Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Πριν λίγο είδα ένα αυτοκίνητο σε μια αντιπροσωπεία που πουλάει και μεταχειρισμένα. Στο car έλεγε πως το αυτοκίνητο είναι ελληνικής αντιπροσωπείας αλλά όταν πήγα εκεί μου είπε πως είναι από leasing μιας τράπεζας ελληνικής και ότι το είχε ιδιώτης. Το αυτοκίνητο είναι A.R Giullieta 1.4 170ps. Αυτό που μου είχε κάνει εντύπωση πριν πάω να το δω είναι τα χιλιόμετρα του. Έχει μόνο 68.000 και είναι του 2011. Λέω αν είναι πρώτο χέρι και ελληνικό μαζί με το βιβλίο σέρβις σε επίσημο συνεργείο ίσως και να αξίζει ο κόπος. Τώρα το " Ποιος παίρνει τέτοιο αμάξι και δεν το τσουλάει" είναι άλλο θέμα. Μέχρι και περίοδο ακινησίας μου είπαν. Ένα δεύτερο θέμα είναι ότι το καπό του έχει κάποια οξείδωση, ένα θάμπωμα. Δηλαδή και σκονισμένο που το είδα το κατάλαβα. Του δίνω 0.1% να είναι το αμάξι με πραγματικά στοιχεία. Επίσης όταν ρώτησα για σέρβις μου είπαν ότι μάλλον τα έκανε στα συνεργεία της εταιρείας που το μίσθωσε και μου έδωσαν κάτι φωτοτυπίες με τα στοιχεία και καλά. Το βιβλίο σέρβις δεν μου το έδειξαν. Επίσης μου έλεγε για εγγύηση χιλιομέτρων κλπ Πείτε μου την γνώμη σας. Αυτοκίνητο leasing 6 ετιας με θαμπωμένο καπό και 68.000, υπάρχει έστω και μια στο εκατομμύριο να αξίζει τον κόπο ;

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η πιθανότητα να αξίζει τον κόπο είναι πολύ μεγαλύτερη από όσο νομίζεις.

 

Οι 68.000 χλμ μέσα σε 6 χρόνια είναι απλώς κάτι λιγότερο από τον μέσο όρο(15.000/έτος), δεν ισχύει το "δεν το τσουλάει" που έγραψες.

Η οξείδωση/θάμπωμα που έχει το καπό δεν λέει τίποτα παραπάνω από το ότι ίσως να χρειάζεται κάποια €€€ για βαφή.

Η ανυπαρξία βιβλίου σέρβις πιθανότατα είναι φυσιολογική, δεν είναι ασυνήθιστο οι εταιρείες που κάνουν leasing να συντηρούν τα αυτοκίνητα σε δικά τους συνεργεία.

 

Κατά τη γνώμη μου μεγαλύτερη σημασία έχει η κατάσταση ενός αυτοκινήτου, όχι η προέλευση του. Μην κάνεις το λάθος να βασιστείς στην προέλευση, ότι και να πάρεις φρόντισε να το έχεις ελέγξει όσο πιο εξονυχιστικά γίνεται.

Δημοσ.

Η πιθανότητα να αξίζει τον κόπο είναι πολύ μεγαλύτερη από όσο νομίζεις.

 

Οι 68.000 χλμ μέσα σε 6 χρόνια είναι απλώς κάτι λιγότερο από τον μέσο όρο(15.000/έτος), δεν ισχύει το "δεν το τσουλάει" που έγραψες.

Η οξείδωση/θάμπωμα που έχει το καπό δεν λέει τίποτα παραπάνω από το ότι ίσως να χρειάζεται κάποια €€€ για βαφή.

Η ανυπαρξία βιβλίου σέρβις πιθανότατα είναι φυσιολογική, δεν είναι ασυνήθιστο οι εταιρείες που κάνουν leasing να συντηρούν τα αυτοκίνητα σε δικά τους συνεργεία.

 

Κατά τη γνώμη μου μεγαλύτερη σημασία έχει η κατάσταση ενός αυτοκινήτου, όχι η προέλευση του. Μην κάνεις το λάθος να βασιστείς στην προέλευση, ότι και να πάρεις φρόντισε να το έχεις ελέγξει όσο πιο εξονυχιστικά γίνεται.

Εσύ θα έπαιρνες μεταχειρισμένο χωρίς να ξέρεις το ιστορικό του ; πόσοι είναι αυτοί που leasάρουν και τα καλομεταχειρίζονται; και μην ξεχνάς ότι όλα αυτά παίζουν ρόλο στη τιμή...

Δημοσ.

Εσύ θα έπαιρνες μεταχειρισμένο χωρίς να ξέρεις το ιστορικό του ;

Εγώ όχι μόνο θα έπαιρνα μεταχειρισμένο χωρίς να ξέρω το ιστορικό του, αλλά το έχω κάνει ήδη, αρκετές φορές μάλιστα.

 

πόσοι είναι αυτοί που leasάρουν και τα καλομεταχειρίζονται;

Δεν ξέρω να σου πω ποσοστό, αυτό που ξέρω όμως είναι το ότι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος πως ότι προέρχεται από leasing είναι κακομεταχειρισμένο και πως ότι δεν προέρχεται από leasing είναι καλομεταχειρισμένο. Ξέρω πολλές περιπτώσεις που μόλις τελείωσε το leasing το αυτοκίνητο το αγόρασε ο χρήστης του, όπως επίσης ξέρω και περιπτώσεις ιδιωτών που τα έχουν διαλύσει.

 

και μην ξεχνάς ότι όλα αυτά παίζουν ρόλο στη τιμή...

 

Ακριβώς εκεί είναι η ουσία, στην τιμή. Εσύ θα προτιμούσες να δώσεις πχ 2 χιλιάρικα παραπάνω για ένα αυτοκίνητο μόνο και μόνο επειδή διαθέτει βιβλίο σέρβις ή επειδή το πουλάει ιδιώτης? :)

  • Like 2
Δημοσ.

Αμαξι που δεν γνωριζεις το ιστορικο ειναι ρισκο.

Το εχουν βρει το κολπο οι εμποροι τωρα και αντι για book service εχουν κατι κωλοχαρτα που μπορει να φτιαξει ο καθενας στο pc του και που δεν μπορεις να  επιβεβαιωσεις με τιποτα το ιστορικο.

Ψαξε λιγο και για το ονομα που εχει ο εμπορος στην αγορα,αν ειναι σαν εναν στο Χαλανδρι η σαν αυτους στη Λαμπρακη,οι πιθανοτητες να παρεις αυτο που σου λενε ειναι ελαχιστες.

  • Like 1
Δημοσ.

@joshua21 Δεν έχουμε όλοι την ίδια συμπεριφορά στις αγορές μας και μιλάμε για τουρμπατο αυτοκίνητο πράγμα που σημαίνει ότι μια στραβή θα την πληρώσεις καλά και χρήζει σωστής και συνεκτικής συντήρησης όπως όλα τα αυτοκίνητα. Επίσης μίλησα για αυτοκίνητα leasing όχι ιδιωτών τα οποία ναι όντως συνήθως τα κακομεταχειρίζονται γιατί πολύ απλά δεν είναι δικά τους και τα παίρνουν με μικτή και συνήθως τους τα παρέχει ο εργοδότης τους. Σε κάθε περίπτωση το μεταχειρισμένο είναι γουρούνι στο σακί. Προτιμώ να πληρώσω κάτι στην τιμή που πραγματικά αξίζει ξέροντας αρκετά πράγματα για αυτό, παρά να πάρω κάτι που δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι έχει περάσει και τιμή χωρίς να ξέρω αν αξίζει τόσα λεφτά. Αν έψαχνα κανα Datsun ναι όντως δεν θα μ ένοιαζε τόσο πολύ. Απλά μειώνω τις πιθανότητες να πληρώσω κάποια βλάβη στο μέλλον. Μην σκέφτεσαι το βιβλίο σέρβις σαν έξτρα χαρακτηριστικό.

Αμαξι που δεν γνωριζεις το ιστορικο ειναι ρισκο.

Το εχουν βρει το κολπο οι εμποροι τωρα και αντι για book service εχουν κατι κωλοχαρτα που μπορει να φτιαξει ο καθενας στο pc του και που δεν μπορεις να  επιβεβαιωσεις με τιποτα το ιστορικο.

Ψαξε λιγο και για το ονομα που εχει ο εμπορος στην αγορα,αν ειναι σαν εναν στο Χαλανδρι η σαν αυτους στη Λαμπρακη,οι πιθανοτητες να παρεις αυτο που σου λενε ειναι ελαχιστες.

Ακριβώς αυτό είδα. 3 γραμμές γραμμένες στο word με ημερομηνίες και τι έκανε. Γελούσα από μέσα μου όταν τον είδα

Δημοσ.

@joshua21 Δεν έχουμε όλοι την ίδια συμπεριφορά στις αγορές μας και μιλάμε για τουρμπατο αυτοκίνητο πράγμα που σημαίνει ότι μια στραβή θα την πληρώσεις καλά και χρήζει σωστής και συνεκτικής συντήρησης όπως όλα τα αυτοκίνητα. Επίσης μίλησα για αυτοκίνητα leasing όχι ιδιωτών τα οποία ναι όντως συνήθως τα κακομεταχειρίζονται γιατί πολύ απλά δεν είναι δικά τους και τα παίρνουν με μικτή και συνήθως τους τα παρέχει ο εργοδότης τους. Σε κάθε περίπτωση το μεταχειρισμένο είναι γουρούνι στο σακί. Προτιμώ να πληρώσω κάτι στην τιμή που πραγματικά αξίζει ξέροντας αρκετά πράγματα για αυτό, παρά να πάρω κάτι που δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι έχει περάσει και τιμή χωρίς να ξέρω αν αξίζει τόσα λεφτά. Αν έψαχνα κανα Datsun ναι όντως δεν θα μ ένοιαζε τόσο πολύ. Απλά μειώνω τις πιθανότητες να πληρώσω κάποια βλάβη στο μέλλον. Μην σκέφτεσαι το βιβλίο σέρβις σαν έξτρα χαρακτηριστικό.

 

Σαφώς και δεν έχουμε όλοι την ίδια συμπεριφορά στις αγορές μας, εννοείται αυτό. Πέρα από αυτό όμως ζήτησες γνώμες για το θέμα, και αυτό ακριβώς έκανα, είπα την δική μου, αν θέλεις τη λαμβάνεις υπόψιν αν δεν θέλεις την αγνοείς. Αν πιστεύεις ότι το ιστορικό και η προέλευση είναι τα σημαντικότερα όλων, πράξε ανάλογα :)

Δημοσ.

όσοι οδηγάνε αυτοκίνητα που δεν είναι δικά τους.. είναι στα @@

παράδειγμα έχω έναν φίλο μου που έχει κάνει απίστευτα πράγματα με τέτοια αυτοκίνητα ενώ το δικο του αν δε βρει κλειστό παρκ δε το παρκάρει.

το νου σου

  • Like 1
Δημοσ.

Σαφώς και δεν έχουμε όλοι την ίδια συμπεριφορά στις αγορές μας, εννοείται αυτό. Πέρα από αυτό όμως ζήτησες γνώμες για το θέμα, και αυτό ακριβώς έκανα, είπα την δική μου, αν θέλεις τη λαμβάνεις υπόψιν αν δεν θέλεις την αγνοείς. Αν πιστεύεις ότι το ιστορικό και η προέλευση είναι τα σημαντικότερα όλων, πράξε ανάλογα :)

Αν μου το έδινε 7k κανένα πρόβλημα αλλά το δίνει σχεδόν στα διπλάσια. Είτε το δίνει 7 είτε 13, χωρίς ιστορικά κλπ για μένα είναι το ίδιο. Είναι θέμα εντιμότητας του πωλητή και θέμα εμπιστοσύνης του αγοραστή. Εγώ ξέρω πως όταν λέει ελ.αντιπροσωπειας σημαίνει ότι πηγές εσύ πχ στον Θεοχαρη και το αγόρασες. Αυτό όμως είναι από εταιρεία leasing. Επίσης για θαμπωμένο καπό δεν έχω ακούσει κάτι στην τζουλιετα. Βέβαια αν είχε 150.000 δεν μου έκανε εντύπωση ούτε θα μου κινούσε τις υποψίες. Δεν είμαι παράλογος στις υποψίες μου πιστεύω

όσοι οδηγάνε αυτοκίνητα που δεν είναι δικά τους.. είναι στα @@

παράδειγμα έχω έναν φίλο μου που έχει κάνει απίστευτα πράγματα με τέτοια αυτοκίνητα ενώ το δικο του αν δε βρει κλειστό παρκ δε το παρκάρει.

το νου σου

Τα ίδια βλέπω κι εγώ κάθε μέρα. Αν ήξερα ότι είναι από leasing δεν θα πήγαινα να το δω

Δημοσ.

Αν μου το έδινε 7k κανένα πρόβλημα αλλά το δίνει σχεδόν στα διπλάσια. Είτε το δίνει 7 είτε 13, χωρίς ιστορικά κλπ για μένα είναι το ίδιο. Είναι θέμα εντιμότητας του πωλητή και θέμα εμπιστοσύνης του αγοραστή. Εγώ ξέρω πως όταν λέει ελ.αντιπροσωπειας σημαίνει ότι πηγές εσύ πχ στον Θεοχαρη και το αγόρασες. Αυτό όμως είναι από εταιρεία leasing. Επίσης για θαμπωμένο καπό δεν έχω ακούσει κάτι στην τζουλιετα. Βέβαια αν είχε 150.000 δεν μου έκανε εντύπωση ούτε θα μου κινούσε τις υποψίες. Δεν είμαι παράλογος στις υποψίες μου πιστεύω

 

Στο θέμα ελ. αντιπροσωπείας είσαι λάθος. Ελ. αντιπροσωπείας σημαίνει ότι αγοράστηκε από ελληνική αντιπροσωπεία και δεν είναι εισαγωγής, όχι ότι αγοράστηκε από ιδιώτη...

Όσο για το θαμπωμένο καπό, τι σχέση έχουν τα χιλιόμετρα? Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια σχέση ανάμεσα σε αυτά τα δύο. Να σκεφτώ ότι έγινε επειδή το έχει φάει ο ήλιος, επειδή έπεσε πάνω κάποιο χημικό, επειδή έχει ξαναβαφτεί και δεν έγινε σωστή δουλειά, επειδή το πάρκαρε κάτω από λούκι με όμβρια, όλα πιθανά είναι, αλλά από τα χιλιόμετρα πως?

 

Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις, απλά έχω διαφορετική άποψη, την οποία την έγραψα μόνο και μόνο επειδή το ζήτησες. Απλά αγνόησε την :) 

Δημοσ.

Στο θέμα ελ. αντιπροσωπείας είσαι λάθος. Ελ. αντιπροσωπείας σημαίνει ότι αγοράστηκε από ελληνική αντιπροσωπεία και δεν είναι εισαγωγής, όχι ότι αγοράστηκε από ιδιώτη...

Όσο για το θαμπωμένο καπό, τι σχέση έχουν τα χιλιόμετρα? Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια σχέση ανάμεσα σε αυτά τα δύο. Να σκεφτώ ότι έγινε επειδή το έχει φάει ο ήλιος, επειδή έπεσε πάνω κάποιο χημικό, επειδή έχει ξαναβαφτεί και δεν έγινε σωστή δουλειά, επειδή το πάρκαρε κάτω από λούκι με όμβρια, όλα πιθανά είναι, αλλά από τα χιλιόμετρα πως?

 

Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις, απλά έχω διαφορετική άποψη, την οποία την έγραψα μόνο και μόνο επειδή το ζήτησες. Απλά αγνόησε την :)

 

Παίζουν ρόλο και τα χμ που έχει διανύσει και πως τα έχει διανύσει και που τα έχει διανύσει. Δεν νομίζω να χρειάζεται να σου το αναλύσω. Οποιοσδήποτε και να είναι ο λόγος για το θάμπωμα, κάτι πάει στραβά διαφωνείς ;

Δημοσ.

Παίζουν ρόλο και τα χμ που έχει διανύσει και πως τα έχει διανύσει και που τα έχει διανύσει. Δεν νομίζω να χρειάζεται να σου το αναλύσω. Οποιοσδήποτε και να είναι ο λόγος για το θάμπωμα, κάτι πάει στραβά διαφωνείς ;

 

Τόσες περιπτώσεις σου ανέλυσα για το τι μπορεί να πηγαίνει στραβά, και με ρωτάς αν διαφωνώ στο ότι κάτι πάει στραβά?

 

I think i'm done here.

Δημοσ.

όσοι οδηγάνε αυτοκίνητα που δεν είναι δικά τους.. είναι στα @@

παράδειγμα έχω έναν φίλο μου που έχει κάνει απίστευτα πράγματα με τέτοια αυτοκίνητα ενώ το δικο του αν δε βρει κλειστό παρκ δε το παρκάρει.

το νου σου

Στα σύγχρονα αμάξια με ηλεκτρονικό γκάζι, ηλεκτρικό τιμόνι και συχνά stability control που δεν σβήνει ποτέ τελείως... όσο κάφρος και να είναι ο άλλος δεν το σπάει.

Αυτό που τα χαλάει είναι η Ελληνική συντήρηση. Α, και συμπεριφορές τύπου ζεστάμα 5 λεπτά ακίνητο.

Τα leasing πάντως, έχουν σοβαρές πιθανότητες να ακολουθούν τις οδηγίες του κατασκευαστή.

 

Προσωπικά, θα επιδίωκα leasing. Χρησιμοποιούνται όπως σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν και γενικά ακολουθούν το πρόγραμμα σέρβις χωρίς ελληνικές ηλιθιότητες (τύπου ένα αμάξι με 68.000χλμ. να έχει κάνει 10 αλλαγές λαδιών...συχνά με 10 διαφορετικά λάδια, στην προσπάθεια του ιδιοκτήτη να βρει πια γεύση αρέσει περισσότερο στο καμάρι του.)

 

Απλά βάλε κάποιον που ξέρει να το δει από κάτω και να το οδηγήσει. Κυρίως για ανάρτηση/μετάδοση και σύστημα διεύθυνσης. Μην υπάρχει τίποτα στραβωμένο η με τζόγο που θα πρέπει να αλλαχτεί.

Ένας καλός φανοποιός μπορεί σε ~2 λεπτά να σου πει αν έχει τρακάρισμα.

Δημοσ.

Από τη στιγμή που κάτι αγοράζεται καινούργιο έχει 1 ή δύο χρόνια εγγύηση το λιγότερο άρα αυτό το διάστημα τα service γίνονται σε επίσημη αντιπροσωπία, ακόμα και οι εταιρίες leasing εκεί τα πάνε (εκτός αν του κ@λου) οπότε αυτό το βιβλίο service τουλάχιστον θα πρέπει να υπάρχει, αν όχι το βρίσκεις στην αντιπροσωπία, καταγράφουν τα πάντα οπότε έχεις μια εικόνα των ''πρώτων του'' χιλιομέτρων. 

Το ότι είναι από leasing κατά πάσα πιθανότητα έχει μικτή, πράγμα πολύ θετικό γιατί έτσι μπορείς να μάθεις αν έγινε ζημιά από το ίδιο τον ιδιοκτήτη.

 

Πάντως γενικά δε μπορείς να ξέρεις το ιστορικό ενός μεταχειρισμένου όσο καλά και να το ψάξεις. 

Δημοσ.

Από τη στιγμή που κάτι αγοράζεται καινούργιο έχει 1 ή δύο χρόνια εγγύηση το λιγότερο άρα αυτό το διάστημα τα service γίνονται σε επίσημη αντιπροσωπία, ακόμα και οι εταιρίες leasing εκεί τα πάνε (εκτός αν του κ@λου) οπότε αυτό το βιβλίο service τουλάχιστον θα πρέπει να υπάρχει, αν όχι το βρίσκεις στην αντιπροσωπία, καταγράφουν τα πάντα οπότε έχεις μια εικόνα των ''πρώτων του'' χιλιομέτρων.

Το ότι είναι από leasing κατά πάσα πιθανότητα έχει μικτή, πράγμα πολύ θετικό γιατί έτσι μπορείς να μάθεις αν έγινε ζημιά από το ίδιο τον ιδιοκτήτη.

 

Πάντως γενικά δε μπορείς να ξέρεις το ιστορικό ενός μεταχειρισμένου όσο καλά και να το ψάξεις.

Δεν είναι υποχρεωτικό να πηγαίνει στην αντιπροσωπεία για την εγγύηση. Πλέον εδώ και αρκετά χρόνια μπορείς να κάνεις σέρβις με γνήσια ανταλλακτικά και να μην χάνεις καμία εγγύηση. Block exception αν θυμάμαι λέγεται

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...