stelarasg7 Δημοσ. 28 Απριλίου 2017 Δημοσ. 28 Απριλίου 2017 Καλησπερα σε ολους! Πριν 2.5 μηνες μου καηκε η καρτα γραφικων (r9 390) και την εστειλα πισω απο εκει που την πηρα (ενα σκρουτζομαγαζο με καλες κρτιτικες) γιατι ειχε ακομα εγγυηση μεχρι τον Δεκεμβριο. 2 μηνες τωρα που μιλαω μαζι τους μου λενε πως την εχουν στειλει εξωτερικο και δεν εχουν κανενα νεο της. Πριν 4 μερες μου ειπαν οτι παρελαβαν καινουργια και θα μου την στειλουν με acs. Περασαν 5 μερες και ακομα τιποτα... τους πηρα παλι τηλεφωνο σημερα και μου ειπαν οτι δεν ξερουν καν οτι εχει σταλει καρτα και οτι θα με παρουν τηλεφωνο πριν τις 5 να μου πουν εναν αριθμο voucher... για ακομη μια φορα κανενα τηλεφωνο. Τι να κανω ρε παιδια? Να την αφησω στην τυχη της?
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 28 Απριλίου 2017 Δημοσ. 28 Απριλίου 2017 απο τι βλεπω δεν αδιαφορει απλα αργουν οι διαδικασιες...υπομονη φιλε και θα ερθει αν λενε οτι την εχουν στειλει!
Mikelpcpro_GR Δημοσ. 28 Απριλίου 2017 Δημοσ. 28 Απριλίου 2017 Καλησπερα σε ολους! Πριν 2.5 μηνες μου καηκε η καρτα γραφικων (r9 390) και την εστειλα πισω απο εκει που την πηρα (ενα σκρουτζομαγαζο με καλες κρτιτικες) γιατι ειχε ακομα εγγυηση μεχρι τον Δεκεμβριο. 2 μηνες τωρα που μιλαω μαζι τους μου λενε πως την εχουν στειλει εξωτερικο και δεν εχουν κανενα νεο της. Πριν 4 μερες μου ειπαν οτι παρελαβαν καινουργια και θα μου την στειλουν με acs. Περασαν 5 μερες και ακομα τιποτα... τους πηρα παλι τηλεφωνο σημερα και μου ειπαν οτι δεν ξερουν καν οτι εχει σταλει καρτα και οτι θα με παρουν τηλεφωνο πριν τις 5 να μου πουν εναν αριθμο voucher... για ακομη μια φορα κανενα τηλεφωνο. Τι να κανω ρε παιδια? Να την αφησω στην τυχη της? Κοίτα φίλε επειδή εγώ προσωπικά δεν πολύ εμπιστεύομαι τα skrouzο μαγαζιά και ας έχουν καλές τιμές (αγοράζω φυσικά από skroutz αν τύχη μόνο) το κάθε κατάστημα μπορεί να σου λέει αλλά ντάλον εσύ ξέρεις τη ισχύει στην πραγματικότητα ? όχι φυσικά κοίτα ξανά πάρτους τηλέφωνο και πες στους με άλλο ύφος ότι θέλεις να μάθεις το tracking number της αποστολής και να μην σου λένε αλλά ντάλλον και να περιμένεις άδικα 1
razorblade334 Δημοσ. 29 Απριλίου 2017 Δημοσ. 29 Απριλίου 2017 μπορεις να μας πεις το καταστημα? ειναι ενας μοχλος πιεσης γι αυτους η αναφορα τους σε φορουμ. μπορεις να κανεις και καταγγελια να ξερεις στον συνηγορο του καταναλωτη. πες μας εαν θες ποιο ειναι να προσεχουμε. 2
panos0100 Δημοσ. 30 Απριλίου 2017 Δημοσ. 30 Απριλίου 2017 Έχουνε ξεφύγει άργησαν πάρα πολύ, σε 2 εβδομάδες θα έπρεπε να σου δώσουν καινούρια κάρτα, και οχι να περιμένεις ή έστω μια δανεική για να κάνεις την δουλειά σου, ποιο είναι το κατάστημα; επίσης όπως είπε και απο πάνω μπορείς να τους κάνεις καταγγελία στο συνηγορο 1
7nisiotis Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Πες μας ποιο είναι το κατάστημα. Ότι συνομιλίες έχεις μαζί τους μέσω mail καλό θα είναι να τις έχεις κρατήσει. Αν αργήσουν κι άλλο θα τις χρειαστείς. 1
UsualSuspect__ Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Δημοσ. 3 Μαΐου 2017 Γιαυτό κρατάω όλα τα mail και δεν τα σβήνω ποτέ..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα