thodoris1985 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 έπεσε λίγο έξω.. οκ στην τεσλα έπεσε μέσα όμως! 1
tamis Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Να με συγχωρείτε ο δαίμονας του τυπογραφείου ρε παιδιά απλά δε πάτησα 2 φορές τον άσο
NT1G Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Επίσης η μετοχή της Tesla είναι 10 φορές πάνω από την Intel, 6 φορές πάνω από την Qualcomm και 2 φορές πάνω από την Apple. Άρα είναι σημαντικότερη εταιρία...
tamis Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Επίσης η μετοχή της Tesla είναι 10 φορές πάνω από την Intel, 6 φορές πάνω από την Qualcomm και 2 φορές πάνω από την Apple. Άρα είναι σημαντικότερη εταιρία... Μιλάμε για μια εταιρία που στο μανίκι της έχει τεχνολογία να πάει στο διάστημα και να φτιάξει ότι θέλει αν το πάμε έτσι... ναι είναι σημαντικότερη από την Ford γιατί η μια εταιρία είναι το μέλλον και η άλλη αντιπροσωπεύει τις παρωχημένες τεχνολογίες κινητήρων εσωτερικής καύσης... όταν τελειώσει ή ακριβύνει το πετρέλαιο τα ξανά λέμε. διάλεξε τι θα ήθελες ένα Ford mondeo ή ένα τεσλα 3?
enigma84 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Η tesla δεν πήρε απλά ένα πλαίσιο και ένα μοτέρ και τα έκανα αμάξι... Μάλιστα. Μάλλον δεν ξέρετε ότι το πρώτο μοντέλο που έβγαλε ήταν πάνω σε σασί lotus.... Επίσης η tesla από πίσω της είχε σημαντικές εταιρίες που την στήριξαν βλ panasonic,toyota, daimler... Το να νομίζετε ότι αυτοί έχουν πιάσει τον παπα από τα @@@ και οι άλλοι απλά κολλάνε μπρίκια είστε γελασμένοι. Δείτε μόνο το r&d έχουν άλλες εταιρίες. Επίσης η μόλυνση δεν είναι μόνο στη παραγωγή ενέργειας. Όταν οι μπαταρίες τα τιναξουν έχουν ένα θέμα με την αποθήκευση. Αν δεν κάνω λάθος και η παραγωγή τους παίζει να είναι πιο επιβαρυντική για το περιβάλλον όπως είχε ακουστεί για prius vs απλό toyota. Τέλος σχετικά με το ότι η tesla ρίχνει σε porsche ferrari αυτό ισχύει μόνο για κάποια μέτρα. Επίσης αυτό ισχύει μόνο για το πρώτο πάτημα μιας και όσο εκφορτίζεται η μπαταρία πέφτει η απόδοση... Που να τα βάλουμε σε πίστα.... Συνεπώς καλά αμάξια τα tesla αλλά το hype που έχει δημιουργηθεί είναι λίγο πιο ψηλά από την πραγματικότητα. Στο θέμα τώρα πιστεύω πως είναι καλή λύση για τα φορτηγά. Ροπή από το μηδέν, υψηλές ταχύτητες δεν αναπτύσουν και χωροταξικά είναι πιο ευέλικτα τα πράγματα. Αν και περιμένω να δω τι θα γίνει με το υδρογόνο.
Whargoul Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Μιλάμε για μια εταιρία που στο μανίκι της έχει τεχνολογία να πάει στο διάστημα και να φτιάξει ότι θέλει αν το πάμε έτσι... ναι είναι σημαντικότερη από την Ford γιατί η μια εταιρία είναι το μέλλον και η άλλη αντιπροσωπεύει τις παρωχημένες τεχνολογίες κινητήρων εσωτερικής καύσης... όταν τελειώσει ή ακριβύνει το πετρέλαιο τα ξανά λέμε. διάλεξε τι θα ήθελες ένα Ford mondeo ή ένα τεσλα 3? Και η Mitsubishi κατασκευάζει πλοία, αεροπλάνα, πυραύλους, rocket engines, tanks, robots, πυρηνικούς αντιδραστήρες. Σημαίνει ότι είναι απαρχαιωμένη επειδή δεν έχει κυκλοφορήσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο? Η απλός δεν είναι αμερικάνικη εταιρία για να λέει σε κάθε παρουσίαση κινητού, αυτοκινήτου κλπ, ότι εμείς κάνουμε και ακόμα 5 πράγματα οπότε είμαστε πολύ μπροστά για να βγαίνει η μετοχή της στο θεό? America. It' all about marketing. 1
Droulas13 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Μια παρατήρηση στη συζήτηση περί μετοχών για να μαθαίνουμε και πέντε πράγματα. Η τιμής μιας μετοχής από μόνη της είναι άχρηστη πληροφορία και δεν χρήζει συγκρίσεως με την τιμή μια άλλης μετοχής. Το σημαντικό είναι η κεφαλαιοποίηση η οποία υπολογίζεται με το να πολλαπλασιάσουμε την τιμή μιας μετοχής με το σύνολο των μετοχών. Πχ μπορεί μια μετοχή να έχει τιμή 1.000 δολάρια αλλά όλες και όλες οι μετοχές της εταιρείας να είναι 1.000. Η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας είναι μόλις 1 εκατομμύριο δολάρια. Μια άλλη μετοχή μπορεί να έχει τιμή 10 δολάρια αλλά οι μετοχές της εταιρείας να είναι 100 εκ. Η μετοχή αυτή έχει κεφαλαιοποίηση 1 δις δολάρια. Κατά τα άλλα δηλώνω και εγώ ένθερμος υποστηρικτής της Tesla και χαίρομαι που διαβάζω σχετικά συχνά τα νέα της και από τον insomnia. 2
thodoris1985 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Αν δεν κάνω λάθος (που σε αυτήν την περίπτωση, δεν κάνω), αυτή ήταν η είδηση σχετικά με tesla και ford. η χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας του Ίλον Μασκ ξεπέρασε εκείνη της Ford
Droulas13 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Δεν είμαι σίγουρος αν αναφέρεσαι σε εμένα, σε κάθε περίπτωση ισχύει, ότι η χρηματιστηριακή αξία (κεφαλαιοποίηση) της tesla ξεπέρασε της ford. Αυτή τη στιγμή η tesla αξίζει 49,8 δις και η ford 44,6 δις. Όσο για αυτούς που λένε, ότι η tesla είναι μια τρίχα από της μεγάλες εταιρείες γιατί πούλησε μόνο 80.000 αυτοκίνητα το 2016 έχω να πω τα εξής: Η tesla πούλησε μόλις 80.000 αυτοκίνητα το 2016 όμως το κάθε ένα το πούλησε κατά μέσο όρο περίπου 80.000 δολάρια. Για κάθε ένα αυτοκίνητο που πουλάει η tesla, η mazda πχ θέλει 5 αυτοκίνητα για να μαζέψει τα ίδια χρήματα. Για αυτό το λόγο με μόλις 80.000 πωλήσεις έκανε τζίρο 7 δις δολάρια. Σημειωτέων, ότι οι πωλήσεις της το 2014 ήταν μόλις 3,2 δις. 118% αύξηση πωλήσεων σε 2 χρόνια! Για φέτος αναμένει 100.000 πωλήσεις πολυτελών και 80.000 πωλήσεις του πιο οικονομικού μοντέλου της των 35.000 δολαρίων. Του χρόνου προβλέπονται πωλήσεις 500.000 αυτοκινήτων. Και μέχρι το 2020 αναμένεται να έχει φτάσει το 1εκ. Ο τζίρος της αναμένεται να ξεπεράσει τα 40 δις το 2020. Σημειωτέον, το 2016 η mazda, η οποία είναι η 15η δύναμη σε πωλήσεις οχημάτων, έκανε τζίρο 31 δις δολάρια. Αυτά βλέπουν οι αναλυτές και οι επενδυτές και έχουν ανεβάσει την χρηματιστηριακή της αξία στα 50 δις. Δεν βλέπουν τα τωρινά έσοδα. Βλέπουν τα έσοδα που αυξάνονται με γεωμετρική άνοδο σε ένα τομέα, ο οποίος αναμένεται να κυριαρχήσει στο χώρο της αυτοκίνησης τα επόμενα χρόνια. Προβλέπω σε 10 χρόνια από τώρα να κοιτάμε την ιστορία της tesla, όπως κοιτάμε τώρα την ιστορία της apple, η οποία έπιασε στον ύπνο την nokia. 2
thodoris1985 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Σε αυτό που είπες, αναφέρθηκα. ναι.. Ευχαριστούμε για την ανάλυση!
lampros321 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Η αγορά ενός ηλεκτροκίνητου έχει αρκετά θετικά πέρα του ότι δεν ρυπαίνει από την εξάτμιση. Έχει μηδαμινές ανάγκες για σερβις και (θεωρητικά πολύ καλύτερη αξιοπιστία). Μπορεί για κάποιους να είναι ευχαρίστηση να πηγαίνουν δύο φορές τον χρόνο για σερβις, για άλλους δεν είναι καθόλου. Είναι αθόρυβα και έτσι έχουν καλύτερη ποιότητα κύλισης ενώ ταυτόχρονα έχουν άμεση απόκριση στο γκάζι. Επίσης έχουν περισσότερους χώρους (τα Tesla έχουν δύο πορτπαγκαζ). Συνολικά για μένα υπερέχουν ως αυτοκίνητα. Όσο αναφορά για την ρύπανση είναι όντος μεγάλη κουβέντα αλλά ξεκινώντας από τα απλά οι μπαταρίες δεν πετιούνται στα χωράφια και στις χωματερές αλλά ανακυκλώνονται. Αυτό συμβαίνει λόγο συμφέροντος καθώς μπορούν να ανακτηθούν υλικά που αν αγοραστούν καινούρια (ακατέργαστα) είναι αρκετά ακριβότερα. Έτσι δεν αναμένονται ρύποι και απόβλητα. Για την ηλεκτρική ενέργεια τα έχουμε ξαναπεί. Η ενέργεια για την μετακίνηση είναι κλάσμα της συνολικής οπότε δεν χρειάζονται ιδιαίτερα νέα εργοστάσια. Οι ΑΠΕ έχουν το 15- 20% περίπου του συνόλου παραγωγής ενέργειας τώρα και άνετα μπορούν και θα φτάσουν το 40% σε μια δεκαετία. Τα εργοστάσια λιγνίτη έχουν το θετικό σε σχέση με τα αυτοκίνητα πως έχουν ένα φουγάρο αντί για χιλιάδες εξατμίσεις οπότε ελέγχεται πιο εύκολα η ρύπανση (με φίλτρα κλπ). Τέλος το ρεύμα σήμερα σε σχέση με την βενζίνη είναι πολύ φθηνότερο (πχ για Αθήνα Θεσσαλονίκη είναι νομίζω λιγότερο από 5€ με ένα Tesla αν το φορτίσεις σπίτι με τιμές καταναλωτή) οπότε ακόμα και να ακριβύνει το ρεύμα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (λογο ΑΠΕ) και πάλι θα συμφέρει.
nvel Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Και η Mitsubishi κατασκευάζει πλοία, αεροπλάνα, πυραύλους, rocket engines, tanks, robots, πυρηνικούς αντιδραστήρες. Σημαίνει ότι είναι απαρχαιωμένη επειδή δεν έχει κυκλοφορήσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο? η mitsubishi πουλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα πριν την tesla
Whargoul Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 η mitsubishi πουλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα πριν την tesla Εννόουσα για νέο σύγχρονο full electric μοντέλο στις αντιπροσωπίες. Εξάλλου και η Porche έβγαζε 6θεσια ηλεκτρικά οχήματα από τον καιρό του WW2.
michael92 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Εγώ ότι να ναι? δε εξήγησες το γιατί όμως... αμφιβάλεις ότι η αξία της εταιρίας TESLA inc έχει ξεπεράσει την Ford ή όχι? αν αμφιβάλεις έπαιξε σε όλα τα τα διεθνή ΜΜΕ και οικονομικά φορουμ. ενδεικτικά η κάθε μετοχή της Τεσλα παίζει στο 300αρι + και της ford μολις που περνάει το 1 δολάριο. καταλαβαίνεις ότι όταν οι άνθρωποι που επενδύουν δισεκατομμύρια σε μια εποχή κάτι θα ξέρουν παρα πάνω από εσένα και εμένα... Γνωρίζεις καθόλου απο οικονομικά ή από τον όρο απο την παραγωγή στον καταναλωτή χωρίς τον έμπορα? αυτό συμβαίνει. και αυτό είναι που φοβούνται όλοι οι υπόλοιποι. τώρα όπως λες είναι μια πορδίτσα και όλοι γελάνε όπως γελούσαν όλοι στην ΝΑΣΑ όταν ο Ελον με το φτωχό του μυαλό είπε ότι σε 7 χρόνια εμείς θα πετάμε πύραυλο και θα προσγειώνεται κάθετα και θα είναι έτοιμος για την επόμενη βόλτα... ποιος το έκανε? ποιος είναι ο κύριος πελάτης? σε αφήνω να μαντέψεις. ο κόσμος γελάει με το καινούργιο και το καινοτόμο γελούσε με όλους αυτούς που έκαναν τον κόσμο μας τόσο διαφορετικό. τώρα τους αναφέρει η ιστορία με χρυσά γράμματα. H space X είναι ήδη στις σελίδες της ιστορίας. Η Τεσλα είναι ήδη η μοναδική εταιρία που η αυτοματοποιημένη οδηγηση επιτρέπεται και είναι ασφαλής. προφανώς ή δεν έχεις ασχοληθεί ή τρολάρεις και τα δύο δεν είναι παραγωγικά και απλά σπαταλάς το χρόνο αυτών που σε διαβάζουν. Δεν έχεις ιδέα τι ακριβώς σημαίνει το market capitalization. Όλη η ιστορία με την Silicon Valley (Tesla, Uber κλπ), θυμίζει dotcom bubble των 90s. Τρελά market caps με μηδαμινά ή ακόμα και αρνητικά net profits. Ο μέσος Αμερικανός investor είναι μικρομεσαίος που επενδύει τις αποταμιεύσεις του στο χρηματιστήριο, δεν είναι χρηματοοικονομική διάνοια. http://www.wealthdaily.com/articles/tesla-still-hasnt-beat-ford-no-matter-what-the-market-says/8604 Προβλέπω σε 10 χρόνια από τώρα να κοιτάμε την ιστορία της tesla, όπως κοιτάμε τώρα την ιστορία της apple, η οποία έπιασε στον ύπνο την nokia. Με την διαφορά ότι η Apple στηρίχτηκε σε μια από τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές στην Ασία για να τα καταφέρει...
00 George 00 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Ηλεκτρικά φορτηγά υπάρχουν και αναπτύσσονται εδώ και χρόνια στην ευρώπη. Απλώς δεν βγήκα να το πανηγυρίζουν για σκοπούς marketing χωρίς να έχουν λύσει όλα τα προβλήματα και ανάγκες πχ αυτονομια. (το ίδιο και με την πλήρως αυτόνομη οδήγησή (volvo κλπ) σε αντίθεση με το ημιτελές driver dependent tesla "autopilot") Ήμουν νέος και γέρασα , από το 1997 άκουγα για ανάπτυξη τεχνολογιών με ρεύμα , υδρογόνο από την mercetes- BMW- VW ε και ? στα λόγια πράξης καμία , και γιατί αλώστε , που κατασκευάζονται τα περισσότερα εξαρτήματα για κινητήρες , και πόση εργαζόμενη χρειάζονται , πόσες επενδύσης έχουν γίνει .. θα τα πετάξουμε όλα αυτά για να βγάλουμε τον ηλεκτροκινητήρα με δύο εξαρτήματα και μία μπαταρία , πότε δεν θα το κάνουν αν δεν φτάσουν μέχρι το απροχώρητο .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα