Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Νομίζω βρίσκομαι στη σωστή ενότητα για τέτοιου είδους ερωτήσεις... Ψάχνω απαντήσεις στα εξής ερωτήματα:

1. Οι προγραμματιστές βρίσκουν εύκολα δουλεια; Σταθερή; Υπάρχει ζήτηση;
  2. Ο μισθός σε πια επίπεδα κυμαίνονται συνήθως;

Ευχαριστώ όποιους απαντήσουν.

• Moderators
Δημοσ.

1) Εξαρτάται από τον κλάδο και από το πόσο καλός είσαι.

2) Εξαρτάται από τον κλάδο και από το πόσο καλός είσαι.

• Like 5
Δημοσ.

1)Τι γλωσσα? Backend/frontend? Τι προυπηρεσια εχεις?  Σε ποια πολη/χωρα?

2)Δες το 1)

Ο μηχανικος ετσι γενικα και αοριστα αμα σε ρωτησω μπορεις να μου πεις? Οχι. Για τον προγραμματιστη γιατι να γινεται?

• Like 1
Δημοσ.

Και απαραίτητο, αν το κάνεις μόνο για τα λεφτά, ή θα αποτύχεις ή θα μισήσεις πολύ γρήγορα τη δουλειά σου.

Πολλές φορές βρίσκονται σε αδιέξοδο άτομα που το επέλεξαν από πάθος, φαντάσου να το κάνεις επειδή είναι απλά μία δουλειά.

• Like 5
Δημοσ.

Καταρχάς, είμαι μαθητής λυκείου και δεν ξέρω τίποτα σε αυτόν τον χώρο μιας και μέχρι τώρα είχα την ιατρική ως πρώτη επιλογή μου. Μετά για κάποιους λόγους αναγκάστηκα να σκεφτώ και αυτήν την επιλογή.

Έκανα αυτά τα ''αόριστα'' ερωτήματα προκειμένου να δω αν θα άξιζε. Καταλαβαίνω ότι δε μπορώ να θέτω τέτοιες ερωτήσεις ενώ δεν έχω ασχοληθεί με γλώσσες προγραμματισμού και δεν έχω ''εξοικειωθεί'' με τα βασικά...

Απλά ήθελα να καταλάβω αν ,γενικότερα, υπάρχει ζήτηση στον τομέα αυτόν και προφανώς αν ,γενικότερα πάλι, τι μισθό περίπου παίρνεις για να δω αν θα μπορούσα να το προσθέσω ως επιλογή για επάγγελμα. Εφόσον όμως δεν κάνουν τα ''γενικά'' τότε δεν πειράζει.

Δημοσ.

Αν έχεις την απαιτούμενη κατάρτιση, μπορείς να βρεις καλή δουλειά (καλός μισθός,

άριστες συνθήκες εργασίας και προοπτικές εξέλιξης).

Εδώ, στην ελλάδα, εν μέσω κρίσης.

Π.χ. :

https://careers.beta-cae.com/jobPosition/32

Στη συγκεκριμένη, με μόνον το πτυχίο ο πρώτος μισθός είναι άνω των 1500e (δουλεύουν φίλοι μου και το ξέρω).