευω στα παμπλικ... (αν και πριν καποιο καιρο ειχα προταση)

To πεταμένη το έγραψα ως βρισιά.Εδώ μπορεί όντως να μην μίλησα ευγενικά αλλά πίστεψε με σε αυτούς μόνο ευγενικά έχω μιλήσει.Και το τονίζω αυτό.Δεν τους έχω καν ειρωνευτεί.Απολύτος τίποτα.Δεν άνοιξα το θέμα για να ρίξω ευθύνη στο public αλλά αν ένα μήνα και 7 μέρες αναμένεις ένα προιόν χωρίς ένδειξη του πότε θα φτάσει και σε ποιο στάδιο βρίσκεται,η ευθύνη είναι και δική του.

Δημοσ.

Άλλο να λές πεταμένο το public και άλλο την υπάλληλο των 500 ευρώ...

Να ξέρουμε που πρέπει να ξεσπάμε τα νεύρα μας..

  • Like 4
Δημοσ.

Ρε φίλε και τι παλεύεις ακόμα;

 

Μετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία θα τους πληρώσεις κιόλας;

 

Έπρεπε να το είχες ακυρώσει στο τέλος του Απριλίου.

 

Άρχισε να κοιτάς από αλλού, τόσα μικρομάγαζα υπάρχουν που από αυτό ζουν.

 

Όσο για την υπάλληλο ίσως ήταν ακραίος ο χαρακτηρισμός σου, αλλά και εκείνη αν δεν ξέρει να απαντήσει σε απλά πράγματα μάλλον δεν έπρεπε να κάνει την συγκεκριμένη δουλειά.

 

Αμέτρητες οι φορές που μου έχουν τύχει άσχετοι σε αυτά τα καταστήματα.

Δημοσ.

Άλλο να λές πεταμένο το public και άλλο την υπάλληλο των 500 ευρώ...

Να ξέρουμε που πρέπει να ξεσπάμε τα νεύρα μας..

Έχεις ένα δίκιο..Αλλά όταν για 20 λεπτά την ρωτάω ένα πράγμα και μου απαντάει για κάτι άλλο τότε νομίζω ότι έχω ένα δίκιο και εγώ.Δεν ξέρω γιατί έχετε κολήσει σε ένα χαρακτηρισμό που έδωσα στην υπάλληλο αυτή εδώ στο φόρουμ και όχι στην συνομιλία που είχα μαζί της.Μάλλον θα πιστέυετε ότι επειδή έχω ένα θυμωμένο τόνο εδώ,θα τους μιλούσα με τον ίδιο τρόπο,ενώ όπως είπα και πιο πάνω ΟΛΕΣ οι συνομιλίες και στα μαιλ και στο live chat δεν είχαν ούτε χαρακτηρισμούς,ούτε βρισιές,ούτε θυμό.Αγανάκτηση είχαν την  οποία και τους την γνωστοποίησα.

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε φίλε και τι παλεύεις ακόμα;

 

Μετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία θα τους πληρώσεις κιόλας;

 

Έπρεπε να το είχες ακυρώσει στο τέλος του Απριλίου.

 

Άρχισε να κοιτάς από αλλού, τόσα μικρομάγαζα υπάρχουν που από αυτό ζουν.

 

Όσο για την υπάλληλο ίσως ήταν ακραίος ο χαρακτηρισμός σου, αλλά και εκείνη αν δεν ξέρει να απαντήσει σε απλά πράγματα μάλλον δεν έπρεπε να κάνει την συγκεκριμένη δουλειά.

 

Αμέτρητες οι φορές που μου έχουν τύχει άσχετοι σε αυτά τα καταστήματα.

Τώρα ο άσχετος φταίει που βρίσκεται στη συγκεκριμένη θέση ή αυτός που τον έβαλε εκεί...

Τεσπά τέρμα το off-topic από μένα, μάλλον βλέπουμε διαφορετικά τα πράγματα..

Δημοσ.

Τώρα ο άσχετος φταίει που βρίσκεται στη συγκεκριμένη θέση ή αυτός που τον έβαλε εκεί...

Τεσπά τέρμα το off-topic από μένα, μάλλον βλέπουμε διαφορετικά τα πράγματα..

Φυσικά και φταίει αυτός που την προσέλαβε, αλλά δεν θα δώσω σε υπάλληλο δίκαιο αν δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει.

 

Δεν κάνει καλά την δουλειά του τέλος.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα σας.Θα ήθελα να μοιραστώ την αισχρή εξυπηρέτηση που έχω τις τελευταίες μέρες με το εν λόγω μαγαζί.

 

Ας τα πάρουμε από την αρχή.Στις 4 Απριλίου έδωσα online παραγγελία για ένα comic,το οποίο ήταν,και συνεχίζει να είναι κατώπιν παραγγελίας.Στις 5 Απριλίου ήρθε ενημέρωση ότι βρέθηκε στο δίκτυο συνεργατών τους και ότι ο εκτιμώμενος(@$##%$ είναι αυτή η λέξη)χρόνος παράδωσης θα ήταν 3-4 βδομάδες.Λέω οκ είναι νέο προιόν,κατόπιν παραγγελίας,από εξωτερικό μπορώ να περιμένω. 

 

Fast forward 27 Απριλίου έστειλα μήνυμα να δω τι γίνεται να μάθω πότε να το περιμένω.Μου στέλνουν μήνυμα "ζητώντας συγγνώμη" για την καθυστέρηση και ότι η παραγγελία αναμένεται να παραδωθεί έως και τις 5 Μαίου,και ένα ποιηματάκι από κάτω ζητώντας συγγνώμη.Λέω γ@μ... αλλά ντάξει θα το έχω παραλλάβει έως τότε,και ήταν και ευγενικοί και παραδέχτηκαν το λάθος τους(χαχαχαχαχα).

 

Στέλνω πάλι στις 4 Μαίου να δω που βρισκόμαστε σκευτόμενος ότι θα το έχω στα χέρια μου την επόμενη μέρα.Αμ δε!Μου στέλνουν μήνυμα ότι αναμένουν την παράδοση από τον προμηθευτή τους.Και σε εκείνο το σημείο σταμάτησα να στέλνω μαιλ,και άρχισα να χρησιμοποιώ το live chat.Καθημερινά τους έστελνα να με ενημερώσουν για την εξέλιξη της παραγγελίας και μου έλεγαν αναμένεται.Χαρακτηριστικά θυμάμαι ότι τους έστειλα στο live chat στις 5 Μαίου και είπαν θα επικοινωνήσουν μαζί μου μέσα στο σκ.

 

Φτάνουμε Δευτέρα 8 Μαίου και μου έρχεται μαιλ ότι η παραγγελία αναμένεται έως 12/5 και από κάτω το ίδιο κείμενο συγγνώμης που μου είχαν στείλει στις 27 Απριλίου.Εκείνη την στιγμή τα πήρα.Και με την δική μου ηλιθιότητα και με την δική τους.Συνεχίζω spam στο live chat τους για ενημέρωση και μου λένε αναμένουν την παράδοση.Και εκεί πέρα παραλίγο να λυγίσω και να βρίσω αλλά κρατήθηκα.Οπότε άρχισα να ρωτάω ποιο ουσιώδες πράγματα.Για το αν έχει φύγει η παραγγελία από τον προμηθευτή τους για εκείνους και σε ποιο στάδιο βρίσκεται.Απάντηση:έχουμε κάνει της απαραίτητες ενέργειες και αναμένουμε  την παράδοση.Tiltarw λίγο αλλά δεν υποκύπτω λέγοντας στην πεταμένη που μιλούσα στο live chat ότι μάλλον υπάρχει πρόβλημα επικοινωνίας μεταξύ μας καθώς εγώ άλλο την ρώτησα και άλλο μου απάντησε,εξηγώντας όσο πιο καθαρά και απλά μπορώ να μου πει αν ξέρουν αν έχει γίνει αποστολή από τον προμηθευτή.Αν έχει αλλάξει κάτι μεταξύ από όταν έκανα παραγγελία με τώρα.Μου απαντά ότι δεν έχουν κάποιο τρόπο για να δουν αυτά που τους ζητάω,δηλαδή αν έχει γίνει η αποστολή του προμηθευτή προς αυτούς.

 

Πέμπτη 11 Μαίου στέλνω στο live chat αν θα παραλάβω τελικά αύριο.Η κυρία του public πάτησε το κουμπί του πληκτρολογίου της με αποτέλεσμα να δω το αναμένουμε την παράδοση στην οθόνη μου.Αρχίζω να κάνω παράπονα εγώ και με κάνει να πιστέψω ότι θα παραλλάβω τελικά 12 Μαίου γιατί είπε θα επικοινωνήσει μαζί μου το κατάστημα της Πάτρας.

 

Καλημέρα καλημέρα στέλνω σήμερα να δω τι γίνεται και πετυχαίνω την τύπισσα που δεν καταλάβαινε τι την ρώταγα.Της λέω τι γίνεται με την παραγγελία όλες αυτές τις μέρες,ότι δεν είναι για μένα η παραγγελία αλλά είναι δώρο,ότι ήταν η τρίτη καθυστέρηση και ότι θα πάμε για 4η έτσι όπως πάει.Μου λέει έχετε δίκιο κτλπ και ότι θα ελένξουν την παραγγελία και θα με ενημερώσουν.Το άφησα εκεί γιατί ήθελα να σηκωθώ να φτιάξω καφέ και να γράψω την ιστορία μου εδώ.Θα αρχίσω πάλι το spam στο live chat μετά το τσιγάρο.

 

Παίδες ευχαριστώ για την προσοχή σας.Είναι λίγο μεγάλο το post αλλά ήθελα να πω ότι έγινε.Αν μπορείτε να μου δώσετε καμιά συμβουλή,πέρα του ποτέ ξανά public,καλοδεχούμενη.

Υπομονή φίλε μου, είχα έρθει στην θέση σου και θυμάμαι τι είχε γίνει, είχα πάει κάτι ψείρες ακουστικά γιατί χάλασαν άλλα είχαν εγγύηση και με ειπε ο υπεύθυνος του τεχνικού τμήματος θα πάνε στην αντιπροσωπεία και λέω για ένα ζευγάρι ακουστικά; γιατί θα τα φτιάξει;  τέλος πάντων με ειπε σε 2 εβδομάδες θα τα έχω πίσω, και έκαναν 1 μηνά και κάτι φίλε μου, έμεινα και χωρίς ακουστικά, θα μου πεις γιατί δεν αγόρασα αφού η αξία τους είναι μικρή, μου άρεσαν αυτά και δεν ήθελα να πάρω κάποια άλλα που να έχουνε χάλια ήχο

Δημοσ.

Δεν με πειράζει που αργεί όσο το γεγονός ότι με δουλέουν και ψέυδονται.

Παραγγελία γενικά μπορώ να κάνω και όταν έρθει να μην πάω να παραλάβω και να την ακυρώσω?

Ναι, κρατάνε την παραγγελία κάποιες μέρες στο κατάστημα (νομίζω 5) κι αν δεν πας να παραλάβεις ακυρώνεται.

Δημοσ.

Το θέμα είναι ότι μέσα από το σύστημα των παραγγελιών πρέπει να φαίνεται αν έχει αποσταλεί από τον προμηθευτή στο Public δεν γίνεται να μην μπορούν να το δουν αυτό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...