SKRUTZ Δημοσ. 5 Μαΐου 2017 Δημοσ. 5 Μαΐου 2017 Καλησπέρα σε όλους. ήμουν συνδρομητής forthnet 8+ χρόνια. Επειδή τους ζητούσα ενα router γιατί είχα πρόβλημα με αποσυνδέσεις και τέτοια και ήθελα να δω αν η αλλαγή θα μου έλυνε το πρόβλημα, μου έλεγαν ότι δεν μπορούσαν να μου στείλουν. Για να μην τα πολυλέω μου την έδωσε και έκανα αίτηση στην vodafone, αφού πρώτα κοίταξα ότι το συμβόλαιο μου λήγει 4 απριλίου, έχω πληρώσει τον τελευταίο λογαριασμό με την υπηρεσία μου (σταθερό κια ίντερνετ δεν είχα τηλεόραση) ο οποίς γράδει πάνω χρήση από 4 Μαρτίου εως 4 Απριλίου. Εγινε διακοπή υπηρεσίας στις 13 Μαρτίου και τώρα μου ζητάνε 61€ για τέλη διακοπής συμβολαίου δηλαδή πέναλτι ότι έφυγα νωρίτερα. Και ας τους λέω εγώ ότι η υπηρεσία είναι πληρωμένη μέχρι και την τελευταία μέρα του συμβολαίου αυτοί ζητάνε τα 61€. Με τα πολλά τους είπα ότι δεν πληρώνω γιατί δεν αποδέχομαι αυτή την χρέωση. Τι πιστεύται ότι θα γίνει? Να προσθέσω πως σήμερα δέχτηκα το πρώτο τηλ. απο εισπρακτική και τους απάντησα πως δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσω κάτι το οποίο δεν ήταν υπηρεσία που μου παρείχε η εταιρία.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 5 Μαΐου 2017 Δημοσ. 5 Μαΐου 2017 Υποθετω οτι δεν αρνηθηκαν να σου δωσουν τσαμπα ρουτερ απλα εσυ αρνηθηκες να ξανακανεις καινουριο συμβολαιο που συνοδευει και το καινουριο ρουτερ... Οτι διεκοψες τωρα πριν το τελος του συμβολαιου δεν ξερω αν σε καλυπτει το οτι ειχες πληρωσει τον λογαριασμο,σαν λογικη σωστη φαινεται αλλα με τους νομους τρεχα γυρευε!Θα μπορουσεες ν περιμενεις και εσυ λιγες μερες ακομα!
makfil Δημοσ. 5 Μαΐου 2017 Δημοσ. 5 Μαΐου 2017 Ο λογαριασμός που εκδίδεται από κάθε πάροχο περιλαμβάνει αφενός τα πάγια και τις εκπτώσεις του πακέτου για τον επόμενο μήνα αφετέρου τις χρεώσεις του προηγούμενου. Έτσι, ο λογαριασμός που νομίζεις ότι είναι τελευταίος δεν έχει τις χρεώσεις που πραγματοποιήθηκαν στο τελευταίο διάστημα μέχρι τη διακοπή. Ένας άλλος παράγοντας που επηρεάζει τον τελευταίο λογαριασμό είναι το penalty διακοπής. Εάν η ημερομηνία που νομίζεις ότι λήγει το συμβόλαιό σου δεν είναι η πραγματική, για διάφορους λόγους, είναι φυσικό να σε χρεώνει ο προηγούμενος πάροχος με το penalty. Έπρεπε να σιγουρευτείς για την ημέρα λήξης της δέσμευσης πριν κάνεις τη διακοπή. Πριν συνεχίσεις την άρνηση πληρωμής και βρεις τα χειρότερα μπροστά σου, ξανακοίταξε το λογαριασμό που θεωρείς τελευταίο και σιγουρέψου ότι είσαι εντάξει με τις υποχρεώσεις σου προς τον πάροχο. 1
SKRUTZ Δημοσ. 5 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 5 Μαΐου 2017 αν κατάλαβα καλά να κοιτάξω ότι δεν είχε χρεωσεις για εκείνον το μηνα ο λογαριαμός. Πραγμα που είναι σωστό. δεν έιχε παραπάνω χρεώσεις. ήμουνα μέσα στα όρια της υπηρεσίας. ο τελευταίος λογαριασμός έχει μόνο το penalty μέσα χωρίς καμία υπηρεσία. μόνο το πέναλτι και το ΦΠΑ αυτού.
makfil Δημοσ. 5 Μαΐου 2017 Δημοσ. 5 Μαΐου 2017 Επομένως, κατά την εταιρεία, διέκοψες νωρίτερα από τη λήξη της δέσμευσης, Αυτό ψάξε.
Damachi Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Υποθετω οτι δεν αρνηθηκαν να σου δωσουν τσαμπα ρουτερ απλα εσυ αρνηθηκες να ξανακανεις καινουριο συμβολαιο που συνοδευει και το καινουριο ρουτερ... Οτι διεκοψες τωρα πριν το τελος του συμβολαιου δεν ξερω αν σε καλυπτει το οτι ειχες πληρωσει τον λογαριασμο,σαν λογικη σωστη φαινεται αλλα με τους νομους τρεχα γυρευε!Θα μπορουσεες ν περιμενεις και εσυ λιγες μερες ακομα! Η τεχνικη υποστηριξη σου λεει πηγαινε στο καταστημα και θα σου δωσουν με 5 ευρο ενα zte h108l που παιρνει αυτοματα τις ρυθμισεις . Στο καταστημα σου εμφανιζουν να υπογραψεις ενα χαρτι που λεει παραταση συμβασης για να στο δωσουν - ε προφανως και τσατιζεσαι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα