Προς το περιεχόμενο

Vanquish (PC version)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ακόμα δεν κατάλαβες τι κάνει το AO. Υπάρχουν διαφορές στις γωνίες στις σωλήνες, στην στολή του κλπ..Η διαφορά είναι μικρή γιατί το παιχνίδι έχει δικό του AO ήδη.

  • Απαντ. 99
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ναι μάτια μου, το ίδιο λεμε, δεν φαίνεται.

 

Στο gtav που μου έρχεται στο μυαλό, μια χαρά εμφανεστατη είναι η προοδευτικη σκιαση, στα screens που παρέθεσες, όχι.

Δημοσ.

Το παιχνιδι παντως στις ρυθμισεις αναφερει και HDR αν και δεν ξερω αν υποστηριζεται πληρως.

 

Οσο για τα του παιχνιδιου που μπορει να λενε καποιοι οτι μιλαμε μονο για τα τεχνικα προς το παρον,η ιστορια του ειναι η κλασσικη Αμερικης-Ρωσιας και δεν ειναι metal gear(παρολο που αρκετες φορες το UI θυμιζει αυτο).

Δημοσ.

Καλα ειδικα ο "Πουτιν" εχει τρελο γελιο!

 

Ο πρωταγωνιστής δε πρεπει να εχει λιώσει τα casting για το Metal Gear πριν πιασει δουλεια σε αυτο το μαγαζι.

 

Κοινως η υπόθεση ειναι κουκουρουκου. Ευτυχως το κοκκορα Αντωνη σουτ εμ απ σου ειπα ειναι πολυ καλο.

Δημοσ.

Το παιχνιδι παντως στις ρυθμισεις αναφερει και HDR αν και δεν ξερω αν υποστηριζεται πληρως.

 

Δεν νομίζω είναι το σημερινό buddy, μάλλον είναι το παλιό που είχε να κάνει με φωτισμό.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό θα πει bug πάντως... 

 

Απο ότι λέει αυτό το άρθρο, με κάποιο τρόπο οι εχθροί κάνουν περισσότερο damage όσο ανεβαίνει το frame rate του παιχνιδιού :P

 

Rock Paper Shotgun: Odd Vanquish bug ties incoming damage to frame rate

 

Μας τιμωρούν που δεν είμαστε peasants?! :D I like it, hardcore pc gaming :D

  • Like 1
Δημοσ.

Μας τιμωρούν που δεν είμαστε peasants?! :D I like it, hardcore pc gaming :D

 

Βασικά νομίζω παίχτηκε μαλακιούλα απο τους προγραμματιστές που ήταν υπεύθυνοι για το combat του παιχνιδιού :P Βλέπεις τέτοιες περιπτώσεις συνήθως όταν τα calculations για τα bullet trajectories χρησιμοποιούν τον χρόνο ανανέωσης του gfx redraw (και by extension, το frame rate) αντί να έχει κάποιο flat calculation rate.

  • Like 3
Δημοσ.

Φαντάζομαι είναι πρόβλημα που δεν λύνεται και τόσο εύκολα, καθώς είναι χαρακτηριστικό της engine του παιχνιδιού. Γιαυτό νομίζω και τα περισσότερα ports διατηρούν το locked framerate για να αποφύγουν τέτοια προβλήματα (ή το χρόνο που χρειάζεται για να τα διορθώσουν). Και το Bayonetta είχε θέμα και το Dark Souls 2. Μακάρι να το φτιάξουν, αλλά δεν έχω και πολλές ελπίδες όπως και με οποιοδήποτε port άλλωστε.

  • Like 2
Δημοσ.

Να πω την κακια μου παντως. Εχω διαβασει αρκετα μυνηματα στο PC Games section οπου μελη κατηγορουν τις κονσολες για τα σαπια games (μιλαω για console exclusives) που απευθυνονται στους κασουαλες.

 

Και μονο τα PC ειναι hard core αλλα τα κρατανε πισω οι console peasants.

 

Πως γινεται λοιπον και οταν τελικα γινεται ενα port απο κονσολα ξαφνικα αρκετοι να ανακαλυπτουν τι τρομερο παιχνιδι ειναι αυτο. :) Και τι gameplay, κλπ.

 

Δεν με ενοχλει και τοσο, απλα εχει την πλακα του. Και μακαρι να γινοταν ενα port του Horizon Zero Dawn για παραδειγμα, ωστε να εβλεπα τοτε αντιδρασεις απο μερικους PCMR που το καντηλιαζουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Εδώ πολλοί δεν ξέραν το game και ακόμα πιο πολλοί δεν ξέραν ότι είναι από τον Mikami (που btw στο chapter 3 είναι μαζί σου ως marine :D), its the bubble :D Για τα υπόλοιπα απλά:

 

 

 

2a48bf2cf09490f76417446ca9e8f5d8cbf0db74

 

 

 

Btw τα shadows από normal σε high τρώνε 70 frames :D Πάντως είχα ξεχάσει από ποσα games "κλέβει" αλλα το κάνει τόσο καλά που το προσπερνάς.

  • Like 1
Δημοσ.

Πως γινεται λοιπον και οταν τελικα γινεται ενα port απο κονσολα ξαφνικα αρκετοι να ανακαλυπτουν τι τρομερο παιχνιδι ειναι αυτο. :) Και τι gameplay, κλπ.

 

 

 

για οσους ειναι τρομερό παιχνίδι για άλλους τόσους ειναι αδιάφορο

 

Σχετικά με το horizon, οι pc gamers έχουνε να παιξουνε την καλύτερη έκδοση του Witcher 3, του καλυτερου open world action/rpg αυτη τη στιγμή, δεν χάνουν απολυτως τιποτα (ειλικρινά) που δεν έχουν το Horizon το οποιο φτιάχτηκε με αποκλειστικο σκοπό να τσιμπήσει κόσμο να αγοράσει playstation 4, αυτος ειναι άλλωστε ο σκοπος των αποκλειστικοτήτων σε μια κονσολα, 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...