hasapario Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Καλησπερα σε ολους! Τον αυγουστο ειχα παρει ενα τροφοδοτικο xfx pro series 550w το οποιο εβγαλε προβλημα μετα απο μερικους μηνες χρησης. Το στειλα σε γνωστο καταστημα online αγορων και αυτοι το εστειλαν στην εταιρεια. Υποτιθεται πως περιμενουν να μου το στειλουν πισω απο την xfx τωρα ομως εγω μιλησα παραλληλα με την xfx και μου ειπαν το εξης: 4/24/2017 8:16:57 AM By wade@pnl Type:2 Dear sir The psu has been applied for RMA and it has been shipped to us. We have been credited to our resellers. Please contact your seller to see what compensation can they offer to you. Best regards Wade Μετα πηρα το καταστημα τηλεφωνο και φανηκε πως δεν ειχαν ιδεα για αυτη την αποζημιωση που μου ειπαν στο support της XFX και μου ζητησαν να τους στειλω αντιγραφο αυτης της συζητησης. Τι λετε να παιζει? Κατι μου μυριζει στην ολη υποθεση
denis_kos Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Μιλας με κατάστημα και ζητας ειτε ιδιο καινούργιο, ειτε τα χρήματα σου πισω. Αυτοι προφανως επεστρεψαν χρήματα στο κατάστημα ή στον αντιπρόσωπο.
BlueBlood7 Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Μπορεί όντως να μην το έχουν δει μπορεί και να κάνουν την πάπια. Τύπωσε την απάντηση που σου έδωσαν και πήγαινέ την στο κατάστημα. Δεν νομίζω να έχεις θέμα. Γράψε και το κατάστημα. Δεν απαγορεύεται. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα