Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οπότε θα έχουμε νέα νομοθεσία για τον Μπόμπολα για νέα διαφυγόντα κέρδη.

(Αυτή τη στιγμή η σύμβαση προβλέπει ότι αν δεν έχει αρκετά έσοδα στα διόδια την διαφορά θα την πληρώσει ο φορολογούμενος).

  • Like 2
  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ειναι αρκετα ενδιαφέρον και δειχνει και αρκετα ασφαλές αλλα το κοστος θα ειναι απαγορευτικο για μετακινήσεις εντός πόλεων δλδ 50χλμ. Για πολή σε πόλη ειναι αρκετα καλή ιδεα.

Δημοσ.

Ακόμη μια "νέα" ιδέα, που μετρά 60 χρόνια στα σκαριά.

Τα ιπτάμενα αμάξια έχουν το μοναδικό "προνόμιο" να είναι περισσότερο καιρό στην "ανάπτυξη" και στο: "Σε 10 χρόνια θα το έχουμε παντού", από ότι η Σύντηξή.

 

Εάν κάποτε βγει το νομοθετικό πλαίσιο, οι υποδομές(και δη οι ηλεκτρικοί σταθμοί για ανεφοδιασμό) και γενικά η εφαρμογή τους, τότε θα πιστέψω.

 

Μέχρι τότε καλή τύχη, αν και δεν το βλέπω.

  • Like 2
Δημοσ.

για τα ελληνικα νησια αψογωτατο. πας απο νησι σε νησι πετωντας χαμηλα σαν να εισαι σε καταστρωμα πλοιου αλλα πολυ ταχυτερα! ;)

για να δουμε θα βγαλειο Ελον κανα ιπταμενο τεσλα? :P

Δημοσ.

Ωραίο. Το ΄19 η πρώτη πτήση με άνθρωπο, το ΄25 η υπηρεσία ταξί.

 

 

 

Όσο και να το ψάξεις είναι απίστευτα foolproof. Δες το site της επιχείρησης. Στην χειρότερη, αν όλα τα άλλα αποτύχουν υπάρχει τεράστιο αλεξίπτωτο που σηκώνει το βάρος όλου το οχήματος, των επιβατών και των πιλότων...

 

 

Tο ballistic parachute πάντως δεν λειτουργει σε ολο το φάσμα της πτήσης. Μακάρι να προχωρησει το project πάντως να φέρει την επανάσταση που ολοι ζητάμε... ειδικα για την Ελλάδα που με τόσα διοδια εχει αποκλειστει η επικοινωνια περιοχών.

 

για τα ελληνικα νησια αψογωτατο. πας απο νησι σε νησι πετωντας χαμηλα σαν να εισαι σε καταστρωμα πλοιου αλλα πολυ ταχυτερα!  ;)

για να δουμε θα βγαλειο Ελον κανα ιπταμενο τεσλα?  :P

 
Εερρμμμ οχι! Φτιαγμένο να πετάει σαν αεροπλάνο ειναι. Δεν προκειται να το δεις ποτε να κανει sea skimming.
  • Like 2
Δημοσ.

 

Tο ballistic parachute πάντως δεν λειτουργει σε ολο το φάσμα της πτήσης. Μακάρι να προχωρησει το project πάντως να φέρει την επανάσταση που ολοι ζητάμε... ειδικα για την Ελλάδα που με τόσα διοδια εχει αποκλειστει η επικοινωνια περιοχών.

 

 

Φυσικά και έχει νόημα η συζήτηση για την ασφάλεια αλλά την ίδια στιγμή αν μιλάμε για ένα μέσο το οποίο μπορεί να είναι έστω 10 φορές πιό ασφαλές απ' το αυτοκίνητο δεν νομίζω πως υπάρχει τόσο μεγάλο θέμα.

 

Μια παλαιότερη έρευνα που είχε συγκρίνει την ασφάλεια των μέσων μεταφοράς (θάνατοι ανα χιλιόμετρα) είχε βρει το τραίνο 5 φορές πιο ασφαλές απ' το αυτοκίνητο και το αεροπλάνο 60 φορές πιο ασφαλές απ' το αυτοκίνητο.

 

 

ειναι αρκετα ενδιαφέρον και δειχνει και αρκετα ασφαλές αλλα το κοστος θα ειναι απαγορευτικο για μετακινήσεις εντός πόλεων δλδ 50χλμ. Για πολή σε πόλη ειναι αρκετα καλή ιδεα.

 

 

lilium-jet-jfk-route.png

 

  • Like 1
Δημοσ.

Πως θα παρκάρουν σε ταράτσες βρε παιδιά στην Ελλάδα που είναι γεμάτες από κεραίες, ηλιακούς θερμοσύφωνες και οτιδήποτε άλλο?

Δημοσ.

Μπούρδες.

 

ΟΤΑΝ ΚΙ ΑΝ τα αυτοκίνητα γίνουν άλα-"BladeRunner" ή άλα-"Fourth Element", τότε ΝΑΙ, θα 'ναι κάτι το επαναστατικό.

 

(Μιλώ για αυτό το "αμάξι-αεροπλάνο" που έβγαλαν πρόσφατα, όχι συγκεκριμένα για τούτο εδώ...)

 

Το να έχεις "αμάξι" που χρειάζεται... ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ (έστω μικρού μήκους) για να απογειωθεί/προσγειωθεί, δεν είναι ιδαίτερα χρήσιμο. Απλά ενδεχομένως θα αντικαταστήσουν την μεγάλη χρήση (από στελέχη εταιριών και μη) των ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΩΝ.

(Που και πάλι ΔΕΝ μπορούν ιδιαίτερα να τα αντικαταστήσουν, γιατί το ελικόπτερο απογειώνεται/προσγειώνεται ΚΑΘΕΤΑ και ΠΑΝΤΟΥ).

Δημοσ.

Το βασικο προβλημα σε αυτες τις υλοποιησεις ειναι η μεγαλη καταναλωση ενεργειας, εαν με το αυτοκινητο ηθελες Χ ποσο ενεργειας για να πας καπου, εστω και με κινηση, με αυτο εδω θα θες 5Χ ενεργεια και οι ανανεωσιμες ακομη δεν φτανουν για μαζικη χρηση. Ειναι αλλο να κυλας και αλλο να τραβηξεις μια μαζα ψηλα.

Πιστευω οτι ακομη μας λειπει η τεχνολογια κλειδι για να δουλεψει αυτη η ιδεα.

Αντιστοιχα οταν μας ελειπε η τεχνολογια των ημιαγωγων οι υπολογιστες ηταν καταδικασμενοι να ειναι τεραστιοι σε μεγεθος μεγαλου δωματιου, μονο οταν βγηκε η νεα τεχνολογια των τρανζιστορ μπορεσει ολο αυτο το πραγμα να μπει αρχικα σε μεγεθος μια ντουλαπας και αργοτερα φτασαμε σε μεγεθος ενος μικρου βιβλιου.

 

Πιστευω πιο πολυ στον διακτινισμο, εαν κανεις μια δουλεια καντην σωστα απο την αρχη.

Beam me up, Scotty!

Δημοσ.

I don't trust flying machines incapable of gliding... Το κονσεπτ ωραιο... οχι απλά ωραιο... φανταστικο, ομως θελω να μαθω τι γινεται σε electrical failure...

Πέφτει τι να γίνεται. Όπως και με τα αεροπλάνα.

Δημοσ.

Επειδή θα έχει σχετικά μικρή εμβέλεια το συγκεκριμένο (300 χιλιόμετρα) δεν μπορεί να κάνει μεγάλες διαδρομές (Αθήνα-Θεσσαλονίκη). Όπως δείχνει και ο χάρτης της εταιρείας θα είναι περισσότερο για μικρότερες διαδρομές, ιδιαίτερα για όσους πάνε στις εργασίες τους με ταξί. Φυσικά και για όσους έχους βαλίτσες κλπ και δεν βολεύει να τις κουβαλούν στα ΜΜΜ. Αρχικά θα έχει μια τιμή/χιλιόμετρο περίπου στο 60% του ταξί, αλλά αργότερα θα πέσει στο 25% και τελικά θα φτάσει να έχει τιμές 10 φορές κάτω από αυτές των ταξί.

 

Στην ιστοσελίδα επίσης αναφέρουν πως θα βολεύει και για εκδρομές μονοήμερες ή ΣΚ καθώς λόγο της ταχύτητας του εκεί που θα πήγαινες 50 (πχ) χιλιόμετρα μακριά απ' το σπίτι σου με το αυτοκίνητο τώρα θα μπορείς να πας αρκετά πιο μακριά στον ίδιο χρόνο. Δηλαδή αν θες να κάνεις το Αθήνα-Ύδρα (75 χιλιόμετρα) με μια μέση ταχύτητα 250 χιλ/ώρα θα φτάνεις σε 15 με 20 λεπτάκια. (Λέμε τώρα, δεν ξέρω αν θα αφήσουμε ποτέ τέτοια καινοτομία να μας χαλάσει το status quo εδώ στην Ελλάδα).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...