sphinxgr Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 ομως ελαστικα, φρενα, τακακια κλπ υποκεινται και στην καλη χρηση-συντηρηση που γινεται , οποτε δεν ειναι μποσουλας... Και όμως είναι μπούσουλας. Σύντομα παραδείγματα. Τα αμορτισερ στις 100.000 θέλουν αλλαγή. Αν τα άλλαξε το leasing σημαίνει πως έχει παραπάνω. Ότι χρήση και να κάνεις δεν θα καταστραφουν εκτός αν τρακάρεις. Τακάκια. Όταν ο μέσος χρόνος αλλαγής μαζί με τους δίσκους είναι 80.000 και τα βρίσκεις αλλαγμένα και καινούργια, πόσο έξω να πέσεις απο το ότι έχει σίγουρα πολλαπλάσιο του 80 σε χμ? Θες να τα κάνεις 60, κάντα 60. Ο μέσος όρος όμως είναι μπούσουλας. Λάστιχα. Ημερομηνία κατασκευής και φθορά πέλματος. Τι έκανε ο οδηγός? συνέχεια έκανε παντιλίκια και ενεργοποιούσε πάντα το esp οπότε δεν βγάζεις κάποια αναλογία χμ / φθοράς? Δίσκος. Πάντα υπάρχει μέσος όρος χμ. Αν κάνεις συνδυασμό όλων των παραπάνω βγαίνει μια άκρη. Αν δεν είναι αυτά μπούσουλας αντικειμενικός να μην τα κοιτάμε και απλά να παίρνουμε ένα παπά να κάνει ευχέλαιο και όλα καλά μετά.
nickolas Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Και όμως είναι μπούσουλας. Σύντομα παραδείγματα. Τα αμορτισερ στις 100.000 θέλουν αλλαγή. Αν τα άλλαξε το leasing σημαίνει πως έχει παραπάνω. Ότι χρήση και να κάνεις δεν θα καταστραφουν εκτός αν τρακάρεις. Τακάκια. Όταν ο μέσος χρόνος αλλαγής μαζί με τους δίσκους είναι 80.000 και τα βρίσκεις αλλαγμένα και καινούργια, πόσο έξω να πέσεις απο το ότι έχει σίγουρα πολλαπλάσιο του 80 σε χμ? Θες να τα κάνεις 60, κάντα 60. Ο μέσος όρος όμως είναι μπούσουλας. Λάστιχα. Ημερομηνία κατασκευής και φθορά πέλματος. Τι έκανε ο οδηγός? συνέχεια έκανε παντιλίκια και ενεργοποιούσε πάντα το esp οπότε δεν βγάζεις κάποια αναλογία χμ / φθοράς? Δίσκος. Πάντα υπάρχει μέσος όρος χμ. Αν κάνεις συνδυασμό όλων των παραπάνω βγαίνει μια άκρη. Αν δεν είναι αυτά μπούσουλας αντικειμενικός να μην τα κοιτάμε και απλά να παίρνουμε ένα παπά να κάνει ευχέλαιο και όλα καλά μετά. Δεν είναι όπως τα λες, εκτός και αν κανείς έχει εμπειρία από το ίδιο μοντέλο ή συγκρίνει μεταξύ τους δύο ίδια μοντέλα. Υπάρχει μεγάλο εύρος στο πόσο αντέχουν αυτά τα αναλώσιμα ανάλογα το μοντέλο και το περιβάλλον χρήσης του (πόλη ή εθνική, τύπος οδοστρώματος για τα αμορτισέρ). Υπό συνθήκες τα αμορτισέρ μπορεί να αντέξουν 150.000χλμ. ή να θέλουν αλλαγή στις 40.000χλμ. Τα λάστιχα υπάρχουν αυτοκίνητα που τα φθείρουν γρήγορα ούτως ή άλλως και επιπλέον έχουν μεγάλες διαφορές και μεταξύ τους στο πόσο αντέχουν. Το ίδιο και για τα τακάκια. Ποικίλει ανάλογα με το μοντέλο του αυτοκινήτου και το προφίλ χρήσης. Δίσκος επίσης εξαρτάται και το μοντέλο αν και γενικά με καλή χρήση αντέχει πολλά χιλιόμετρα. Εν τέλει όλα αυτά είναι αναλώσιμα... Σημαντικό είναι να δει κανείς το σύστημα μετάδοσης/ανάρτησης αν θέλει συντήρηση, να δει αν έχει τρακάρει και βέβαια το μοτέρ ότι δεν κάνει κάτι περίεργο. Από ιστορικό συντήρησης, να δει αν έμπαιναν ενδεδειγμένα αναλώσιμα. Δυστυχώς στην Ελλάδα σε πάρα πολλά αυτοκίνητα μπαίνουν λάθος λάδια για παράδειγμα. Αυτό μπορεί να μην έχει δημιουργήσει πρόβλημα βέβαια αλλά λέει πολλά και για τον ιδιοκτήτη και τη σχέση του με το αυτοκίνητο. ΥΓ. Τέλος να πω ότι, ειδικά από εξωτερικό είναι δυνατόν ένα αμάξι να έχει 250.000χλμ και το εσωτερικό του να είναι σαν καινούργιο. Μην το έχετε δεδομένο ότι επειδή τα καθίσματα και το τιμόνι δεν έχει ιδιαίτερη φθορά, δεν έχει πολλά χιλιόμετρα το αυτοκίνητο. 2
ziaba Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 ιταλικό - τούρμπατο - μεταχειρισμένο - leasing - από έμπορα - χωρίς σωστό βιβλίο σέρβις ο τέλειος συνδυασμός 4
Γιάννης Platano Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δεν είναι υποχρεωτικό να πηγαίνει στην αντιπροσωπεία για την εγγύηση. Πλέον εδώ και αρκετά χρόνια μπορείς να κάνεις σέρβις με γνήσια ανταλλακτικά και να μην χάνεις καμία εγγύηση. Block exception αν θυμάμαι λέγεται Ετσι είναι αλλα αντε να βγαλεις ακρη με την αντιπροσωπεια αν χρειστει κατι...Θα παρω τελευταια σφραγιδα από Honda φετος γιατι του χρονου ληγει η 10ετης (με επεκταση μεσω ασφαλιστικης) που εδινε παλια ο Σαρακακης.
Leon90 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 ιταλικό - τούρμπατο - μεταχειρισμένο - leasing - από έμπορα - χωρίς σωστό βιβλίο σέρβις ο τέλειος συνδυασμός Με τα 3 πρώτα εντάξει κάτι πάει και έρχεται, με τα 3 τελευταία χαλάει αρκετά το γλυκό 2
suffocater Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Για να μη ανοιξω αλλο θέμα,προσπαθω να ζυγισω τα υπερ και τα κατά του leasing εναντι της αγοράς αυτοκινήτου.(ως ιδιώτης)Τι εμπειρία έχετε και τι μπορεί να μην έχω σκεφτει/υπολογίσει ?Κάτι που δεν ειναι τόσο σαφές ισως ή πρέπει να προσέξω? 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Για να μη ανοιξω αλλο θέμα,προσπαθω να ζυγισω τα υπερ και τα κατά του leasing εναντι της αγοράς αυτοκινήτου.(ως ιδιώτης) Τι εμπειρία έχετε και τι μπορεί να μην έχω σκεφτει/υπολογίσει ?Κάτι που δεν ειναι τόσο σαφές ισως ή πρέπει να προσέξω? Καλο θεμα και οποις ξερεις ας μας πει . Εχω ακουσει και για μεταχειρισμένα για Leasing.
meletis_m Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Για να μη ανοιξω αλλο θέμα,προσπαθω να ζυγισω τα υπερ και τα κατά του leasing εναντι της αγοράς αυτοκινήτου.(ως ιδιώτης) Τι εμπειρία έχετε και τι μπορεί να μην έχω σκεφτει/υπολογίσει ?Κάτι που δεν ειναι τόσο σαφές ισως ή πρέπει να προσέξω? Θέλει αρκετό καλό ψάξιμο, συνήθως τα δίνουν στις 150.000χλμ. Ωστόσο μπορείς να βρείς κάποιο καλό αυτοκίνητο με το κατάλληλο έλεγχο, γιατί πλέον και ιδίωτες/έμποροι είναι στίς κομπίνες με εξαιρέσεις. Για τι αμάξι κοιτάζεις;
paylidis Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Αμαξι απο εθνικη Leasing εχει παρει κανεις; εχω βρει ενα που αν το ρίξω 2 χιλιάρικα λόγω χλμ (160.000)+κάποιων μικροζημιών πόλης που εχει περιμετρικα θα ήταν λουκουμι...
suffocater Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δεν κοιτάζω μόνο για (μ)ένα.Το ενα θα ειναι μικρομεσσαιο,το αλλο καποιο roadster(δεν έχω καταλήξει συγκεκριμένα).Δε μπορει να ειναι καινούριο?Η επιλογή πρεπει να γινει μεσα απο καποια συγκεκριμένα?
kontrakultura Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Πρόσφατα αγόρασα ένα μεταχειρισμένο Ibiza από το Stock Center της ΒΕΛΜΑΡ (αντιπροσωπεία seat). Μοντέλο 2012, 72.000χλμ., ήταν τίμιοι και ειλικρινείς σε όλα, μου είπαν οτι είναι από leasing 4ετίας της ίδιας εταιρίας και οτι μόλις λήξει η 4ετία της μίσθωσης (~70.000χλμ.) τα πουλάνε. Το αμάξι ήταν σε άριστη κατάσταση, με μικροφθορές φυσιολογικές για την ηλικία και τα χιλιόμετρά του. Μου έδωσαν (σοβαρή) εγγύηση 1 χρόνο για μηχανή+σασμάν, εγγύηση οτι είναι ατρακάριστο στα δομικά σημεία του πλαισίου (περιφερειακά μικροστουκαρίσματα/γρατζουνιές/βαψίματα σε πόρτες/προφυλακτήρες δεν μετράνε φυσικά, π.χ. μου είπαν οτι ο πίσω προφυλακτήρας ήταν ξαναβαμμένος), και εγγύηση οτι τα χιλιόμετρα του είναι πραγματικά. Όλα αυτά σε νορμάλ τιμή, στο μ.ο. της αγοράς. Χρειάστηκε να του κάνω μόνο ένα μεγάλο σέρβις γιατί κατά τη χρήση του αλλάζονταν μόνο λάδια+φίλτρα, και να αλλάξω 2 λάστιχα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής. Θεωρώ οτι κάποιος είναι κατά μεγάλο ποσοστό ασφαλής, αν αγοράσει από τέτοιες σοβαρές εταιρίες που όχι μόνο δίνουν εγγύηση αλλά είναι πραγματική και την τιμάνε κιόλας.
Γιάννης Platano Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Πρόσφατα αγόρασα ένα μεταχειρισμένο Ibiza από το Stock Center της ΒΕΛΜΑΡ (αντιπροσωπεία seat). Μοντέλο 2012, 72.000χλμ., ήταν τίμιοι και ειλικρινείς σε όλα, μου είπαν οτι είναι από leasing 4ετίας της ίδιας εταιρίας και οτι μόλις λήξει η 4ετία της μίσθωσης (~70.000χλμ.) τα πουλάνε. Το αμάξι ήταν σε άριστη κατάσταση, με μικροφθορές φυσιολογικές για την ηλικία και τα χιλιόμετρά του. Μου έδωσαν (σοβαρή) εγγύηση 1 χρόνο για μηχανή+σασμάν, εγγύηση οτι είναι ατρακάριστο στα δομικά σημεία του πλαισίου (περιφερειακά μικροστουκαρίσματα/γρατζουνιές/βαψίματα σε πόρτες/προφυλακτήρες δεν μετράνε φυσικά, π.χ. μου είπαν οτι ο πίσω προφυλακτήρας ήταν ξαναβαμμένος), και εγγύηση οτι τα χιλιόμετρα του είναι πραγματικά. Όλα αυτά σε νορμάλ τιμή, στο μ.ο. της αγοράς. Χρειάστηκε να του κάνω μόνο ένα μεγάλο σέρβις γιατί κατά τη χρήση του αλλάζονταν μόνο λάδια+φίλτρα, και να αλλάξω 2 λάστιχα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής. Θεωρώ οτι κάποιος είναι κατά μεγάλο ποσοστό ασφαλής, αν αγοράσει από τέτοιες σοβαρές εταιρίες που όχι μόνο δίνουν εγγύηση αλλά είναι πραγματική και την τιμάνε κιόλας. Αν καταλαβα καλα δεν εκανες Leasing με τον μηνα αλλα το αγορασες ? Νομιζω άλλο αγορα και άλλο Leasing.
kontrakultura Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Ναι αναφέρω οτι το αγόρασα μεταχειρισμένο, και οτι η προηγούμενη χρήση του ήταν ως leasing 4 χρόνια σε εταιρία. Το χρησιμοποιούσε κάποιο στέλεχος για ταξίδια.
Γιάννης Platano Δημοσ. 5 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2017 Από μια ματια που εριξα για Leasing με καινουργια ΙΧ σε ιδιωτες κανειςένα συνηθως 4ετες συμβολαιο με μηνιαιο μισθωμα . Στο τελος απλα παραδίδεις το αυτοκινητο ή μπορεις να το αγορασεις και σε ποια αξια ? Με Leasing από μεταχειρισμένα τι ισχυει ? Αν θυμαμαι καλα παλια που ηταν σχεδόν μονο για εταιρειες στο τελος αν ηθελες αγοραζες σε συβολικη τιμη το αυτοκινητο.
suffocater Δημοσ. 5 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2017 Από μια ματια που εριξα για Leasing με καινουργια ΙΧ σε ιδιωτες κανειςένα συνηθως 4ετες συμβολαιο με μηνιαιο μισθωμα . Στο τελος απλα παραδίδεις το αυτοκινητο ή μπορεις να το αγορασεις και σε ποια αξια ? Με Leasing από μεταχειρισμένα τι ισχυει ? Αν θυμαμαι καλα παλια που ηταν σχεδόν μονο για εταιρειες στο τελος αν ηθελες αγοραζες σε συβολικη τιμη το αυτοκινητο. Το ιδιο,απ οτι καταλαβα,ισχύει και με ιδιωτη. Στο τελος του συμβολαιου δηλ,αγοράζεις αν θες,σε μια προσυμφωνημένη τιμη. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα