Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

δεν συνεκρινα αυτοκινητα, αριθμο πωλησεων ανεφερα ...

δεν νομιζω οτι του ειχαν φερθει καλα πριν απο εμενα, εγω ομως ειμαι τερμα τυπικος και ψειρας σε ολα... δεν νομιζω να υπαρχει πιο καλοσυντηρημενο φαμπια στην περιοχη απο το δικο μου..

 

Ε ναι συγκρίνεις αριθμό πωλήσεων....

Είναι φυσιολογικό να κυκλοφορούν περισσότερα είτε leasing είτε ιδιωτικά Toyota Yaris.

Τα Toyota Yaris χρησιμοποιούνται απο στελέχοι εταιρειών απο πωλητές εταιρειών και ως αυτοκίνητα εξυπηρέτησης γενικότερα , όποτε φαντάζεσαι για πιο λόγω υπάρχει αυτή η διαφορά. Δεν χρειάζεται να μηλίσουμε καν για τα ιδιωτικά.

Όπως σου είπα και πιο πάνω, μιλάμε για άλλη κατηγορία αμαξιών που έχει ώς συνέπεια το αυξημένο ποσό Leasing στην περίπτωση της Giulietta.

  • Like 1
  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ενοείται το ότι θα πρέπει να το προσέχεις το αμάξι και να το συντηρείς στην ώρα του.

Συνήθως όπως αναφέρε και ένα άλλο μέλος πιο πάνω τα "νοικιάρικα" αυτοκίνητα υπάρχουν χρήστες που δεν τα σέβονται. Απο θέμα service λογικά είναι τα περισσότερα εντάξει μιάς και σε υποχρεώνουν να τα πάς.

Προφανώς το δικό σου αμάξι κρατιέται σε καλή κατάσταση μιάς και του είχαν φερθεί και του φέρεσαι  και εσύ πλέον σωστά.

 

Βγήκες λίγο εκτός θέματος, άλλο πράγμα τα ενοικιαζόμενα, εμείς εδώ λέμε για αυτά που προέρχονται από leasing(μακροχρόνια μίσθωση).

 

Ενοικιαζόμενα: Πολλοί χρήστες

Leasing: Ένας χρήστης

Δημοσ.

 

Βγήκες λίγο εκτός θέματος, άλλο πράγμα τα ενοικιαζόμενα, εμείς εδώ λέμε για αυτά που προέρχονται από leasing(μακροχρόνια μίσθωση).

 

Ενοικιαζόμενα: Πολλοί χρήστες

Leasing: Ένας χρήστης

Το θέμα έχει βγεί εκτός θέματος εδώ και ώρα και όχι μόνο απο εμένα.

Με τον όρο "νοικιάρικα" εννούσα το "Leasing" ...

To Leasing είναι μακροχρόνια ενοικιάση με προοπτική αγοράς.

Δημοσ.

Το θέμα έχει βγεί εκτός θέματος εδώ και ώρα και όχι μόνο απο εμένα.

Με τον όρο "νοικιάρικα" εννούσα το "Leasing" ...

To Leasing είναι μακροχρόνια ενοικιάση με προοπτική αγοράς.

 

Καμιά φορά είναι δύσκολο να σε καταλάβουν αν άλλο γράφεις και άλλο εννοείς.

Δημοσ.

Καμιά φορά είναι δύσκολο να σε καταλάβουν αν άλλο γράφεις και άλλο εννοείς.

 

Μάλλον δεν καταλαβαίνεις τον όρο "ενοικιαση". Αυτή είτε μπορεί να είναι ολιγοήμερη είτε μακροχρόνια.

Αν διαβάσεις το προηγούμενο μου κείμενο θα δείς ότι για να μην χρησιμοποιώ συνέχεια την λέξη "Leasing" είπα να γράψω και μια φορά την λέξη "νοικιάρικα".

Όλα καλά.

Δημοσ.

Δεν έχω διαβάσει τι γράφουν οι προηγούμενοι λέω όμως την αποψη μου:

 

 

Αγόρασα 4ετίας Auris απο Leasing με 65.000χμ. Τα χμ ήταν ψέμα και το ήξερα. Πάντα είναι ψέμα. Μάλιστα ο τύπος μου έδειξε και άλλα αυτοκίνητα που έχει απο leasing και τα ειχε σε υπόγειο και μόλις τα παρέλαβε κλπ και θα τα πουλήσει σε λίγο καιρό. Όλα είχαν περίπου 100.000χμ. Σε λίγο καιρό τα πούλησε με 60.000χμ γιατί τα παρακολουθούσα πότε θα βγουν για πώληση.

 

Γενικά οι μαντράδες υπολογίζουν και βάζουν χμ στο αμάξι 10-15.000/έτος. Οι εταιρίες που τα είχαν όμως, τα είχαν για 25-50.000χμ /έτος. 

 

Για να μάθεις τα χμ υπολογίζεις πότε έχουν γίνει αλλαγές ελαστικών, φρένων, δίσκων φρένων και έτσι βρίσκεις τα χμ.

 

Επίσης μπορείς να ζητήσεις το τιμολόγιο πώλησης που έχει ο μαντράς.

 

αυτά θα λυθούν όταν κάποιος φωστήρας αποφασίσει να συνδέσει τα ΚΤΕΟ ηλεκτρονικά και να φαίνεται το ιστορικό του αυτοκινήτου σε κάθε ΚΤΕΟ

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν έχω διαβάσει τι γράφουν οι προηγούμενοι λέω όμως την αποψη μου:

 

 

Αγόρασα 4ετίας Auris απο Leasing με 65.000χμ. Τα χμ ήταν ψέμα και το ήξερα. Πάντα είναι ψέμα. Μάλιστα ο τύπος μου έδειξε και άλλα αυτοκίνητα που έχει απο leasing και τα ειχε σε υπόγειο και μόλις τα παρέλαβε κλπ και θα τα πουλήσει σε λίγο καιρό. Όλα είχαν περίπου 100.000χμ. Σε λίγο καιρό τα πούλησε με 60.000χμ γιατί τα παρακολουθούσα πότε θα βγουν για πώληση.

 

Γενικά οι μαντράδες υπολογίζουν και βάζουν χμ στο αμάξι 10-15.000/έτος. Οι εταιρίες που τα είχαν όμως, τα είχαν για 25-50.000χμ /έτος. 

 

Για να μάθεις τα χμ υπολογίζεις πότε έχουν γίνει αλλαγές ελαστικών, φρένων, δίσκων φρένων και έτσι βρίσκεις τα χμ.

 

Επίσης μπορείς να ζητήσεις το τιμολόγιο πώλησης που έχει ο μαντράς.

 

αυτά θα λυθούν όταν κάποιος φωστήρας αποφασίσει να συνδέσει τα ΚΤΕΟ ηλεκτρονικά και να φαίνεται το ιστορικό του αυτοκινήτου σε κάθε ΚΤΕΟ

για το κτεο συμφωνω 100%

ολα τα αλλα ομως δυσκολο να αποτελουν μπουσουλα για το τι χλμ εχει το αμαξι... το 99% των αυτοκινητων ειναι με κατεβασμενα χλμ, συμπεριλαμβανομενου και του δικου μας φαμπια με 50 χιλ χλμ στην 4ετια απο λιζινγκ...τωρα ποσα κλεψανε, ενας θεος ξερει και γιαυτο προσπαθω με σχολαστικη συντηρηση να προλαβω τα παντα..

ομως ελαστικα, φρενα, τακακια κλπ υποκεινται και στην καλη χρηση-συντηρηση που γινεται , οποτε δεν ειναι μποσουλας...

τωρα για τα 25-50 χιλ χλμ ανα ετος που αναφερθηκε, θεωρω τραγικα μεγαλο το νουμερο ακομα και για ντιζελ , σε συγκριση παντα με τα "μικρα" γεωραφικως δεδομενα της Ελλαδας....

αν και με το κτεο για αμαξια μεγαλυτερα απο 4ετια νομιζω αναγραφουν στο φυλλο του κτεο τα χλμ την ωρα που περνουσε... ετσι ειναι σε αυτα που εχω παει εγω...

Δημοσ.

Αν δεν τα θέλαν για να κάνουν χιλιόμετρα δε θα τα παιρνανε με leasing .Φίλος account manager στην Κρήτη κιόλας που είσαι περιορισμένος πέρυσι έκανε 35.000 χλμ

  • Like 1
Δημοσ.

Αν δεν τα θέλαν για να κάνουν χιλιόμετρα δε θα τα παιρνανε με leasing .Φίλος account manager στην Κρήτη κιόλας που είσαι περιορισμένος πέρυσι έκανε 35.000 χλμ

μου φαινονται πολλα τα χλμ αυτα παντως, τα χλμ δεν ειναι στραγαλια... εγω καθε μερα ειμαι στον δρομο-πολυ δρομο- και κανω γυρω στις 25 χιλ χλμ...

Δημοσ.

Αν δεν τα θέλαν για να κάνουν χιλιόμετρα δε θα τα παιρνανε με leasing .Φίλος account manager στην Κρήτη κιόλας που είσαι περιορισμένος πέρυσι έκανε 35.000 χλμ

 

Το έχεις καταλάβει λάθος, δύο είναι οι λόγοι που οι εταιρείες παίρνουν αυτοκίνητα με leasing. Ο ένας είναι ότι έτσι δεν χρειάζεται να ασχοληθούν με τέλη, ασφάλεια, οδική βοήθεια, συντήρηση, βλάβες κτλ, απλά πληρώνουν το μηνιαίο κόστος μισθώματος που είναι προκαθορισμένο για όλη τη διάρκεια της μίσθωσης χωρίς εκπλήξεις. Ο δεύτερος λόγος είναι το ότι παίρνοντας αυτοκίνητα με leasing ολόκληρο το ποσό του μισθώματος μπαίνει στα έξοδα.

 

Η πιο συνηθισμένη συμφωνία για leasing πάντως είναι έως 20.000 χλμ ανά έτος.

  • Like 2
Δημοσ.

Προσοχή όμως, γιατί γίνονται πονηριές. Βρήκα αυτοκίνητο σε έκθεση που και καλά ήταν από leasing, και από έλεγχο με τον ασφαλιστή μου έμαθα ότι το αυτοκίνητο ήταν νοικιάρικο. Δεύτερη περίπτωση, αυτοκίνητο από εταιρεία που έκλεισε, και ήταν κι αυτό νοικιάρικο από νησί το οποίο είχε αγοράσει η εταιρεία μερικούς μήνες πριν κλείσει. Δύο στα δύο.Εξωτερικά τα αυτοκίνητα ήταν και τα δύο άψογα, αλλά με ψεύτικο ιστορικό. Και τρίτο αυτοκίνητο, εισαγωγή από εξωτερικό, και καλά με 78.000χλμ, το οποίο είχε ένα καρτελάκι στη θήκη πίσω από το κάθισμα του συνοδηγού που έγραφε ότι είχε κάνει τελευταίο σέρβις στα 226.000χλμ. Το βρήκα μπροστά στον πωλητή και ψιλοαρπαχτήκαμε.

 

Τελικά αγόρασα αυτοκίνητο από leasing, με πλήρες ιστορικό σέρβις στην αντιπροσωπεία, σε τιμή χώμα, ανεβαίνοντας κατηγορία και έχοντας ένα αυτοκίνητο που αν το πουλήσω τώρα θα πάρω περισσότερα από όσα έδωσα. 

  • Like 1
Δημοσ.

Προσοχή όμως, γιατί γίνονται πονηριές. Βρήκα αυτοκίνητο σε έκθεση που και καλά ήταν από leasing, και από έλεγχο με τον ασφαλιστή μου έμαθα ότι το αυτοκίνητο ήταν νοικιάρικο. Δεύτερη περίπτωση, αυτοκίνητο από εταιρεία που έκλεισε, και ήταν κι αυτό νοικιάρικο από νησί το οποίο είχε αγοράσει η εταιρεία μερικούς μήνες πριν κλείσει. Δύο στα δύο.Εξωτερικά τα αυτοκίνητα ήταν και τα δύο άψογα, αλλά με ψεύτικο ιστορικό. Και τρίτο αυτοκίνητο, εισαγωγή από εξωτερικό, και καλά με 78.000χλμ, το οποίο είχε ένα καρτελάκι στη θήκη πίσω από το κάθισμα του συνοδηγού που έγραφε ότι είχε κάνει τελευταίο σέρβις στα 226.000χλμ. Το βρήκα μπροστά στον πωλητή και ψιλοαρπαχτήκαμε.

 

Τελικά αγόρασα αυτοκίνητο από leasing, με πλήρες ιστορικό σέρβις στην αντιπροσωπεία, σε τιμή χώμα, ανεβαίνοντας κατηγορία και έχοντας ένα αυτοκίνητο που αν το πουλήσω τώρα θα πάρω περισσότερα από όσα έδωσα. 

 

Σίγουρα υπάρχουν και ευκαιρίες αλλά θέλει καλό ψάξιμο...

Δημοσ.

Το θέμα έχει βγεί εκτός θέματος εδώ και ώρα και όχι μόνο απο εμένα.

Με τον όρο "νοικιάρικα" εννούσα το "Leasing" ...

To Leasing είναι μακροχρόνια ενοικιάση με προοπτική αγοράς.

Η εξαγορά στο τέλος της μίσθωσης είναι, χρόνια τώρα, προαιρετική και μάλιστα τα σχετικά άρθρα δεν ενσωματώνονται στη Σύμβαση καθώς αυτό θα οδηγούσε σε "αναγνώριση" μέρους της δαπάνης μίσθωσης (βλ. εγγραφές λογιστηρίου).

 

Ουσιαστικά η προαιρετική εξαγορά, περιγράφεται σε Παράρτημα το οποίο συνήθως δεν αναφέρεται ή Ιδιωτικό Συμφωνητικό.

 

Απο την άλλη αυτό που "διαφεύγει" είναι ότι οι Αντιπροσωπείες που πωλούν το προς μίσθωση όχημα, συνήθως, υποχρεούνται να το αγοράσουν στο τέλος της μίσθωσης και μάλιστα με fix τιμή (αποτέλεσμα των χαμηλών πωλήσεων).

 

Τέλος πολλές επιστροφές leasing (LTR) έχουν καταλήξει σε Εταιρείες Ενοικίασης (RAC) είτε του ίδιου Ομίλου, είτε τρίτων ενδιαφερομένων με μηναίο μίσθωμα για κάποιο διάστημα και στη συνέχεια στην αγορά ως μεταχειρισμένα (ιδιαίτερα τα πολύ εμπορικά - σίγουρα όχι μια Guilietta QV πάντως)

 

Παρ' όλα αυτά, δεν παύουν να υπάρχουν προς διάθεση αρκετά αξιόλογα αυτοκίνητα, out there.

 

Το μεταχειρισμένο, απαιτεί σοβαρό έλεγχο όποια και αν είναι η προέλευσή του.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Η εξαγορά στο τέλος της μίσθωσης είναι, χρόνια τώρα, προαιρετική και μάλιστα τα σχετικά άρθρα δεν ενσωματώνονται στη Σύμβαση καθώς αυτό θα οδηγούσε σε "αναγνώριση" μέρους της δαπάνης μίσθωσης (βλ. εγγραφές λογιστηρίου).

 

Ουσιαστικά η προαιρετική εξαγορά, περιγράφεται σε Παράρτημα το οποίο συνήθως δεν αναφέρεται ή Ιδιωτικό Συμφωνητικό.

 

Απο την άλλη αυτό που "διαφεύγει" είναι ότι οι Αντιπροσωπείες που πωλούν το προς μίσθωση όχημα, συνήθως, υποχρεούνται να το αγοράσουν στο τέλος της μίσθωσης και μάλιστα με fix τιμή (αποτέλεσμα των χαμηλών πωλήσεων).

 

Τέλος πολλές επιστροφές leasing (LTR) έχουν καταλήξει σε Εταιρείες Ενοικίασης (RAC) είτε του ίδιου Ομίλου, είτε τρίτων ενδιαφερομένων με μηναίο μίσθωμα για κάποιο διάστημα και στη συνέχεια στην αγορά ως μεταχειρισμένα (ιδιαίτερα τα πολύ εμπορικά - σίγουρα όχι μια Guilietta QV πάντως)

 

Παρ' όλα αυτά, δεν παύουν να υπάρχουν προς διάθεση αρκετά αξιόλογα αυτοκίνητα, out there.

 

Το μεταχειρισμένο, απαιτεί σοβαρό έλεγχο όποια και αν είναι η προέλευσή του.

 

 

 

Ναι δεν ανέφερα ότι σώνει και καλά θα εξαγοράσεις το όχημα "leasing" μετά το τέλος της σύμβασης μισθώσεως.

Απλά υπάρχει και αυτή η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ.

Το αν αναγράφεται ή όχι μέσα στην σύμβαση μίσθωσης η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ αυτή, δεν το γνωρίζω.

Αυτό επίσης που ανέφερες περί επαναγοράς του οχήματος μετά το τέλος της συμβασής μισθωσης απο την αντιπροσωπεία μπορεί να συμβάινει και αυτοί με την σειρά τους να το μεταπωλούν σε άλλους εμπόρους.

Όντως τα μικρόμεσαίας κατηγορίας αυτοκίνητα που προέρχονται απο "leasing" μπορείς να τα συναντήσεις και στα "rent a car".

  • Like 1
Δημοσ.

δεν συνεκρινα αυτοκινητα, αριθμο πωλησεων ανεφερα ...

δεν νομιζω οτι του ειχαν φερθει καλα πριν απο εμενα, εγω ομως ειμαι τερμα τυπικος και ψειρας σε ολα... δεν νομιζω να υπαρχει πιο καλοσυντηρημενο φαμπια στην περιοχη απο το δικο μου..

Τυπικός δεν είσαι... Όταν σου λέει οτι οι βαλβολίνες δεν αλλάζονται και εσύ τις αλλάζεις "τακτικά", απλά κάνεις του κεφαλιού σου.

Το γράφω αυτό γιατί πολλοί μας διαβάζουν και δεδομένων των οικονομικών συγκυριών αυτό που σίγουρα δεν χρειάζεται κάποιος είναι να πετάει χρήματα σε αχρείαστες εργασίες σέρβις.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...