Προς το περιεχόμενο

Αντηλιακές μεμβράνες


mentoras99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μια ερώτηση η προσφορά της carglass που είναι 165€ είναι η ίδια και στα 3 θύρα αυτοκίνητα  η υπάρχει κάποια καλύτερη τιμή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, patsakos. D είπε

Μια ερώτηση η προσφορά της carglass που είναι 165€ είναι η ίδια και στα 3 θύρα αυτοκίνητα  η υπάρχει κάποια καλύτερη τιμή;

139€ πρέπει να πηγαίνει 

Έχει φόρμα στη σελίδα κάτι σου απαντούν με email άμεσα 

Επεξ/σία από terry308
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Christos Vvs είπε

Έχοντας διαβάσει από την αρχή το νήμα, μπορεί να με βοηθήσει κάποιος με τις παρακάτω απορίες?

  1. Διάβασα, ότι σε κάποια παρμπρίζ δεν τοποθετούν μεμβράνη, καθώς τα αυτοκίνητα διέθεταν "αθερμικα" τζάμια (κυρίως τα γαλλικά). Υπάρχει κάποιος τρόπος να το διαπιστωσουμε αυτό? Αν όντως δηλαδή το αυτοκίνητο μας έχει τέτοιου είδους τζάμια?
  2. Από τα όσα έχω διαβάσει, καταλήγω στο ότι "καλες" μάρκες είναι η madico, llumar, 3M, Aswf και xpel. Προσπαθώ ωστόσο να βρω ποιοι συνεργάτες κάνουν εγκατάσταση τις παραπάνω, αλλά δεν μου είναι τόσο κατανοητό. Το ρωτάω γιατί όταν μπήκα πχ στο site της llumar, μου έβγαλε σαν συνεργάτη την carglass της περιοχής μου. Ενώ είχα την εντύπωση ότι η carglass βάζει μόνο madico.
  3. Γνωρίζετε ποιες θεωρούνται ως τοπ σειρές για τια παραπάνω μάρκες? Μιλάω πάντα στα πλαίσια του νόμιμου και ασχέτως του οικονομικού! 
  4. Αν η τοποθέτηση μεμβράνης στο παρμπρίζ είναι "επικίνδυνη" λόγω των πολλών συστημάτων με κάμερα και ηλεκτρολογικων που διαθέτουν σήμερα τα νέα αυτοκίνητα, δεν ισχύει το ίδιο και για το πίσω τζάμι λόγω αντιστάσεων? Πόσο πιθανό είναι να βγει πρόβλημα εκεί και αν αξίζει να μπει σε εκείνο το σημείο μεμβράνη?
  5. Έχετε να προτείνετε κάποιον έμπιστο εγκαταστατη, κατά κύριο λόγο σε Σέρρες ή Κοζάνη καθώς και σε Θεσσαλονίκη ως 3η επιλογή? Από μια πρόχειρη έρευνα που έκανα, Σέρρες και Κοζάνη δεν βρίσκω κάτι άλλο εκτός από carglass και στην Θεσσαλονίκη έχω βρει το wrap and signs, all star applies και doctor x films. Αν έχει κάποιος εμπειρία από τους παραπάνω, αν για παράδειγμα ξηλωνουν πόρτες και λοιπές εμπειρίες ή αν έχετε κάποιον άλλο να προτείνετε που μπορεί να μου διαφεύγει, θα με βοηθούσε πολύ!
    Ευχαριστώ πολύ!

3. Οι τοπ σειρες απ' οτι εχω καταλαβει ειναι οι νανοκεραμικές στην καθε εταιρεία. Στα χαρακτηριστικα τους δινουν μεγαλυτερη απορροφηση, σε αντιλια - αντανακλασεις και γιαυτο  στοιχιζουν περισσοτερο.

4. Δεν ειναι το ιδιο. Οι αντιστασεις στο πισω τζαμι το μονο που εχουν φοβο ειναι να κοπουν σε καποιο σημειο απ' οταν βγαζεις τη μεμβρανη ή απο πολυ κακη τοποθετηση, δεν εχουν καποια νεα τεχνολογια. Ειναι δοκισμενο αρκετες 10ετιες. Αντιθετα, το ντυσιμο του παμπριζ ειναι των τελευταιων ετων και τα ηλεκτρονικα ολο  και εμπλουτιζονται (καμερες, heads up display, gps, κλπ). Το προβλημα εκει ειναι οτι ριχνουν μεγαλη ποσοτητα νερου, που αν εισχωρησει σε καποιο ηλεκτρονικο υγρασια, το βραχυκυκλωσε και παπαλα. Καπου ειχα διαβασει οτι το παμπριζ ερχεται ηδη με uv προστασια απο το εργοστασιο, ειναι ευρωπαικη οδηγια. Αν το ξερει καποιος να το επιβεβαιωσει.

4 ώρες πριν, nikangel είπε

Μια επισήμανση σε αυτούς που λένε, "Έλα μωρέ λίγο πιο σκούρα δεν καταλαβαίνει κανείς τίποτα.." Σε περίπτωση ατυχήματος η ασφαλιστική εταιρεία δεν καλύπτει τις ζημιές αν αποδειχθεί πως έχουν αλλοίωση τα τζάμια του αυτοκινήτου που δυσχεραίνει την ορατότητα του οδηγού. Ειδικά αν υπάρχει σκούρα ζελατίνα μπροστά μπορεί να βρεθείς και κατηγορούμενος όχι από αμελια, αλλά από ενδεχόμενο δόλο. Έχουν περάσει λοιπόν οι εποχές που ο κάθε καγκουρας έκανε το αυτοκίνητο του ότι ήθελε. Υπάρχουν κανόνες και είναι μάλιστα πολύ αυστηροί. Οι μεμβράνες κατά κύριο λόγω φιλτράρουν την ακτινοβολία του ηλίου και προστατεύουν και την επιδερμίδα των επιβατών. Δεν μπορούν να μειώσουν δραματικά την ζέστη αν ζεματαει η λαμαρίνα του ουρανού. Απλά δεν σε καίει ο ήλιος όταν είσαι μποτιλιαρισμενος με τις ώρες στην κίνηση. Γίνεται λοιπόν λίγο πιο αποδοτική η λειτουργία του κλιματιστικού. Η νέα τεχνολογία έχει φέρει μεμβράνες για το παρμπρίζ που είναι 100% διάφανες και τα υλικά τους βοηθάνε στο φιλτράρισμα των ακτίνων του ήλιου. Το κόστος μόνο του μπροστινού είναι από 130-200 ευρώ ανάλογα την επιφάνεια. Όπου βάλετε μεμβράνες να ζητήσετε να τοποθετηθεί ανάμεσα στην μεμβράνη και στο τζάμι το ειδικό αυτοκόλλητο της κάθε εταιρείας που λέει τον βαθμό διαπερατότητας του φωτός. Πολλοί τοποθετητες το ξεχνάνε γιατί σου λέει Ελλάδα είμαστε..  Μόνο έτσι όμως είναι νόμιμες οι μεμβράνες και δεν θα σας δημιουργήσουν προβλήματα σε ενδεχόμενο έλεγχο...

Ξερεις αν ειναι γενικος ορος ολων των ασφαλιστικων ή καποιος ειδικος ορος απο εταιρειες οπως any time;

Ξερεις καποια εταιρεια, που το νομιμο 75% για οδηγου -συνοδηγου ειναι καπως πιο σκουρο απο διαφανες;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, bjj-p είπε

3. Οι τοπ σειρες απ' οτι εχω καταλαβει ειναι οι νανοκεραμικές στην καθε εταιρεία. Στα χαρακτηριστικα τους δινουν μεγαλυτερη απορροφηση, σε αντιλια - αντανακλασεις και γιαυτο  στοιχιζουν περισσοτερο.

4. Δεν ειναι το ιδιο. Οι αντιστασεις στο πισω τζαμι το μονο που εχουν φοβο ειναι να κοπουν σε καποιο σημειο απ' οταν βγαζεις τη μεμβρανη ή απο πολυ κακη τοποθετηση, δεν εχουν καποια νεα τεχνολογια. Ειναι δοκισμενο αρκετες 10ετιες. Αντιθετα, το ντυσιμο του παμπριζ ειναι των τελευταιων ετων και τα ηλεκτρονικα ολο  και εμπλουτιζονται (καμερες, heads up display, gps, κλπ). Το προβλημα εκει ειναι οτι ριχνουν μεγαλη ποσοτητα νερου, που αν εισχωρησει σε καποιο ηλεκτρονικο υγρασια, το βραχυκυκλωσε και παπαλα. Καπου ειχα διαβασει οτι το παμπριζ ερχεται ηδη με uv προστασια απο το εργοστασιο, ειναι ευρωπαικη οδηγια. Αν το ξερει καποιος να το επιβεβαιωσει.

Ξερεις αν ειναι γενικος ορος ολων των ασφαλιστικων ή καποιος ειδικος ορος απο εταιρειες οπως any time;

Ξερεις καποια εταιρεια, που το νομιμο 75% για οδηγου -συνοδηγου ειναι καπως πιο σκουρο απο διαφανες;

Οι ασφαλιστικές εταιρείες αποζημιώνουν όταν οι συνθήκες του ατυχήματος είναι συνομες με τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Αν υπάρχουν παραβάσεις το χρησιμοποιούν ως επιχείρημα προκειμένου να μην αποζημιώσουν. Αν το τροχαίο είναι θανατηφόρο και αποδειχθεί πως ο εμπλεκόμενος υπαίτιος οδηγός είχε αλλοιώσει το μπροστινό παρμπρίζ με σκούρα μεμβράνη η ασφαλιστική μπορεί να αρνηθεί την αποζημίωση του θύματος. Αντιλαμβανόμαστε όλοι λοιπόν πόσο μπορεί να αλλάξει η ζωή σου με υπέρογκες αποζημιώσεις προς τρίτους για μια "αισθητική" παρέμβαση του αυτοκινήτου σου. Στο δεύτερο ερώτημα δεν υπάρχει "πιο σκούρα" μεμβράνη που είναι νόμιμη για τα πλαϊνά. Στην παρακάτω φωτογραφία βλέπεις το μπροστινό τζάμι που δεν έχει τίποτα και το παράθυρο του οδηγού που έχει 75 διαπερατότητα. Οι διαφορές τους στο μάτι είναι ανεπαίσθητες και καλώς ή κακώς μόνο αυτές είναι νόμιμες για τα πλαϊνά παράθυρα. Στα πίσω παράθυρα βάζεις ότι θέλεις για τους συνεπιβάτες

PXL_20220526_141225282.jpg

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

265€ με εμπρόσθιο παρμπρίζ (τα μπροστά νανοκεραμικές και πίσω όχι )

325€ όλα νανοκεραμικές 

Αξίζουν τα 60€ της διαφοράς και για πίσω νανοκεραμικες blackpearl ; υπάρχει ήδη ψημένο φιμέ στα πίσω τζάμια 

Carglass-blackpearl 

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, terry308 είπε

265€ με εμπρόσθιο παρμπρίζ (τα μπροστά νανοκεραμικές και πίσω όχι )

325€ όλα νανοκεραμικές 

Αξίζουν τα 60€ της διαφοράς και για πίσω νανοκεραμικες blackpearl ; υπάρχει ήδη ψημένο φιμέ στα πίσω τζάμια 

Carglass-blackpearl 

εξαρτάται , πίσω έχει επιλογή για πιο σκούρα νανοκεραμική ή θα βάλεις ανοιχτόχρωμη ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, phanispal είπε

Δες αν έχουν ίδια απόχρωση, γιατί κάποιες είναι προς το μπλε και άλλες προς το καφέ, μην το κάνεις και τσίρκο για 60€.

Έχω από το 2018 ήδη ένα με μπροστά blackpearl και πίσω desert / onyx , ένα τόνο πιο σκούρο μόνο , έχει μια μικρή απόχρωση δε είναι τσίρκο  

1 ώρα πριν, korakios είπε

εξαρτάται , πίσω έχει επιλογή για πιο σκούρα νανοκεραμική ή θα βάλεις ανοιχτόχρωμη ?

Σκέφτομαι να βάλω όλο 75% + ότι κερδίζω σε σκοτεινότητα από τα ήδη φιμέ τζάμια 

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, ritualistic είπε

ειναι high season για το επαγγελμα τωρα για αυτο!

εχει κινηση οπως και να εχει παντως, οι ανθρωποι δουλευαν σε μεγαλο brand και το κατεχουν το αντικειμενο

αν κατσεις να δεις την δουλεια τους και να μιλησεις λιγο για ο,τι απορια μπορει να εχεις θα το καταλαβεις κ ο ιδιος!

Σίγουρα θα κάτσω σε μια γωνία να βλέπω γιατί μου είπε η ευγενική κοπέλα στο τηλέφωνο ότι 3 ωρες θα πάρει (ελέω station wagon μάλλον...).

Το θέμα είναι αν θα βάλω 75, 50 ή 35 μετά την μεσαία κολώνα. Δεν ξέρω αν θα δουλευει σωστά ο ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης τη νύχτα με 50% και 35% μεμβράνη. Στο δικό σου δουλεύει κανονικά; 

Επεξ/σία από smyrali
typo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, terry308 είπε

Σκέφτομαι να βάλω όλο 75% + ότι κερδίζω σε σκοτεινότητα από τα ήδη φιμέ τζάμια 

τότε σε απόδοση θα έχεις καλύτερο αποτέλεσμα με μια απλή 30άρα , άρα εξαρτάται καθαρά απο το καλαίσθητο κομμάτι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, korakios είπε

τότε σε απόδοση θα έχεις καλύτερο αποτέλεσμα με μια απλή 30άρα , άρα εξαρτάται καθαρά απο το καλαίσθητο κομμάτι

Δεν θέλω να σκουραίνει πολύ και επειδή υπάρχει ηλεκτροχρωματικός  εσωτερικός καθρέπτης, θέλω να έχω καλύτερη ορατότητα ακόμα και περιμετρικά γι αυτό και έκλεισα ήδη για ολικο blackpearl , έχω ακόμα 2 εβδομάδες περιθώριο μέχρι τη τοποθέτηση  :) και το σκέφτομαι 

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, terry308 είπε

Δεν θέλω να σκουραίνει πολύ και επειδή υπάρχει ηλεκτροχρωματικός  εσωτερικός καθρέπτης, θέλω να έχω καλύτερη ορατότητα ακόμα και περιμετρικά γι αυτό και έκλεισα ήδη για ολικο blackpearl , έχω ακόμα 2 εβδομάδες περιθώριο μέχρι τη τοποθέτηση  :) και το σκέφτομαι 

οπότε δεν έχεις και άλλη επιλογή απο ανοιχτόχρωμες, τι το σκέφτεσαι? :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, smyrali είπε

Σίγουρα θα κάτσω σε μια γωνία να βλέπω γιατί μου είπε η ευγενική κοπέλα στο τηλέφωνο ότι 3 ωρες θα πάρει (ελέω station wagon μάλλον...).

Το θέμα είναι αν θα βάλω 75, 50 ή 35 μετά την μεσαία κολώνα. Δεν ξέρω αν θα δουλευει σωστά ο ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης τη νύχτα με 50% και 35% μεμβράνη. Στο δικό σου δουλεύει κανονικά; 

με 75-50 ειμαι εγω χωρις κανενα θεμα ορατοτητας απο τον καθρεφτη που δεν εχω ιδεα αν ειναι ηλεκτροχρωματικος

στο επομενο καλα να ειμαστε θα πηγαινα και σε 75-35 απλα επειδη εβαζα πρωτη φορα το φοβηθηκα να μην τραβηξει τπτ περιεργα μπλε βλεμματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, ritualistic είπε

με 75-50 ειμαι εγω χωρις κανενα θεμα ορατοτητας απο τον καθρεφτη που δεν εχω ιδεα αν ειναι ηλεκτροχρωματικος

στο επομενο καλα να ειμαστε θα πηγαινα και σε 75-35 απλα επειδη εβαζα πρωτη φορα το φοβηθηκα να μην τραβηξει τπτ περιεργα μπλε βλεμματα...

Σίγουρα θα έχει το Q3 ηκεκτροχρωματικο καθρέφτη. Είναι απλό, όταν είναι βράδυ και έχεις από πίσω αυτοκίνητο με ανοικτά φώτα μαυρίζει ο μεσαίος καθρέφτης; Συνήθως πάει πακέτο με τα αυτόματα φώτα στο vw group γιατι μοιράζονται τον ίδιο αισθητήρα.

Μαλλον θα αποφασίσω από κοντά το θα βαλω στα πίσω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, smyrali είπε

Σίγουρα θα έχει το Q3 ηκεκτροχρωματικο καθρέφτη. Είναι απλό, όταν είναι βράδυ και έχεις από πίσω αυτοκίνητο με ανοικτά φώτα μαυρίζει ο μεσαίος καθρέφτης; Συνήθως πάει πακέτο με τα αυτόματα φώτα στο vw group γιατι μοιράζονται τον ίδιο αισθητήρα.

Μαλλον θα αποφασίσω από κοντά το θα βαλω στα πίσω...

εχω την εντυπωση πως δεν εχει... @paylidis ??

προσωπικα δεν θα πηγαινα σε διαφορετικο βαθμο σκουροτητας μπροστα πισω για λογους αισθητικης αλλα ο καθενας εχει διαφορετικες αναγκες και γουστα! οταν πας γραψε κ εσυ να μας πεις εντυπωσεις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...