Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα από δημοπρασίες


evoracing

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προφανώς δεν τα ξέρεις καλά. Όχι μόνο στην Καρέντα, αλλά σε όλες τις αντιπροσωπείες ζητάνε την άδεια και όχι μόνο το πλαίσιο. Και αυτό όχι γιατί δεν αρκεί ο αριθμός πλαισίου, αλλά για να είναι σίγουροι πως θα πληκτρολογήσουν σωστά τον αριθμό πλαισίου και κατά συνέπεια να είναι σίγουροι πως θα παραγγείλουν ανταλλακτικά για το σωστό μοντέλο.

 

Επί της ουσίας όμως δεν απάντησες, άντε και ήταν μόνο 3 ημέρες ποια η διαφορά? Ειδικά όταν πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που δεν μπορείς να το κινήσεις, δεν μπορείς να το βάλεις μπροστά, που μερικές φορές κιόλας δεν μπορείς ούτε καν πόρτες/καπό να ανοίξεις?

  

Φίλε μου,

 

Επειδή είμαι πελάτης της ΚΑΡΕΝΤΑ απο τη δεκαετία του '80 όπως ακριβώς σου είπα και παρέμεινα έως και το 2008, αυτό που γράφω είναι ιδιαίτερα γνωστό σε όλους τους κατόχους VAG. Χωρίς την άδεια ούτε ο υπάλληλος γνωρίζει τι κινητήρα φοράς. Τα περί λάθους πληκτρολόγησης αφορά μόνο τους "περαστικούς", τα πλαίσια των πελατών είναι καταχωρημένα. Το πλαίσιο των VAG δεν δίνει λεπτομέρειες κινητήρα πόσο μάλλον εξοπλισμού (θα το βρείς αν το ψάξεις ως ZZZ). Αν δεν τους πάς την άδεια ή δεν ξέρεις το κωδικό κινητήρα που φοράς, ανταλλακτικό κινητήρα δεν αγοράζεις.

 

Προφανώς δεν είχα την απαίτηση να "τρέξεις" σε dealer για να μου βρείς πληροφορίες που ήδη κατέχω, απλά ήθελα να "διαπιστώσω" αν έχεις εντοπίσει άλλη διαδικτυακή, ή μη, πηγή για να κάνω μια διασταύρωση (αυτό πίστεψα απο το απόλυτο της τοποθέτησης).

 

Στο τελευταίο θα συμφωνήσω, αφού εξ' αρχής ανέφερα ότι η διαδικασία που ακολουθεί ο ΟΔΔΥ δεν κρίνεται ως "λογική".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν τους πάς την άδεια ή δεν ξέρεις το κωδικό κινητήρα που φοράς, ανταλλακτικό κινητήρα δεν αγοράζεις.

Έχω γράψει ήδη πως έχω κάνει άπειρες φορές αυτό που ισχυρίζεσαι πως δεν γίνεται.

 

Στο τελευταίο θα συμφωνήσω, αφού εξ' αρχής ανέφερα ότι η διαδικασία που ακολουθεί ο ΟΔΔΥ δεν κρίνεται ως "λογική".

 

Συνεχίζεις να κάνεις την πάπια...

 

Δεν ασχολούμαι άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καλύτερο είναι να φέρνει ο πελάτης άδεια κυκλοφορίας η αριθμό κινητήρα..

Πάλι μπορεί να βρεθεί το ανταλλακτικό αλλά ίσως γίνει λάθος.

 

Γενικά οι μεγάλες εταιρίες δουλεύουν με αριθμό κινητήρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καλύτερο είναι να φέρνει ο πελάτης άδεια κυκλοφορίας η αριθμό κινητήρα..

Πάλι μπορεί να βρεθεί το ανταλλακτικό αλλά ίσως γίνει λάθος.

 

Γενικά οι μεγάλες εταιρίες δουλεύουν με αριθμό κινητήρα.

 

Άλλος ένας ξερόλας...

 

Εσύ που είσαι σε μεγάλη εταιρεία, αν σου ζητήσει ένας πελάτης φίλτρο αέρα για GA16 τι θα του δώσεις? Το στρογγυλό που παίρνουν τα καρπυρατεράτα, ή το μακρόστενο που παίρνουν τα ψεκαστά GA? Μήπως χρειάζεσαι παραπάνω στοιχεία από από τον αριθμό κινητήρα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω γράψει ήδη πως έχω κάνει άπειρες φορές αυτό που ισχυρίζεσαι πως δεν γίνεται.

 

 

Συνεχίζεις να κάνεις την πάπια...

 

Δεν ασχολούμαι άλλο.

  

Μπορείς κάλλιστα με μόνο εφόδιο τη χρήση πληκτρολογίου, να προκαλείς όσο σου επιτρέπει η ανωνυμία που σου παρέχει το διαδίκτυο.

 

Και ποιός τελικά σου ζήτησε να ασχοληθείς και με τί ακριβώς?

 

Μονίμως "βγάζεις" εναν αντίλογο χωρίς να απαντάς σε τίποτα.

 

Σου παρέθεσα τους όρους του ΟΔΔΥ (copy paste απο το site του Οργανισμού) και απλά απάντησες ότι ο τοπικός σας διευθυντής ενεργεί διαφορετικά.

 

Σου μίλησα για ΚΑΡΕΝΤΑ και ΕΤΚΑ και ισχυρίζεσαι ότι εσύ ξέρεις περισσότερα απο τους ίδιους τους υπαλλήλους του Αντιπροσώπου. Ούτε λίγο ούτε πολύ τα, ιδιαίτερα αρκετά, μέλη δύο ενεργών (2) VW Club γνωρίζουν λιγότερα απο εσένα και αδίκως ταλαιπωρούνται.

 

Πές μας τώρα εσύ που ξέρεις, πως αγοράζει κανείς ανταλλακτικό κινητήρα για ένα GOLF V γνωρίζοντας μόνο το σωστό πλαίσιο και τον κυβισμό (1400) αν δεν γνωρίζει κωδικό κινητήρα ή δεν προσκομίσει Αδεια Κυκλοφορίας ή δεν έχει στα χέρια του το κωδικό του ανταλλακτικού ή αν εντέλει έχει προκύψει "αντιστοιχία" (δηλ. αντικατάσταση κωδικού)?

 

Αν όντως τό 'χεις, σου έχω πελατεία αρκετή.

 

Φίλε μου, το να παριστάνει κανείς ανώνυμα τον guru, με πείσμα και με θράσσος, μόνο υπαρξιακή ανασφάλεια υποδηλώνει.

 

Μακάρι να "άκουγες/προβληματιζόσουν/διασταύρωνες" περισσότερο απ' όσο "μιλάς/γράφεις", γιατί μόνο με αυτό το τρόπο ίσως, γιατί βέβαιο δεν είναι, θα είχες πιθανότητες να εξελιχθείς.

 

"Το πρόβλημα με την άγνοια είναι ότι συσσωρεύει αυτοπεποίθηση καθώς προχωράει."

 

Τέλος, αν και περιττό, οι απαντήσεις σου είναι παντελώς άσχετες με το ερώτημα του ts, αφού κατα τη προσφιλή σου τακτική το "βήμα" σου "πατάει" στη κριτική και σχολιασμό των απαντήσεων των μελών.

 

Τα υπόλοιπα στη Κρίση των Αναγνωστών του νήματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποκυβισμός νομίζω γίνεται σε αυτοκίνητα του ΟΔΔΥ, ή τουλάχιστον γινόταν. Παρατηρώ ότι έχουν μειωμένο τεκμήριο και φτηνότερα τέλη, αλλά δεν ξέρω τι ακριβώς παίζει. . 

 

Παράδειγμα: 13 φορολογίσιμοι ίπποι, σε 3000 κυβικά.

https://www.car.gr/9453458-mercedes-benz-w126-300sel

https://www.car.gr/10203564-chevrolet-camaro

https://www.car.gr/9861870-audi-a4-s-line-2-6

https://www.car.gr/9320398-lincoln-mark-4

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποκυβισμός νομίζω γίνεται σε αυτοκίνητα του ΟΔΔΥ, ή τουλάχιστον γινόταν. Παρατηρώ ότι έχουν μειωμένο τεκμήριο και φτηνότερα τέλη, αλλά δεν ξέρω τι ακριβώς παίζει. . 

 

Παράδειγμα: 13 φορολογίσιμοι ίπποι, σε 3000 κυβικά.

https://www.car.gr/9453458-mercedes-benz-w126-300sel

https://www.car.gr/10203564-chevrolet-camaro

https://www.car.gr/9861870-audi-a4-s-line-2-6

https://www.car.gr/9320398-lincoln-mark-4

 

Άλλο το τι γράφουν στις αγγελίες, και άλλο το τι ισχύει στην πραγματικότητα. Επειδή ξέρω τι ακριβώς παίζει θα προσπαθήσω να στο εξηγήσω:

 

"Υποκυβισμός" είναι όταν με κάποιο τρόπο μειώνεις τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα ενός αυτοκινήτου, είτε πραγματικά είτε εικονικά, και αυτό όσο εύκολα/δύσκολα μπορεί να γίνει σε ένα αυτοκίνητο που προέρχεται από ΟΔΔΥ άλλο τόσο εύκολα/δύσκολα μπορεί να γίνει και σε ένα αυτοκίνητο που ΔΕΝ προέρχεται από ΟΔΔΥ. Και φυσικά εννοείται πως σε κάθε περίπτωση είναι καραπαράνομος ο εικονικός υποκυβισμός,

 

Τα αυτοκίνητα που προέρχονται από ΟΔΔΥ είχαν μειωμένο τεκμήριο μέχρι και το 2010 αν θυμάμαι καλά, πλέον δεν έχουν. Αλλά και τότε που είχαν μην φανταστείς ότι ήταν τίποτα ιδιαίτερο, 40% μείωση είχαν, όσο ακριβώς είχαν και όσα ήταν από 15 ετών και άνω, μόλις έκλεινε 15ετία ένα αυτοκίνητο είχε 40% έκπτωση ήταν δεν ήταν από ΟΔΔΥ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο το τι γράφουν στις αγγελίες, και άλλο το τι ισχύει στην πραγματικότητα. Επειδή ξέρω τι ακριβώς παίζει θα προσπαθήσω να στο εξηγήσω:

 

"Υποκυβισμός" είναι όταν με κάποιο τρόπο μειώνεις τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα ενός αυτοκινήτου, είτε πραγματικά είτε εικονικά, και αυτό όσο εύκολα/δύσκολα μπορεί να γίνει σε ένα αυτοκίνητο που προέρχεται από ΟΔΔΥ άλλο τόσο εύκολα/δύσκολα μπορεί να γίνει και σε ένα αυτοκίνητο που ΔΕΝ προέρχεται από ΟΔΔΥ. Και φυσικά εννοείται πως σε κάθε περίπτωση είναι καραπαράνομος ο εικονικός υποκυβισμός,

 

Τα αυτοκίνητα που προέρχονται από ΟΔΔΥ είχαν μειωμένο τεκμήριο μέχρι και το 2010 αν θυμάμαι καλά, πλέον δεν έχουν. Αλλά και τότε που είχαν μην φανταστείς ότι ήταν τίποτα ιδιαίτερο, 40% μείωση είχαν, όσο ακριβώς είχαν και όσα ήταν από 15 ετών και άνω, μόλις έκλεινε 15ετία ένα αυτοκίνητο είχε 40% έκπτωση ήταν δεν ήταν από ΟΔΔΥ.

 

Σε ευχαριστώ για το post. Έχω όμως μια απορία. Πώς γίνεται φίλος μου να έχει αγοράσει 300ρα Mercedes παλιά Υπουργική με τις βάσεις για τα σημαιάκια στα φτερά μπροστά, και να πληρώνει σηματάκι για 1800 κυβικά; Πολύ φτηνότερο σήμα, και χαμηλότερος φόρος πολυτελείας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ για το post. Έχω όμως μια απορία. Πώς γίνεται φίλος μου να έχει αγοράσει 300ρα Mercedes παλιά Υπουργική με τις βάσεις για τα σημαιάκια στα φτερά μπροστά, και να πληρώνει σηματάκι για 1800 κυβικά; Πολύ φτηνότερο σήμα, και χαμηλότερος φόρος πολυτελείας. 

 

Αυτό που λες, απλά δεν γίνεται. Πρώτα από όλα ούτε τα παλιά αυτοκίνητα(πάνω από 10 έτη) ούτε τα 1800άρια επιβαρύνονται με φόρο πολυτελείας, οπότε εφόσον πληρώνει φόρο πολυτελείας δεν είναι δηλωμένο 1800cc. Άσε που στα 1800άρια δεν είναι στάνταρ το σήμα, αλλάζει ανάλογα την παλαιότητα, οπότε δεν στέκει η δήλωση "πληρώνει σηματάκι για 1800".

 

Ρώτα καλύτερα τον ίδιο μια και είναι φίλος σου, ή δώσε μου περισσότερες λεπτομέρειες(κυβικά, φορολογήσιμοι ίπποι, ακριβές ποσό τελών, ακριβές ποσό φόρου πολυτελείας κτλ) και θα σου εξηγήσω με ακρίβεια το πως γίνεται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...