Προς το περιεχόμενο

Αντηλιακές μεμβράνες


mentoras99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, phanispal είπε

Πάντως οι περισσότεροι απ' όσους μίλησα μου είπαν ότι απαγορεύεται στο παρμπρίζ.

Τελικά ποιος ξέρει τη δουλειά του;

Κανείς ! Γιατί όπως σε όλα τα επαγγέλματα κάνουν πασαλείμματα και λίγοι είναι αυτοί που όντως ξέρουν την δουλειά τους και τα γύρω απο αυτήν .

Ο νόμος είναι ξεκάθαρος , δεν έχουν μπεί καν στον κόπο να τον διαβάσουν ή απλά τους βολεύει όπως είπαν και άλλα παιδιά για να μην έχουν την ευθύνη για την τοποθέτηση εμπρός

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O νομος οπως λεει ο φιλος @tsofras ειναι ξεκαθαρος και επιτρεπει την τοποθετηση μεμβρανης στο παρμπριζ με 75% διαπερατοτητα φωτος.

Ολα τα υπολοιπα ειναι ιστοριες για αγριους και αυτοι που τις λενε η δεν ξερουν την δουλεια τους η βρισκουν εναν λογο να δικαιολογησουν το οτι δεν το αναλαμβανουν.

Αυτο που δεν ειμαι σιγουρος ειναι αν υπαρχουν απλες μεμβρανες (οχι νανο) με αυτη την διαπερατοτητα.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, phanispal είπε

Πάντως οι περισσότεροι απ' όσους μίλησα μου είπαν ότι απαγορεύεται στο παρμπρίζ.

Τελικά ποιος ξέρει τη δουλειά του;

Όποιος λέει απαγορεύεται δεν ξέρει σίγουρα τι του γίνεται, καθώς ο νόμος είναι σαφής!

Το "εγώ δεν σου βάζω" το καταλαβαίνω (δικαίωμα του), το να παραπληροφορείς όμως τον πελάτη για να μην τον χάσεις είναι αισχρό...

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Όποιος λέει απαγορεύεται δεν ξέρει σίγουρα τι του γίνεται, καθώς ο νόμος είναι σαφής

Όταν σου λέει ότι απαγορεύεται δεν εννοεί πάντα λόγω νόμου

Στα καινούργια αυτοκίνητα υπάρχει ένας ακόμα πολύ βασικός λόγος που πρακτικά απαγορεύει την τοποθέτηση φιμέ μεμβράνης στο εμπρός παρμπρίζ. Αυτός είναι η ύπαρξη των καμερών και ραντάρ στο πάνω μέρος του παρμπρίζ (πίσω από τον εσωτερικό καθρέπτη), για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Αυτά είναι κυρίως η αυτόνομη πέδηση, η διατήρηση της λωρίδας και η αναγνώριση των οδικών σημάτων.

Το σύστημα αποφυγής μετωπικής σύγκρουσης που τοποθετείται πλέον στα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένο για να βοηθάει στην ανίχνευση και την παρακολούθηση του προπορευόμενου αυτοκινήτου ή στην ανίχνευση ενός πεζού ή ποδηλάτη στον δρόμο, μέσω σημάτων ραντάρ και αναγνώρισης κάμερας.

Για να λειτουργεί κανονικά αυτό το σύστημα (μαζί με τα υπόλοιπα) πρέπει το κάλυμμα του αισθητήρα ή ο αισθητήρας είναι καθαρά από βρωμιά, χιόνι, πετραδάκια και ξένες ουσίες γενικότερα, αφού μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά τη απόδοση ανίχνευσης του.

Όπως αναφέρουν κατασκευαστές σε εγχειρίδια χρήσης αυτοκινήτου, ποτέ μην εγκαταστήσετε αξεσουάρ ή αυτοκόλλητα στο μπροστά παρμπρίζ, ούτε να του βάλετε φιμέ. Επίσης, ποτέ μη τοποθετήσετε ανακλαστικά αντικείμενα (π.χ. λευκό χαρτί, καθρέφτη) πάνω από το ταμπλό, γιατί οποιαδήποτε ανάκλαση φωτός μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο σύστημα. Εξυπακούεται ότι η κάμερα πρέπει να διατηρείται στεγνή και ποτέ δεν αποσυναρμολογείται από εξειδικευμένο τεχνικό, γιατί αν ο αισθητήρας μετακινηθεί από τη σωστή θέση, τότε το σύστημα μπορεί να μη λειτουργεί κανονικά.

Αν τελικά κάποιος θελήσει να τοποθετήσει αντιηλιακή μεμβράνη στο εμπρός παρμπρίζ, τότε θα πρέπει να είναι πάρα πολύ προσεκτικός με την περιοχή γύρω από το ραντάρ, γιατί οποιοδήποτε «πείραγμα» θα προκαλέσει βλάβη και όταν χρειαστεί, το σύστημα δεν θα λειτουργήσει σωστά.

Επεξ/σία από Nabuko
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Όταν σου λέει ότι απαγορεύεται δεν εννοεί πάντα λόγω νόμου

Στα καινούργια αυτοκίνητα υπάρχει ένας ακόμα πολύ βασικός λόγος που πρακτικά απαγορεύει την τοποθέτηση φιμέ μεμβράνης στο εμπρός παρμπρίζ. Αυτός είναι η ύπαρξη των καμερών και ραντάρ στο πάνω μέρος του παρμπρίζ (πίσω από τον εσωτερικό καθρέπτη), για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Αυτά είναι κυρίως η αυτόνομη πέδηση, η διατήρηση της λωρίδας και η αναγνώριση των οδικών σημάτων.

Το σύστημα αποφυγής μετωπικής σύγκρουσης που τοποθετείται πλέον στα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένο για να βοηθάει στην ανίχνευση και την παρακολούθηση του προπορευόμενου αυτοκινήτου ή στην ανίχνευση ενός πεζού ή ποδηλάτη στον δρόμο, μέσω σημάτων ραντάρ και αναγνώρισης κάμερας.

Για να λειτουργεί κανονικά αυτό το σύστημα (μαζί με τα υπόλοιπα) πρέπει το κάλυμμα του αισθητήρα ή ο αισθητήρας είναι καθαρά από βρωμιά, χιόνι, πετραδάκια και ξένες ουσίες γενικότερα, αφού μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά τη απόδοση ανίχνευσης του.

Όπως αναφέρουν κατασκευαστές σε εγχειρίδια χρήσης αυτοκινήτου, ποτέ μην εγκαταστήσετε αξεσουάρ ή αυτοκόλλητα στο μπροστά παρμπρίζ, ούτε να του βάλετε φιμέ. Επίσης, ποτέ μη τοποθετήσετε ανακλαστικά αντικείμενα (π.χ. λευκό χαρτί, καθρέφτη) πάνω από το ταμπλό, γιατί οποιαδήποτε ανάκλαση φωτός μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο σύστημα. Εξυπακούεται ότι η κάμερα πρέπει να διατηρείται στεγνή και ποτέ δεν αποσυναρμολογείται από εξειδικευμένο τεχνικό, γιατί αν ο αισθητήρας μετακινηθεί από τη σωστή θέση, τότε το σύστημα μπορεί να μη λειτουργεί κανονικά.

Αν τελικά κάποιος θελήσει να τοποθετήσει αντιηλιακή μεμβράνη στο εμπρός παρμπρίζ, τότε θα πρέπει να είναι πάρα πολύ προσεκτικός με την περιοχή γύρω από το ραντάρ, γιατί οποιοδήποτε «πείραγμα» θα προκαλέσει βλάβη και όταν χρειαστεί, το σύστημα δεν θα λειτουργήσει σωστά.

Νομιζω κοβεται η μεμβρανη στο σημειο της καμερας/ρανταρ. Δεν μπαινει τιποτα εκει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Nabuko είπε

Όταν σου λέει ότι απαγορεύεται δεν εννοεί πάντα λόγω νόμου

Στα καινούργια αυτοκίνητα υπάρχει ένας ακόμα πολύ βασικός λόγος που πρακτικά απαγορεύει την τοποθέτηση φιμέ μεμβράνης στο εμπρός παρμπρίζ. Αυτός είναι η ύπαρξη των καμερών και ραντάρ στο πάνω μέρος του παρμπρίζ (πίσω από τον εσωτερικό καθρέπτη), για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Αυτά είναι κυρίως η αυτόνομη πέδηση, η διατήρηση της λωρίδας και η αναγνώριση των οδικών σημάτων.

Το σύστημα αποφυγής μετωπικής σύγκρουσης που τοποθετείται πλέον στα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένο για να βοηθάει στην ανίχνευση και την παρακολούθηση του προπορευόμενου αυτοκινήτου ή στην ανίχνευση ενός πεζού ή ποδηλάτη στον δρόμο, μέσω σημάτων ραντάρ και αναγνώρισης κάμερας.

Για να λειτουργεί κανονικά αυτό το σύστημα (μαζί με τα υπόλοιπα) πρέπει το κάλυμμα του αισθητήρα ή ο αισθητήρας είναι καθαρά από βρωμιά, χιόνι, πετραδάκια και ξένες ουσίες γενικότερα, αφού μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά τη απόδοση ανίχνευσης του.

Όπως αναφέρουν κατασκευαστές σε εγχειρίδια χρήσης αυτοκινήτου, ποτέ μην εγκαταστήσετε αξεσουάρ ή αυτοκόλλητα στο μπροστά παρμπρίζ, ούτε να του βάλετε φιμέ. Επίσης, ποτέ μη τοποθετήσετε ανακλαστικά αντικείμενα (π.χ. λευκό χαρτί, καθρέφτη) πάνω από το ταμπλό, γιατί οποιαδήποτε ανάκλαση φωτός μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο σύστημα. Εξυπακούεται ότι η κάμερα πρέπει να διατηρείται στεγνή και ποτέ δεν αποσυναρμολογείται από εξειδικευμένο τεχνικό, γιατί αν ο αισθητήρας μετακινηθεί από τη σωστή θέση, τότε το σύστημα μπορεί να μη λειτουργεί κανονικά.

Αν τελικά κάποιος θελήσει να τοποθετήσει αντιηλιακή μεμβράνη στο εμπρός παρμπρίζ, τότε θα πρέπει να είναι πάρα πολύ προσεκτικός με την περιοχή γύρω από το ραντάρ, γιατί οποιοδήποτε «πείραγμα» θα προκαλέσει βλάβη και όταν χρειαστεί, το σύστημα δεν θα λειτουργήσει σωστά.

Όπως είπε και ο ritualistic από πάνω , απλά δικαιολογίες ( όχι εσύ αυτοί που τα λένε) λες και είναι δύσκολο με ένα κοπιδι να κόψουν το σημείο που είναι το radar

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tsofras είπε

Όπως είπε και ο ritualistic από πάνω , απλά δικαιολογίες ( όχι εσύ αυτοί που τα λένε) λες και είναι δύσκολο με ένα κοπιδι να κόψουν το σημείο που είναι το radar

Σύμφωνοι. Τότε γιατί διώχνουν πελάτες? Προς το συμφέρον τους είναι να σου βάζουν και μπροστά γιατί θα κονομάνε. Δε μου φαίνεται λογικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Nabuko είπε

Σύμφωνοι. Τότε γιατί διώχνουν πελάτες? Προς το συμφέρον τους είναι να σου βάζουν και μπροστά γιατί θα κονομάνε. Δε μου φαίνεται λογικό

Δεν ξέρω οι περισσότεροι λένε ότι έχει περάσει υγρασία στο ταμπλό και έχουν γίνει ζημιές. Που και πάλι δεν μπορώ να καταλάβω γιατί με πετσέτες δεν μπορεί να γίνει δουλειά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Nabuko είπε

Όταν σου λέει ότι απαγορεύεται δεν εννοεί πάντα λόγω νόμου

Στα καινούργια αυτοκίνητα υπάρχει ένας ακόμα πολύ βασικός λόγος που πρακτικά απαγορεύει την τοποθέτηση φιμέ μεμβράνης στο εμπρός παρμπρίζ. Αυτός είναι η ύπαρξη των καμερών και ραντάρ στο πάνω μέρος του παρμπρίζ (πίσω από τον εσωτερικό καθρέπτη), για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Αυτά είναι κυρίως η αυτόνομη πέδηση, η διατήρηση της λωρίδας και η αναγνώριση των οδικών σημάτων.

Το σύστημα αποφυγής μετωπικής σύγκρουσης που τοποθετείται πλέον στα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένο για να βοηθάει στην ανίχνευση και την παρακολούθηση του προπορευόμενου αυτοκινήτου ή στην ανίχνευση ενός πεζού ή ποδηλάτη στον δρόμο, μέσω σημάτων ραντάρ και αναγνώρισης κάμερας.

Για να λειτουργεί κανονικά αυτό το σύστημα (μαζί με τα υπόλοιπα) πρέπει το κάλυμμα του αισθητήρα ή ο αισθητήρας είναι καθαρά από βρωμιά, χιόνι, πετραδάκια και ξένες ουσίες γενικότερα, αφού μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά τη απόδοση ανίχνευσης του.

Όπως αναφέρουν κατασκευαστές σε εγχειρίδια χρήσης αυτοκινήτου, ποτέ μην εγκαταστήσετε αξεσουάρ ή αυτοκόλλητα στο μπροστά παρμπρίζ, ούτε να του βάλετε φιμέ. Επίσης, ποτέ μη τοποθετήσετε ανακλαστικά αντικείμενα (π.χ. λευκό χαρτί, καθρέφτη) πάνω από το ταμπλό, γιατί οποιαδήποτε ανάκλαση φωτός μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο σύστημα. Εξυπακούεται ότι η κάμερα πρέπει να διατηρείται στεγνή και ποτέ δεν αποσυναρμολογείται από εξειδικευμένο τεχνικό, γιατί αν ο αισθητήρας μετακινηθεί από τη σωστή θέση, τότε το σύστημα μπορεί να μη λειτουργεί κανονικά.

Αν τελικά κάποιος θελήσει να τοποθετήσει αντιηλιακή μεμβράνη στο εμπρός παρμπρίζ, τότε θα πρέπει να είναι πάρα πολύ προσεκτικός με την περιοχή γύρω από το ραντάρ, γιατί οποιοδήποτε «πείραγμα» θα προκαλέσει βλάβη και όταν χρειαστεί, το σύστημα δεν θα λειτουργήσει σωστά.

Έχω τοποθετήσει στην Carglass  μεμβράνη διάφανη στο παρμπρίζ του Suzuki Vitara 2019 που έχω, ακολουθώντας τις οδηγίες του manual της Suzuki και δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον διπλό αισθητήρα laser του συστήματος αυτόνομης πέδησης.

IMG_20200701_122003.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τις Madico κεραμικές μεμβράνες έχετε άποψη;

Έχω προσφορά για παρμπριζ 80 ευρώ (στη νόμιμη σκίαση) και άλλα 220 ευρώ για τα υπόλοιπα.

Γενικά κάνουν σημαντική διαφορά οι μεμβράνες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, Nabuko είπε

Όταν σου λέει ότι απαγορεύεται δεν εννοεί πάντα λόγω νόμου

Στα καινούργια αυτοκίνητα υπάρχει ένας ακόμα πολύ βασικός λόγος που πρακτικά απαγορεύει την τοποθέτηση φιμέ μεμβράνης στο εμπρός παρμπρίζ. Αυτός είναι η ύπαρξη των καμερών και ραντάρ στο πάνω μέρος του παρμπρίζ (πίσω από τον εσωτερικό καθρέπτη), για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Αυτά είναι κυρίως η αυτόνομη πέδηση, η διατήρηση της λωρίδας και η αναγνώριση των οδικών σημάτων.

Το σύστημα αποφυγής μετωπικής σύγκρουσης που τοποθετείται πλέον στα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένο για να βοηθάει στην ανίχνευση και την παρακολούθηση του προπορευόμενου αυτοκινήτου ή στην ανίχνευση ενός πεζού ή ποδηλάτη στον δρόμο, μέσω σημάτων ραντάρ και αναγνώρισης κάμερας.

Για να λειτουργεί κανονικά αυτό το σύστημα (μαζί με τα υπόλοιπα) πρέπει το κάλυμμα του αισθητήρα ή ο αισθητήρας είναι καθαρά από βρωμιά, χιόνι, πετραδάκια και ξένες ουσίες γενικότερα, αφού μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά τη απόδοση ανίχνευσης του.

Όπως αναφέρουν κατασκευαστές σε εγχειρίδια χρήσης αυτοκινήτου, ποτέ μην εγκαταστήσετε αξεσουάρ ή αυτοκόλλητα στο μπροστά παρμπρίζ, ούτε να του βάλετε φιμέ. Επίσης, ποτέ μη τοποθετήσετε ανακλαστικά αντικείμενα (π.χ. λευκό χαρτί, καθρέφτη) πάνω από το ταμπλό, γιατί οποιαδήποτε ανάκλαση φωτός μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο σύστημα. Εξυπακούεται ότι η κάμερα πρέπει να διατηρείται στεγνή και ποτέ δεν αποσυναρμολογείται από εξειδικευμένο τεχνικό, γιατί αν ο αισθητήρας μετακινηθεί από τη σωστή θέση, τότε το σύστημα μπορεί να μη λειτουργεί κανονικά.

Αν τελικά κάποιος θελήσει να τοποθετήσει αντιηλιακή μεμβράνη στο εμπρός παρμπρίζ, τότε θα πρέπει να είναι πάρα πολύ προσεκτικός με την περιοχή γύρω από το ραντάρ, γιατί οποιοδήποτε «πείραγμα» θα προκαλέσει βλάβη και όταν χρειαστεί, το σύστημα δεν θα λειτουργήσει σωστά.

Δεν συζητάμε να κρύψει το σημείο με τους αισθητήρες, για το υπόλοιπο μιλάμε.

Επίσης το θα έχεις πρόβλημα με τους αιθητήρες από το «απαγορεύεται» απέχει.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...