Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους!

 

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τον πόνο μου και την ανικανότητα που βιώνω από την vodafone για να ξέρετε κι εσείς οι μελλοντικοί πελάτες που μπλέκετε...

 

Από τις 3 Μαρτίου, περίοδος που για πρώτη φορά μπήκε vdsl σε άλλο διαμέρισμα της πολυκατοικίας μου, η ταχύτητα της adsl μου που επί 6 χρόνια ήταν 14000-15000 πήγε στο 8000 και το interleave delay στο....700-800 ms!!!

 

Ήρθε τεχνικός στο σπίτι μου ο οποίος επιβεβαίωσε ότι η ταχύτητα αυτή φτάνει έτσι στην πολυκατοικία μου και το πρόβλημα δεν είναι μέσα στο σπίτι μου. Το αποτέλεσμα της επίσκεψης ήταν ότι αυτός είναι ο μέσος όρος ταχύτητας της περιοχής μου και πως δεν υπάρχει πρόβλημα!

 

Φυσικά ξαναπήρα τηλ! Μου στείλανε συνδυαστικό έλεγχο, vodafone και οτε πακέτο. Το μηχάνημα που συνδέουν πάνω στη γραμμή μου δεν γράφει πουθενά το delay που βλέπω εγώ στο router μου. Όπως φαντάζεστε, η απάντηση ήταν ίδια. Όλα καλά, κανένα πρόβλημα!

 

Πήρα τρίτη φορά, τους ανέφερα ότι όλοι ασχολούνται με την ταχύτητα και όχι με το delay που πραφανώς και είναι προβληματικό. Ο τεχνικός ήταν σαν να άκουγε κινέζικα. Φυσικά εκνευρίστηκα και ζήτησα κάποιον υπεύθυνο. Μίλησα με τον  "υπεύθυνο", ο οποίος ήταν ακόμα πιο άσχετος από τους προηγούμενους!  Του μίλησα για interleave delay και μου απάντησε "το ping δηλαδή". Αφού λοιπόν του είπα όχι το ping, άρχισε ξαφνικά να γνωρίζει πολύ καλά τι του λέω, μιλώντας μου 2-3 φορές για "internet delay" γιατί προφανώς έτσι το άκουσε όπως του το είπα.

 

Μου έστειλαν λοιπόν άλλον έναν τεχνικό, οποίος μόλις είδε το delay μου είπε με ύφος "ε καλά, πριν δηλαδή πόσο είχες?". Πραγματικά σκέφτηκα να τον πετάξω από την σκάλα....

 

Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο, να είναι τόσο άσχετοι ή να προσπαθούν να με κοροϊδέψουν, παρουσιάζοντάς το σαν φυσιολογικό...

 

Φυσικά έφυγε και αυτός και όλα ηταν καλά, χωρίς πρόβλημα.

 

Φυσικά ξαναπήρα τηλ και έκραξα..

 

Εν τέλει, μετά και από πολλές μέρες με τηλέφωνα και νεύρα, με ενημέρωσαν για την τελική διάγνωση, ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στο ιντερνετ μου!!!

 

Ζήτησα λοιπόν από μόνος μου να με αλλάξουν σε fast path, κάτι που έγινε και το αποτέλεσμα ήταν το delay να γίνει 20ms και η ταχύτητα 9000!

 

Σαφώς καλύτερα αλλά φυσικά δεν θα μπορούσα να είμαι ικανοποιημένος όταν το 15000 έχει γίνει μετά από κόπο 9000...Ζήτησα λοιπόν αφού είναι ανίκανοι να με καλύψουν τεχνικά, να με καλύψουν οικονομικά, δίνοντας μου μια καλή προσφορά για vdsl, για να κάνουν κάτι σωστό και αυτοί σαν εταιρεία.Με πήραν λοιπόν τηλ και μου προσέφεραν vdsl με 32 ευρώ το μήνα λέγοντας πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι καλύτερο ούτε όταν τους είπα ότι η wind μου το δίνει με 27 ευρώ (και χωρίς να μου έχει δημιουργήσει πρόβλημα)!!! 

 

Και κάπου εκεί ήταν που άρχισα να βγάζω αφρούς, μιας και αυτή τη στιγμή πληρώνω 20€ και όταν είχα ανανεώσει το συμβόλαιο μου είχαν προτείνει vdsl με 29,90 και αρνήθηκα καθώς δεν θέλω να αυξήσω τα μηνιαία μου έξοδα...Όταν τους έκραξα λοιπόν για την τιμή μου απάντησαν ότι αυξήθηκε ο φπα...Με λίγα λόγια, μου ζήτησαν τόσο απλά να καλύψω εγώ οικονομικά την δική τους ανεπάρκεια με μια αύξηση 60% στην τιμή μου!

 

Στις 23 Μαρτίου λοιπόν, ζήτησα να με ενημερώσουν κατά πόσο μπορώ να σπάσω το συμβόλαιό μου (που λήγει τον Αύγουστο), χωρίς φυσικά να μου ζητήσουν ρήτρα μιας και το πρόβλημα που έχει προκύψει είναι δικής τους υπαιτιότητας! 

 

Από τις 23 Μαρτίου, ύστερα από μεταφορά του αιτήματός μου στο τμήμα παραπόνων και 4 δικά μου τηλέφωνα, ενημερώθηκα σήμερα (ένα μήνα μετά και έπειτα από δικό μου τηλέφωνο) ότι δεν μπορώ να φύγω και πως η ρήτρα είναι 121 ευρώ!!!

 

Με λίγα λόγια, θα κάνω αναγκαστικά υπομονή άλλους 3μιση μήνες και μετά θα τους εγκαταλείψω...

 

Συμπέρασμα: Αυτή είναι η αντιμετώπιση της εταιρείας στην οποία είμαι 6 χρόνια πελάτης..Πρακτικά δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα που προέκυψε και με διώχνουν, αφού πρώτα αρμέξουν 3 μηνιάτικα ακόμα...

 

Μακάρι να είστε πιο τυχεροί οι υπόλοιποι!!

 

 

  • Like 2
  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους!

 

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τον πόνο μου και την ανικανότητα που βιώνω από την vodafone για να ξέρετε κι εσείς οι μελλοντικοί πελάτες που μπλέκετε...

 

Από τις 3 Μαρτίου, περίοδος που για πρώτη φορά μπήκε vdsl σε άλλο διαμέρισμα της πολυκατοικίας μου, η ταχύτητα της adsl μου που επί 6 χρόνια ήταν 14000-15000 πήγε στο 8000 και το interleave delay στο....700-800 ms!!!

 

Ήρθε τεχνικός στο σπίτι μου ο οποίος επιβεβαίωσε ότι η ταχύτητα αυτή φτάνει έτσι στην πολυκατοικία μου και το πρόβλημα δεν είναι μέσα στο σπίτι μου. Το αποτέλεσμα της επίσκεψης ήταν ότι αυτός είναι ο μέσος όρος ταχύτητας της περιοχής μου και πως δεν υπάρχει πρόβλημα!

 

Φυσικά ξαναπήρα τηλ! Μου στείλανε συνδυαστικό έλεγχο, vodafone και οτε πακέτο. Το μηχάνημα που συνδέουν πάνω στη γραμμή μου δεν γράφει πουθενά το delay που βλέπω εγώ στο router μου. Όπως φαντάζεστε, η απάντηση ήταν ίδια. Όλα καλά, κανένα πρόβλημα!

 

Πήρα τρίτη φορά, τους ανέφερα ότι όλοι ασχολούνται με την ταχύτητα και όχι με το delay που πραφανώς και είναι προβληματικό. Ο τεχνικός ήταν σαν να άκουγε κινέζικα. Φυσικά εκνευρίστηκα και ζήτησα κάποιον υπεύθυνο. Μίλησα με τον  "υπεύθυνο", ο οποίος ήταν ακόμα πιο άσχετος από τους προηγούμενους!  Του μίλησα για interleave delay και μου απάντησε "το ping δηλαδή". Αφού λοιπόν του είπα όχι το ping, άρχισε ξαφνικά να γνωρίζει πολύ καλά τι του λέω, μιλώντας μου 2-3 φορές για "internet delay" γιατί προφανώς έτσι το άκουσε όπως του το είπα.

 

Μου έστειλαν λοιπόν άλλον έναν τεχνικό, οποίος μόλις είδε το delay μου είπε με ύφος "ε καλά, πριν δηλαδή πόσο είχες?". Πραγματικά σκέφτηκα να τον πετάξω από την σκάλα....

 

Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο, να είναι τόσο άσχετοι ή να προσπαθούν να με κοροϊδέψουν, παρουσιάζοντάς το σαν φυσιολογικό...

 

Φυσικά έφυγε και αυτός και όλα ηταν καλά, χωρίς πρόβλημα.

 

Φυσικά ξαναπήρα τηλ και έκραξα..

 

Εν τέλει, μετά και από πολλές μέρες με τηλέφωνα και νεύρα, με ενημέρωσαν για την τελική διάγνωση, ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στο ιντερνετ μου!!!

 

Ζήτησα λοιπόν από μόνος μου να με αλλάξουν σε fast path, κάτι που έγινε και το αποτέλεσμα ήταν το delay να γίνει 20ms και η ταχύτητα 9000!

 

Σαφώς καλύτερα αλλά φυσικά δεν θα μπορούσα να είμαι ικανοποιημένος όταν το 15000 έχει γίνει μετά από κόπο 9000...Ζήτησα λοιπόν αφού είναι ανίκανοι να με καλύψουν τεχνικά, να με καλύψουν οικονομικά, δίνοντας μου μια καλή προσφορά για vdsl, για να κάνουν κάτι σωστό και αυτοί σαν εταιρεία.Με πήραν λοιπόν τηλ και μου προσέφεραν vdsl με 32 ευρώ το μήνα λέγοντας πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι καλύτερο ούτε όταν τους είπα ότι η wind μου το δίνει με 27 ευρώ (και χωρίς να μου έχει δημιουργήσει πρόβλημα)!!! 

 

Και κάπου εκεί ήταν που άρχισα να βγάζω αφρούς, μιας και αυτή τη στιγμή πληρώνω 20€ και όταν είχα ανανεώσει το συμβόλαιο μου είχαν προτείνει vdsl με 29,90 και αρνήθηκα καθώς δεν θέλω να αυξήσω τα μηνιαία μου έξοδα...Όταν τους έκραξα λοιπόν για την τιμή μου απάντησαν ότι αυξήθηκε ο φπα...Με λίγα λόγια, μου ζήτησαν τόσο απλά να καλύψω εγώ οικονομικά την δική τους ανεπάρκεια με μια αύξηση 60% στην τιμή μου!

 

Στις 23 Μαρτίου λοιπόν, ζήτησα να με ενημερώσουν κατά πόσο μπορώ να σπάσω το συμβόλαιό μου (που λήγει τον Αύγουστο), χωρίς φυσικά να μου ζητήσουν ρήτρα μιας και το πρόβλημα που έχει προκύψει είναι δικής τους υπαιτιότητας! 

 

Από τις 23 Μαρτίου, ύστερα από μεταφορά του αιτήματός μου στο τμήμα παραπόνων και 4 δικά μου τηλέφωνα, ενημερώθηκα σήμερα (ένα μήνα μετά και έπειτα από δικό μου τηλέφωνο) ότι δεν μπορώ να φύγω και πως η ρήτρα είναι 121 ευρώ!!!

 

Με λίγα λόγια, θα κάνω αναγκαστικά υπομονή άλλους 3μιση μήνες και μετά θα τους εγκαταλείψω...

 

Συμπέρασμα: Αυτή είναι η αντιμετώπιση της εταιρείας στην οποία είμαι 6 χρόνια πελάτης..Πρακτικά δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα που προέκυψε και με διώχνουν, αφού πρώτα αρμέξουν 3 μηνιάτικα ακόμα...

 

Μακάρι να είστε πιο τυχεροί οι υπόλοιποι!!

 

 

Για 3 μήνες μπορείς να ζήσεις με 9MBps ADSL και σε fast path.

 

Κάνε υπομονή και μετά γράφτους εκεί που δε πιάνει μελάνι. Τόσο απλά.

 

Επίσης αν κάναν αύξηση παγίου και είσαι μέσα στο μήνα που το ανακοίνωσαν, έχεις το δικαίωμα υπαναχώρησης χωρίς ρήτρα επικαλούμενος αυτό.

 

Αλλά για 3 μήνες ειλικρινά, θα έκανα υπομονή.

 

Τέλος μή ξεχάσεις να δηλώσεις ότι θες να ακυρώσεις, 30 μέρες πρίν τη λήψη του συμβολαίου σου, για να μή σε κρατήσουν 4 μήνες από τώρα!

Δημοσ.

Ακριβώς έτσι το σκέφτομαι κι εγώ...3 μήνες υπομονή. Αν και θεωρώ ότι πιο ενοχλητικό από την ταχύτητα είναι το ότι ξέρω πόσο τραγικοί είναι αλλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα!

 

Αυτό το τελευταίο που έγραψες είναι πολύ χρήσιμο και φυσικά θα το έχω υπόψη!!!

Δημοσ.

...και ποιος σε διασφαλίζει οτι εκει που θα πας θα ειναι καλύτερα ;

Αυτό ήταν το πρώτο που σκέφτηκα κι εγώ...Αυτή τη στιγμή η μόνη λύση που μου έρχεται στο μυαλό είναι το vdsl της wind. Ποτέ δεν θα σκεφτόμουν να πάω στην wind αλλά θεωρώ ότι το vdsl θα είναι κάπως πιο...ασφαλές από το adsl. Σίγουρα πάντως είναι η μόνη λύση της προκοπής που με καλύπτει και οικονομικά.

 

Επίσης σκέφτομαι και το ενδεχόμενο να ξυπνήσουν κάποια στιγμή από τη vodafone βλέποντάς με να φεύγω και να μου κάνουν καμια καλύτερη προσφορά για vdsl...

Δημοσ.

Να ξέρεις ότι τα πράγματα με τις φορητοτητες έχουν γίνει σαν τα κινητά γίνονται πολύ γρήγορα και δεν μπορείς να ακυρώσεις σε αντιπροσφορα .. σε περίπτωση φορητότητας για adsl η γραμμή σου θα ναι +-1mbps από τι έχεις τώρα ανάλογα με το snr και αν σου έχουν βάλει κάποια προστασία.

Μακρυά από wind φίλος δούλευε τεχνικός στην wind και έριχναν χρεώσεις για τα πάντα σε επίσκεψη εκτος και αν είχες βλάβη ΟΤΕ

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους!

 

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τον πόνο μου και την ανικανότητα που βιώνω από την vodafone για να ξέρετε κι εσείς οι μελλοντικοί πελάτες που μπλέκετε...

 

Από τις 3 Μαρτίου, περίοδος που για πρώτη φορά μπήκε vdsl σε άλλο διαμέρισμα της πολυκατοικίας μου, η ταχύτητα της adsl μου που επί 6 χρόνια ήταν 14000-15000 πήγε στο 8000 και το interleave delay στο....700-800 ms!!!

εγω θα ηθελα να σταθώ σε αυτό το σημείο.

Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα λόγω του ότι το vdsl σήμα ειναι ισχυρότερο να αυξήθηκε το crosstalking και να σας πήρε όλους μαζί.

Σε αυτό δεν φταίει η vodafone και η κάθε vodafone αλλα η καλωδίωση της πολυκατοικίας.

επίσης,αν έχεις κάποιον φίλο/γνωστό ηλεκτρολόγο φέρτον να μετρήσει την γραμμή σου στον κατανεμητητή της πολυκατοικίας(εφόσον γνωρίζεις ποιο ζευγάρι πάει στο διαμέρισμά σου)

επίσης,δεν έχεις ανεβάσει στατιστικά γραμμής ώστε να δούμε και εμείς(καλό θα ήταν αν είχες πριν και μετά ώστε να γίνει η σύγκριση)η αν είχες παρατηρήσει τις τιμές του snr,line attenuation κλπ.Υπάρχει περίπτωση οταν ήρθαν για το vdsl η αν έβαλε κάποιος άλλος ένοικος ίντερνετ να μάμησαν καμια καλωδίωση στον κατανεμητή και να σου έχει ξεκουμπώσει κανενα καλώδιο οπότε να παίζεις μόνο με το 1 η να υπάρχει βραχυκύκλωμα στην γραμμή(το βλέπεις στις τιμες του snr αν το upload είναι ιδιο με του download)

 

Το ότι όλοι είναι άσχετοι ας μην το αναφέρουμε(παντού και όλοι είναι), φυσικά και τους έχουν πει να λένε διάφορα πράγματα καθώς με το εως 24 ειναι απόλυτα καλυμμένοι και με την οποιαδήποτε αλλαγή στην γραμμή.

  • Like 2
Δημοσ.

Κοίτα, δεν μπορείς να κατηγορήσεις την Vodafone για τις ταχύτητες σου.

 

Το θέμα της ταχύτητας είναι θέμα δικτύου το οποίο ανήκει τον ΟΤΕ άρα όλα τα αναλαμβάνει αυτός και καμία άλλη εταιρία δεν παρεμβαίνει.

 

Στα άλλα πάντως έχεις δίκαιο, μου κάνει εντύπωση μάλιστα πως μια τόσο τεράστια εταιρία όπως η Voda επιτρέπει να έχει τον κάθε άσχετο και να τον πληρώνει.

 

Wind μην βάλεις, 8 στους 10 έχουν παράπονα.

 

Έχω και φίλο ο οποίος αν και δεν έχει ιδιαίτερο θέμα με την VDSL έχει πολλά παράπονα με την εξυπηρέτηση η οποία όπως είπε και ένας φίλος χρεώνει τα πάντα.

  • Like 1
Δημοσ.

εγω θα ηθελα να σταθώ σε αυτό το σημείο.

Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα λόγω του ότι το vdsl σήμα ειναι ισχυρότερο να αυξήθηκε το crosstalking και να σας πήρε όλους μαζί.

Σε αυτό δεν φταίει η vodafone και η κάθε vodafone αλλα η καλωδίωση της πολυκατοικίας.

επίσης,αν έχεις κάποιον φίλο/γνωστό ηλεκτρολόγο φέρτον να μετρήσει την γραμμή σου στον κατανεμητητή της πολυκατοικίας(εφόσον γνωρίζεις ποιο ζευγάρι πάει στο διαμέρισμά σου)

επίσης,δεν έχεις ανεβάσει στατιστικά γραμμής ώστε να δούμε και εμείς(καλό θα ήταν αν είχες πριν και μετά ώστε να γίνει η σύγκριση)η αν είχες παρατηρήσει τις τιμές του snr,line attenuation κλπ.Υπάρχει περίπτωση οταν ήρθαν για το vdsl η αν έβαλε κάποιος άλλος ένοικος ίντερνετ να μάμησαν καμια καλωδίωση στον κατανεμητή και να σου έχει ξεκουμπώσει κανενα καλώδιο οπότε να παίζεις μόνο με το 1 η να υπάρχει βραχυκύκλωμα στην γραμμή(το βλέπεις στις τιμες του snr αν το upload είναι ιδιο με του download)

 

Το ότι όλοι είναι άσχετοι ας μην το αναφέρουμε(παντού και όλοι είναι), φυσικά και τους έχουν πει να λένε διάφορα πράγματα καθώς με το εως 24 ειναι απόλυτα καλυμμένοι και με την οποιαδήποτε αλλαγή στην γραμμή.

Αρχικά κι εγώ πιστεύω ότι όλο αυτό ξεκίνησε λόγω του vdsl που μπήκε στην πολυκατοικία μου. Οι τεχνικοί που ήρθαν έκαναν μετρήσεις και στην πρίζα του διαμερίσματός μου αλλά και έξω από την πολυκατοικία μου, παίρνοντας τα ίδια αποτελέσματα. Το περίεργο είναι ότι μου είπαν πως στο κουτί μετράνε 16, ενώ στην πολυκατοικία μου έφτανε 8. Το snr και το attenuation έδειχναν φυσιολογικά...

Κοίτα, δεν μπορείς να κατηγορήσεις την Vodafone για τις ταχύτητες σου.

 

Το θέμα της ταχύτητας είναι θέμα δικτύου το οποίο ανήκει τον ΟΤΕ άρα όλα τα αναλαμβάνει αυτός και καμία άλλη εταιρία δεν παρεμβαίνει.

 

Στα άλλα πάντως έχεις δίκαιο, μου κάνει εντύπωση μάλιστα πως μια τόσο τεράστια εταιρία όπως η Voda επιτρέπει να έχει τον κάθε άσχετο και να τον πληρώνει.

 

Wind μην βάλεις, 8 στους 10 έχουν παράπονα.

 

Έχω και φίλο ο οποίος αν και δεν έχει ιδιαίτερο θέμα με την VDSL έχει πολλά παράπονα με την εξυπηρέτηση η οποία όπως είπε και ένας φίλος χρεώνει τα πάντα.

Το καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που λες και δεν θα γκρίνιαζα αν ξεκινώντας την σύνδεσή μου είχα αυτήν την ταχύτητα. Δεν μπορώ να χωνέψω όμως ότι από τη μία μέρα στην άλλη η ταχύτητα που είχα επί 6 χρόνια μειώθηκε κατά 40% ... Ειδικά όταν συνέπεσε με το vdsl που έβαλε η ίδια εταιρία έναν όροφο κάτω από εμένα! Τόση σύμπτωση πια?

Τη wind δεν θα την σκεφτόμουν υπό άλλες συνθήκες αλλά η τιμή του οτέ μου φαίνεται απαγορευτική. Επίσης θέλω να πιστεύω ότι με vdsl δεν θα έχω τόσα προβλήματα όπως πιθανόν να είχα με adsl. Ότι το φοβάμαι πάντως το φοβάμαι!!

Δημοσ.

Αρχικά κι εγώ πιστεύω ότι όλο αυτό ξεκίνησε λόγω του vdsl που μπήκε στην πολυκατοικία μου. Οι τεχνικοί που ήρθαν έκαναν μετρήσεις και στην πρίζα του διαμερίσματός μου αλλά και έξω από την πολυκατοικία μου, παίρνοντας τα ίδια αποτελέσματα. Το περίεργο είναι ότι μου είπαν πως στο κουτί μετράνε 16, ενώ στην πολυκατοικία μου έφτανε 8. Το snr και το attenuation έδειχναν φυσιολογικά...

άρα crosstalking στο τέρμα εφοσον μετράνε κάτω 16 και πάνω 8.

κακή καλωδίωση της πολυκατοικίας μάλλον.

Για μένα θα έφερνα καλώδιο εξωτερικά απο την καλωδίωση της πολυκατοικίας και θα τελείωνε το θέμα(εαν στο επιτρέπουν δηλαδή)

ακόμα και με την ταχύτητα που πιάνεις,νομικά είναι όλοι καλυμμένοι.

επίσης εφόσον έξω απο την πόρτα σου έρχονται 16 και στο σπίτι φτάνουν 8,για αυτούς σαν εταιρία ειναι όλα φυσιολογικά μιας και ειναι υπαιτιότητα του κτιρίου η πτώση της ταχύτητας.

Αυτοί μετράνε snr,attenuation κλπ και εφόσον ΕΞΩ απο το σπίτι δεν έχουν παρατηρήσει πρόβλημα,τότε φεύγουν με το << ολα καλά >>.

 

δυστυχώς ούτε άλλος πάροχος θα μπορέσει να στο λύσει το θέμα.

επικοινωνία με τον οροφο που εβαλε vdsl έχεις; μιλάς δηλαδή με τους ενοικους;

αν ναι πες τους μια να κλείσουν το μοντεμ τους και κάνε ρισταρτ στο δικό σου να δεις αν θα ξαναπιάσεις τα 16Mbps.

Αν δεν τα πιάσεις,κάπου κάποιος έχει κάνει χοντρή .... με τα καλώδια και υπάρχει απώλεια,αλλιως δεν ειναι καλή η καλωδίωση της πολυκατοικίας,τα έχουν περάσει όλα απο ένα σημείο κλπ κλπ. ό,τι κλασσικά κάνουν οι άσχετοι ηλεκτρολόγοι που αναλαμβάνουν ΚΑΙ τέτοια έργα.

  • Like 1
Δημοσ.

wind μην τυχων πατε ποτε ενας γειτονας μου και οι δυο μας οτε ειμασταν εγω πηγα vf 16 συχρονιζω ο γειτονας με το ζορι 6 και τα παντ τα χρεωνουν με τπτ η χειροτερη ever και κινητη και σταθερη

Δημοσ.

άρα crosstalking στο τέρμα εφοσον μετράνε κάτω 16 και πάνω 8.

κακή καλωδίωση της πολυκατοικίας μάλλον.

Για μένα θα έφερνα καλώδιο εξωτερικά απο την καλωδίωση της πολυκατοικίας και θα τελείωνε το θέμα(εαν στο επιτρέπουν δηλαδή)

ακόμα και με την ταχύτητα που πιάνεις,νομικά είναι όλοι καλυμμένοι.

επίσης εφόσον έξω απο την πόρτα σου έρχονται 16 και στο σπίτι φτάνουν 8,για αυτούς σαν εταιρία ειναι όλα φυσιολογικά μιας και ειναι υπαιτιότητα του κτιρίου η πτώση της ταχύτητας.

Αυτοί μετράνε snr,attenuation κλπ και εφόσον ΕΞΩ απο το σπίτι δεν έχουν παρατηρήσει πρόβλημα,τότε φεύγουν με το << ολα καλά >>.

 

δυστυχώς ούτε άλλος πάροχος θα μπορέσει να στο λύσει το θέμα.

επικοινωνία με τον οροφο που εβαλε vdsl έχεις; μιλάς δηλαδή με τους ενοικους;

αν ναι πες τους μια να κλείσουν το μοντεμ τους και κάνε ρισταρτ στο δικό σου να δεις αν θα ξαναπιάσεις τα 16Mbps.

Αν δεν τα πιάσεις,κάπου κάποιος έχει κάνει χοντρή .... με τα καλώδια και υπάρχει απώλεια,αλλιως δεν ειναι καλή η καλωδίωση της πολυκατοικίας,τα έχουν περάσει όλα απο ένα σημείο κλπ κλπ. ό,τι κλασσικά κάνουν οι άσχετοι ηλεκτρολόγοι που αναλαμβάνουν ΚΑΙ τέτοια έργα.

Μάλλον δεν το έγραψα εγώ καλά και δεν έγινε κατανοητό αυτό που εννοώ. 16 μετράνε στο box, στην πολυκατοικία μου φτάνει 8! Αν είναι θέμα καλωδίωσης είναι της δικής τους, όχι της δικής μου!!!

Δημοσ.

στο καφαο ενοεις; η στο κουτακι για το τετραγωνο σου; 

αν το προβλημα ειναι μεχρι το κατανεμητη απο το καλωδιο που έρχεται το σημα το αναλαμβάνει η vf αν ειναι απο εκει και πάνω είναι δικο σου 

δοκιμασε το ρουτερ στο κατενεμητη μοο του αν μπορεις

Δημοσ.

Μάλλον δεν το έγραψα εγώ καλά και δεν έγινε κατανοητό αυτό που εννοώ. 16 μετράνε στο box, στην πολυκατοικία μου φτάνει 8! Αν είναι θέμα καλωδίωσης είναι της δικής τους, όχι της δικής μου!!!

 

Φίλε μου, δεν βοηθάς. Ανέβασε στατιστικά του μόντεμ και πες μας τι εννοείς ως box και σε ποια περιοχή μένεις.

 

Εκτός αν σκοπός σου είναι να κράξεις, οπότε πες το μας για να μην προσπαθούμε να βοηθήσουμε χωρίς λόγο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...