Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν είναι υποχρεωτικό να πηγαίνει στην αντιπροσωπεία για την εγγύηση. Πλέον εδώ και αρκετά χρόνια μπορείς να κάνεις σέρβις με γνήσια ανταλλακτικά και να μην χάνεις καμία εγγύηση. Block exception αν θυμάμαι λέγεται

Ναι αλλά και αλλού να πηγαίνεις για να χεις εγγύηση πρέπει να έχεις σφραγίδα στο βιβλίο από το συνεργείο και τιμολόγιο ανταλλακτικών .

Κάτι βρωμάει για να λείπει το βιβλίο

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ακριβώς, οπότε τουλάχιστον για τον 1ο χρόνο ή για κάποια χιλιόμετρα πρέπει να υπάρχει βιβλίο σέρβις, αν δεν υπάρχει το βρίσκεις στην αντιπροσωπία ή στο εκάστοτε εξουσιοδοτημένο.

Δημοσ.

Μην γράφετε ότι να' ναι, οι περισσότερες εταιρείες που κάνουν leasing συντηρούν τα αυτοκίνητα μόνες τους, είτε σε δικά τους είτε σε συνεργαζόμενα συνεργεία. Ελάχιστες είναι αυτές που τα συντηρούν σε εξουσιοδοτημένα, σε αυτή τη περίπτωση το κόστος μίσθωσης βγαίνει μεγαλύτερο και κανένας δεν το προτιμά.

  • Like 1
Δημοσ.

Μην γράφετε ότι να' ναι, οι περισσότερες εταιρείες που κάνουν leasing συντηρούν τα αυτοκίνητα μόνες τους, είτε σε δικά τους είτε σε συνεργαζόμενα συνεργεία. Ελάχιστες είναι αυτές που τα συντηρούν σε εξουσιοδοτημένα, σε αυτή τη περίπτωση το κόστος μίσθωσης βγαίνει μεγαλύτερο και κανένας δεν το προτιμά.

ΣΧΕΔΟΝ καμμία εδώ και χρόνια, θα συμπλήρωνα και έχω ιδία, πολυετή, άποψη.

 

Όλα τα άλλα που αναφέρθηκαν είναι απλές "λεπτομέρειες" που απαιτούν έλεγχο.

 

Τα χλμ. τα βρίσκω φυσιολογικά, οι Συμβάσεις εξάλλου 15000-20000 χλμ ετησίως προβλέπουν.

 

Αν τώρα "έσπασε" η Σύμβαση και έμεινε απούλητο και εκτεθειμένο το αυτοκίνητο, οι όποιες φθορές είναι φυσιολογικές.

 

Ένας, αρχικός, έλεγχος στην ΥΣΑΕ, εκτός τυχόν ζημιών θα "δείξει" πόσο καιρό ήταν ανασφάλιστο το αυτοκίνητο.

 

Αναλυτικός έλεγχος με ένα 50άρικο στους "ειδικούς", θα λύσει και τις υπόλοιπες απορίες.

 

Κάθε πρώην Leasing δεν είναι απαραίτητα ένα κακομεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Αν υπολογίσει κανείς ότι δύσκολα μια Εταιρεία θα μίσθωνε 170 άλογα αυτοκίνητο σε πωλητή, αλλά μάλλον σε υψηλόβαθμο στέλεχος, τότε η κακή μεταχείρηση αποτελεί μικρή πιθανότητα.

 

 

Δημοσ.

Έψαχνα αμάξι το καλοκαίρι , βρήκα ένα Golf 1,2 Τ του 2011 με 80000χλμ σε μαντρά, σινιαρισμένο στα 10000 ευρώ. Με το ζόρι μου έδωσε τα στοιχεία της πινακίδας για να αποδειχθεί από τον ασφαλιστή μου , ότι το όχημα ήταν leasing. Το βιβλίο service ακόμη έρχεται , έστω αυτό του συνεργαζόμενου συνεργείου με την leasing εταιρεία. Γνωστός μου κιόλας ο έμπορος.

 

Το Golf κάθεται ακόμη στη μάντρα και εγώ αγόρασα ολοκαίνουριο άλλης μάρκας προκαταβάλλοντας 8000 μόνο και τα υπόλοιπα δάνειο με πολύ μικρό επιτόκιο. 

​Διότι αν δεν ξέρεις  αν και πότε αλλάχτηκαν κάποια πράγματα κάτω από το καπό, δεν αρκεί ούτε έλεγχος 1000 σημείων. 

 

Άρα εκ του αποτελέσματος κρίθηκε αν η πρακτική συντήρησης της εταιρείας Leasing και της συνεργασίας της με τον έμπορα συνέφερε.

Δημοσ.

Καλησπέρα. Πριν λίγο είδα ένα αυτοκίνητο σε μια αντιπροσωπεία που πουλάει και μεταχειρισμένα. Στο car έλεγε πως το αυτοκίνητο είναι ελληνικής αντιπροσωπείας αλλά όταν πήγα εκεί μου είπε πως είναι από leasing μιας τράπεζας ελληνικής και ότι το είχε ιδιώτης. Το αυτοκίνητο είναι A.R Giullieta 1.4 170ps. Αυτό που μου είχε κάνει εντύπωση πριν πάω να το δω είναι τα χιλιόμετρα του. Έχει μόνο 68.000 και είναι του 2011. Λέω αν είναι πρώτο χέρι και ελληνικό μαζί με το βιβλίο σέρβις σε επίσημο συνεργείο ίσως και να αξίζει ο κόπος. Τώρα το " Ποιος παίρνει τέτοιο αμάξι και δεν το τσουλάει" είναι άλλο θέμα. Μέχρι και περίοδο ακινησίας μου είπαν. Ένα δεύτερο θέμα είναι ότι το καπό του έχει κάποια οξείδωση, ένα θάμπωμα. Δηλαδή και σκονισμένο που το είδα το κατάλαβα. Του δίνω 0.1% να είναι το αμάξι με πραγματικά στοιχεία. Επίσης όταν ρώτησα για σέρβις μου είπαν ότι μάλλον τα έκανε στα συνεργεία της εταιρείας που το μίσθωσε και μου έδωσαν κάτι φωτοτυπίες με τα στοιχεία και καλά. Το βιβλίο σέρβις δεν μου το έδειξαν. Επίσης μου έλεγε για εγγύηση χιλιομέτρων κλπ Πείτε μου την γνώμη σας. Αυτοκίνητο leasing 6 ετιας με θαμπωμένο καπό και 68.000, υπάρχει έστω και μια στο εκατομμύριο να αξίζει τον κόπο ;

 

Τα 68.000 χιλιόμετρα είναι φυσιολογικά για αυτοκίνητο 6ετίας.

Τώρα για το αν λέει αλήθεια ή ψέματα θέλει περαιτέρω ψάξιμο.

Όπως σου είπαν και οι προηγούμενοι αν σε ενδιαφέρει πραγματικά πηγαινέ το σε κάποιο συνεργείο να στο ελέγξούν εξονυχιστικά.

Αν γνωρίζεις αριθμό πλαισίου ή πινακίδων μπορείς να ψαχτείς και με την αντιπροσωπεία για χιλιόμετρα και service.

Επίσης σε κάποιες μάρκες αυτοκινήτων η ημερομηνίες των service και τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου καταγράφονται στον "εγκέφαλο"  των κλειδιών και μπορούν να διαβαστούν απο τις αντιπροσωπείες.

Δημοσ.

εμενα πιο πολυ με προβληματιζει που θες να παρεις ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ αλφα ρομεο(ακριβο φιατ) παρα ολα τα αλλα της ιστοριας, που μπορει και να στεκουν... παντως για το καπο μπορεις ευκολα να καταλαβεις αν εχει ξαναβαφτει.. ειδικα αν το κοιταξει φανοποιος... τα χλμ του ειναι οκ, σιγα ποσα να εκανε , δεν ειναι και τοσο "καθημερινο " αμαξι αλλα μαλλον αμαξι για ΣΚ

Δημοσ.

Ποιο είναι το ίδιο Fiat?

Για ποιο λόγο δεν είναι καθημερινό?

αμαξια ιδιου γκρουπ, ιδια ανταλλακτικα, διακοπτες,μοτερ κλπ... και δεν ειναι και τα καλυτερα σε αντοχη , αξιοπιστια , συναρμογη...

πολλα αλογα για καθημερινο αμαξι, μεγαλο αμαξι για καθημερινο, και κυριως σπανιοτατο για καθημερινο...ειναι αμαξι για γουστα και οχι για να πηγαινεις απο το α στο β... αλλιως θα επερνε πουντο καποιος...

παντως φοβερο αμαξι, σχεδιαστικα ισως το αγαπημενο μου

Δημοσ.

Για να καταλάβω ποια εταιρία είναι;

Αν είναι έμπορος ίσως το πήρε από καμιά hertz, ψάξε λίγο το θέμα, η hertz κρατάει όλα τα βιβλία σέρβις κανονικά.

Δημοσ.

σχετικο-ασχετο, αλλα στην οικογενεια πηραμε μεταχειρισμενο leasing εταιριας ενα φαμπια 4ετιας πριν καποια χρονια... και καλα με 50 χιλ χλμ (ποτε) και χωρις βιβλιο σερβις αλλα σε καλη τιμη... αν το προσεξεις, οτιδηποτε παρεις , μειωνεις τις πιθανοτητες για βλαβες... ετσι κι εγω το προσεχω με αλλαγες σε ολα τα φιλτρα, και ολα τα υγρα (ακομα και βαλβολινες) και προσοχη στο λαδι με αλλαγες ανα 7 χιλ χλμ περιπου με φουλ συνθετικο και το αμαξι εχει σε εμας πλεον αλλα 80 χιλ χλμ χωρις να κανει κιχ μηχανικα, παρα μονο μερικα προβληματακια -κουσουρια του ομιλου vw...

θεωρω οτι αρκετα μεγαλο ρολο παιζει και η χρηση-συντηρηση του αυτοκινητου, απο οπου και να το παρεις

  • Moderators
Δημοσ.

αμαξια ιδιου γκρουπ, ιδια ανταλλακτικα, διακοπτες,μοτερ κλπ... και δεν ειναι και τα καλυτερα σε αντοχη , αξιοπιστια , συναρμογη...

πολλα αλογα για καθημερινο αμαξι, μεγαλο αμαξι για καθημερινο, και κυριως σπανιοτατο για καθημερινο...ειναι αμαξι για γουστα και οχι για να πηγαινεις απο το α στο β... αλλιως θα επερνε πουντο καποιος...

παντως φοβερο αμαξι, σχεδιαστικα ισως το αγαπημενο μου

Αρχίσαμε πάλι.

Δηλαδή ένα Ιταλικό του πατέρα μου που έφυγε για απόσυρση με 335.000km 20 ετών έπρεπε να είχε σκορπίσει.

Ένα άλλο Fiat δεκαετίας '90 που επίσης έφυγε για απόσυρση  με 210.000km 18 ετών επίσης έπρεπε να είχε σκορπίσει.

Και τέλος το δικό μου που του κάνω 23.000km ετησίως, με turbo κι όλας, αυτό κι αν θα έπρεπε να έχει σκορπίσει.

 

....NOT

 

Ναι φυσικά και όντας του ίδιου γκρουπ θα έχουν πολλά κοινά ανταλλακτικά, πράγμα που μπορεί να φτάσει να ενοχλήσει αν το έχεις πληρώσει περισσότερο και το γνωρίζεις (ότι π.χ. αυτός ο διακόπτης με αυτήν ακριβώς την αίσθηση χρησιμοποιείται και εκεί).

Αλλά αυτό γίνεται σε όλα τα γκρουπ. Αλλού γίνεται μάλιστα και σε πιο εκτεταμένο βαθμό...

 

Τώρα πού κολλάνε τα άλογα και το μέγεθος με το αν θα το χρησιμοποιεί κανείς κάθε μέρα για 10km ή σε 4 ταξίδια των 2500km ετησίως ή και καθόλου, μόνο εσύ το ξέρεις...

Αυτό λέγεται κόστος χρήσης/συντήρησης και είναι μια χαρά υπολογίσιμο πριν πάρεις το αυτοκίνητο.

  • Like 4
Δημοσ.

Αρχίσαμε πάλι.

Δηλαδή ένα Ιταλικό του πατέρα μου που έφυγε για απόσυρση με 335.000km 20 ετών έπρεπε να είχε σκορπίσει.

Ένα άλλο Fiat δεκαετίας '90 που επίσης έφυγε για απόσυρση  με 210.000km 18 ετών επίσης έπρεπε να είχε σκορπίσει.

Και τέλος το δικό μου που του κάνω 23.000km ετησίως, με turbo κι όλας, αυτό κι αν θα έπρεπε να έχει σκορπίσει.

 

....NOT

 

Ναι φυσικά και όντας του ίδιου γκρουπ θα έχουν πολλά κοινά ανταλλακτικά, πράγμα που μπορεί να φτάσει να ενοχλήσει αν το έχεις πληρώσει περισσότερο και το γνωρίζεις (ότι π.χ. αυτός ο διακόπτης με αυτήν ακριβώς την αίσθηση χρησιμοποιείται και εκεί).

Αλλά αυτό γίνεται σε όλα τα γκρουπ. Αλλού γίνεται μάλιστα και σε πιο εκτεταμένο βαθμό...

 

Τώρα πού κολλάνε τα άλογα και το μέγεθος με το αν θα το χρησιμοποιεί κανείς κάθε μέρα για 10km ή σε 4 ταξίδια των 2500km ετησίως ή και καθόλου, μόνο εσύ το ξέρεις...

Αυτό λέγεται κόστος χρήσης/συντήρησης και είναι μια χαρά υπολογίσιμο πριν πάρεις το αυτοκίνητο.

δεν καταλαβαινεις ή δεν θες να καταλαβεις...

δεν ειπα οτι τα αλογα κανουν το αυτοκινητο καθημερινο ή μη... αλλα η τζουλιεττα ειναι εκλεκτο αυτοκινητο, απλα δες ποσα αυτοκινητα πουληθηκαν στο ποσοστο ολων των αυτοκινητων, σιγουρα ειναι το πολυ 1% , φαντασου πλεον Ελλαδα 1 στα 5 αυτοκινητα ειναι Yaris..

2ον τα φιατ που λες δεν εχουν και δεν θεωρουνται πολλα τα χλμ.... γειτονας εχει toyota carina βενζινη με 600 χιλ χλμ βενζινη και το μοτερ δεν εχει ανοιξει καν.. αυτο οντως ειναι αξιο θαυμασμου... εσενα σου βγηκαν Οκ τα αμαξια και συμφωνω διοτι μεγαλωσα οδηγωντας και μπαινοβγαινωντας σε fiat tempra (με το ψηφιακο κοντερ <3) το οποιο ηταν αριστο, αλλα ηταν το ενα στην κρητη... συναιπως και η δικη μου περιπτωση ηταν η εξαιρεση, οχι ο κανονας... τα μαθηματικα δεν λενε ψεμματα οσον αφορα βλαβες κλπ...

για την ιστορια αν ειχα τα χρηματα και την διαθεση θα επερνα την τζουλιεττα χωρις δευτερη σκεψη, αφου ειπα οτι ειναι πολυ του γουστου μου

Δημοσ.

σχετικο-ασχετο, αλλα στην οικογενεια πηραμε μεταχειρισμενο leasing εταιριας ενα φαμπια 4ετιας πριν καποια χρονια... και καλα με 50 χιλ χλμ (ποτε) και χωρις βιβλιο σερβις αλλα σε καλη τιμη... αν το προσεξεις, οτιδηποτε παρεις , μειωνεις τις πιθανοτητες για βλαβες... ετσι κι εγω το προσεχω με αλλαγες σε ολα τα φιλτρα, και ολα τα υγρα (ακομα και βαλβολινες) και προσοχη στο λαδι με αλλαγες ανα 7 χιλ χλμ περιπου με φουλ συνθετικο και το αμαξι εχει σε εμας πλεον αλλα 80 χιλ χλμ χωρις να κανει κιχ μηχανικα, παρα μονο μερικα προβληματακια -κουσουρια του ομιλου vw...

θεωρω οτι αρκετα μεγαλο ρολο παιζει και η χρηση-συντηρηση του αυτοκινητου, απο οπου και να το παρεις

Ενοείται το ότι θα πρέπει να το προσέχεις το αμάξι και να το συντηρείς στην ώρα του.

Συνήθως όπως αναφέρε και ένα άλλο μέλος πιο πάνω τα "νοικιάρικα" αυτοκίνητα υπάρχουν χρήστες που δεν τα σέβονται. Απο θέμα service λογικά είναι τα περισσότερα εντάξει μιάς και σε υποχρεώνουν να τα πάς.

Προφανώς το δικό σου αμάξι κρατιέται σε καλή κατάσταση μιάς και του είχαν φερθεί και του φέρεσαι  και εσύ πλέον σωστά.

δεν καταλαβαινεις ή δεν θες να καταλαβεις...

δεν ειπα οτι τα αλογα κανουν το αυτοκινητο καθημερινο ή μη... αλλα η τζουλιεττα ειναι εκλεκτο αυτοκινητο, απλα δες ποσα αυτοκινητα πουληθηκαν στο ποσοστο ολων των αυτοκινητων, σιγουρα ειναι το πολυ 1% , φαντασου πλεον Ελλαδα 1 στα 5 αυτοκινητα ειναι Yaris..

2ον τα φιατ που λες δεν εχουν και δεν θεωρουνται πολλα τα χλμ.... γειτονας εχει toyota carina βενζινη με 600 χιλ χλμ βενζινη και το μοτερ δεν εχει ανοιξει καν.. αυτο οντως ειναι αξιο θαυμασμου... εσενα σου βγηκαν Οκ τα αμαξια και συμφωνω διοτι μεγαλωσα οδηγωντας και μπαινοβγαινωντας σε fiat tempra (με το ψηφιακο κοντερ <3) το οποιο ηταν αριστο, αλλα ηταν το ενα στην κρητη... συναιπως και η δικη μου περιπτωση ηταν η εξαιρεση, οχι ο κανονας... τα μαθηματικα δεν λενε ψεμματα οσον αφορα βλαβες κλπ...

για την ιστορια αν ειχα τα χρηματα και την διαθεση θα επερνα την τζουλιεττα χωρις δευτερη σκεψη, αφου ειπα οτι ειναι πολυ του γουστου μου

 

Σον δρόμο έχω πετύχει κάμποσα Giulietta που είναι απο Leasing.

Δεν μπορέις να συγκρίνεις όμως το Τoyota Υaris που είναι περισσότερο αυτοκίνητο πόλης με την Giulietta.

Άλλη κατηγορία , άλλη τιμή άλλες δυνατότητες.

Δημοσ.

Ενοείται το ότι θα πρέπει να το προσέχεις το αμάξι και να το συντηρείς στην ώρα του.

Συνήθως όπως αναφέρε και ένα άλλο μέλος πιο πάνω τα "νοικιάρικα" αυτοκίνητα υπάρχουν χρήστες που δεν τα σέβονται. Απο θέμα service λογικά είναι τα περισσότερα εντάξει μιάς και σε υποχρεώνουν να τα πάς.

Προφανώς το δικό σου αμάξι κρατιέται σε καλή κατάσταση μιάς και του είχαν φερθεί και του φέρεσαι  και εσύ πλέον σωστά.

 

Σον δρόμο έχω πετύχει κάμποσα Giulietta που είναι απο Leasing.

Δεν μπορέις να συγκρίνεις όμως το Τoyota Υaris που είναι περισσότερο αυτοκίνητο πόλης με την Giulietta.

Άλλη κατηγορία , άλλη τιμή άλλες δυνατότητες.

δεν συνεκρινα αυτοκινητα, αριθμο πωλησεων ανεφερα ...

δεν νομιζω οτι του ειχαν φερθει καλα πριν απο εμενα, εγω ομως ειμαι τερμα τυπικος και ψειρας σε ολα... δεν νομιζω να υπαρχει πιο καλοσυντηρημενο φαμπια στην περιοχη απο το δικο μου..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...