Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

τη διαφορά έχει ένα αυτο αυτόματο κιβώτιο στην κατανάλωση σε σχέση με το χειροκίνητο?

οι λειτουργία διαφέρει σε άλλα αυτοκίνητα πχ bmw, Mercedes?

  • Απαντ. 77
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τα τελευταία κιβώτια στα πιο νεα αμάξια έχουν καλύτερη κατανάλωση από τα χειροκίνητα γιατί αλλάζουν την ταχύτητα πιο γρήγορα από τον μέσο οδηγό.

Δημοσ.

Τι σχέση έχει ο χρόνος αλλαγής με την κατανάλωση;

Εννοώ το πόσο γρήγορα θα καταλάβει ο οδηγός πότε πρέπει να αλλάξει την ταχύτητα (υποκειμενικό καθαρά) μέχρι να την αλλάξει.

 

Το αυτόματο αλλάζει την ταχύτητα κάπου στις 3500 στροφές σταθερά άρα ο κινητήρας δεν ζορίζεται καθόλου άρα υπάρχει καλύτερη οικονομία.

  • Like 2
Δημοσ.

Τα αυτόματα κιβώτια πλεον είναι επιστήμη και ελέγχονται απο ηλεκτρονικούς υπολογιστές, με διπλούς συμπλέκτες 7ταχυτα και 9ταχυτα άστα να πάνε, η δεν οδήγηση αυτών των αυτοκινήτων είναι απόλαυση, οποτε τι να πούμε για διάφορες καμια σύγκριση.

Δημοσ.

Τα αυτόματα κιβώτια πλεον είναι επιστήμη και ελέγχονται απο ηλεκτρονικούς υπολογιστές, με διπλούς συμπλέκτες 7ταχυτα και 9ταχυτα άστα να πάνε, η δεν οδήγηση αυτών των αυτοκινήτων είναι απόλαυση, οποτε τι να πούμε για διάφορες καμια σύγκριση.

Στιλ φορ πουσσις ομως :P Προσπεραση πως κανεις με αυτοματο? Μηπως εννοεις ημιαυτοματο που συμφωνω? Και στην κινηση εννοειται αυτοματο>all

Δημοσ.

Ενώ αν ο οδηγός σε χειροκίνητο κιβώτιο την αλλάξει πχ στις 2500 ή στις 3000 στροφές θα ζοριστεί ε?

Όχι αλλά αν αρχίσει ο οδηγός να κάνει το κάθε αμάξι να βογκάει και να χτυπάει 4.000 στροφές+ μέχρι να αλλάξει την ταχύτητα τότε ναι θα ζοριστεί 

Δημοσ.

Στιλ φορ πουσσις ομως :P Προσπεραση πως κανεις με αυτοματο? Μηπως εννοεις ημιαυτοματο που συμφωνω? Και στην κινηση εννοειται αυτοματο>all

Ποια κίνηση, ποια ευθεία και ποια προσπέρασης, με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη ούτε να τον δεις δεν προλαβαίνεις!!!
Δημοσ.

Όχι αλλά αν αρχίσει ο οδηγός να κάνει το κάθε αμάξι να βογκάει και να χτυπάει 4.000 στροφές+ μέχρι να αλλάξει την ταχύτητα τότε ναι θα ζοριστεί

 

Ότι νάναι. Εδώ μιλάς θεωρητικά, "ΑΝ αρχίσει ο οδηγός να κάνει το κάθε αμάξι να βογκάει", πριν όμως έγραψες ότι σε 'σχέση με το μέσο οδηγό' το αυτόματο είναι πιο οικονομικό. Ο μέσος οδηγός δηλαδή κάνει το αμάξι να "βογγάει"?

Δημοσ.

 

Ότι νάναι. Εδώ μιλάς θεωρητικά, "ΑΝ αρχίσει ο οδηγός να κάνει το κάθε αμάξι να βογκάει", πριν όμως άφησες να εννοηθεί ότι σε κάθε περίπτωση το αυτόματο είναι πιο οικονομικό.

Τα νέα αυτόματα είναι σε κάθε περίπτωση πιο οικονομικά γιατί έχουν κάτι χιλιάδες τεχνολογίες πάνω, πολλές ταχύτητες και πάει λέγοντας.

  • Like 1
Δημοσ.

Τα νέα αυτόματα είναι σε κάθε περίπτωση πιο οικονομικά γιατί έχουν κάτι χιλιάδες τεχνολογίες πάνω, πολλές ταχύτητες και πάει λέγοντας.

 

Έτσι μάλιστα, άλλο είχες γράψει όμως πριν, σε κείνο στάθηκα.

Δημοσ.

Όχι αλλά αν αρχίσει ο οδηγός να κάνει το κάθε αμάξι να βογκάει και να χτυπάει 4.000 στροφές+ μέχρι να αλλάξει την ταχύτητα τότε ναι θα ζοριστεί 

 

Αν εσύ κάνεις τις αλλαγές στις 4k+ RPM τότε μάλλον κάτι κάνεις λάθος.

Δημοσ.

Απο την αλλη αμα γουσταρω μια φορα τη βδομαδα να το τελικιαζω μεχρι 4.5k στροφες στο αυτοματο μπορω? δεν μπορω. Τι ειμαστε τιποτα κομμουνιστες να διαλεγει ο κατασκευαστης για μας στις ποσες στροφες θα αλλαξει ταχυτητα? :P

  • Like 1
Δημοσ.

το σειριακό-ημιαυτοματο τη σχέση έχει με το αυτόματο?

είναι και μερικές εταιρείες που δεν έχουν λεβιέ και αλλάζεις ταχύτητες πίσω από το τιμόνι

και μερικά αλλάζουν μόνα τους το έχω δει στο traction

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...