Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα σε ολους.

Εχω μια απορια και θα ηθελα την αποψη και την γνωση σας επι του θεματος.

Λοιπον μου χαλασε η nepton 240m και οπως ειναι φυσικο την γυρισα πισω στα eshop πριν καμια 15αρια μερες .

Σημερα λοιπον παρελαβα την αντικατασταση της .Ομως βαζοντας τον σειριακο αριθμο στο site Coolermaster (Link.png Site: warrantychecker ) ειδα οτι η εγγυηση ειναι σε ισχυ απο 31-05- 2016  δηλαδη ενα χρονο πριν.

Τα ερωτηματα μου ειναι τα εξης , δεν θα επρεπε η εγγυηση να ξεκιναει απο σημερα που εγω παρελαβα το προιον ?

Μηνυμα στο τηλεφωνο ελαβα οτι το service ειναι ετοιμο οχι οτι εγινε αντικατασταση , τοτε γιατι ομως ειναι διαφορετικος ο σειριακος αριθμος και επισης ειναι σφραγισμενο σε ζελατινα ?(αν και δεν ξερω εαν ειναι η original σφραγιση της CM)

Δημοσ.

Σε αντικατάσταση ανανεώνεται η εγγύηση.

 

Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος νομίζω πως ισχύει ακριβώς το αντίθετο, δηλαδή η εγγύηση για 1-2-5 χρόνια κτλ ισχύει από την ημερομηνία αγοράς του αρχικού. 

 

Είχα απευθύνει ερώτηση στην Γραμματεία προστασίας καταναλωτή ή όπως αλλιώς λέγεται πριν αρκετά χρόνια για παρόμοιο μου θέμα και έτσι μου είχαν απαντήσει.

Δημοσ.

Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος νομίζω πως ισχύει ακριβώς το αντίθετο, δηλαδή η εγγύηση για 1-2-5 χρόνια κτλ ισχύει από την ημερομηνία αγοράς του αρχικού. 

 

Είχα απευθύνει ερώτηση στην Γραμματεία προστασίας καταναλωτή ή όπως αλλιώς λέγεται πριν αρκετά χρόνια για παρόμοιο μου θέμα και έτσι μου είχαν απαντήσει.

Το θεμα ειναι οτι η παλια υδροψυξη ηταν του 2015...Δηλαδη δεν εινια καν η ημερομηνια του αρχικου..

Δημοσ.

Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος νομίζω πως ισχύει ακριβώς το αντίθετο, δηλαδή η εγγύηση για 1-2-5 χρόνια κτλ ισχύει από την ημερομηνία αγοράς του αρχικού. 

 

Είχα απευθύνει ερώτηση στην Γραμματεία προστασίας καταναλωτή ή όπως αλλιώς λέγεται πριν αρκετά χρόνια για παρόμοιο μου θέμα και έτσι μου είχαν απαντήσει.

Όχι δεν είναι έτσι. Η εγγύηση ανανενώνεται σύμφωνα με τον νόμο. Είχα ποστάρει πριν λίγο καιρό απάντηση από την ΓΓΚ. 

 

Ξανά βάζω πάλι το απαντητικό e-mail

 

post-363616-0-07516000-1494249033_thumb.jpg

  • Like 2
Δημοσ.

Ωραια δηλαδη μου στειλανε μεταχειρισμενο προιον το οποιο απλα λειτουργει σωστα ,αλλα το τυλιξανε με ζελατινη να μοιαζει με καινουριο  ..

Κανονικα εφοσον το service δεν μπορεσε να φτιαξει το δικο μου προιον επρεπε να μου το αντικαταστησουν με καινουριο προιον, οχι με καποιο προιον αλλο μεταχειρισμενο το οποιο λειτουργει, σωστα ?

 

(μολις ειδα οτι και στην αποδειξη γραφει "επισκευη" .) αλλα ξαναλεω εχει αλλο σειριακο αριθμο αυτη.

  • Moderators
Δημοσ.

Οι αντιπροσωπείες εγγύηση ξεκινάνε να μετράνε από ημερομηνία παραγωγής δεν μπορούν να ξέρουν πότε θα πουληθεί ένα αντικείμενο

Δημοσ.

Επικοινωνησα με e-shop και μου ειπαν οτι εγινε αντικατασταση κανονικα με καινουριο προιον.Και μου δινουν 5ετη εγγυηση.

Οποτε ας κλεισει το θεμα .

Ευχαριστω  οσους ασχοληθηκαν .

  • Like 1
Δημοσ.

Απόδειξη σου έδωσαν? Όχι απόδειξη επισκευής. Γιατί είναι καινούργιο προϊόν και χωρίς απόδειξη για αυτό είναι σαν να μην έχει καινούργιο οπότε και η νέα εγγύηση πάει περίπατο.

Δημοσ.

Παντα αποδειξη επισκευης δινουν σε αντικατασταση και μετραει κανονικα σαν αποδειξη.

Το πάντα που? Στο eshop? Το τι κάνει το eshop δεν με ενδιαφέρει. Αυτό που είναι το σωστό για να μην μπερδεύεται ο πελάτης είναι να εκδίδεται απόδειξη που να γράφει "αντικατάστασ από rma" με μηδενικό ποσό. Αυτό ακριβώς έκανε και το VisionStudio όταν χρειάστηκα μια φορά για αντικατάσταση δίσκου. Αυτό γνωρίζω ότι κάνουν και άλλα καταστήματα και ότι αυτό πρέπει να γίνεται.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...