Whargoul Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Σε ποια άνοδο της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας αναφέρεσαι; Η usa, η οποία καταναλώνει μόνης της το 20% της παγκόσμιας ηλεκτρικής ενέργειας, το 2016 με πληθυσμό 325 εκ κατοίκους κατανάλωσε 3.913 TWh. Ξέρεις πόση ηλεκτρική ενέργεια κατανάλωσε πριν από 12 χρόνια, το 2004 όταν είχε 294 εκ κατοίκους (δηλαδή 10% λιγότερους); 3.921 TWh! Και είναι λογικό αν το καλοσκεφτείς. Βάλε κάτω όλες τις ηλεκτρικές συσκευές που ρουφάνε το περισσότερο ρεύμα όπως τα κλιματιστικά, τα στεγνωτήρια, τα ψυγεία, οι λαμπτήρες και δες πόσο βελτιώθηκαν σε κατανάλωση. Προφανός στην κατανάλωση που θα συμβεί σε μερικά χρόνια όταν κίνα και ινδία φύγουν από την Stone Age, και 3 δισεκατομύρια κόσμος (και όχι 300 εκατομμύρια) δεν θα μπορεί να αγοράσει συσκευές και αυτοκίνητα χαμηλής κατανάλωσης. Αυτό που λές για το application, δείχνει κατά την γνώμη μου το μειονέκτημα που έχουν τα ηλ. αυτοκινητα που πρέπει να λυθεί, και την "ανωτερότητα" των συμβατικών. Δεν εξαρτάσαι από κανένα άλλο παράγοντα για την κίνηση σου, μόλις αδειάσει, το γεμίζεις σε 3 λεπτά και κάνεις 500 χιλιόμετρα. Θες να πας κάπου πιο μακριά, με ένα μπιτόνι πας ακόμα 500 χιλιόμετρα. Δεν χρειάζεται να ξυπνάς την νύχτα να το φορτίσεις επειδή αυτή την ώρα υπάρχει ρεύμα, ούτε να ξυπνάς και να διερωτάσαι, έβαλα χθες το αυτοκίνητο στην πρίζα ή δεν θα μπορέσω να ρθώ απ΄τη δουλειά? Όταν βγουν "βενζινάδικα" που θα σου γεμίζουν τις μπαταρίες 24/7 σε 3 λεπτά, τότε ναι, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι έτοιμα
Droulas13 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Τέσπα δεν έχω καταλάβει που διαφωνούμε. Πάντως στη βασική σου ανησυχία που είναι το θέμα της ριζικής αλλαγής σε ηλεκτρικά οχήματα σε παραπέμπω στη Νορβηγία που τα μισά αυτοκίνητα που πουλιούνται αυτή τη στιγμή είναι είτε ηλεκτρικά είτε υβριδικά και οι κυβερνώντες δεν δείχνουν να συμμερίζονται ιδιαίτερα τις ανησυχίες σου.
Whargoul Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Τέσπα δεν έχω καταλάβει που διαφωνούμε. Πάντως στη βασική σου ανησυχία που είναι το θέμα της ριζικής αλλαγής σε ηλεκτρικά οχήματα σε παραπέμπω στη Νορβηγία που τα μισά αυτοκίνητα που πουλιούνται αυτή τη στιγμή είναι είτε ηλεκτρικά είτε υβριδικά και οι κυβερνώντες δεν δείχνουν να συμμερίζονται ιδιαίτερα τις ανησυχίες σου. Και εγώ σου απάντησα πως ειδικά στη Νορβηγία, δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα. Μακάρι να είμασταν όλοι σαν την Νορβηγία
Droulas13 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Αν δεν έχει λοιπόν πρόβλημα η Νορβηγία, η οποία έχει 10πλασιο ρυθμό διείσδυσης των ηλεκτρικών οχημάτων από τις υπόλοιπες χώρες, λογικά δεν θα έχουν και οι υπόλοιπες χώρες.
NT1G Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Βέβαια όλη η Νορβηγία έχει πληθυσμό όσο η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη μαζί που λέει ο λόγος.
lampros321 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Καμιά σχέση. ΟΙ εταιρείες πλέον συνεργάζονται μεταξύ τους σε όλους τους τομείς για να μειώσουν τα κόστη τους. Χρησιμοπουούν κοινούς κινητήρες (πχ νέα Mercedes χρησιμοποιούν κινητήρες renault-Nissan), κοινές πλατφόρμες, κοινά ηλεκτρονικά. Άλλες ετερείες φτιάχνουν τα ηλεκτρονικά - εγκεφάλους αυτοκινήτων, άλλες τους αεράσακους κλπ Και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι απλώς ένας ηλεκτροκινητήρας και δυο ΑΑ μπαταρίες. Έχουν inverters και χίλια δυό ηλεκτρονικά που είναι η μάστιγα των νέων αυτοκινήτων. Γενικά δεν είναι δοκιμασμένη τεχνολογία για να εφαρμοστεί άμεσα. Υπάρχουν χίλια δυο προβλήματα που πρέπει να λυθούν πρώτα. Εδώ τα κινητά με 50 γραμμάρια μπαταρία εκρηγνύονται χωρίς πολλά πολλά. Σκέφτου τι θα γίνεται σε αυτοκίνητα που συγκρούονται, καταστρέφονται, και κουβαλούν μισό τόνο μπαταρίες. Μετά έχεις προβλήματα περιβάλλοντος. Πως θα συμπεριφέρονται τα αυτοκίνητα - μπαταρίες σε παρατεταμένο κρύο (-10 -20 βαθμούς) σε παρατεταμένη ζέστη (50-60 βαθμούς). Θα έπαιρνες ένα αυτοκίνητο που τον χειμώνα δεν θα ξεκινούσε, ή το καλοκαίρι θα έσβηνε λόγο υπερθέρμανσης των μπαταριών? Site: Link Site: TeslaModel S Could Lose Up To 40-Percent Range In Cold Weather Δεν θα πετάξεις μια τεχνολογία που λειτουργά απροβλημάτιστα σε ερήμους, βουνά και αέρα εδώ και 100+ χρόνια για κάτι αδοκίμαστο. Αλλά ακόμα και να έλυνες όλα αυτά τα προβλήματα, το κύριο πρόβλημα το έχουν τα κράτη, γιατί ΚΑΝΕΝΑ (ίσως εκτός από τη Γαλλία) δεν έχει τις υποδομές, ή την ηλεκτρική ισχύ να τροφοδοτήσει τόσα αυτοκίνητα. Αν οι μισοί από εμάς πηγαίναν αύριο και αγόραζαν ηλεκτρικό αυτοκίνητο, κανένας δεν θα μπορούσε να τα οδηγήσει για τα επόμενα 10-20 χρόνια γιατί θα υπήρχε παντού black-out. Και αν πάλι οι μισοί από εμάς πηγαίναμε να αγοράσουμε φωτοβολταϊκά για να τα φορτίζουμε, πάλι θα μέναμε με άδεια χέρια, γιατί η παραγωγή σπάνιων γαιών που χρειάζονται τα PV δεν θα φτάνει για να καλύψει την ζήτηση. Πρώτα πρέπει να γίνου ηλεκτρικά τα λεωφορεία και Μεσα Μαζικής μεταφοράς, μετά τα φορτηγά μεταφορών, να δοκιμαστεί η τεχνολογία, να δείξει ότι οι υποδομές που πρέπει να δημιουργηθούν θα έχουν θετικό αντίκτυπο, μετά τα εταιρικά αυτοκίνητα και τελευταία τα ΙΧ. Δεν μπορείς να θές από τη μια χρονιά στην άλλη μια χώρα να μπορεί να διαχειριστεί μερικά εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι νέα τεχνολογία ... Χμμμ. Φαίνεται δεν έχεις μπει ποτέ σε μετρό ή δεν είχες ποτέ CD. Οι ηλεκτροκινητήρες είναι πολύ παλιά τεχνολογία και δοκιμασμένη. "Εδώ τα κινητά με 50 γραμμάρια μπαταρία εκρηγνύονται χωρίς πολλά πολλά" Δηλαδή εάν τα κινητά είχαν βενζίνη και εξατμίσεις πιστεύεις θα ήταν πιο ασφαλής; Εγώ δεν το νομίζω. "Δεν θα πετάξεις μια τεχνολογία που λειτουργά απροβλημάτιστα σε ερήμους, βουνά και αέρα εδώ και 100+ χρόνια για κάτι αδοκίμαστο." ... και τέλος πάντων εάν καίγεσαι τόσο πολύ για κάτι δοκιμασμένο ίσως καλύτερα να πάρεις άλογο με σαμάρι που λειτουργούσε απροβλημάτιστα παντού για 3000+ χρόνια. "Και αν πάλι οι μισοί από εμάς πηγαίναμε να αγοράσουμε φωτοβολταϊκά για να τα φορτίζουμε, πάλι θα μέναμε με άδεια χέρια, γιατί η παραγωγή σπάνιων γαιών που χρειάζονται τα PV δεν θα φτάνει για να καλύψει την ζήτηση." για δώσε ένα link για αυτό. Τελικά, αφού έκανες αρκετές απλοποιήσεις, υπολόγισες πως εάν στην Ελλάδα πάρουν όλοι ηλεκτρικά θα χρειαστεί +40% αύξηση στην παραγωγή. Δεν θα ασχοληθώ με τα νούμερα (+10%, -10%, δεν έχει σημασία) θα ασχοληθώ με το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξες. Το οποίο είναι μια ερώτηση που δεν μπορείς να απαντήσεις. Πόσα χρόνια χρειάζονται ώστε να αυξηθεί η παραγωγή ρεύματος +40%; Και φυσικά δεν έβαλες υπόψιν αυτό που σου λένε όλοι. Την διεισδυτικότητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην αγορά. Αν νομίζεις πως σε 10 ή 20 χρόνια μπορεί να αντικατασταθεί ολόκληρος ο στόλος αυτοκινήτων χωρίς μάλιστα κάποιο νόμο που σε υποχρεώνει σε αυτό, είσαι τελείως εκτός. Συμπέρασμα: Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι νέα στην αγορά αλλά όλα τους τα μέρη δεν είναι καθόλου νέα τεχνολογία. Με διάφορους τρόπους έχουν δοκιμαστεί σε όλες τις πιθανές καταστάσεις. Κανείς δεν είπε εδώ να πετάξεις το αυτοκίνητό σου και να αγοράσεις νέο (με τιμή 100.000 €). Η ζήτηση για ρεύμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν είναι πρόβλημα και δεν θα είναι γιατί δεν έχουν και δεν θα έχουν τόσο πολλοί άνθρωποι ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ένα αδύναμο σημείο που το ξέρουν όλοι, τις μπαταρίες. Παρότι έχει γίνει πρόοδος, ακόμα δεν αποτελούν συμφέρουσα λύση για διάφορες περιπτώσεις. Για άλλες όμως αποτελούν πολύ καλή εναλλακτική πρόταση. Τα αυτοκίνητα της Tesla είναι πολύ καλά (για παράδειγμα) αλλά είναι πολύ ακριβά και επιπροσθέτως εάν δεν υπάρχει δίκτυο σημείων φόρτισης (όπως στην Ελλάδα) δεν αποτελούν βιώσιμη λύση. Η καταστροφολογική σου προσέγγιση του τύπου ή όλα ή τίποτα είναι που με έκανε να γράψω πως είσαι άσχετος επί του θέματος. Χρησιμοποιείς την επιστήμη με λάθος τρόπο (όπως αυτοί που λένε πως μας ψεκάζουν ή πως η γη είναι επίπεδη) φτάνοντας σε συμπεράσματα του τύπου τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το τέλος του κόσμου. Δεν μπορείς να υποθέσεις πως θα πάρουν όλοι αύριο ηλεκτρικά γιατί αυτό δεν γίνεται. Όταν θα υπάρξει σημαντική τάση αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα υπάρξουν και οι ανάλογες επενδύσεις για την παροχή επιπλέον ρεύματος. 1
nvel Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι νέα στην αγορά αλλά όλα τους τα μέρη δεν είναι καθόλου νέα τεχνολογία. τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι παλαιότερα από τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης 1
lampros321 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι παλαιότερα από τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης Δεν διαφωνώ καθόλου, αλλά μπορούμε να κάνουμε την παραδοχή πως είναι νέα στην αγορά αυτοκινήτου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα