Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα από δημοπρασίες


evoracing

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, 

Με αφορμή αυτή την δημοσίευση, έχει αγοράσει κανείς αυτοκίνητο από δημοπρασίες? Αξίζει να ασχοληθεί κανείς? Βλέπω αρκετά αμάξια σε καλές τιμές. Αυτό να υποθέσω πριν ξεκινήσει η δημοπρασία μπορείς να ρίξεις μια ματιά στο αμάξι έτσι? ή όχι? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα, 

Με αφορμή αυτή την δημοσίευση, έχει αγοράσει κανείς αυτοκίνητο από δημοπρασίες? Αξίζει να ασχοληθεί κανείς? Βλέπω αρκετά αμάξια σε καλές τιμές. Αυτό να υποθέσω πριν ξεκινήσει η δημοπρασία μπορείς να ρίξεις μια ματιά στο αμάξι έτσι? ή όχι? 

 

 

Ναι μπορεις να πας να δεις τα αμαξια αλλα παιζοντε πολλες κομπινες και θελει μεγαλη προσοχη . Αν εχεις καποιον γνωτο εκει ισως αξιζει . Μπορει αμαξι που θα βγει σε δημοπρασια να ειναι ηδη πουλημενο σε γνωστο του γνωστου κλπ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή είχα παρακολουθήσει αρκετές δημοπρασίες στο παρελθόν, με παρότρυνση στενού φίλου και θιασώτη του Οργανισμού, θεωρώ τον ΟΔΔΥ σκέτη κοροϊδία σε όλα τα σημεία.

Ακόμα και όταν "εντόπισα" μέσω τρίτου, "insider" και περίμενα την όποια βοήθεια του κυρίως σε θέματα "αξιολόγησης" του προς πώληση οχήματος, οι απαντήσεις έδειχναν ότι ούτε ο ίδιος γνώριζε.

Με την Αγορά όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα, το να αγοράσει κανείς απο ΟΔΔΥ ισοδυναμεί με Lotto-Τζόκερ κ.λ.π. τυχερά παίγνια, αφού οι τιμές φτάνουν εύκολα τις τρέχουσες αξίες.

Κάνε το κόπο και πέρνα μια βόλτα να δείς τα αυτοκίνητα μιας δημοπρασίας και παρακολούθησε τη διαδικασία και θα καταλάβεις απόλυτα τι εννοώ. Οτι αξίζει θα απογειωθεί.

Αυτοκίνητα με φανερές φθορές και ζημιές και τις περισσότερες φορές κλειδωμένα. Σε ποιό συμπέρασμα να καταλήξει κάποιος?

Να σου πώ ότι ο ίδιος φίλος αγόρασε Α4, στη συνέχεια ανακάλυψε ότι ήταν 2.4 λίτρα και ότι το ταμπλώ του αυτοκινήτου ήταν απλά τοποθετημένο στη θέση του? Οταν προσπάθησε να το ξεφορτωθεί, ανακάλυψε ότι η ΚΑΡΕΝΤΑ για επαναπρογραμματισμό μτχ. καντράν που βρέθηκε στο ebay του ζήτησε 800€.

Δηλαδή "Φορτώθηκε" ένα Α4 που πίστευε ότι ήταν 1600-1800, εξωτερικές ενδείξεις δεν είχε, κλειδωμένο ήταν, κλειδιά δεν του παρέδωσαν (χρεώθηκε και πλατφόρμα) και ακόμα βλαστημάει.

Τιμή ΟΔΔΥ μετά την "έκπτωση μετρητών": 2,400€ για ενα AUDI Α4 του 2002 που απλά δεν πουλιέται στην Ελλάδα λόγω κυβισμού+έξοδα μεταφοράς+ΤέληΧ2+Επισκευές+ΚΤΕΟ και βλέπουμε.

Υπ' όψιν ότι τα τέλη που αναλογούν πληρώνονται ΔΙΣ, μια ως τέλη κυκλοφορίας και μια ως Φόρος.

Διάβασε τους όρους με μεγάλη προσοχή.

Υ.Γ.


Δεν αποκλείω να βρεθεί και αξιόλογο αυτοκίνητο σε καλή τιμή, αλλά σε καμμιά 30αριά δημοπρασίες που παρακολούθησα δεν συνάντησα "λογική".

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι είπαν οι προλαλήσαντες.

Αν και πάντα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, ο κανόνας είναι ότι τα άξια λόγου ή θα "χτυπηθούν" σε καλές τιμές από το σινάφι ή θα φτάσουν στο θεό.

Πέρα από οπτικό "έλεγχο" δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο και πολλές φορές είναι κλειδωμένα και δεν μπορείς καν να δεις κινητήρα ή πορτ μπαγκάζ.

Εννοείται πως αν αισθάνεσαι τυχερός πας και ότι γίνει. Αν έχεις χρόνο όμως απλά παρακολούθησε καμιά δημοπρασία να εγκλιματιστείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα μεγαλα κυβικα κανουν υποκυβισμο στην αδεια για να φυγουν...

  

 

Ο ΟΔΔΥ δεν κάνει υποκυβισμό. Ο ΟΔΔΥ λέει "What you See, is What you Get" και βοήθειά σας.

 

Οποιος κάνει το κόπο και διαβάσει τους όρους με προσοχή, θα διαπιστώσει ότι ουδεμία ευθύνη αναλαμβάνει για οτιδήποτε προκύψει.

 

Ο αγοραστής, με ευθύνη του, μπορεί να κάνει και να δηλώσει ότι θέλει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, μου φαίνεται και εμένα περίεργο να κάνει υποκυβισμό μια υπηρεσία του δημοσίου δημιουργώντας οικονομική ζημία στο κράτος.  (μειωμένα τέλοι, μειωμένα αασφάλιστρα κλπ.κλπ.)

 

Δηλαδή στις λίστες της δημοπρασίας των αυτοκινήτων αναγράφονται μόνο η μάρκα και το μοντέλο ;; Στοιχεία όπως κυβικά και ημερομηνία κυκλοφορίας δεν αναγράφονται ;;

 

Πάντως και εγώ κάτι τέτοιες ιστορίες έχω ακούσει περί εξωτερικού μόνο ελέγχου του αυτοκινήτου και ότι τα καλά "κομμάτια" τα πέρνουν οι γνωστοί άγνωστοι :D :P.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή στις λίστες της δημοπρασίας των αυτοκινήτων αναγράφονται μόνο η μάρκα και το μοντέλο ;; Στοιχεία όπως κυβικά και ημερομηνία κυκλοφορίας δεν αναγράφονται ;;

 

Αν ανοίξεις το link στο πρώτο post, θα δεις τι ακριβώς αναγράφεται στις λίστες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ανοίξεις το link στο πρώτο post, θα δεις τι ακριβώς αναγράφεται στις λίστες.

 

Μια χαρά τότε...

 

Με τον αριθμό πλαισίου που δείνουν στις πληροφορίες των οχημάτων, μπορεί ο ενδιαφερόμενος να μάθει περισσότερα πράγματα για το καθένα αν το ψάξει λίγο σε sites σαν και αυτό.

 

Βέβαια και οι Ελληνικές αντιπροσωπείες αυτοκινήτων ίσως να μπορούν (αρκεί να θέλουν) να βοηθήσουν στην αναζήτηση πληροφοριών σχετικά με κάποιο αυτοκίνητο (τι κυβικά είναι, αν υπάρχει ιστορικό service κλπ) αν τους δωθεί ο αριθμός πλαισίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά τότε...

 

Με τον αριθμό πλαισίου που δείνουν στις πληροφορίες των οχημάτων, μπορεί ο ενδιαφερόμενος να μάθει περισσότερα πράγματα για το καθένα αν το ψάξει λίγο σε sites σαν και αυτό.

 

Βέβαια και οι Ελληνικές αντιπροσωπείες αυτοκινήτων ίσως να μπορούν (αρκεί να θέλουν) να βοηθήσουν στην αναζήτηση πληροφοριών σχετικά με κάποιο αυτοκίνητο (τι κυβικά είναι, αν υπάρχει ιστορικό service κλπ) αν τους δωθεί ο αριθμός πλαισίου.

 

Φυσικά και μπορεί να μάθει πολλά πράγματα κάποιος από τον αριθμό πλαισίου, μην κοιτάς την περίπτωση του φίλου που αναφέρθηκε παραπάνω ο οποίος προφανώς δεν έλεγξε ούτε αυτά που μπορούσε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά και μπορεί να μάθει πολλά πράγματα κάποιος από τον αριθμό πλαισίου, μην κοιτάς την περίπτωση του φίλου που αναφέρθηκε παραπάνω ο οποίος προφανώς δεν έλεγξε ούτε αυτά που μπορούσε.

  

 

Αν μιλάμε για το AUDI, πρέπει να θεωρήσουμε δεδομένη, την αδυναμία άντλησης πληροφοριών αφού ως γνωστόν το πλαίσιο του Group VAG ποτέ δεν έδινε πληροφορίες για Κινητήρα ή Εξοπλισμό σε αντίθεση με π.χ. BMW/Mini, Mercedes κ.λ.π. που Online βλέπεις μέχρι και φωτογραφία του αυτοκινήτου (εξωτερικά/εσωτερικά).

 

Οι κωδικοί που χρειάζεται κάποιος για την άντληση αυτών των "λεπτομερειών", συνήθως μέσω αντιπροσωπείας αυστηρά, βρίσκονται εντός του οχήματος και προφανώς είναι δύσκολη η πρόσβαση σε αυτούς όταν ενα όχημα παραμένει κλειδωμένο.

 

Αν συνυπολογίσει κανείς ότι αυστηρά 3 ημέρες πριν την δημοπρασία, μπορεί ο ενδιαφερόμενος να "δεί εξωτερικά" το αυτοκίνητο, αυτό επίσης μειώνει δραματικά το διαθέσιμο για έλεγχο χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μιλάμε για το AUDI, πρέπει να θεωρήσουμε δεδομένη, την αδυναμία άντλησης πληροφοριών αφού ως γνωστόν το πλαίσιο του Group VAG ποτέ δεν έδινε πληροφορίες για Κινητήρα ή Εξοπλισμό σε αντίθεση με π.χ. BMW/Mini, Mercedes κ.λ.π. που Online βλέπεις μέχρι και φωτογραφία του αυτοκινήτου (εξωτερικά/εσωτερικά).

 

Οι κωδικοί που χρειάζεται κάποιος για την άντληση αυτών των "λεπτομερειών", συνήθως μέσω αντιπροσωπείας αυστηρά, βρίσκονται εντός του οχήματος και προφανώς είναι δύσκολη η πρόσβαση σε αυτούς όταν ενα όχημα παραμένει κλειδωμένο.

Δεν ξέρω ποιος στα είπε όλα αυτά, αλλά εγώ προσωπικά έχω ψωνίσει άπειρες φορές ανταλλακτικά για group VAG με μόνη πληροφορία τον αριθμό πλαισίου.

 

Αν συνυπολογίσει κανείς ότι αυστηρά 3 ημέρες πριν την δημοπρασία, μπορεί ο ενδιαφερόμενος να "δεί εξωτερικά" το αυτοκίνητο, αυτό επίσης μειώνει δραματικά το διαθέσιμο για έλεγχο χρόνο.

Συνήθως 7 ημέρες είναι το περιθώριο αυτό, στην ουσία 5 εργάσιμες, αλλά και 3 να ήταν δεν μπορώ να καταλάβω το point σου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Δεν ξέρω ποιος στα είπε όλα αυτά, αλλά εγώ προσωπικά έχω ψωνίσει άπειρες φορές ανταλλακτικά για group VAG με μόνη πληροφορία τον αριθμό πλαισίου."

H KARENTA της οποίας είμαι πελάτης απο το 1986 ίσως (?) και η οποία ζητάει την άδεια κυκλοφορίας και όχι μόνο το πλαίσιο?

Παρ' όλα αυτά, θέλεις να σου δώσω ενα πλαίσιο δικού μου VAG και να μου βρείς τι έκδοση ακριβώς είναι? (για κινητήρα & εξοπλισμό μιλάω πάντα - πληροφορίες που κυκλοφορούν ελεύθερα για άλλες μάρκες).

Ως μέλος δε του VW club & VW Golf Club σε διαβεβαιώ ότι ούτε το ΕΤΚΑ που οι περισσότεροι χρησιμοποιούμε δεν δίνει πληροφορίες.

Δεν αντιλέγω ότι ο φίλος μου τη πάτησε, βλέποντας ενα σε πολύ καλή κατάσταση αυτοκίνητο η τιμή του οποίου παρέμεινε χαμηλά, γιατί μάλλον οι περισσότεροι γνώριζαν, αλλα δεν είναι αυτό το θέμα μας.


"Συνήθως 7 ημέρες είναι το περιθώριο αυτό, στην ουσία 5 εργάσιμες, αλλά και 3 να ήταν δεν μπορώ να καταλάβω το point σου..."

Οροι Πώλησης Τροχοφόρων ΟΔΔΥ (www.oddy.gr)

2.Η ημερομηνία και ο τόπος διεξαγωγής των δημοπρασιών αναρτώνται στις σχετικές ιστοσελίδες του Υπουργείου Οικονομικών [www.gsis.gr (διαδρομή: Διαγωνισμοί/ Διαβουλεύσεις/Δημοπρασίες),www.oddy.gr], τουλάχιστον δέκα (10) ημέρες πριν την δημοπρασία, ενώ οι διακηρύξεις των εκάστοτε δημοπρατούμενων οχημάτων, με τις τιμές εκκίνησης για κάθε όχημα χωριστά, αναρτώνται και διατίθενται πέντε (5) εργάσιμες ημέρες πριν την ημέρα διεξαγωγής της δημοπρασίας, από τις υπηρεσίες που διενεργούν τις δημοπρασίες . Άρθρο 3 Επισκεπτήριο δημοπρατούμενων οχημάτων 1.Επιτρέπεται η ελεύθερη επίσκεψη και εξέταση των δημοπρατούμενων οχημάτων από τους ενδιαφερόμενους πριν από την διεξαγωγή της δημοπρασίας σε ώρες και ημέρες που καθορίζονται με απόφαση του Προϊσταμένου της Υπηρεσίας που διενεργεί την δημοπρασία. Η τελευταία ημέρα επίσκεψης είναι η προηγούμενη της δημοπρασίας.

Δεν βγαίνουν οι 7 ημέρες με τίποτα όταν η ανάρτηση του ΟΔΔΥ γίνεται 5 ημέρες πριν τη δημοπρασία και η τελευταία επιτρεπτή είναι η προηγούμενη αυτής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ιδιο το κρατος βγαζει τα ματια του στο θεμα αυτοκινηση σε ΟΛΟΥΣ τους τομεις..

《Ποσό που ξεπερνά 754 εκατομμύρια ευρώ εκτιμά το υπουργείο Οικονομικών ότι έχει χάσει από τα τέλη κυκλοφορίας από το 2009 έως σήμερα 2015, εξαιτίας του κύματος καταθέσεων πινακίδων》

Μερικα αυτοκ.δεν εχουν χαρτια και ειναι απο αλλη χωρα..πρεπει να δηλωσει ενας μηχανικος τι μηχανη φοραει..

Προφανως ειναι παρανομο μεχρι να το ελεγξει ποιος?η τροχαια?

η αξια ενος αυτοκ. 4χιλ κυβικων Ειναι οσο 2ετων νομιμα τελη κυκλοφοριας και διαβιωσης..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Δεν ξέρω ποιος στα είπε όλα αυτά, αλλά εγώ προσωπικά έχω ψωνίσει άπειρες φορές ανταλλακτικά για group VAG με μόνη πληροφορία τον αριθμό πλαισίου."

 

H KARENTA της οποίας είμαι πελάτης απο το 1986 ίσως (?) και η οποία ζητάει την άδεια κυκλοφορίας και όχι μόνο το πλαίσιο?

 

Παρ' όλα αυτά, θέλεις να σου δώσω ενα πλαίσιο δικού μου VAG και να μου βρείς τι έκδοση ακριβώς είναι? (για κινητήρα & εξοπλισμό μιλάω πάντα - πληροφορίες που κυκλοφορούν ελεύθερα για άλλες μάρκες).

 

Ως μέλος δε του VW club & VW Golf Club σε διαβεβαιώ ότι ούτε το ΕΤΚΑ που οι περισσότεροι χρησιμοποιούμε δεν δίνει πληροφορίες.

 

Δεν αντιλέγω ότι ο φίλος μου τη πάτησε, βλέποντας ενα σε πολύ καλή κατάσταση αυτοκίνητο η τιμή του οποίου παρέμεινε χαμηλά, γιατί μάλλον οι περισσότεροι γνώριζαν, αλλα δεν είναι αυτό το θέμα μας.

Προφανώς δεν τα ξέρεις καλά. Όχι μόνο στην Καρέντα, αλλά σε όλες τις αντιπροσωπείες ζητάνε την άδεια και όχι μόνο το πλαίσιο. Και αυτό όχι γιατί δεν αρκεί ο αριθμός πλαισίου, αλλά για να είναι σίγουροι πως θα πληκτρολογήσουν σωστά τον αριθμό πλαισίου και κατά συνέπεια να είναι σίγουροι πως θα παραγγείλουν ανταλλακτικά για το σωστό μοντέλο.

 

Και όχι, δεν έχω πρόσβαση στα προγράμματα της VAG ώστε να σου δώσω πληροφορίες για κάποιον αριθμό πλαισίου, ούτε διατίθομαι να μπω στη διαδικασία να τρέξω σε κάποια αντιπροσωπεία.

 

Όσο για τον φίλο σου αυτό ακριβώς είναι το θέμα μας, να μην την πατήσει και κανένας άλλος με τον ίδιο τρόπο.

 

"Συνήθως 7 ημέρες είναι το περιθώριο αυτό, στην ουσία 5 εργάσιμες, αλλά και 3 να ήταν δεν μπορώ να καταλάβω το point σου..."

 

Οροι Πώλησης Τροχοφόρων ΟΔΔΥ (www.oddy.gr)

 

2.Η ημερομηνία και ο τόπος διεξαγωγής των δημοπρασιών αναρτώνται στις σχετικές ιστοσελίδες του Υπουργείου Οικονομικών [www.gsis.gr (διαδρομή: Διαγωνισμοί/ Διαβουλεύσεις/Δημοπρασίες),www.oddy.gr], τουλάχιστον δέκα (10) ημέρες πριν την δημοπρασία, ενώ οι διακηρύξεις των εκάστοτε δημοπρατούμενων οχημάτων, με τις τιμές εκκίνησης για κάθε όχημα χωριστά, αναρτώνται και διατίθενται πέντε (5) εργάσιμες ημέρες πριν την ημέρα διεξαγωγής της δημοπρασίας, από τις υπηρεσίες που διενεργούν τις δημοπρασίες . Άρθρο 3 Επισκεπτήριο δημοπρατούμενων οχημάτων 1.Επιτρέπεται η ελεύθερη επίσκεψη και εξέταση των δημοπρατούμενων οχημάτων από τους ενδιαφερόμενους πριν από την διεξαγωγή της δημοπρασίας σε ώρες και ημέρες που καθορίζονται με απόφαση του Προϊσταμένου της Υπηρεσίας που διενεργεί την δημοπρασία. Η τελευταία ημέρα επίσκεψης είναι η προηγούμενη της δημοπρασίας.

 

Δεν βγαίνουν οι 7 ημέρες με τίποτα όταν η ανάρτηση του ΟΔΔΥ γίνεται 5 ημέρες πριν τη δημοπρασία και η τελευταία επιτρεπτή είναι η προηγούμενη αυτής.

 

Αυτά που γράφεις είναι θεωρητικά, ας δούμε μια πραγματική περίπτωση από τον ΟΔΔΥ της πόλης μου:

 

Ημερομηνία δημοπρασίας 30/06/17

Ημερομηνία διακύρηξης 17/06/17

Η επίσκεψη των οχημάτων επιτρέπεται ελεύθερα από 23-06-2016 μέχρι και 29-06-2016 κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από 08:30π.μ. μέχρι 13:30μ.μ..

 

Πηγή: http://www.oddy.gr/wp-content/uploads/bsk-pdf-manager/20160630_diak_oximata_otkz_kykl_dialisi_Patra_87.pdf

 

Επί της ουσίας όμως δεν απάντησες, άντε και ήταν μόνο 3 ημέρες ποια η διαφορά? Ειδικά όταν πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που δεν μπορείς να το κινήσεις, δεν μπορείς να το βάλεις μπροστά, που μερικές φορές κιόλας δεν μπορείς ούτε καν πόρτες/καπό να ανοίξεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...