Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Honda 90cc...έφυγα χωρίς λαδια από Θεσσαλονίκη για νέο μαρμαρα... Κιχ δεν έκανε στο δρόμο κιχ!!! Αθάνατη Ιαπωνία Σε έφαγαν μπαμπεσικα.

  • Like 3
Δημοσ.

υπαρχουν δεκαδες βιντεο στο youtube Που σε βγαζουν λαθος..

 

Σε όλα τα βίντεο που έχω δει στο youtube απλώς αδειάζουν το κάρτερ, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει "ίχνος λαδιού"(οι συγκεκριμένες λέξεις που σχολίασα) στον κινητήρα. Συνεχίζει να υπάρχει μια σεβαστή ποσότητα λαδιού μέσα σε κοιλότητες, σωληνώσεις, φίλτρο λαδιού κτλ, άσε που η ίδια η βάση των λιπαντικών τα κάνει κυριολεκτικά να "κολλάνε" πάνω σε μεταλλικές επιφάνειες.

  • Like 1
Δημοσ.

Σε όλα τα βίντεο που έχω δει στο youtube απλώς αδειάζουν το κάρτερ, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει "ίχνος λαδιού"(οι συγκεκριμένες λέξεις που σχολίασα) στον κινητήρα. Συνεχίζει να υπάρχει μια σεβαστή ποσότητα λαδιού μέσα σε κοιλότητες, σωληνώσεις, φίλτρο λαδιού κτλ, άσε που η ίδια η βάση των λιπαντικών τα κάνει κυριολεκτικά να "κολλάνε" πάνω σε μεταλλικές επιφάνειες.

προφανως και οτι εμεινε δεν ειναι επαρκης...μονο για αντιτριβικο κανει, μιας και ελαχιστη θερμοτητα αποσβαινουν..εκει ειναι το προβλημα..

Δημοσ.

προφανως και οτι εμεινε δεν ειναι επαρκης...μονο για αντιτριβικο κανει, μιας και ελαχιστη θερμοτητα αποσβαινουν..εκει ειναι το προβλημα..

 

Κάτι έχεις καταλάβει λάθος, η βασική δουλειά του λιπαντικού δεν είναι να "αποσβαίνει" θερμότητα, είναι να μειώνει τις τριβές. Το αντιψυκτικό είναι αυτό που ψύχει τον κινητήρα.

 

Κατά τα άλλα ναι, ότι λάδι έμεινε μέσα δεν είναι αρκετό ώστε να δουλέψει ο κινητήρας απροβλημάτιστα, για αυτό και αντέχει μόλις 5-10 λεπτά δούλεμα πριν διαλυθεί κυριολεκτικά.

  • Like 2
Δημοσ.

Κάτι έχεις καταλάβει λάθος, η βασική δουλειά του λιπαντικού δεν είναι να "αποσβαίνει" θερμότητα, είναι να μειώνει τις τριβές. Το αντιψυκτικό είναι αυτό που ψύχει τον κινητήρα.

 

Κατά τα άλλα ναι, ότι λάδι έμεινε μέσα δεν είναι αρκετό ώστε να δουλέψει ο κινητήρας απροβλημάτιστα, για αυτό και αντέχει μόλις 5-10 λεπτά δούλεμα πριν διαλυθεί κυριολεκτικά.

φυσικα και το εχω καταλαβει... εχω ασχοληθει με πλειαδα μηχανων εσωτερικης καυσης , οχι μονο αυτοκινητων...

επιμενω ομως στο θεμα κατασκευαστη... αλλες ανοχες , αντοχες και υλικα η μηχανη της χοντα και αλλη το μοτερ του τσιταχ απο το αλεξ πακ..

  • Like 1
Δημοσ.

φυσικα και το εχω καταλαβει... εχω ασχοληθει με πλειαδα μηχανων εσωτερικης καυσης , οχι μονο αυτοκινητων...

επιμενω ομως στο θεμα κατασκευαστη... αλλες ανοχες , αντοχες και υλικα η μηχανη της χοντα και αλλη το μοτερ του τσιταχ απο το αλεξ πακ..

 

Εγώ πάλι επιμένω πως δεν έχεις ιδέα από αυτά τα πράγματα, αλλιώς δεν θα πετούσες μαργαριτάρια σαν το παραπάνω.

 

Όσο για τους κατασκευαστές, εγώ δεν έγραψα τίποτα απολύτως σχετικό με αυτούς, οπότε απορώ γιατί τα λες σε μένα.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ πάλι επιμένω πως δεν έχεις ιδέα από αυτά τα πράγματα, αλλιώς δεν θα πετούσες μαργαριτάρια σαν το παραπάνω.

 

Όσο για τους κατασκευαστές, εγώ δεν έγραψα τίποτα απολύτως σχετικό με αυτούς, οπότε απορώ γιατί τα λες σε μένα.

ενταξει πονηρε, ελα να μας μαθεις εσυ οτι θα αντεξει το μοτερ με υπολειματα λαδιου μεσα... και ξεχνας οτι το κυριοτερο ειναι οταν δουλευει το οποιοδηποτε μοτερ υπο πιεση (Under load) ...

αν κολλήσει το μοτέρ γίνεται να φτιαχτεί?

ναι

Δημοσ.

το ίδιο κοστίζει αν κολλήσει από τα λάδια και άλλο από την θερμοκρασία?

το ιδιο ακριβα... το κολλημα ενα ειναι... ειτε κολλησουν ολα ειτε γρατζουνιτστει πιστονι / κυλινδρος ή και παρεις την μπιελα στο χερι..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...