Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το boring δεν είναι από το βαρετό, αλλά από το bore και αφορά τη διάνοιξη σηράγγων. Κι όπως όλα τα projects του Musk έχει άμεση σχέση με το σχέδιο επίκοισης του Άρη. Επειδή η ατμόσφαιρα εκεί είναι πολύ αραιή ο μόνος τρόπος για ασφαλείς μετακινήσεις είναι κάτω από το έδαφος.

γιατί θα υπάρχει πρόβλημα στις μετακινήσεις λόγω έλλειψης ατμόσφαιρας?πχ το hyperloop θα γίνεται χωρίς καν σύραγγα.Ναι βασικά καταλαβαίνω τι εννοείς.Ότι όλλα είναι σχεδιασμένα για να δουλευουν στην ατμόσφαιρα και όχι στο κενό.Αλλά πόσο δύσκολο θα ναι απλά να υπάρχει μια διαφορετική σχεδίαση

Δημοσ.

Δεν θα υπάρχει και τριβή του αέρα. Όπως και στην Σελήνη. Βέβαια στην Σελήνη λόγω βαρύτητας αν πας γρήγορα μπορεί να απογειωθείς κιόλας και να μπεις σε τροχιά. :)

Δημοσ.

Δεν θα υπάρχει και τριβή του αέρα. Όπως και στην Σελήνη. Βέβαια στην Σελήνη λόγω βαρύτητας αν πας γρήγορα μπορεί να απογειωθείς κιόλας και να μπεις σε τροχιά. :)

the what now?

Δημοσ.

Καλά ο απατεώνας μιλάμε. Και συνεχίζει... Μόνο το paypal έκανε το παιδί και από κει και πέρα μάρκετινγκ κόλπα για να ανεβάζει τη μετοχή. 

Ε....;

 

Θέλω να πιστεύω ότι είναι κάποιο αστείο αυτό.

  • Like 2
Δημοσ.

γιατί θα υπάρχει πρόβλημα στις μετακινήσεις λόγω έλλειψης ατμόσφαιρας?πχ το hyperloop θα γίνεται χωρίς καν σύραγγα.Ναι βασικά καταλαβαίνω τι εννοείς.Ότι όλλα είναι σχεδιασμένα για να δουλευουν στην ατμόσφαιρα και όχι στο κενό.Αλλά πόσο δύσκολο θα ναι απλά να υπάρχει μια διαφορετική σχεδίαση

 

Χωρίς ατμόσφαιρα δεν φιλτράρεται η ακτινοβολία από το διάστημα και από τον Ήλιο. Κι ενώ είναι πρακτικό να φτιάξεις την κατάλληλη μόνωση σε ένα κτίριο, δεν ισχύει το ίδιο για οχήματα.

Δημοσ.

Από άλλο άρθρο... Ο Musk υποστηρίζει ότι το κόστος θα είναι αρχικά 1/10 του κλασικού μετροποντικα και στη συνέχεια θα πέσει κι άλλο

δεν υπάρχει περίπτωση. Μόνο το σύστημα εξαερισμού να σκεφτεί κανείς φτάνει. Για να μην αναφέρω εξόδους κινδύνου, πυρασφάλεια κτλπ κτλπ.

 

Επίσης θα ταν καλό να μας πει ο musk κ πόσα οχήματα θα μπορούν να το χρησιμοποιούν. Σε επαρχιακό δρόμο κ εχεις πολλές φορές πάνω απο 140 χιλιάδες οχήματα την βδομάδα. Αυτό το ποσό είναι κάτι εκατομμύρια σε πόλεις.

Δημοσ.

εχουν βρει τωρα ολοι να βαζουν βλακειες να αρπανε τα λεφτα απο οποιους επενδυτες και να την κανουν λουις.

 

Ξερετε ολοι οτι απο κατω εχει αποχετευτικο συστημα,επισης θα αντεξει ανελευτα τουνελ το εδαφος απο πανω.Και βεβαια ολα τα "ζωακια" που θα πρεπει να βρουν νεα σπιτια κτλ

Δημοσ.

Από όσο πιστεύω,τα μποτιλιαρίσματα συμφέρουν τις κυβερνήσεις.Βενζίνες,φθορές στα αυτοκίνητα...παίζονται λεφτά.

Δημοσ.

Καλή μαλακία. Είναι μάλλον άλλη μια χαζοχαρούμενη ιδέα που και καλά προσπαθούν να υλοποιήσουν κάποιες εταιρείες για να κάνουνε ντόρο. 

Δημοσ.

Αν θέλεις να εξαλείψεις το μποτιλιάρισμα πρέπει να καταργήσεις τα φανάρια. Για να το πετύχεις  αυτό κάνεις έργα αποσυμφόρησης των δρόμων όπως για παράδειγμα να φτιάξεις  γέφυρες,υπόγειες διαβάσεις κ.α. Καλό σαν ιδέα αλλα μη εφαρμόσιμο ειδικά στις μεγαλουπόλεις.

Δημοσ.

Από όσο πιστεύω,τα μποτιλιαρίσματα συμφέρουν τις κυβερνήσεις.Βενζίνες,φθορές στα αυτοκίνητα...παίζονται λεφτά.

Έλεος απλά. Οι περισσότερες πόλεις απλά δεν σχεδιάστηκαν για τέτοιο όγκο οχημάτων. 

  • Like 1
Δημοσ.

Ενδιαφέρουσα ιδέα! Αλλά χρειάζονται πολλά χρήματα για την υλοποίησή της!! Στην Ελλάδα, το πρόβλημα με το μποτιλιάρισμα, μπορεί να λυθεί με έναν απλό τρόπο. Αν υπάρξουν τροχονόμοι σε σημεία όπου γίνονται συχνά παραβιάσεις σήμανσης. Ξέρω κάποια τέτοια, όπου θα μπορούσαν να κόψουν τουλάχιστον 100 κλήσεις ημερησίως. Πολλά έσοδα για το κράτος και αφαίρεση διπλωμάτων, από πολλούς ηλίθιους που δεν πρέπει να οδηγούν!!!

Δημοσ.
Δεν ξέρω...αλλα δεν θα ήταν πιο οικονομικό και ευκολο, να φτιάξουν απλα επίγειες ράγες, (monorail) σε στύλους πάνω απο τους δρόμους και να έχουν

 2-θέσια ή 4-θέσια pods να περιφέρονται γύρω με τεχνολογία mag-lev?

Ειναι και θέμα ρυμοτόμησης της πόλης να μου πεις....

 

Τεσπα.... για να δούμε το κατα πόσο θα το προχωρίσουν.

Δημοσ.

Ενδιαφέρουσα ιδέα! Αλλά χρειάζονται πολλά χρήματα για την υλοποίησή της!! Στην Ελλάδα, το πρόβλημα με το μποτιλιάρισμα, μπορεί να λυθεί με έναν απλό τρόπο. Αν υπάρξουν τροχονόμοι σε σημεία όπου γίνονται συχνά παραβιάσεις σήμανσης. Ξέρω κάποια τέτοια, όπου θα μπορούσαν να κόψουν τουλάχιστον 100 κλήσεις ημερησίως. Πολλά έσοδα για το κράτος και αφαίρεση διπλωμάτων, από πολλούς ηλίθιους που δεν πρέπει να οδηγούν!!!

o μονος εφικτος τροπος να λυθει το μποτιλιαρισμα σε βαθος 20 ετων ειναι ολα τα οχηματα να ειναι αυτοματα.καθως θα καταργηθει ο χρονος καθυστερησης που προκυπτει οταν στο φαναρι ολοι ξεκιναμε 2 δευτερα μετα απο τον μπροστινο μας.με επικοινωνια μεταξυ των οχηματων η ροη θα είναι "τελεια"

Δημοσ.

Το βρισκω χαζο να εισαι συνεχως πανω σε πλατφορμα οπου αυτη σε οδηγει, και ανεβαζει και παρα πολυ το κοστος αν σκεφτουμε οτι πρεπει να γινουν κατι 10αδες χιλλιαδες τετοιες πλατφορμες και οχι απλα κατι σαν ασανσερ τα οποια σε κατεβαζουν σε δρομους με 2 λωριδες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...