tim2231 Δημοσ. 29 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 29 Απριλίου 2017 Ξανακάνε ένα format αφού έχεις ενεργοποιήσει το UEFI και το Secure Boot από BIOS. Έχεις βάλει Windows 10 και έχεις το σύστημα σε Legacy Mode. Αυτά τα δυο δεν πάνε μαζί. Εννοείται πως και το στικάκι με τα Windows θα το διαμορφώσεις για UEFI boot (κάν' το με το Rufus)... dd2c3f49cb0846c681989777c28fb545.png Τα windows 10 τα πέρασα με την βοήθεια ενός βίντεο που είδα απο youtube μιας που δεν είμαι κ πολύ σχετικός. Επίσης το φλασάκι έγινε bootable απο το πρόγραμμα της microsoft. Μπορείς σε παρακαλώ να μου δώσεις περισσότερες πληροφορίες για το πως να κάνω αυτά που μου προτείνεις; Δηλαδή αντί για Legacy τι να βάλω; Κατεβάζω τα windows 10 σε αρχείο iso και μετά κάνω μέσω του rufus το flasaki bootable? και απο εκεί υπάρχει επιλογή uefi boot?
drmanakias Δημοσ. 30 Απριλίου 2017 Δημοσ. 30 Απριλίου 2017 Φίλε μου έτσι όπως τα λες καταλαβαίνω ότι κάθε φορά έκανες install από το ίδιο flashaki/αρχείο , δοκίμασε να κατεβάσεις τα windows από άλλη πηγή και δοκίμασε άλλη μια φορά όπως λέει παραπάνω ο SaFis ... αν μπεις στο WinToFlash έχει έναν καλό οδηγό για εγκατάσταση . Μου έτυχε να κατεβάσω windows που για περίεργο λόγο δεν έκλεινε το λαπτοπ και έμπαινε σε sleep αντί shut down χωρίς να ξανανοίγει , μόνο με force restart (acer) και με το 2ο πακέτο που κατέβασα έστρωσε 1
bill27 Δημοσ. 30 Απριλίου 2017 Δημοσ. 30 Απριλίου 2017 Και γιατι να κατεβασει τα windows απο μια αγνωστη πηγη και να μην χρησιμοποιησει το media creation tool της microsoft? Φιλε ξαναπερνα αλλη μια φορα το λειτουργικο με το tool της microsoft (το στικακι να το κανεις διαμορφωση πριν ) και αν στο ξανακανει στειλτο παλι πισω και πιεσε τους για αντικατασταση
tim2231 Δημοσ. 30 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 30 Απριλίου 2017 @drmanakias ναι τόσες φορές τα φορμάτ τα έκανα απο το ίδιο φλασάκι αν και την τελευταία φορά το είχα κάνει διαμόρφωση. Θα προσπαθήσω να κάνω αυτά που πρότεινε ο SaFis με άλλο φλασάκι. Αν κατάλαβα καλά πρέπει να κάνω το bios mode σε UEFI και να κάνω το φλασάκι uefi boot και μετά να κάνω το φορμάτ;;;
drmanakias Δημοσ. 9 Μαΐου 2017 Δημοσ. 9 Μαΐου 2017 Και γιατι να κατεβασει τα windows απο μια αγνωστη πηγη και να μην χρησιμοποιησει το media creation tool της microsoft? Φιλε ξαναπερνα αλλη μια φορα το λειτουργικο με το tool της microsoft (το στικακι να το κανεις διαμορφωση πριν ) και αν στο ξανακανει στειλτο παλι πισω και πιεσε τους για αντικατασταση Γιατι όταν είχα το θέμα ήταν απο την ίδια την Microsoft και όταν τα κατέβασα απο Torr έστρωσε !!
Stavros_Fox Δημοσ. 25 Μαΐου 2017 Δημοσ. 25 Μαΐου 2017 Θα προσπαθήσω να κάνω αυτά που πρότεινε ο SaFis με άλλο φλασάκι. Αν κατάλαβα καλά πρέπει να κάνω το bios mode σε UEFI και να κάνω το φλασάκι uefi boot και μετά να κάνω το φορμάτ;;; Ναι, με μια μικρη ερευνα, υπαρχουν δεκαδες οδηγοι: https://www.google.gr/search?ei=hUAnWdrgNMrvUqu1i5AN&q=rufus+usb+windows+10+uefi&oq=rufus+usb+windows+10+uefi&gs_l=mobile-gws-serp.3..0i19k1.2892.12462.0.12935.37.27.0.0.0.0.240.4904.0j15j10.25.0....0...1.1j4.64.mobile-gws-serp..16.21.4119...0j0i67k1j0i131k1j0i22i30k1j0i22i30i19k1j33i22i29i30k1j33i160k1.g3xWbz2PodE#scso=uid_WSdAzQAA3rQKFHHE0A-NSQ_1:0
Toxo <3 lover Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 Να ξέρεις ότι το κατάστημα που το αγόρασες είναι υποχρεωμένο από το νόμο να σε εξυπηρετήσει. Κακώς σε παρέπεμψαν στη lenovo (CPI?), όφειλαν να το κάνουν οι ίδιοι. Πάρε ένα τηλ και στη γενική γραμματεία καταναλωτή να ρωτήσεις αν δικαιούσαι κάτι περισσότερο. Καταλαβαίνω ότι θες να λυθεί το πρόβλημα, αλλά με τόση αναξιοπιστία από την πλευρά των παρεχόμενων υπηρεσίων στο πλαίσιο της εγγύησης, στη θέση σου θα κοίταζα για άλλο μηχάνημα. Όπως έκανα δηλαδή στη δική μου περίπτωση και ησύχασα. Δεν είναι δική σου δουλειά να ψάχνεις πώς να το φτιάξεις, υποτίθεται γι' αυτό υπάρχει η διετής εγγύηση. Ελπίζω να βρήκες άκρη anywayz.
tim2231 Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 update αφου έστειλα για τρίτη φορά το λαπτοπ στη λενοβο (cpi), το κοίταξε ο τεχνικός και δεν μπόρεσε να βγάλει άκρη (μου είπε πιθανών τα Windows 10 Educational να μην είναι συμβατά με το συγκεκριμένο λαπτοπ) . μου έστειλαν φόρμα αντικατάστασης. το έστειλα την Παρασκευή στο κατάστημα από το οποίο το αγόρασα κ με ενημέρωσαν πως θα προχωρήσουν σε διαδικασία αντικατάστασης. γνωρίζει κάποιος τι γίνεται μετά; θα μου στείλουν το ίδιο λαπτοπ καινούργιο; θα μου δώσουν κάποιες επιλογές για να επιλέξω εγώ;;
tim2231 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 update αφου έγινε η αντικατάσταση απο το κατάστημα, μου στείλανε σε καινούργιο το ίδιο λαπτοπ. και εδώ αρχίζει πάλι το ίδιο πρόβλημα. πριν 2 μέρες έκανε πάλι αυτό το γνωστό freeze και σήμερα την ώρα που έβλεπα μια ταινία έκλεισε απότομα με μπαταρία στο 50%. και αναρωτιέμαι, πως γίνεται σε καινούργιο μηχάνημα να προκύπτει πάλι το ίδιο πρόβλημα ; υπενθυμίζω ότι έχω τα Windows 10 Educational και αυτή τη φορά τα πέρασα με uefi mode και όχι legacy με στικακι διαμορφωμένο απο rufus. υπάρχει περίπτωση να φταίει το στικακι; να κάνω φορματ και να τα ξανά περάσω με cd; μήπως τα Windows educational δεν είναι τόσο καλή έκδοση; και ενα περίεργο συμβάν. με παίρνει τώρα και 2 μέρες ένας αριθμός απο Γερμανία. το έψαξα και κάποιος σε ενα φόρουμ λέει ότι είναι το lenovo service.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα