Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

η ασκηση ειναι:Γράψτε ένα snippet που να δημιουργεί μια λίστα 5 τυχαίων αριθμών μεταξύ 0 και 1 και για κάθε έναν από αυτούς να τυπώνει τον έλεγχο της σύγκρισής του με το 0.5 (αν, δηλαδή, είναι μεγαλύτερος, μικρότερος ή ίσος με 0.5).

Γιατι το αποτελεσμα ειναι κουλο?? 

post-436353-0-33941300-1492881281_thumb.png

Δημοσ.

μπορειτε να μου πειτε στο προγραμμα πως ειναι το σωστο?


Τι ακριβώς σημαίνει %i που γράφεις;

ετσι μας ειπε στη σχολη ο καθηγητηςς...υπαρχει και στις σημειωσεις του...το ll ειναι απλα ετσι το θελει εχει πει

Δημοσ.

ετσι μας ειπε στη σχολη ο καθηγητηςς...υπαρχει και στις σημειωσεις του...το ll ειναι απλα ετσι το θελει εχει πει

 

:rolleyes:

 

Εγώ ξέρω τι σημαίνει. Εσύ είσαι αυτός που δεν ξέρει και πρέπει να μάθει. Pro tip, "έτσι μας είπε ο καθηγητής" ίσον δεν έχεις μάθει τίποτα.

Δημοσ.

για αυτο ρωτησα για να μαθω...επισης ο προγραμματισμος δεν μου αρεσε ποτε μια προσπαθεια κανω να περασω το μαθημα...αλλα οκ...μπραβο που ξερεις τι σημαινει αν ηταν να κοκορευτεις μονο καλυτερα να μην σχολιαζες καν just saying

Δημοσ.

Δεν έχω και πολλή υπομονή για παιδάκια που επειδή ζορίστηκαν λίγο υποθέτουν πως κοκορεύτηκα επειδή ξέρω και γω ανάμεσα σε άλλους πόσο κάνει πέντε πέντε. Καλή τύχη να περάσεις το μάθημα, όπως φαίνεται θα τη χρειαστείς.

  • Like 1
Δημοσ.

αν δεν εχεις υπομονη μην απαντας καν...απλα τα πραγματα...αλλα ενταξει το επιπεδο του καθε ενα δεν οριζεται απο το αν ξερει python...καλη συνεχεια 

Δημοσ.

Η απάντηση σου δόθηκε οπότε καλύτερα να διαβασεις γιατι βλέπεις το "κουλο" παρά να αναλώνεσαι σε αντιπαραθέσεις...

Δημοσ.

:rolleyes:

 

Εγώ ξέρω τι σημαίνει. Εσύ είσαι αυτός που δεν ξέρει και πρέπει να μάθει. Pro tip, "έτσι μας είπε ο καθηγητής" ίσον δεν έχεις μάθει τίποτα.

Ετσι, να γινομαστε so και εδω σιγα σιγα :D

 

Τζο για το καλο σου το λεει αλλα επειδη δε γουσταρεις δεν εχει και πολλη σημασια. Σε ποια σχολη εισαι και τι σπουδαζεις;

Δημοσ.

για αυτο ρωτησα για να μαθω...επισης ο προγραμματισμος δεν μου αρεσε ποτε μια προσπαθεια κανω να περασω το μαθημα...αλλα οκ...μπραβο που ξερεις τι σημαινει αν ηταν να κοκορευτεις μονο καλυτερα να μην σχολιαζες καν just saying

 

Dude, ποιό μάθημα; Μια χαρά αποτέλεσμα σου βγάζει. 0,6854621ξερω γω mod 0,6854621ξερω γω = 0.

 

Την απάντηση στη δώσαν καπάκια στα post 2 & 3.

Δημοσ.

Μπα. Δε θα το έλεγα.

 

Το mod που ακριβώς το βλέπεις στον κώδικά του; :P

 

Δεν ξέρω python, είχα την εντύπωση ότι το % δρά σαν τελεστής modulo, όπως και σε άλλες γλώσσες. Μαλακία μου.

 

Απλά το αποτέλεσμά του, μου έδωσε αυτή την εντύπωση.

Δημοσ.

OP,

δες εδώ: https://docs.python.org/2/tutorial/inputoutput.html

 

 

 

n=(1,2,3)

i=1

print "this is %i ok" %n

 

δουλεύει μεν αλλά επειδή έχει τα συγκεκριμένα νούμερα

Λογικά αν θέλουμε να φορμάρουμε την έξοδο με τρία δεκαδικά θα δίναμε σταθερά 1.3, όπου το 3 δηλώνει τα νούμερα για τα δεκαδικά.

print "this is %1.3f ok" %n[2]
ή δες αυτό:

print "this is %4.3f ok" %(n[2]*40000)
 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...