Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή απο τάσια σε ζαντες αλουμινίου


Fuel7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους θέλω τα φωτα σας!
Θέλω  να αλλαξω ζαντες στο  αμαξι  μου  και  να  φύγω απο  τα μαυρα και άραχνα τάσια.Τις  ζάντες θα τις  βγάλω απο  το παλιο μου  αμάξι  για να τις  βάλω στο  νυν  αμάξι.
Το  μονο  που  ξέρω,είναι οτι  το Παλιο αμάξι φοράει λάστιχα με διαστάσεις 185/65/Ρ14 86Τ και το νύν 185/60/R14 . Υπάρχει περίπτωση οι ζάντες απο το παλιο αμάξι να μπούν στο νύν αμάζι;

post-50195-0-44391300-1493846822_thumb.jpg

post-50195-0-90099800-1493846884_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν μας πεις τα μοντέλα των αυτοκινήτων κάτι γίνεται γιατί πρέπει να ταιριάξει το καρέ τους.δηλαδη η απόσταση που έχουν μεταξύ τους οι τρύπες .να μην μιλήσουμε για offset και τέτοια,δεν υπάρχει λόγος ακόμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν μας πεις τα μοντέλα των αυτοκινήτων κάτι γίνεται γιατί πρέπει να ταιριάξει το καρέ τους.δηλαδη η απόσταση που έχουν μεταξύ τους οι τρύπες .να μην μιλήσουμε για offset και τέτοια,δεν υπάρχει λόγος ακόμα.

 Οι Παλιες ανήκουν  σε Kia Sephia GTX του 1997 και θέλω να  τις  βάλω σε  Skoda Fabia Comfort 1.4 του 2000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Οι Παλιες ανήκουν  σε Kia Sephia GTX του 1997 και θέλω να  τις  βάλω σε  Skoda Fabia Comfort 1.4 του 2000

 

Αν δεις λίγο προσεκτικά θα διαπιστώσεις ότι οι ζάντες από το παλιό έχουν 4 μπουλόνια ενώ το νέο παίρνει με 5, οπότε δεν κάνουν.

 

ΥΓ

Τώρα μόλις πρόσεξα ότι τα λάστιχα στις παλιές ζάντες είναι για πέταμα, ενώ τα λάστιχα που φοράει το νυν μοιάζουν καλά. 

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδια,τα λαστιχα στο  παλιο  ναι  ειναι  για  πεταμα!Στο νυν  ειναι 4ων μηνων  λάστιχα.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να βάλεις ζάντες 4x100 σε αμάξι που παίρνει 5x100 έτσι κατευθείαν το ξεχνάς, δε μπαίνουν. Εάν θέλεις οπωσδήποτε να το κάνεις, οι λύσεις είναι:

 

1) Αλλαγή μουαγιέ (ακριβό).

 

2) Αλλαγή καρέ στις ζάντες (προβληματική λύση).

 

3) Προσθήκη 'αποστατών' μετατροπής (προβληματική λύση).

 

4) Πώληση των 4x100 και αγορά συμβατών 5x100 (το ορθότερο και πιθανώς και οικονομικότερο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να βρεις πολύ φθηνές ζάντες στα μεταχειρισμένα. αν δεν με γελάει η μνήμη μου ακόμα και κάποιος στο insomnia πούλαγε ζάντες από seat cordoba που πρέπει να κάνουν μια χαρά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Καλησπέρα ξερει  κανεις  να  μου  πει  εαν  στην  Εαν στη εν λογω ζάντα μπορώ να  φορέσω  λάστιχο 175/65/Ρ14 λάστιχα; Αυτα που  φοράει  τώρα ειναι  185/65/14!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχεδόν σίγουρα ναι. Αλλά θα χάσεις πρόσφυση.

 

Εγώ πχ με το xsara vts και τις 195/55 αν το ανοίξω ειδικά πρώτη, δεν μαζεύεται.

 

Γιατί θες να βαλεις μικρότερες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αυτή την αλλαγή διάστασης θα μικρύνει και το βήμα των τροχών με ότι αυτό συνεπάγεται. (λίγο μικρότερη τελική, μεγαλύτερη κατανάλωση, καλύτερη επιτάχυνση)

Το πιο σωστό αν θέλεις στενότερο λάστιχο θα ήταν 175/70/14 (με την προϋπόθεση ότι τώρα φοράς τη σωστή μαμίσια διάσταση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αυτή την αλλαγή διάστασης θα μικρύνει και το βήμα των τροχών με ότι αυτό συνεπάγεται. (λίγο μικρότερη τελική, μεγαλύτερη κατανάλωση, καλύτερη επιτάχυνση)

Το πιο σωστό αν θέλεις στενότερο λάστιχο θα ήταν 175/70/14 (με την προϋπόθεση ότι τώρα φοράς τη σωστή μαμίσια διάσταση)

Δεν θα μικρύνει το βήμα, το πάχος του ελαστικού θα μικρύνει κατά 1 εκατοστό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα ξερει  κανεις  να  μου  πει  εαν  στην  Εαν στη εν λογω ζάντα μπορώ να  φορέσω  λάστιχο 175/65/Ρ14 λάστιχα; Αυτα που  φοράει  τώρα ειναι  185/65/14!

 

Καλό θα ήταν να ΜΗΝ κάνεις τέτοια αλλαγή στη διάσταση. Η διάμετρος του τροχού θα γίνει πιο μικρή με αποτέλεσμα να γίνει πιο κοντό το βήμα, και να αλλάξει λίγο η γεωμετρία της ανάρτησης. Καλύτερα να επιλέξεις κάποια από τις διαστάσεις που προτείνει ο κατασκευαστής.

Δεν θα μικρύνει το βήμα, το πάχος του ελαστικού θα μικρύνει κατά 1 εκατοστό.

 

Αν από 185/65/14 πας σε 175/65/14, αλλάζει εκτός από το πλάτος του ελαστικού ΚΑΙ η διάμετρος του τροχού(συνεπώς ΚΑΙ το βήμα).

 

185/65/14 = 596mm διάμετρος // 534 στροφές ανά χιλιόμετρο

175/65/14 = 583mm διάμετρος // 546 στροφές ανά χιλιόμετρο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...