phanispal Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Υπ' όψιν πως η τράμπα των εμπρός ελαστικών με τα πίσω, συνδυάζεται παράλληλα και με την χιαστή εφαρμογή τους(το εμπρός αριστερό, πάει όπως είναι πίσω δεξιά). Αυτό έχει να κάνει με το εξωτερικό προφίλ των ελαστικών. Όταν λες όπως είναι, τι εννοείς; Γιατί τα ελαστικά έχουν πλευρά outside, οπότε έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι το «όπως είναι», η outside πλευρά του εμπρός αριστερού, θα είναι inside αν το βάλεις πίσω δεξιά. Βέβαια αυτό προϋποθέτει ότι θα μπει ανάποδα και στη ζάντα, που δε νομίζω ότι γίνεται, οπότε (το) άλλο λες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sargio01 Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Ναι και επειδή κατάλαβα που το πας, μιλάω για κοινά ελαστικά επιβατικού αυτοκινήτου και οχι σε ελαστικά με συγκεκριμένη φορά των αυλακώσεων(όπως τα uniroyal της michelin). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Όχι, δεν το πάω κάπου, τουλάχιστον ο συλλογισμός μου δεν έφτασε μέχρι τη φορά των αυλακώσεων. Τελικά τι εννοούσες, γιατί μπερδεύτηκα :Ρ Η εξωτερική πλευρά του εμπρός αριστερού τι θα είναι όταν το βάλεις πίσω δεξιά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sargio01 Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 24 Απριλίου 2017 Η εξωτερική μπροστά, θα καταλήξει εσωτερική πίσω στην περίπτωση του πρώτου spoiler και η εξωτερική μπροστά, θα παραμείνει εξωτερική πίσω στην περίπτωση του δεύτερου spoiler: α) β) EDIT: Κάτσε γιατί δεν βγάζω νόημα όπως το 'γραψα, τα κοινά ελαστικά πάνε χιαστή και αυτά με συγκεκριμένη φορά των αυλακώσεων οχι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Το χιαστί γίνετε στα προσθιοκίνητα για το λόγο ότι παίρνουμε πιο συχνά αριστερές στροφές (επειδή οδηγούμε δεξιά στο δρόμο) κι έτσι το περισσότερο βάρος πέφτει στο δεξί τροχό με αποτέλεσμα να φθείρεται περισσότερο το ελαστικό. Κάνοντας χιαστί το εξισσοροπούμε δε χρειάζεται να γυρίσεις το έξω-μέσα στο λάστιχο απ' όσο γνωρίζω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stel106 Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 1)σιγουρα δεν μπορουμε να πουμε λαστιχα 4 ετων οτι ειναι παλια ειδικα με 10.000χλμ 2) σε ιδανικες συνθηκες ενως μαγαζιου υγρασια κλπ τα λαστιχα εως 5ετηας μπορουν να πωληθουν ως καινουργια βεβαια κανεις δεν θα τα ηθελε στην τιμη καινουργιου τοσο παλιο στοκ 3)αν δεν τα χτυπουσε ο ηλιος και γενικα αμα δεν τα βλεπεις γερασμενα-ξερα κλπ μιας και τα χλμ σου ειναι ελαχιστα νομιζω μπορεις να τα κρατησεις η επιλογη δικη σου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tarantules Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Κανονικά πόσα χιλιοστά πρέπει να απέχει το πέλμα από το αυλάκι για να θεωρηθούν οτι θέλουν αντικατάσταση; Στο δικό μου τα μπροστινά λάστιχα (που έχουν και την κίνηση) τα μέτρησα 5-6mm.(Στο κέντρο του πέλματος). Έχω κάνει μέχρι τώρα 38.000km και είναι αγορασμένα 9/2013.(Τα λάστιχα είναι κατασκευασμένα 35η εβδομάδα του 2013). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Κανονικά πόσα χιλιοστά πρέπει να απέχει το πέλμα από το αυλάκι για να θεωρηθούν οτι θέλουν αντικατάσταση; Στο δικό μου τα μπροστινά λάστιχα (που έχουν και την κίνηση) τα μέτρησα 5-6mm.(Στο κέντρο του πέλματος). Έχω κάνει μέχρι τώρα 38.000km και είναι αγορασμένα 9/2013.(Τα λάστιχα είναι κατασκευασμένα 35η εβδομάδα του 2013). Στο κέντρο του πέλματος τα αλλάζεις όταν μετρήσεις 0mm. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tarantules Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 0mm είναι σαν της formula 1 τα σλικ πως τα λένε.Δεν νομίζω να τα φτάσω ποτέ τόσο κάτω.Στην 5ετία συνήθως τα αλλάζω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Κι εμένα περίεργο μου φάνηκε, μάλλον λάθος αριθμό πάτησε, ή εννοεί κάτι άλλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 1.6mm είναι παιδιά το ελάχιστο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Super Moderators Share Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 1)σιγουρα δεν μπορουμε να πουμε λαστιχα 4 ετων οτι ειναι παλια ειδικα με 10.000χλμ 2) σε ιδανικες συνθηκες ενως μαγαζιου υγρασια κλπ τα λαστιχα εως 5ετηας μπορουν να πωληθουν ως καινουργια βεβαια κανεις δεν θα τα ηθελε στην τιμη καινουργιου τοσο παλιο στοκ 3)αν δεν τα χτυπουσε ο ηλιος και γενικα αμα δεν τα βλεπεις γερασμενα-ξερα κλπ μιας και τα χλμ σου ειναι ελαχιστα νομιζω μπορεις να τα κρατησεις η επιλογη δικη σου Δεν ξέρεις βέβαια πως οδηγούσε σε αυτά τα 10000χλμ. Επίσης δεν ξέρουμε σε τι "ληγμένους" κωλόδρομους κυκλοφορεί. Οκ μπορεί να είναι σε καλή κατάσταση για τα έτη και χλμ τους, αλλά ένας δρόμο με "γυαλί" άσφαλτο ουσιαστικά να τα καθιστά άχρηστα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Νομίζω ότι σε άσφαλτο-γυαλί δεν πιάνει τίποτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Κι εμένα περίεργο μου φάνηκε, μάλλον λάθος αριθμό πάτησε, ή εννοεί κάτι άλλο. Εννούσα ότι τα αλλάζεις όταν γίνονται γλόμποι. Όπως κάναμε στο πίσω λάστιχο του ποδηλάτου μικροί. Είχα και ένα φίλο τελείως τρόμπα που έκανε τράμπες τον πίσω γλόμπο με το μπροστινό και μετά αναρωτιώταν γιατί έτρωγε σαβούρες στα καλά καθούμενα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Super Moderators Share Δημοσ. 27 Απριλίου 2017 Νομίζω ότι σε άσφαλτο-γυαλί δεν πιάνει τίποτα. Προφανώς δεν εννοώ τόσο γυαλί... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα