stratakis_stavros Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2004 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2004 eimai poli ikanopoiimenos apo tin acer poli kali poiotita kataskeuis prosopika sou tin protino anepifilakta
Dangelo Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2004 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2004 ACER.... eggisi... molis mou dwsane sti douleia to 252LC_DT... OLA TELEIA!!!!!!!!!!!!!!!!
Hikoc Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2004 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2004 Μόλις έμαθα από γνωστό που του έχει χαλάσει ο φορητός ότι τελικά το service είναι για τα μπάζα, συγκεκριμένα το πήγε για αλλαγή m/b στο service της Alman που είναι εξουσιοδοτημένο από την Acer και εδώ και 5 εβδομάδες όποτε παίρνει τηλέφωνο του λένε σε 5-7 εργάσιμες περιμένουν το καινούργιο m/b από Αγγλία.
icem4n Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2004 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2004 pragmati kai emena to modemaki tou acer sta8era me 52. kata ta alla poly aksiopisto (1703SM), den exei kollisei pote, kalh poiotita kataskeuhs alla oso afora to service mallon ysterei kai auto giati apo oso gnwrizw den yparxei antiprwsopia sthn ellada kai xrewnetai h acer courier na to ftiaksei sthn italia me oti auto synepagetai logw megalhs diadromhs (xtyphmata, f8ores). to dvd-r einai ligo idiotropo, 8elei kalhs poiothtas diskakia, xwris alla provlhmata. elpizw na voh8hsa
karib Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2004 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2004 Νομίζω το έχουμε αντιληφθεί όλοι: το service είναι ανεπαρκές. ΄ Με όσα μου λέτε πιστεύω στην αξιοπιστία της acer αλλά με προβληματίζει το θέμα του service στην Ελλάδα. Μα καλά, υποτίθεται μια εταιρία θέλει να διεισδύσει στην ελληνική αγορά, τα acer ήδη πουλάνε καλά, τόσο δύσκολο είναι να κάνουν ένα service κι εδώ; Οταν μάλιστα οι άλλες εταιρίες έχουν ήδη service αξιόλογα. Δηλαδή να ευχόμαστε να μη μας τύχει στραβή γιατί μετά θα κάνουμε να δούμε το laptop μας κανένα μήνα; Τι να πω...
whitehed Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2004 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2004 Δυο φιλοι μου αγορασαν δυο Αcer (Νοεμβριος 2003) πανομοιοτυπα με Athlon XP 2400+ η 2600+ δεν θυμαμαι αυτην την στιγμη και δυστυχως και οι δυο :oops: εβγαλαν προβλημα με τους δισκους...τα εστειλαν στο service εεε ακομη περιμενουν...
karib Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2004 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2004 Πάνω που φτιάχνουμε ένα image για τα acer, έρχεται το ανύπαρκτο service να με αποκαρδιώσει...Μηχανάκια είναι και χαλάνε, είναι να μην έχεις service της προκοπής; Μια περιουσία δίνουμε ρε γαμώτο...
StAkIS Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2004 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2004 Εγώ έχω έναν ACER 1705SMi, "τέρας επιδόσεων(!!)", και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος τόσο από τον φορητό όσο και από το Service του! Έχω δουλέψει χρόνια, με όλες σχεδόν τις μάρκες των φορητών, και μπορώ να πω ότι για πρώτη φορά στην ζωή μου αισθάνομαι ότι επιτέλους δουλεύω άνετα και βαριές εφαρμογές σε ένα notebook. Αξιοσημείωτη είναι και η οθόνη του! Σκεφθείτε ότι έχω και έναν Desktop πολύ καλά εξοπλισμένο και με 22" οθόνη, τον έχω κλείσει και δουλεύω μόνιμα με το notebook! Όσο για το service, επειδή μου χρειάστηκε, έκανα εγώ την βλακεία όμως (μάλλον) και έπαψαν να δουλεύουν οι USB θύρες του. Σε ένα εξουσιοδοτημένο το έστειλα, και τον είχα πίσω με νέο motherboard σε 3 μέρες, αλλά με κάποια μικροπροβλήματα όπως π.χ. δεν δούλευε το δεξί ηχείο του. Και επειδή ήταν νέο notebook και απαράδεκτο αυτο που μου συνέβει, απέτησα και χωρίς καμμία αντίρρηση από μέρους του service (3 μήνες μετά και παρόλο που δεν είναι πολιτική της ACER) να γίνει αντικατάστασή του με καινούργιο μηχάνημα. Με παρέπεμψαν και συννενοήθηκα για αυτό με τον Δ/ντη του service της ACER στην Ιταλία και έγινε άμεση αντικατάστασή του και όλα τα έξοδα πληρωμένα από αυτούς(!!) και με e-mail που μου ζήταγαν συγγνώμη για την ταλαιπωρία μου. Έχω την καλύτερη γνώμη λοιπόν για την ACER και πληροφοριακά έχω και έναν COMPAQ (από το 2000) που πάλι όμως δεν μου έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα, αλλά σε επιδόσεις αντίστοιχες πάλι η ACER πρωτοτυπούσε! Ελπίζω να βοήθησα
karib Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2004 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2004 Πάντως ρε παιδιά, επειδή έχω ήδη toshiba, το εν Ελλάδι service τους είναι πολύ καλό. Οποτε το χρειάστηκα (λίγες φορές όντως) ήταν ταχύτατο. Δηλαδή εντός μιας εβδομάδας. Δεν ξέρω βεβαια αν είχα σοβαρά προβλήματα αν θα με καθυστερούσαν περισσότερο. Το λέω αυτό γιατί δεν μπορώ να μην κάνω τη σύγκριση. Οι μεν έχουν service και μάλιστα καλό, και οι δε (acer) δεν έχουν καν οργανωμένο service, ούτε καν κακό!
StAkIS Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2004 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2004 Αν το service που αναφέρεσαι είναι η γνωστή I___l τότε "κουνιέται" η θέση της στον χώρο της πληροφορικής και για αυτό έχει τόσο καλή εξυπηρέτηση!
karib Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2004 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2004 H ideal είναι στην Ελλάδα για την toshiba. Τι να πω, δεν έχω κάποια ιδιατερη πληροφόρηση για τελευταίες εξελίξεις. Πάντως τους έχω δει πολύ οργανωμένους. Επανερχόμενος όμως στο θέμα μας, στα acer, είναι κρίμα καλά μηχανάκια σε καλές τιμές, να πάσχουν από χαζό service. Ουσιαστικά αυτοί εδώ στην Ελλάδα δεν είναι καν service, μάλλον για διαμετακομιστικό κέντρο πρόκειται, κάτι σαν courrier. Από την άλλη βέβαια, πολλοί φίλοι εδώ στο topic, είπαν ότι δεν είχαν ποτέ πρόβλημα με τα acer τους. Εγω αν αγοράσω, ποιος ξέρει, θα είμαι τυχερός να μην έχω βλάβες ή θα την πατήσω άραγε?
liko Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2004 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2004 η Toshiba ειναι εγγυιση και με λιγότερα προβλήματα
karib Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2004 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2004 liko I know... Και με περισσότερα χρήματα! Αλλά είπαμε, ότι πληρώνεις παίρνεις. Ας μη γελιόμαστε. Αυτό που αναχητούμε όλοι είναι value for money. Τα acer έχουν τρομερές τιμές αναμφισβήτητα, γι αυτά που προσφέρουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.