GeorgeHellas Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Φίλε αφού πας μέχρι 7000 γιατί δεν κοιτάς και την mt07? Πούλησε και αρκετά νομίζω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GTI890 Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Οτι και να σου πω ψεμματα θα ναι στο χερι του εμπορου ειναι αναλογα με τα κεφια του και το ποσο πουλαει/ποσο εχει αναγκει να πουλησει. Πας και βλεπεις. Ξανασκεψου το για το duke 390 παντως, τωρα αν σου ειναι μικρο τι να κανεις(εμενα η cbf500 επειδη εχω ανεβει μου ειναι μεγαλη καλοταξιδο οτι και να παρεις και παντα κρανος/μπουφαν! ευχαριστω....οταν ερθει η ωρα θα δω..αν και οταν καθισα με χαλασε καπως σε σχεση με το honda ας πουμε....ημουν πολυ μεγαλωσομος για το duke.... Φίλε αφού πας μέχρι 7000 γιατί δεν κοιτάς και την mt07? Πούλησε και αρκετά νομίζω ισχυει. εχει μικρη διαφορα απο το honda cb500f, αλλά εχει και 75 καπου εκει νομιζω αλογα, ενω το cb 48 αλογα...ειναι αρκετη διαφορα λογικα. οχι τη με χαλαει, αλλά για πρωτη ισως ειναι κατι παραπανω απο οτι πρεπει για εναν αρχαριο...μην φαμε και κανα κεφαλι... κριμα ειναι...δελεαστικη η τιμη βεβαια αντι για το 500 αρι, αλλά για αρχαριο δεν ξερω αν ειναι καλυτερη επιλογη απο το cb500f... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 28 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 28 Απριλίου 2017 εννοω απο θεμα υψους και βαρους (1.88 και 110 κιλα) γιατι καποιοι λενε οτι τα γυμνα τους μεγαλοσομους τους κουραζουν αργα ή γρηγορα αν και παιζει να μην ισχυει, απλα οτι ακουω λεω...γιαυτο ρωταω κιολας. γιατι μου λεγανε να δω σε στυλ του cb 500X αντι του γυμνου (επειδη ειναι πιο ψηλο καπως το τιμονι και η θεση του). σαν εμφανιση οπως ειπα μαρεσουν τα γυμνα που ειπα παραπανω. δινω ως τα λεφτα που παιζουν αυτα, δηλαδη απο 5000 μεχρι 6500-7000 max (οχι παραπανω)... οχι τωρα αλλά μετα το καλοκαιρι υπολογιζω που θα μαζεψω και λεφτα. πιο κατω δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο νομιζω... Για καινουριο μιλαω μιας και μεταχειρισμενα τα φοβαμαι καθως δεν ξερω απο μηχανες καθολου και δεν θα εχω γνωση του τι παιρνω και σε τι κατασταση καλο και πανεμορφο φενεται και το hornet, αλλά 102 αλογα για πρωτη μηχανη μου φενονται αρκετα. θα παρω μεν διπλωμα απεριοριστων αλλα θα ειναι η πρωτη μηχανη που θα καβαλησω...102 αλογα για πρωτη ισως ειναι αρκετα Σωματικά είμαι στα ίδια κυβικά με σένα. Αυτή τη στιγμή έχω Hornet του 2008 και πρίν απο αυτό είχα ένα R6. Θέμα κούρασης δέν έχω ουτε με το Hornet, ουτε κάν με το R6 και απορρώ γιατί το αναφέρουν οι φίλοι σου. Ίσα ίσα, λόγω του γυμνού, στο Hornet γίνεται κουραστικό το ταξίδι μετά απο κάποια ώρα λόγω του αέρα. Στο R6 δέν είχα τέτοιο θέμα, και μόλις συνήθισα να στηρίζω το σώμα μου χωρίς να βάζω βάρος με τους καρπούς στα κλιπον, μου φαινόταν το ίδιο άνετη με οποιαδήποτε μηχανή. Η ιπποδύναμη πάντως είναι ένα θέμα. Εκεί γύρω στα 50 άλογα είχε η πρώτη μου μηχανή (CB500) και τη βαρέθηκα και την πούλησα στο εξάμηνο. Έχει δύναμη στις χαμηλές ταχύτητες και σου φαίνεται γρήγορη, αλλά όσο τη συνιθίζεις και αρχίζεις να πιέζεις πιό πολύ θα σε απογοητεύει, γιατι δέν έχει να δώσει πολλά παραπάνω. Απο κεί και πέρα εξαρτάται και πόσο ινδιάνος είναι ο καθένας. Μπορεί κάποιους να τους καλύπτει κάτι τέτοιο, αλλά γνώμη μου είναι οτι με τα 50 άλογα και να πηγαίνεις στην εθνική με ίδιες ταχύτητες με τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα δέν αρέσει σε κανέναν. Η Honda πάντως έχει προσφορά κάποια κομμάτια του προηγούμενου μοντέλου Hornet με ABS στα ίδια λεφτά με το CB500F, οπότε σκέψου το! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GTI890 Δημοσ. 28 Απριλίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 28 Απριλίου 2017 Σωματικά είμαι στα ίδια κυβικά με σένα. Αυτή τη στιγμή έχω Hornet του 2008 και πρίν απο αυτό είχα ένα R6. Θέμα κούρασης δέν έχω ουτε με το Hornet, ουτε κάν με το R6 και απορρώ γιατί το αναφέρουν οι φίλοι σου. Ίσα ίσα, λόγω του γυμνού, στο Hornet γίνεται κουραστικό το ταξίδι μετά απο κάποια ώρα λόγω του αέρα. Στο R6 δέν είχα τέτοιο θέμα, και μόλις συνήθισα να στηρίζω το σώμα μου χωρίς να βάζω βάρος με τους καρπούς στα κλιπον, μου φαινόταν το ίδιο άνετη με οποιαδήποτε μηχανή. Η ιπποδύναμη πάντως είναι ένα θέμα. Εκεί γύρω στα 50 άλογα είχε η πρώτη μου μηχανή (CB500) και τη βαρέθηκα και την πούλησα στο εξάμηνο. Έχει δύναμη στις χαμηλές ταχύτητες και σου φαίνεται γρήγορη, αλλά όσο τη συνιθίζεις και αρχίζεις να πιέζεις πιό πολύ θα σε απογοητεύει, γιατι δέν έχει να δώσει πολλά παραπάνω. Απο κεί και πέρα εξαρτάται και πόσο ινδιάνος είναι ο καθένας. Μπορεί κάποιους να τους καλύπτει κάτι τέτοιο, αλλά γνώμη μου είναι οτι με τα 50 άλογα και να πηγαίνεις στην εθνική με ίδιες ταχύτητες με τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα δέν αρέσει σε κανέναν. Η Honda πάντως έχει προσφορά κάποια κομμάτια του προηγούμενου μοντέλου Hornet με ABS στα ίδια λεφτά με το CB500F, οπότε σκέψου το! οπως εχω αναφερει στην αρχη πιο πολυ για μετακινησεις εντος πολης τη θελω (κατα 95%) και ενα 5% για κανενεα κοντινο ταξιδακι (καθως εχω και αυτοκινητο για τα ταξιδια)... το hornet που λες ειναι αυτο που εχει 102 αλογα το cb600 f hornet? επισης αν δεν κανω λαθος ειναι χρονολογιας του 2010? ποσο σου καει το hornet ? γενικα βεβαια δεν ξερω, λογικα ειναι πολλα τα 102 αλογα...εδω σκεφτομαι το mt 07 που ειπε ενας φιλος παραπανω και εχει 75 (οχι 102) και παλι το σκεφτομαι.... απο τη μια σκεφτομαι οτι την cb500 με τα 48 αλογα ισως την βαρεθω σε βαθος χρονου...αλλά μηπως ειναι πιο safe απο την mt 07 ας πουμε? επειδη δεν ειχα ποτε μηχανη και θα ειναι η πρωτη μου, μηπως ειναι βαρια για πρωτη? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα