Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Επίσης το επιχείρημα για πιθανό ατύχημα είναι αστείο, στο εξωτερικό οι ποδηλάτες έχουν ποδηλατόδρομος, φανάρια, δικαιώματα και κουλτούρα ποδηλάτη.

 

Μας φωτισες.

Εχε χαρη που βαριεμαι να βρω βιντεο με ατυχηματα στο εξωτερικο.

Ασε το εξωτερικο. Κοιτα το Μεσολογγι. Θα εκπλαγεις.

 

Το ερωτημα παραμενει στο τραπεζι.

Τι γινεται σε περιπτωση ατυχηματος?

Δημοσ.

Μελέτες στο Ηράκλειο Κρήτης έχουν αποδείξει ότι η χρήση ποδηλάτου για τη μετάβαση στη δουλειά και στη βόλτα αυξάνει τον κίνδυνο για σπασμένα χέρια πόδια και κακώσεις στο κεφάλι :P . Φταίει και η παιδεία του ποδηλάτη που νομίζει ότι τον λαμβάνουν υπόψη τα αμάξια και τα μηχανάκια στο δρόμο και η μηδενική μας παιδεία (βάζω και τον εαυτό μου προφανώς μέσα) σαν οδηγοί που μοιραζόμαστε το δρόμο με τους ποδηλάτες.

Ώπα φίλος, μια χαρά κ η παιδεία του ποδηλάτη είναι στα ίδια χάλια με αυτή των οδηγών.

Μονοδρομοι, κόκκινα φανάρια, απαγόρευση στροφής όλα ίσωμα, είμαι ποδήλατο κ έχω δικαίωμα. Σαν τους ντελιβεραδες ενα πράγμα.

 

Θέλει δρόμους για ποδήλατα, αλλά σε ποια χώρα

Δημοσ.

Για να τα λέμε όλα και να είμαστε δίκαιοι, πάντως, και στην Ολλανδία που το ποδήλατο είναι το κύριο μέσο μεταφοράς, η παιδεία τους δεν είναι και η καλύτερη. Οι ποδηλάτες, γενικά, παραβιάζουν φανάρια αβέρτα και συμβαίνει συχνά να αγνοούν πεζούς και κανόνες (το έχουν και για αστείο, μάλιστα).

 

Εννοείται, βέβαια, ότι τα οφέλη χρήσης ποδηλάτου είναι πολύ μεγάλα. Απλά στην Ελλάδα λόγω κλίματος (πολύ υψηλές θερμοκρασίες) και ανάγλυφου σε πολλές πόλεις, θα ήταν αδύνατο να αξιοποιηθεί ακόμα και αν είχαμε σοβαρή ρυμοτομία (πολλώ δε μάλλον τώρα, που οι δρόμοι δε φτάνουν ούτε για σοβαρά πεζοδρόμια για τους πεζούς).

Δημοσ.
Νταξει και οι ποδηλάτες δεν είναι όλοι σωστοί στο δρόμο ... Έχω πετύχει να είναι 2 σε στροφή με μηδενική ορατότητα ( Άγιο Στέφανο προς λίμνη Μαραθώνα ) σταματημένοι πάνω στο apex της στροφής ... Άμα δεν είχε το golf φρεναρες και λαστιχαρες θα τους έπαιρνα στο παρπριζ ... Περνάνε κόκκινα φανάρια διχως αύριο και γενικά νομίζουν ότι οι κανόνες του δρόμου δεν τους αγγίζουν ...

Πρέπει να ήσουν σε ψιλό φάση ράλι έτσι πως το περιγράφεις.

Δημοσ.

Όπως πάντα οι Έλληνες αναγνώστες του Insomnia αγνοούν βασικά στοιχεία που παραθέτει το άρθρο: αναφέρεται σε άτομα που χρησιμοποιούν ενεργητικούς τρόπους να μεταβούν στην εργασία τους ΟΠΩΣ το ποδήλατο (αλλά και άλλοι τρόποι ΠΡΟΦΑΝΩΣ όπως το περπάτημα πχ). Επίσης το επιχείρημα για πιθανό ατύχημα είναι αστείο, στο εξωτερικό οι ποδηλάτες έχουν ποδηλατόδρομος, φανάρια, δικαιώματα και κουλτούρα ποδηλάτη.

Το θέμα με το "πιθανό ατύχημα" θυμίζει τους καπνιστές που λένε "ποιος είσαι εσύ ναούμ' που θα μου πεις ότι το κάπνισμα κάνει κακό, δεν τρώω, δεν πίνω εγώ ναούμ, μόνο καπνίζω". Και ναι, και αυτό το τόσο πασίγνωστο, τεκμηριωμένο πράγμα, οι Έλληνες καπνιστές το αγνοούν και βρυχώνται "αν δεν σου αρέσει το κάπνισμα στην καφετέρια που κάθομαι, να φύγεις ΕΣΥ".

Αφού στο εξωτερικό τα έχει όλα αυτά,η καλύτερη λύση είναι να κάνεις ποδήλατο στο εξωτερικό
  • Like 1
Δημοσ.

παλιότερα είχε βγει μια είδηση εδώ πάλι και έλεγε για την Νορβηγία νομίζω που αποφάσισε να επενδύσει κάποια δις σε ποδηλατοδρομους σε όλη την χώρα... η μελέτη που έκαναν τους έδειξαν ότι σε 10-15 χρόνια θα έχουν κερδίσει αυτά που επένδυσαν από την μείωση στα προβλήματα υγείας και κατά επέκταση στα χρήματα που χαλάει το κράτος για να θεραπεύσει καρκίνους, αναπνευστικά. ορθοπεδικά κλπ

  • Like 1
Δημοσ.

Πραγματικά παιδιά τα σχόλια ξεφεύγουν :P

 

Όχι ότι εγώ είμαι καλύτερος αλλά πραγματικά ξανά διαβάστε τα σχόλια. Πάντα καταφέρνετε να μου φτιάξετε την μέρα ρε παιδιά. Σας ευχαριστώ πολύ.

 

On topic: η αλήθεια είναι ότι έχω κάνει και πολύ τρέξιμο και πολύ περπάτημα και πολύ ποδήλατο. Πιστεύω ότι το ποδήλατο είναι αυτό που μου χάρησε την καλύτερη αντοχή από όλα. Φυσικά δεν ξέρω κατά πόσο είναι ακριβής η παραπάνω έρευνα αλλά χαίρομαι πολύ γιαυτό γιατί λατρεύω το ποδήλατο.

 

( δεν είμαι κανένας σούπερ ουαου ποδηλάτης με εξοπλισμό , έχω ένα σχετικά μέτριο ποδήλατο και απλές φόρμες. Το ρεκόρ μου σε μια μέρα είναι 60 χιλιόμετρα)

Δημοσ.

Πραγματικά παιδιά τα σχόλια ξεφεύγουν :P

 

Όχι ότι εγώ είμαι καλύτερος αλλά πραγματικά ξανά διαβάστε τα σχόλια. Πάντα καταφέρνετε να μου φτιάξετε την μέρα ρε παιδιά. Σας ευχαριστώ πολύ.

 

On topic: η αλήθεια είναι ότι έχω κάνει και πολύ τρέξιμο και πολύ περπάτημα και πολύ ποδήλατο. Πιστεύω ότι το ποδήλατο είναι αυτό που μου χάρησε την καλύτερη αντοχή από όλα. Φυσικά δεν ξέρω κατά πόσο είναι ακριβής η παραπάνω έρευνα αλλά χαίρομαι πολύ γιαυτό γιατί λατρεύω το ποδήλατο.

 

( δεν είμαι κανένας σούπερ ουαου ποδηλάτης με εξοπλισμό , έχω ένα σχετικά μέτριο ποδήλατο και απλές φόρμες. Το ρεκόρ μου σε μια μέρα είναι 60 χιλιόμετρα)

60 χλμ;; ωραίος ρε άρχοντα. Και εγώ κάπου εκεί είμαι αλλά από την ανάποδη. 0,6 χλμ

Δημοσ.

Nομιζουν.

Γιατι αν αναλογιστουμε ποσα λιπασματα καταπινουν το χρονο, μαλλον γυριζει μπουμερανγκ.

 

Υπάρχει ένα φαινόμενο στην βιολογία που λέγετε βίο-μεγέθυνση/βιο-συσώρευση. Αν ραντίσεις ενα φυτό με 0,001ppm από π.χ dtt (είναι μια διοξίνη) και αυτό πάει στον επόμενο τροφικό κρίκο (το φάει π.χ ενα σκουλίκι) , πάει απο 0,001ppm σε 50ppm (χοντρικα και ανάλογα το μεγεθος του οργανισμου) , στον επόμενο κρίκο 5000ppm (π.χ μια κότα)  και πάει λέγοντας. Μιλάμε για την ίδια ακριβως ποσότητα που είχαμε πανω στο φυτό... Μάντεψε τι είναι καλύτερο να φας ! Επίσης σκέψου το μεγεθος μιας αγελάδας όπου μπορεί να φτάσει και τα 20.000.000ppm

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνω γιατί πάτε μερικοι μερικοι και συγκρίνετε μια πρωτοκλασσάτη χώρα του Βορρά με μια του κώλου του Νότου?

 

Μια "έρευνα" έγινε στην Μ. Βρετανία η οποία απέδειξε το αυτονόητο....

 

και εδώ που τα λέμε, ποια Αθήνα και ποιο καυσαέριο?
ΣΙΓΑ ΤΑ ΑΥΓΑ, αφου κανείς δεν έχει δουλειά γιατί να πάει στο κέντρο με αμάξι, όλοι άνεργοι ειναι για καφέ.... Μπιτς πλήζ δηλαδή. Συγκρίνεται το καυσαέριο του 1997 με το 2017?

Δημοσ.

Υπάρχει ένα φαινόμενο στην βιολογία που λέγετε βίο-μεγέθυνση/βιο-συσώρευση. Αν ραντίσεις ενα φυτό με 0,001ppm από π.χ dtt (είναι μια διοξίνη) και αυτό πάει στον επόμενο τροφικό κρίκο (το φάει π.χ ενα σκουλίκι) , πάει απο 0,001ppm σε 50ppm (χοντρικα και ανάλογα το μεγεθος του οργανισμου) , στον επόμενο κρίκο 5000ppm (π.χ μια κότα)  και πάει λέγοντας. Μιλάμε για την ίδια ακριβως ποσότητα που είχαμε πανω στο φυτό... Μάντεψε τι είναι καλύτερο να φας ! Επίσης σκέψου το μεγεθος μιας αγελάδας όπου μπορεί να φτάσει και τα 20.000.000ppm

 

20 εκατομμύρια μέρη στο εκατομμύριο; 2000%; Από τι;

  • Like 2
Δημοσ.

20 εκατομμύρια μέρη στο εκατομμύριο; 2000%; Από τι;

Ναι σωστά , ίσως δεν ξέρω να μεταφέρω σωστά τις αναλογίες που άκουσα. Πάντως ήταν ένα πολύ μεγάλο ποσοστό τοξίνης. Μάλλον αν φας ολόκληρη την κότα , που έχει πλέον 5000ppm από την τοξίνη , έχεις φάει πολύ μεγαλύτερη ποσότητα τοξίνης από το φυτό που αρχικά είχε 0,0001 και με αυτή την λογική αποκλείεται να φας μια ολόκληρη αγελάδα. Ίσως δεν είναι ppm αλλά πολλαπλάσιο της αρχικής τοξίνης

Δημοσ.

Στην Ελλάδα πιο ασφαλές για την υγεία σου θα ήταν να καπνίζεις ενα πακέτο τσιγάρα πηγαίνοντας με το αμάξι στην δουλεια παρά με το ποδήλατο

Δημοσ.

Πήγαινε στη δουλειά με ποδήλατο μέσα στην πόλη και εισέπνευσε τις εξατμίσεις των αυτοκινήτων που θα ακολουθείς και τα λέμε μετά.Ειδικά στα φανάρια.Εκεί να δεις πόσο υγιεινό είναι να περιμένεις και να τρως στη μάπα την εξάτμιση.

  • Like 3
Δημοσ.

Απίστευτο το κόμπλεξ , το μίσος που βγάζουν οι οδηγοί  αυτοκινήτων απέναντι στους ποδηλάτες , μόλις χθές στη θεσσαλονίκη ήρθε ένας απο πίσω μου με τέτοια νεύρα που ήθελε  να με χτυπήσει επειδή σε πρώτο χρόνο πέρασα πρώτος σε μια τεράστια πλατεία , μπορούσε άνετα να περάσει απο πίσω μου είχε δέκα μέτρα χώρο αυτός ο κύριος δεν ξέρω τι προβλήματα είχε στο σπίτι του οδηγούσε μια παλιά μερσεντές , νόμιζα ότι πήγαινε να με σκοτώσει με τόση οργή με κολλησε από πίσω , κόρναρε και εξαφανίσθηκε , θα τον πλάκωνα στις μπουνιές ειλικρινα , και εγώ έχω αυτοκίνητο και οδηγώ , πάντα σέβομαι τους ποδηλάτες και δίνω προτεραιότητα , έχουν ένα απίστευτο κόμπλεξ κατωτερότητας και μίσος δεν ξέρω γιατί , όταν περνώ με κόκκινο καμμια φορά τον δρόμο το κάνω για ασφάλεια , οι οδηγοί δέν σέβονται και νομίζουν οτι ο δρόμος τους ανήκει .

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...