Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

από τον νόμο τα φορτηγά είναι αναγκασμένα να κάνουν στάσεις για μισή ώρα νομίζω κάθε 4 ώρες... διορθώστε με αν κάνω λάθος. σε αυτήν την μισή ώρα με ταχυφορτιστή φορτίζεις και τις μπαταρίες του φορτηγού... και μην ξεχνάτε ότι τα φορτηγά περνάνε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους σε αυτοκινητόδρομους με σταθερή ταχύτητα οπότε η κατανάλωση είναι μειωμένη... για αυτό και μόνο η ιδέα είναι καταπληκτική του Ελον...

Εκεί είναι το "ζουμί" της υπόθεσης. Δεν το θεωρώ εξωπραγματικό να φτιαχτεί ένα μεγάλο φορτηγό με αυτονομία 800χμ με max ταχύτητα τα 120. Δηλαδή, να φορτίζει στο τέλος της βάρδιας.

Φυσικά για μικρότερα φορτηγά που παραδίσουν εμπορεύματα μέσα στις πόλεις η απαιτούμενη αυτονομία είναι πολύ μικρότερη.

Προφανώς δεν απευθύνοναι στις συνθήκες που επικρατούν στη χώρα μας (24ωρο στο τιμόνι, σερί, χωρίς στάση, με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ταχύτητα) και που τις θυμόμαστε μόνο όταν κάποιο φορτηγό πέσει πάνω σε κανένα λεωφορείο.

  • Like 1
  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Κάτι που έχω παρατηρήσει είναι οτι αυτοί που είναι πιό ενθουσιασμένοι με την Tesla είναι κατα κύριο λόγο άτομα που έχουν μικρή επαφή με την αυτοκίνηση, οδηγούν ελάχιστα ή καθόλου και γενικότερα δέν έχουν ενδιαφέρον για τα γρήγορα αυτοκίνητα.

 

Αντίθετα, οι παραδοσιακοί petrolheads φαίνονται πιό συγκρατημένοι, και αν είχαν την επιλογή μάλλον δέν θα στρέφονταν προς Tesla.

Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει, πάντως τα ηλεκτρικά δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι από άποψη επιδόσεων. Σε συνάρτηση με την τιμή σίγουρα είναι ακριβότερα συγκριτικά.

 

 

Πάντως σίγουρα το πρώτο αυτοκίνητο που θα αγοράσω με δικά μου χρήματα θα είναι ηλεκτρικό.

Δημοσ.

Σχόλια με "petrolheads" κτλ, νομίζω δε χρειάζεται καν να μπούμε στο τρυπάκι περεταίρω σχολιασμού.

 

Επίσης, όταν μιλάμε καλό έιναι να βάζουμε πηγές. Αλλιώς "it didn't happen"!

 

Είδαμε και τι έλεγε μέλος που οταν ζητήθηκαν πηγές, έδωσε παραθέσεις από ΜΗ αυτοκινητοβιομηχανίες (φορτηγά). Η μια που τελικά σχετιζόταν με αυτοκινητοβιομηχανία (φορτηγά), αναφέρεται στο τέλος του '17.

 

Πηγές - πηγές - πηγές

 

 

Δύσκολο να υπάρχει πηγή σχετικά με αυτό που λές όμως Γιάννη. Το θεωρώ δύσκολο να μπορέσει να σχολιαστεί και να να φύγει από τα πλαίσια της υποκειμενικής εξήγησης. Νομίζω όμως ξεφεύγουμε και δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε

Δημοσ.

 

Μου φαίνεται δύσκολο με την υπάρχουσα τεχνολογία να είναι χρήσιμο ένα ηλεκτρικό φορτηγό. Αυτό όχι τόσο για την αυτονομία καθ' αυτή την οποία πες ότι την επιτυγχάνεις βάζοντας μεγάλο όγκο μπαταριών.

 

Έχοντας όμως πολλές μπαταρίες έχεις τρία προβλήματα:

  • Ένα φορτηγό κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα καθημερινά σε σύγκριση με ένα Ι.Χ. Τι αντοχή μπορεί να έχουν αυτές οι μπαταρίες;
  • Το άλλαγμα αυτών των μπαταριών τι κόστος θα έχει; Γιατί όσο μεγάλη αντοχή και να έχουν, σε ένα όχημα που κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα το μήνα αργά ή γρήγορα θα θέλουν άλλαγμα. Θα είναι παράλογο να είναι το 1/3 αγοράς του οχήματος.
  • Πόσο χρόνο θα χρειάζονται για να φορτίσουν το οποίο δεν έχει και σχέση με το πόσο πυκνή είναι η αποθήκευση της ενέργειας, αλλά με το ποσό της ενέργειας που αποθηκεύεται καθ' αυτό; Ακόμη και να αναπτύξεις κάποια τεχνολογία γρήγορης φόρτισης, αυτή θα προϋποθέτει ότι από κάπου θα δίνεται τεράστια ισχύς. Που θα υπάρχουν τέτοιοι σταθμοί φόρτισης και πόσο θα κοστίζουν για να αναπτυχθούν;

 

Και πριν επενδύσουν κάποια δις ίσως δολλάρια αυτοί λες όλα αυτά δεν τα σκέφτηκαν? Κρίμα, πάρε τον Έλον ένα τηλέφωνο να τον προλάβεις μην πετάξει τα λεφτά του βρε!

 

Δυστυχώς φίλε μου υπάρχουν και άνθρωποι που προχωράνε το κόσμο λίγο μπροστά και δεν σκέφτονται με τα όρια του σήμερα όπως εσύ.

  • Like 2
Δημοσ.

Αργά ή γρήγορα θα ανέβει η τιμή του πετρελαίου οπότε το ηλεκτρικό θα είναι μονόδρομος ουσιαστικά (ίσως και κάποια άλλα alternative fuels, θα δείξει).

Δημοσ.

1) ηδη αρχισανε να βγαινουν στην παραγωγη ταχυφορτιστες 150KW απο 50ΚW που εχουμε σημερα, και αναμενονται κατα το 2020 300+ KW.

2) Αντιστοιχα και η τεχνολογια στις μπαταριες κανει αλματωδη βηματα ανα διετια, αν και φαινεται τελικα πιο απλο και οικονομικο να επενδυσουν σε περισσοτερους και γρηγοροτερους ταχυφορτιστες, παρα σε καλυτερες μπαταριες.

3) Αν και την φανταζομασταν για τα μικρα αυτοκινητα πολης, προς το παρον η ηλεκτροκινηση φαινεται να ταιριαζει γαντι στα μεγαλυτερα οχηματα (σενταν, SUV, φορτηγα)

4) τα tesla κανανε ρεαλιστικη την ηλεκτροκινηση και οδηγουν την αγορα και θα συνεχισουν μαλλον παρολες τις ηλεκτρικες προτασεις που ετοιμαζουν οι παραδοσιακες μαρκες. Η τεχνολογια και οι υπηρεσιες της αξιζουν καθε σεντ. Σε αυτο που υστερει η τεσλα και ειναι λογικο για μια νεα εταιρεια στον χωρο, ειναι οτι οτι το εξωτερικο και εσωτερικο design και ποιοτητα υλικων δεν ειναι εφαμιλλα των παραδοσιακων luxury μαρκων. Δεν βοηθαει και το γεγονος οτι ειναι Αμερικανικη εταιρεια και σε αυτα οι αμερικανοι γενικα ειναι πισω. Σιγουρα ομως με τον καιρο θα βελτιωθει και σε αυτον τον τομεα.

5) Οταν βγηκανε τα κινητα παιρνανε μονο τηλ και λεγανε την ωρα. Σημερα μπορεις να κανεις τα παντα με αυτα. Μεχρι να φτασουμε στο σημερα ομως, περασαμε απο διαφορα σταδια αναπτυξης και προοδου, οπου τα κινητα ειχαν τα προβληματα τους, τα μειονεκτηματα τους και τις παραλειψεις τους.

Ειναι λυπηρο να βλεπεις νεα ατομα σε ενα τεχνολογικο φορουμ να μιζεριαζουν και να μηδενιζουν μια τετοια νεα και λαμπρη τεχνολογια και να περιμενουν οτι απο την μια μερα στην αλλη θα εχουν ηλεκτροκινητα με 600χλμ αυτονομια, 5λεπτη φορτιση και τιμη 15.000Ε.

Τα ηλεκτροκινητα ειναι το μελλον, ειναι συναρπαστικο που ζουμε αυτη την γεννηση και μεταβαση στη νεα τεχνολογια, ακομα και αν σε μας καθυστερησει η μεταβαση 10-20χρονια επιπλεον σε σχεση με τον υπολοιπο πολιτισμενο κοσμο.

  • Like 4
Δημοσ.

από τον νόμο τα φορτηγά είναι αναγκασμένα να κάνουν στάσεις για μισή ώρα νομίζω κάθε 4 ώρες... διορθώστε με αν κάνω λάθος. σε αυτήν την μισή ώρα με ταχυφορτιστή φορτίζεις και τις μπαταρίες του φορτηγού... και μην ξεχνάτε ότι τα φορτηγά περνάνε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους σε αυτοκινητόδρομους με σταθερή ταχύτητα οπότε η κατανάλωση είναι μειωμένη... για αυτό και μόνο η ιδέα είναι καταπληκτική του Ελον...

Τα φορτηγα στην πραγματικοτητα δεν σταματουν καθε 4 ωρες. Παιζουν ωραρια απιστευτα πιεστικα και τα 10αωρα+ οδηγησης πανε συννεφο. Σιγα μην εχει την πολυτελεια να σταματαει καθε τετραωρο για μιση ωρα, ουτε καν.

Ειμαι πολυ επιφυλακτικος με ολο αυτο που γινεται με την ηλεκτροκινηση και τις μπαταριες γενικοτερα. Δεν εχω πιστει πως αφηνουν μικροτερο ενεργειακο απτυπωμα απο τις συμβατες μορφες ενεργειας. Πως θα παραχθει ολη αυτη η απαραιτητη ηλεκτρικη ενεργεια για να φορτιζει του καθαρους κινητηρες και ολες τις ηλεκτροκινητες συσκευες; Μη μου πει κανεις με ανεμογεννητριες, φωτοβολταϊκα κτλ. ΤΟ μονο που μου ερχεται ειναι η πυρινικη ενεργεια που αν και "συμβατη" ειναι η καθαροτερη μορφη ενεργειας.

Εχει βρεθει λυση τι θα γινουν τα δισεκατομμυρια τονων μπαταριες; Εδω μεσα σε 50 χρονια και καταφεραμε να μετατρεψουμε σε σκουπιδοτοπο την ατμοσφαιρα γυρω απο τη γη. Τι θα γινει και με αυτο το νεο αποβλητο;

  • Like 1
Δημοσ.

Ακομα και χωρις ΑΠΕ και πυρηνικη ενεργεια ειναι πιο καθαρα γιατι και οι γεννητριες στα εργοστασια ηλεκτρικης ενεργειας ειναι πολλαπλασια αποδοτικες και ο ηλεκτροκινητηρας αποδιδει καλυτερα απο εναν εσωτερικης καυσης.

Για καθε ενσταση υπαρχει μια απαντηση, που απλα αυτος που την κανει δεν εχει ενημερωθει.
Ολα τα μεγαλοσυμφεροντα δεν την επιθυμουν την ηλεκτροκινηση, παρολα αυτα ηρθε και θα μεινει γιατι η προοδος δεν σταματα και τα πλεονεκτηματα της ηλεκτροκινησης ειναι συντριπτικα.

Οι petrolheads που αναφερθηκαν (και εγω ειμαι) ειναι εναντιον της ηλεκτροκινησης μεχρι να εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να δοκιμασουν ενα. Τα tesla ξεφτιλιζουν φερραρι και λαμπο δεν τιθεται θεμα συγκρισης. Και εγω ημουν εναντιον της ηλεκτροκινησης και εξεφραζα προβληματισμους, μεχρι που οδηγησα ενα και καταλαβα. Και μετα προφανως ενημερωθηκα σε πιο βαθος, περα απο το επιπεδο της καφενιακης συζητησης.

Επισης οι petrolheads ειναι η μειοψηφια. Η πλειοψηφια βλεπει την αυτοκινηση σαν ενα απαραιτητο κακο, οποτε και το marketing της τεσλα απευθυνεται σε αυτους, γι'αυτο και αυτοι ειναι πιο ενθουσιασμενοι με αυτη. Αν ψαξει καποιος ομως, ανακαλυπτει και τι σημαινει επιταχυνση, ροπη και ρεπριζ σε ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο...

Δημοσ.

Ακομα και χωρις ΑΠΕ και πυρηνικη ενεργεια ειναι πιο καθαρα γιατι και οι γεννητριες στα εργοστασια ηλεκτρικης ενεργειας ειναι πολλαπλασια αποδοτικες και ο ηλεκτροκινητηρας αποδιδει καλυτερα απο εναν εσωτερικης καυσης.

 

Για καθε ενσταση υπαρχει μια απαντηση, που απλα αυτος που την κανει δεν εχει ενημερωθει.

Ολα τα μεγαλοσυμφεροντα δεν την επιθυμουν την ηλεκτροκινηση, παρολα αυτα ηρθε και θα μεινει γιατι η προοδος δεν σταματα και τα πλεονεκτηματα της ηλεκτροκινησης ειναι συντριπτικα.

 

Οι petrolheads που αναφερθηκαν (και εγω ειμαι) ειναι εναντιον της ηλεκτροκινησης μεχρι να εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να δοκιμασουν ενα. Τα tesla ξεφτιλιζουν φερραρι και λαμπο δεν τιθεται θεμα συγκρισης. Και εγω ημουν εναντιον της ηλεκτροκινησης και εξεφραζα προβληματισμους, μεχρι που οδηγησα ενα και καταλαβα. Και μετα προφανως ενημερωθηκα σε πιο βαθος, περα απο το επιπεδο της καφενιακης συζητησης.

 

Επισης οι petrolheads ειναι η μειοψηφια. Η πλειοψηφια βλεπει την αυτοκινηση σαν ενα απαραιτητο κακο, οποτε και το marketing της τεσλα απευθυνεται σε αυτους, γι'αυτο και αυτοι ειναι πιο ενθουσιασμενοι με αυτη. Αν ψαξει καποιος ομως, ανακαλυπτει και τι σημαινει επιταχυνση, ροπη και ρεπριζ σε ενα ηλεκτρικο αυτοκινητο...

Εγω δεν εχω το παραμικρο θεμα με την ηλεκτροκινηση στην αυτοκινηση. Απεναντιας. Η ενσταση μου ειναι αλλου. Πως θα παραγεται ολη αυτη η ηλεκτρικη ενεργεια για τροφοδοτουνται με ρευμα οι ηλεκτροκινητηρες; Τα εργοστασια παραγωγης ηλεκτρικης ενεργειας δηλαδη πως θα παραγουν τοσο ρευμα, με τι τροπο, και τι θα γινει με τα αποβλητα της ηλεκτροκινησης. Τα καυσαερια τουλαχιον μετα απο καποιο διαστημα διαλυονται. Ο ηλεκτροκινητηρας καθεαυτου δεν μολυνει, μεχρι ομως να φτασουμε η ηλεκτρικη ενεργεια να γινει εργο μεσαλαβουν και αλλα σταδια.

  • Like 1
Δημοσ.

Είδαμε και τι έλεγε μέλος που οταν ζητήθηκαν πηγές, έδωσε παραθέσεις από ΜΗ αυτοκινητοβιομηχανίες (φορτηγά). Η μια που τελικά σχετιζόταν με αυτοκινητοβιομηχανία (φορτηγά), αναφέρεται στο τέλος του '17.

 

Πηγές - πηγές - πηγές

 

 

Το αρχικό ποστ, ήταν ότι οι ευρωπαϊκές βιομηχανίες κλπ, θέλουν να λύσουν τα προβλήματα πριν αρχίσουν να διατυμπανίζουν και να τα βγάλουν στην παραγωγή.

 

Η ΜΑΝ που είναι από τις μεγαλύτερες εταιρίες στον κόσμο στα φορτηγά, και κάτι ξέρει περισσότερο για τις ανάγκες σε  μεταφορές από την tesla, το 2017 θα αρχίσει συνεργασία με τις μεγαλύτερες εταιρίες Logistics της Αυστρίας, για να ελέγξουν το concept σε πραγματικές συνθήκες καθημερινών μεταφορών. Το πρωτότυπο το έχουν και το αναπτύσουν εδώ και χρόνια. Δεν βγήκαν απλώς σε μια παρουσίαση για να πουν θα βγάλουμε ένα φορτηγό που θεωρητικά θα κάνει αυτά. 

Δημοσ.

Ντάξει ότι νά ´ναι. Έχεις ιδέα πόσα αυτοκίνητα κατασκευάζει ετησίως η Tesla και πόσα π.χ η Audi;

 

Η Tesla είναι τόσο μικρή πορδή που οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν ανοίγουν καν το παράθυρο να ξεμυρίσει. :lol:

Εγώ ότι να ναι? δε εξήγησες το γιατί όμως...

αμφιβάλεις ότι η αξία της εταιρίας TESLA inc έχει ξεπεράσει την Ford ή όχι? αν αμφιβάλεις έπαιξε σε όλα τα τα διεθνή ΜΜΕ και οικονομικά φορουμ. ενδεικτικά η κάθε μετοχή της Τεσλα παίζει στο 300αρι + και της ford μολις που περνάει το 1 δολάριο. καταλαβαίνεις ότι όταν οι άνθρωποι που επενδύουν δισεκατομμύρια σε μια εποχή κάτι θα ξέρουν παρα πάνω από εσένα και εμένα... Γνωρίζεις καθόλου απο οικονομικά ή από τον όρο απο την παραγωγή στον καταναλωτή χωρίς τον έμπορα? αυτό συμβαίνει. και αυτό είναι που φοβούνται όλοι οι υπόλοιποι. τώρα όπως λες είναι μια πορδίτσα και όλοι γελάνε όπως γελούσαν όλοι στην ΝΑΣΑ όταν ο Ελον με το φτωχό του μυαλό είπε ότι σε 7 χρόνια εμείς θα πετάμε πύραυλο και θα προσγειώνεται κάθετα και θα είναι έτοιμος για την επόμενη βόλτα... ποιος το έκανε? ποιος είναι ο κύριος πελάτης? σε αφήνω να μαντέψεις. ο κόσμος γελάει με το καινούργιο και το καινοτόμο γελούσε με όλους αυτούς που έκαναν τον κόσμο μας τόσο διαφορετικό. τώρα τους αναφέρει η ιστορία με χρυσά γράμματα. H space X είναι ήδη στις σελίδες της ιστορίας. Η Τεσλα είναι ήδη η μοναδική εταιρία που η αυτοματοποιημένη οδηγηση επιτρέπεται και είναι ασφαλής.

προφανώς ή δεν έχεις ασχοληθεί ή τρολάρεις και τα δύο δεν είναι παραγωγικά και απλά σπαταλάς το χρόνο αυτών που σε διαβάζουν. ;) 

  • Like 1
Δημοσ.

Επιστροφή στα Τράμ στην υπόλοιπη Ελλάδα, μίας καί ήταν τα ηλεκτρικά μαζικής μεταφοράς που για τήν εξέλιξη τού λεωφορείο​υ εγκαταλείφθηκε! Πάμε πίσω για καλύτερα, όπως πάντα το παλιό ήταν καλύτερο.

Έπειτα τεράστια διαφορά τιμής από το "model S" στο "model 3" το βασικό μοντέλο 90809€ στα 32542€ (τιμές επίσημης αντιπροσωπείας Γερμανίας https://www.tesla.com/de_DE/).Έτσι ο καθημερινός άνθρωπος θα πάρει ένα συμβατικό αυτοκίνητο με 9900€ ίσος και λιγότερα αν φυσικά έχει ακόμα την οικονομική δυνατότητα. Τα υπόλοιπα... ν'άχαμε να λέγανε!!

Δημοσ.

Σχόλια με "petrolheads" κτλ, νομίζω δε χρειάζεται καν να μπούμε στο τρυπάκι περεταίρω σχολιασμού.

 

Επίσης, όταν μιλάμε καλό έιναι να βάζουμε πηγές. Αλλιώς "it didn't happen"!

 

Είδαμε και τι έλεγε μέλος που οταν ζητήθηκαν πηγές, έδωσε παραθέσεις από ΜΗ αυτοκινητοβιομηχανίες (φορτηγά). Η μια που τελικά σχετιζόταν με αυτοκινητοβιομηχανία (φορτηγά), αναφέρεται στο τέλος του '17.

 

Πηγές - πηγές - πηγές

 

 

Δύσκολο να υπάρχει πηγή σχετικά με αυτό που λές όμως Γιάννη. Το θεωρώ δύσκολο να μπορέσει να σχολιαστεί και να να φύγει από τα πλαίσια της υποκειμενικής εξήγησης. Νομίζω όμως ξεφεύγουμε και δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε

 

Αυτό που έγραψα είναι απλά μια προσωπική μου εκτίμηση, οπότε δέν έχω στοιχεία για να το υποστηρίξω.

 

Και δέν θέλω να υπονοήσω κάτι αρνητικό, δέν κάνω σύγκριση μεταξύ petrolheads και απλών οδηγών, μία απλή παρατήρηση είναι

 

Απλά μου κάνει εντύπωση το γεγονός οτι τα Tesla αρέσουν σε ένα κοινό που κανονικά δέν θα έπρεπε, ενώ ταυτόχρονα δέν αρέσει ιδιαίτερα στο κοινό που θα έπρεπε.

 

Αυτό μπορείς να το πείς και επιτυχία του Tesla, το οτι δηλαδή προσελκύει ανθρώπους εκτός του χώρου.

Δημοσ.

Εγώ ότι να ναι? δε εξήγησες το γιατί όμως...

αμφιβάλεις ότι η αξία της εταιρίας TESLA inc έχει ξεπεράσει την Ford ή όχι? αν αμφιβάλεις έπαιξε σε όλα τα τα διεθνή ΜΜΕ και οικονομικά φορουμ. ενδεικτικά η κάθε μετοχή της Τεσλα παίζει στο 300αρι + και της ford μολις που περνάει το 1 δολάριο. καταλαβαίνεις ότι όταν οι άνθρωποι που επενδύουν δισεκατομμύρια σε μια εποχή κάτι θα ξέρουν παρα πάνω από εσένα και εμένα...

 

cb9ccc5a4c9a45c0aed0897efae0496c.png

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...