trelofanis Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Παιδια καλησπερα και συγνωμη για την απογοητευση που ισως εκφρασω στη συνεχεια αλλα ελπιζω να με καταλαβετε...προπαρηγγειλα κ πηρα με χαρα το samsung s8 απ τις 19/4..ολα καλα,πανεμορφο κινητο κτλ κτλ...ΟΜΩΣ...σχεδον καθε μερα μου κανει το εξης προβλημα..ενω μιλαω με καποιον ξαφνινα διακοπτεται η κληση και οι παυουν ολοι οι ηχοι στο κινητο..δλδ και να επιχειρησω ξανα κληση,καλει το αλλο προσωπο,το σηκωνει δειχνει οτι αρχιζει ο χρονος της ομιλιας αλλα ηχος γιοκ..ουτε ακουω,ουτε μακουνε..αλλα φυσικα και ολοι οι ηχοι στη συσκευη σταματανε..το προβλημα λυνεται μονο με επανεκκινηση της συσκευης..σημερα πχ μου το εκανε 2-3 φορες..ανοιξα το κινητο επανατοποθετησα τη sim χθες αλλα σημερα μου το ξανακανε..την ωρα που το κανει στη διαρκεια της ομιλιας νομιζω οτι δειχνει στιγμιαια πληρη απωλεια δικτυου κ επαναζητηση..αλλα δεν εχει να κανει με σημα καθως μου το χει κανει σε ασχετα σημεια κ με σημα καμπανα..πραγματικα η απογοητευση μου ειναι πολυ μεγαλη..εννοειται οτι θα το παω στο service της samsung απλα το παρεθεσα και δω μηπως μπορει καποιος να καταλαβει που οφειλεται και να με κατευθυνει...πχ αν εχει αντιμετωπισει αναλογο προβλημα σε αλλη συσκευη..οποιος μπορει να μου πει μια ιδεα παρακαλω γιατι αισθανομαι 829 απογοητευσεις οσα κα τα ευρω που εδωσα..συγνωμη για το εκτενες κειμενο..
Super Moderators billdanos Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Αν δεν αλλάξει κάτι με μια επαναφορά, εννοείται ότι το πας τρέχοντας στο service όσο είναι ακόμη νωρίς! 2
isay Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Ontopic : Μια χαρά τα ειπανε οι προλαλήσαντες offtopic : Οταν ακριβοπληρώνεις κάποιο προϊόν εχεις την αυτονόητη απαιτηση η πωλήτρια εταιρεία να εχει φροντίσει εκ των προτέρων να εχει κάνει πάμπολους ελέγχους ποιότητας. Ο αγοραστής πέρα απο τα υλικά, πληρώνει και αυτό. Πέρσι εσκασε το φιάσκο με τις μπαταρίες, φέτος με τις κόκκινες οθόνες και ειναι νωρίς ακομα. Τι στο καλό; Δεν εκανε beta testing στο software και δειγματοληπτικους ελέγχους στα προιοντα των προμηθευτών της; Ειπαμε ... marketing ... 1
Super Moderators billdanos Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Ontopic : Μια χαρά τα ειπανε οι προλαλήσαντες offtopic : Οταν ακριβοπληρώνεις κάποιο προϊόν εχεις την αυτονόητη απαιτηση η πωλήτρια εταιρεία να εχει φροντίσει εκ των προτέρων να εχει κάνει πάμπολους ελέγχους ποιότητας. Ο αγοραστής πέρα απο τα υλικά, πληρώνει και αυτό. Πέρσι εσκασε το φιάσκο με τις μπαταρίες, φέτος με τις κόκκινες οθόνες και ειναι νωρίς ακομα. Τι στο καλό; Δεν εκανε beta testing στο software και δειγματοληπτικους ελέγχους στα προιοντα των προμηθευτών της; Ειπαμε ... marketing ... Όσο τέλεια και να είναι μια γραμμή παραγωγής και οι έλεγχοι κλπ, στις τόσες συσκευές δεν υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχουν τέτοια θέματα...
Ablaoublas_542 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Ontopic : Μια χαρά τα ειπανε οι προλαλήσαντες offtopic : Οταν ακριβοπληρώνεις κάποιο προϊόν εχεις την αυτονόητη απαιτηση η πωλήτρια εταιρεία να εχει φροντίσει εκ των προτέρων να εχει κάνει πάμπολους ελέγχους ποιότητας. Ο αγοραστής πέρα απο τα υλικά, πληρώνει και αυτό. Πέρσι εσκασε το φιάσκο με τις μπαταρίες, φέτος με τις κόκκινες οθόνες και ειναι νωρίς ακομα. Τι στο καλό; Δεν εκανε beta testing στο software και δειγματοληπτικους ελέγχους στα προιοντα των προμηθευτών της; Ειπαμε ... marketing ... Τα ξαναειπαμε για τις κοκκινες οθονες, οπως θες το ρυθμιζεις το tint της οθονης. Ειναι σαν να παρω αμαξι και να παραπονεθω οτι το καθισμα του οδηγου δεν ειναι ρυθμισμενο σωστα. Μην παρασυρομαστε απο ckickbait τιτλους αρθρων 1
trelofanis Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Τι εννοειται ολικη επαναφορα?μου πηρε 3 μερες να το σεταρω οπως θελω..δεν ειμαι για τετοια..κυριως με ενδιαφερει αν ειναξ θεμα software ή hardware..τι σας φαινεται περισσοτερο?πχ αν ηταν hardware δε θα το κανε συνεχεια?γιατι να το κανει μια στο τοσο?μου θυμιζει software το οποιο ομως δε ξερω πως θα λυθει..το format δεν ειναι λυση..καθε φορα αυτο θα κανω?
petran91 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Μία φορά θα το κάνεις επαναφορά μήπως είναι θέμα software. Αν δεν λυθεί έτσι, τους το πας.Έτσι κι αλλιώς και πίσω να το γυρίσεις, είναι πολύ πιθανό να σου προτείνουν και οι ίδιοι να κάνεις επαναφορά(ή να στο κάνουν αυτοί) πριν το στείλουν στο σέρβις.
lek88 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Τι εννοειται ολικη επαναφορα?μου πηρε 3 μερες να το σεταρω οπως θελω..δεν ειμαι για τετοια..κυριως με ενδιαφερει αν ειναξ θεμα software ή hardware..τι σας φαινεται περισσοτερο?πχ αν ηταν hardware δε θα το κανε συνεχεια?γιατι να το κανει μια στο τοσο?μου θυμιζει software το οποιο ομως δε ξερω πως θα λυθει..το format δεν ειναι λυση..καθε φορα αυτο θα κανω? και τι παει να πει αυτό; ότι θα κάτσεις με τα προβλήματα που έχει για να μη το γυρίσεις εργοστασιακες και το σεταρεις ξανά;; Γύρνα το εργοστασιακες κ αν δεν φτιάξει στειλτο σέρβις. 3
stelios18120 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Φίλε μου γύρισε το πίσω όσο είναι καιρός Έδωσες πολλά χρήματα κοίτα μην πάνε χαμένα. 1
trelofanis Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 οταν εννοειται επαναφορα σε εργοστασιακες ρυθμισεις τα app που εχω κατεβασει κτλ διατηρουνται?μα και επαναφορα να το κανω παλι μετα τις ιδιες ρυμισεις-προγραμματα θα εγκαταστησω.... οκ το κινητο καλυπτεται με εγγυηση..δε με αγχωνει οτι και να γινει...απλα θελω να βρω τι φταιει και να βρω λυση...σκεφτομαι μηπως βαλω στα πλαισια της υποδοχης της nanosim λιγο κολλα για να μην "παιζει" η καρτα...αν παιζει φυσικα κατι το οποιο δε φαινεται με την καρτα μεσα....
slk200gr Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 οταν εννοειται επαναφορα σε εργοστασιακες ρυθμισεις τα app που εχω κατεβασει κτλ διατηρουνται?μα και επαναφορα να το κανω παλι μετα τις ιδιες ρυμισεις-προγραμματα θα εγκαταστησω.... οκ το κινητο καλυπτεται με εγγυηση..δε με αγχωνει οτι και να γινει...απλα θελω να βρω τι φταιει και να βρω λυση...σκεφτομαι μηπως βαλω στα πλαισια της υποδοχης της nanosim λιγο κολλα για να μην "παιζει" η καρτα...αν παιζει φυσικα κατι το οποιο δε φαινεται με την καρτα μεσα.... καλα κολλα μην βαλεις γιατι σε βλεπω εκτος εγγυησης 1
saruman123 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 οταν εννοειται επαναφορα σε εργοστασιακες ρυθμισεις τα app που εχω κατεβασει κτλ διατηρουνται?μα και επαναφορα να το κανω παλι μετα τις ιδιες ρυμισεις-προγραμματα θα εγκαταστησω.... οκ το κινητο καλυπτεται με εγγυηση..δε με αγχωνει οτι και να γινει...απλα θελω να βρω τι φταιει και να βρω λυση...σκεφτομαι μηπως βαλω στα πλαισια της υποδοχης της nanosim λιγο κολλα για να μην "παιζει" η καρτα...αν παιζει φυσικα κατι το οποιο δε φαινεται με την καρτα μεσα.... Φίλε στείλτω πίσω και άσε τα πειράματα γιατί δεν σε βλέπω καλά. 2
Makis38 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Όταν κάνεις επαναφορά, τίποτε δεν διατηρείται αλλά μένει στον λογαριασμό gmail που έφτιαξες, για τις εφαρμογές μιλάω. Φωτογραφίες, βίντεα κλπ ασφαλώς και πρέπει να τα σώσεις αλλού πριν κάνεις επαναφορά.
isay Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Όταν κάνεις επαναφορά, τίποτε δεν διατηρείται αλλά μένει στον λογαριασμό gmail που έφτιαξες, για τις εφαρμογές μιλάω. Φωτογραφίες, βίντεα κλπ ασφαλώς και πρέπει να τα σώσεις αλλού πριν κάνεις επαναφορά. Εγω θα προτεινα να κανει backup σε εξωτερική κάρτα μνήμης. Προσωπικά διαφωνώ με τη λογική ολες μου οι προσωπικές πληροφορίες να αποθηκευονται σε κάποιο server και αυτό να θεωρείται αυτονοητο. Ενα απο τα πράγματα που κανω οταν βάλω λογαριασμους ειναι να απενεργοποιώ το sync Το εχει και το android και επισης υπάρχουν μπολικα προγράμματα.
trelofanis Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 εκανα επαναφορα ρυθμισεων δικτυου και επαναφορα ρυθμισεων κινητου..οχι ολικη επαναφορα...αναμενω να δω πως θα παει...
Προτεινόμενες αναρτήσεις