theoilia Δημοσ. 19 Απριλίου 2017 Δημοσ. 19 Απριλίου 2017 Πόσο απροστάτευτοι είμαστε ως καταναλωτές απέναντι σε κάθε εταιρία;Για τους δικούς μου λόγους έκανα αίτηση ακύρωσης μίας φορητότητας του τηλεφώνου του σπιτιού μου, όπως έχω δικαίωμα,μέσα στα χρονικά περιθώρια που μου δίνει ο νόμος.Η πρώτη επαφή με την καλή αυτή "εταιρία" 'έγινε από την πλευρά τους στις 4 Απρίλη και με έπεισαν να υπογράψω με την "εταιρία" τους.Την επόμενη μέρα,μωρέ μπράβο ταχύτητα,ήρθε εκπρόσωπος τους στο σπίτι και υπέγραψα τα συμβόλαια μαζί τους.Στις 12 Απρίλη για δικούς μου λόγους όπως προείπα έκανα αίτηση ακύρωσης και έστειλα φαξ στην κ.λο εταιρία τους με την αίτηση και φωτοτυπία της ταυτότητας και φυσικά έχω κρατήσει το αποδεικτικό αποστολής του φαξ στο 215555597.Σε επικοινωνία μαζί τους μου είπαν ότι πρέπει να μιλήσω με το τμήμα ακυρώσεων τους για να μου επιβεβαιώσουν το ότι παρέλαβαν το φαχ.Ωραια σκέφτηκα ένα τηλέφωνο είναι ας το κάνω.Αμ δε.Όσο και να περίμενα στη γραμμή αυτό το τμήμα δεν απάντησε ποτέ.Αρχισε ένας Γολγοθάς. Επαλειμμένες κλήσεις στο 13877 και το μόνο που κατάφερα είναι να έχω χρεωθεί πάνω από 25€ στο λογαριασμό μου ως κόστος κλήσης στο κ,λο εταιρία αυτή που ονομάζετε Cyta.Χθες 18-4 επικοινώνησαν από μια κουριερ για να μου πουν να μου φέρουν τον εξοπλισμό της Cyta πράγμα που αρνήθηκα και σήμερα πρωί πρωί με πήραν να μου πουν οτι η υπηρεσία μου στην διάρκεια της ημέρας θα ενεργοποιηθεί....Τους εξήγησα την όλη ιστορία και μου είπαν πως αυτοί δεν ξέρουν τίποτα για την αίτηση που τους έστειλα γιατί το τμήμα ακυρώσεων είναι διαφορετικό τμήμα και δεν μπορούν να δουν αν πήραν το φαξ... και με "απείλησαν" ότι θα μείνω χωρίς τηλέφωνο και θα πρέπει να πληρώσω και τα τέλη αποδέσμευσης για να φύγω από αυτους.Τους διαβολόστειλα και έκλεισα το τηλέφωνο.Όλα αυτά σας τα έγραψα για να δείτε πόσο απροστάτευτοι είμαστε ως καταναλωτές απέναντι στον καθένα. Α! Ας βάλω και την ανάλυση κλήσεων για να δείτε πως περίμενα 1 ώρα και 45 λεπτά στο τηλέφωνο με κόστος μόνο αυτής της κλησης 11,78 + ΦΠΑ....
theoilia Δημοσ. 19 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2017 Ωραία,πριν καμιά ώρα μου έκοψαν και το τηλέφωνο.Να δω πόσες μέρες θα μείνω χωρίς γραμμή.Μας έχουν όλους χεσμένους.Και τώρα τι;Πόσες μέρες θα με αφήσει χωρίς τηλέφωνο αυτή η εταιρία του κ_λου;
sundance_kid Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Δημοσ. 20 Απριλίου 2017 Πόσο απροστάτευτοι είμαστε ως καταναλωτές απέναντι σε κάθε εταιρία;Για τους δικούς μου λόγους έκανα αίτηση ακύρωσης μίας φορητότητας του τηλεφώνου του σπιτιού μου, όπως έχω δικαίωμα,μέσα στα χρονικά περιθώρια που μου δίνει ο νόμος.Η πρώτη επαφή με την καλή αυτή "εταιρία" 'έγινε από την πλευρά τους στις 4 Απρίλη και με έπεισαν να υπογράψω με την "εταιρία" τους.Την επόμενη μέρα,μωρέ μπράβο ταχύτητα,ήρθε εκπρόσωπος τους στο σπίτι και υπέγραψα τα συμβόλαια μαζί τους.Στις 12 Απρίλη για δικούς μου λόγους όπως προείπα έκανα αίτηση ακύρωσης και έστειλα φαξ στην κ.λο εταιρία τους με την αίτηση και φωτοτυπία της ταυτότητας και φυσικά έχω κρατήσει το αποδεικτικό αποστολής του φαξ στο 215555597.Σε επικοινωνία μαζί τους μου είπαν ότι πρέπει να μιλήσω με το τμήμα ακυρώσεων τους για να μου επιβεβαιώσουν το ότι παρέλαβαν το φαχ.Ωραια σκέφτηκα ένα τηλέφωνο είναι ας το κάνω.Αμ δε.Όσο και να περίμενα στη γραμμή αυτό το τμήμα δεν απάντησε ποτέ.Αρχισε ένας Γολγοθάς. Επαλειμμένες κλήσεις στο 13877 και το μόνο που κατάφερα είναι να έχω χρεωθεί πάνω από 25€ στο λογαριασμό μου ως κόστος κλήσης στο κ,λο εταιρία αυτή που ονομάζετε Cyta.Χθες 18-4 επικοινώνησαν από μια κουριερ για να μου πουν να μου φέρουν τον εξοπλισμό της Cyta πράγμα που αρνήθηκα και σήμερα πρωί πρωί με πήραν να μου πουν οτι η υπηρεσία μου στην διάρκεια της ημέρας θα ενεργοποιηθεί....Τους εξήγησα την όλη ιστορία και μου είπαν πως αυτοί δεν ξέρουν τίποτα για την αίτηση που τους έστειλα γιατί το τμήμα ακυρώσεων είναι διαφορετικό τμήμα και δεν μπορούν να δουν αν πήραν το φαξ... και με "απείλησαν" ότι θα μείνω χωρίς τηλέφωνο και θα πρέπει να πληρώσω και τα τέλη αποδέσμευσης για να φύγω από αυτους.Τους διαβολόστειλα και έκλεισα το τηλέφωνο.Όλα αυτά σας τα έγραψα για να δείτε πόσο απροστάτευτοι είμαστε ως καταναλωτές απέναντι στον καθένα. Α! Ας βάλω και την ανάλυση κλήσεων για να δείτε πως περίμενα 1 ώρα και 45 λεπτά στο τηλέφωνο με κόστος μόνο αυτής της κλησης 11,78 + ΦΠΑ.... 1ον) Εφόσον έβαλες υπογραφές, μην ψάχνεις πολλά. Η εμπειρία μου, μου λέει ότι μόλις αρχίζεις το "παιχνίδι" της φορητότητας με τις εταιρίες, βγαίνεις πάντα χαμένος, σε τυλίγουν σε μία κόλλα χαρτι που φέρει την υπογραφή σου, δυστυχώς... 2ον) Αποδεικτικό fax σου βγάζω όσα θές με το mspaint. 3ον) Έχεις τηλέφωνο, απλά είσαι τόσο έξυπνος/η που έστειλες το ρούτερ πίσω. Η τηλεφωνία είναι VoIP και θέλει το συγκεκριμένο ρουτερ που σου στείλαν για να δουλέψει.
theoilia Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Έξυπνος δεν είμαι,αν ήμουν δεν θα περίμενα 2 ώρες στο τηλέφωνο για να μην μου απαντήσει κάποιος.Και αυτό το παραβλέπεις,την αδυναμία επικοινωνίας με την Cyta.Ή μήπως και αυτό είναι εύκολο να φτιαχτεί στο mspaint;
sundance_kid Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Όχι, δε μπορεί να φτιαχτεί στο mspaint καθώς δεν μπορεί να αποτυπωθεί. Παραδέξου όμως ότι τα 3 παραπάνω που σου ανέφερα, ισχύουν και δυστυχώς ως καταναλωτής θα βγείς αναγκαστικά αδικημένος.
pankostas Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Την πήραν χαμπάρι με τις φορητότητας και αντιπροσφορες και και και..... Εγώ μέχρι στιγμής όταν αποφασίζω να πάω σε άλλη εταιρία, δεν ακούω καν την αντιπροσφορα της υπαρχουσας. Όταν τους έπαιρνα τηλέφωνο και τους ενημέρωνα δεν μου έδιναν Καλή προσφορά. Οπότε άντε γεια !
denis_kos Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δεν θα έπρεπε ομως. Δικαιώμα υπαναχώρησης αν δεν κάνω λάθος έχεις και αφού γίνει η σύνδεση για κάποιο διάστημα. Όπως κ να έχει εφόσσον ο φίλος έχει εκφράσει το δικαίωμα του να μην γίνει φορητότητα, έπρεπε να σταματήσει η διαδικασία. Αν τώρα οι εταιρείες με πλαγιες μεθόδους προσπαθουν να κρατησουν πελατες αυτό είναι άλλο καπέλο. Βέβαια για αυτά και άλλα πολλά πληρώνουν τρελά πρόστιμα κατα καιρούς αλλα μάλλον βγάζουν οποτε κ συνεχιζουν. Και εμένα σε αντίστοιχη περίπτωση μου είχε βγάλει το λάδι η vodafone, αλλά τους ζάλισα κ εγώ οποτε τη γλύτωσα. Ίσως με μια καταγγελία στην προστασία καταναλωτή να βγάλεις κάτι. Επίσης την αίτηση διακοπής φορητότητας εγώ προσωπικά πλεον θα την κοινοποιούσα κ σε κάποιο φορέα.
aGka8l Δημοσ. 22 Απριλίου 2017 Δημοσ. 22 Απριλίου 2017 Στα συμβόλαια σε όλες τις εταιρείες αν διαβασεις κάπου λέει ότι μπορείς να ακυρώσεις έως και 2 μέρες νομίζω η 3 εργασιμες από την ημνια ενεργοποιησης.Ολο αυτό γίνεται γιατί όταν πηγαίνει το αίτημα στον ΟΤΕ για ακύρωση της φορητότητας υπάρχει χρέωση συν ότι φυσικά δεν τρώνε κουτοχορτο με τις αντιπροσφορες
denis_kos Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Δες και εδώ μια. Φρέσκο. http://www.insomnia.gr/topic/642956-%CF%80%CF%8E%CF%82-%CE%BD%CE%B1-%CE%B2%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CF%8C%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CF%82-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%AC%CF%88%CE%B1%CF%84/
theoilia Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 25 Απριλίου 2017 πολύ κατατοπιστικό.Το μεγάλο πρόβλημα στην περίπτωση μου είναι πως ενώ έστειλα αίτηση ακύρωσης προτού μεταφερθεί η γραμμή στην cyta δεν μου απάντησαν ποτέ ότι έλαβαν το φαξ.Θα είχα γλυτώσει πολύ ταλαιπωρία αν μου απαντούσαν.Ακόμη και από το τμήμα παραπόνων που έστειλα email μου ανταπάντησαν μετά από μία βδομάδα για να μου πουν ότι το μήνυμα μου προωθείτε στο αρμόδιο τμήμα της εταιρίας....που εγώ αμφιβάλω αν υπάρχει.Και ο λόγος που δεν θέλω να πάω στην cyta δεν είναι οικονομικός,για το ίδιο πακέτο μου κάνανε προσφορά 10€ λιγότερο από τον οτε (16,5€ με 26€) αλλά μία μπινιά που έκανε η cyta στην προσπάθεια τους να μας πείσουν εξόργισε την γυναίκα μου και όπως λέει και το ρητό :Πυρ,γυνή και θάλασσα...
theoilia Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 ψεύτικο τηλέφωνο ως ΟΤΕ από γραμμή χωρίς αναγνώριση για να μας πούνε ότι η προσφορά που μας έκαναν ως οτε είναι χωρίς ΦΠΑ
tsioulak Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 Δημοσ. 26 Απριλίου 2017 ψεύτικο τηλέφωνο ως ΟΤΕ από γραμμή χωρίς αναγνώριση για να μας πούνε ότι η προσφορά που μας έκαναν ως οτε είναι χωρίς ΦΠΑ Πολυ μεγαλη μπινια όντως, μονο την wind ειχα ακούσει να την κάνει.
theoilia Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Τέλος καλό,σχεδόν, από το μπλέξιμο με την Cyta.Μετά από ένα λογαριασμό 130€ έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ με κοινοποίηση στην Cyta με όλα τα στοιχεία που είχα (αποδεικτικό αποστολής fax υπαναχώρησης,email υπαναχώρησης καθώς και τα SMS από την Cyta για το πότε θα ενεργοποιούταν η σύνδεση μου που φαινότανε καθαρά ότι όλες μου οι ενέργειες ήταν νωρίτερα από τις 3 εργάσιμες που λέει ο νόμος) και μετά από λίγες μου ήρθε μηδενικός λογαριασμός από την Cyta.To μόνο μου κόστος τα τηλέφωνα στην ,και καλά,τηλεφωνική εξυπηρέτηση της εταιρίας,στο καλό Cyta
Greg9 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Στον δημιουργό του νήματος αλλά και σε όποιον μας βλέπει, πάντα , ΠΑΝΤΑ τηλέφωνο στη προστασία καταναλωτή. Γλυτώνουμε και έξοδα και κόπο και το κυριότερο την καλή μας ψυχική υγεία. Μπορεί να βρήκες άκρη τελικά, αλλά δεν θέλω καν να φαντάζομαι τον πονοκέφαλο και την οποία αγωνία στο ενδιάμεσο..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα